Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7214
рекомендують: 764 чол
не рекомендують: 6450 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Антон (Київ)
22 лист 2021 17:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Download:
184.48 Мбіт/c
Upload:
4.35 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
483423
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь Волей, дай бог памяти, с 2009 или 2010 года. Почитал отзывы и решил написать свое субъективное, а местами и объективное мнение. Сначала все было очень не стабильно, частые обрывы плюс адское ограничение на трафик. Сейчас к качеству интернета претензий не имею. Да, скорость не дотягивает немного до указанных в тарифном плане но в целом стабильный сигнал, пропадает весьма редко. Насчет безлимита, не читал мелкий шрифт со звездочками, в интернете сижу целый день, не просто серфлю, а скачиваю по 80 - 100 гб в день. С проблемой понижения скорости ни разу не столкнулся. По пунктам: 1) скорость устраивает; 2) стабильность устраивает. Не устраивает:
1) служба поддержки; 2) навязчивые акционные предложения, при том что было с десяток раз сказано в телефонном режиме и по почте, что никакие акции не интересуют в принципе; 3) стоимость услуг;
4) постоянные ребрендинги тарифов (читай повышение стоимости); 5) морально устаревшая технология подключения DOCSIS;6) маленькая, ну ОЧЕНЬ маленькая скорость загрузки. Вывод: подключаться или нет каждый решает сам для себя, однозначно рекомендовать не могу ибо минусов больше чем плюсов. p.s. давно бы сменил провайдера, проблема в том что по моему адресу нет провайдеров кроме Воли и Триолана (судя по отзывам дно еще то, хотя...)
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Антон, добрий день. Вдячні Вам за відгук! Ми постійно вдосконалюємо послуги та сервіс для своїх абонентів. Вартість тарифних планів безпосередньо пов'язана з покриттям витрат на підвищення вартості телевізійного контенту, а також збільшеними витратами на модернізацію мережі та обладнання. Ми працюємо не тільки над розширенням переліку послуг, а також покращуємо якість обслуговування, інвестуємо в інновації і відкриваємо нові центри обслуговування абонентів. Якщо Вам знадобиться допомога - будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Чернівці)
20 лист 2021 21:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
6.6 Мбіт/c
Upload:
0.07 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета с каждым годом ХУЖЕ!!!Особенно в выходные дни,провайдер объясняет это тем что сеть загружена!Я плачу за 100 Мбіт/с и результат на тесте,а если бы я платил на пример за 50 мегабит,то я так понимаю что интернетсоединения у меня вообще не было бы!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише найкращі послуги, а тому прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Київ)
20 лист 2021 18:03
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
12.42 Мбіт/c
Upload:
12.02 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень дорого, очень некачественно и ТВ, и интернет. Скорость интернета постоянно падает. ТВ - сплошные неинтересные каналы - в большом количестве - с продажами какого-то некачественного товара и с религиозными проповедями разного толка. Отвратительно. Все сильно ухудшилось в последние два года. Категорически рекомендую даже не задумываться о том, чтобы подключать этого оператора.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
20 лист 2021 00:43
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший провайдер. Постоянно сбои в интернете, пинг скачет только так. В тех. поддержке дают советы только как перезагрузить роутер и т.п. Цены дорогие. Лучше подключить тот же Lanet он дешевле и качественней.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Зверніться, будь ласка, у наш чат та опишіть причини ytcghfdyjcns. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Игорь (Вишневе)
19 лист 2021 23:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.04 Мбіт/c
Upload:
3 Мбіт/c
Договір:
346549
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интересная особенность: ежегодно, под конец года, оператор предлагает увеличение скорости за дополнительную плату, получив отказ постепенно падает скорость. Падает до того, что не тянет YouTube. Иногда, не загружается даже сайт "Воля". Возможно совпадение? И тем не менее это факт. Это не маркетинг - это фиаско))) При обращении с жалобой, начинают морочить голову - : "закажите мастера, поменяйте оборудование, поменяйте роутер, поменяйте соседей, поменяйте собаку"(про соседей и собаку - шутка). Не вздумайте всё это делать. Просто поменяйте провайдера. Или сделайте как я: пишите на разных площадках о качестве услуг от Воля))) А если серьёзно, через пару месяцев, всё без вашего участия наладится. Жаль но все оптимизации и модернизации от Воля, приводят лишь к падению качества.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Игорь. Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Александр (Харків)
18 лист 2021 10:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.34 Мбіт/c
Upload:
0.79 Мбіт/c
Договір:
901244439
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключили 23 дня назад. 23 дня непрерывных мучений. Соединение пропадает каждые 15-20 минут!!! Скорость ниже некуда. В итоге приходится юзать мобильный интернет от водафона так как этой ср..й волей пользоваться просто нереально, особенно для работы. Такого днищенского провайдера я еще не видел!!! Ладно раз оборвалось соединение, два, но каждый день раз в 15-20 мин... Просто дно...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олександр. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Ser Par (Сахновщина)
15 лист 2021 22:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
37.93 Мбіт/c
Upload:
35.33 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый убогий интернет провайдер. Сплошные глюки просадки... Никогда. Слышите никогда не подключай этих.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Ser Par, добрий день. Дякуємо за відгук! Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Суми)
15 лист 2021 15:07
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Download:
24.63 Мбіт/c
Upload:
83.22 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нормальный провайдер. Да, просадки в скорости бывают иногда (как и любого провайдера), вместо заявленных 100 Мбіт/с бывает не ниже 20 Мбіт/с, но на пользование это редко влияет. Для работы, игр, или торрента вполне достаточно. Стабильность нормальная, не помню даже когда последний раз пропадал инет. Поэтому и службой поддержки редко пользуюсь, не могу сказать на сколько она хорошая/плохая.
Цены и тарифы конечно не самые комфортные, но качество нормальное, поэтому менять не планирую пока-что.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук! На швидкість послуги Інтернет може впливати багато факторів. Якщо Вам знадобиться допомога - будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки (Пн-Нд: 09:00-21:00) або зателефонуйте за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Будемо раді Вас проконсультувати!
Анонім (Львів)
12 лист 2021 10:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
0.41 Мбіт/c
Договір:
901236027
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Запросили збільшення ціни вдвічі, натомість швидкість послуги Інтернет зменшилась удвічі. Перезавантажував вже бозна скільки роутер і передавач, жодного результату. Волісти кажуть, що швидкість на лінії така як за договором. Інколи так, а зазвичай настільки поганий Інтернет, що відео в Ютуб ледь вантажиться на 480. Прохання щось з цим зробити. Відгукніться, будь ласка.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми перевірили інформацію по договору та передали запит до технічної підтримки. З вами зв'яжеться наш фахівець, щоб перевірити налаштування вашого обладнання. Заявка оформлена на 15-11-2021 р. в проміжок часу із 20:00 до 21:00. Просимо в цей час бути біля роутера та відповідати на телефонні дзвінки.
Юрий (Харків)
11 лист 2021 20:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
210987719
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительно! Деньги требуют по двум контрактам, оформленным на один адрес. А контракты заключал какой-то Петя, с разницей 10 лет!!! Мол, мы не виноваты, так получилось. А качество телевидения - вообще прошлый век. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Юрий. Ми перевірили інформацію за вказаним вами номером договору. Як бачимо, консультація з приводу даної ситуації вам вже була надана в телефонному режимі. Обидва договори оформлені на одне прізвище. Варіанти вирішення даної ситуації вам були запропоновані. Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Харків)
11 лист 2021 07:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.14 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость не соответствует заявленной, часто вообще пропадает интернет без предупреждения. Скорость минус, не вижу где б я ее хвалила.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки (Пн-Нд: 09:00-21:00) або зателефонуйте за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти.
Анонім (Львів)
10 лист 2021 20:30
Переваги:
Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Download:
97.75 Мбіт/c
Upload:
3.5 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість і якість інтернету дуже-дуже низька. Часто пропадає!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні технічної несправності та допоможуть змінити тарифний план. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Харків)
09 лист 2021 20:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.02 Мбіт/c
Upload:
0.04 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот вам вам воля в полной красе 500 Мбіт/с. Это постоянно последнее время и походу не кто и не пытается что то исправить.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні технічної несправності та допоможуть змінити тарифний план. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Алексей (Харків)
08 лист 2021 01:52
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
90.01 Мбіт/c
Upload:
95.72 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это ужас. Интернет пропадает каждые 10 минут на 5-10 секунд, и это не только у меня, а у всех моих знакомых, кто использует воля. Играл я финал турнира на денежные призы и у меня отрубается интернет. Геймерам и стримерам КАТЕГОРИЧЕСКИ не рекомендую данного провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Алексей, добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти вирішити дане питання. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Львів)
07 лист 2021 19:11
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.66 Мбіт/c
Upload:
4.13 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
2419896
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую провайдера Воля нікому!!! З заявленої швидкості до 100 Мбіт/с, маємо 5-7 Мбіт/с і постійні розриви. Технічна підтримка стала нульова. Там зараз працюють якісь роботи, які не реагують на проблему, а нав'язують платну технічну підтримку (рік назад все було норм). Мало того, робітники Волі з радістю, нададуть інформацію як вам відключитись від них, не запропонувавши вирішити проблему. Таке враження, що там працюють якісь деверсанти, які шкодять компанії. Пакети tv+internet з обов'язковим набором дитячих каналів і каналів фейкових проповідників (а в кого немає дітей?) Я з Волею вже десятки років, але те що зараз стало з компанією-це дно! Вже шукаю іншого провайдера!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про цю ситуацію. Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Київ)
07 лист 2021 19:02
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Перестал работать интернет, предложили платно вызвать мастера или мастер может помочь в телефонном режиме бесплатно, но минимум через 10 дней, 10!!!! Дней без интернета.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Деякі запити щодо непрацюючої послуги абонента можливо вирішіти дистанційно онлайн і бекоштовно. А реальний виклик і виїзд техніка оплачується згідно діючого прейскуранту сервісних послуг залежно від потрібного виду робіт та виявлених техніком на адресі причин несправності: у межах квартири чи поза її межами, використаних матеріалів та факту додаткових робіт/налаштувать абонентського обладнання. Якщо Вам потрібен виклик техніка або у Вас є будь-які інші питання - надайте, будь ласка, більше деталей нам в чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки (Пн-Нд: 09:00-21:00), можливо Ваше питання зможемо вирішити дистанційно. Дякуємо за розуміння!
Хаунтед (Краматорськ)
06 лист 2021 21:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не берите. Когда очень был нужен интернет, он отключился, из-за этого не получил деньги, интернет очень сильно лагает.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Хаунтед. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Аноним (Харків)
06 лист 2021 20:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
179.15 Мбіт/c
Upload:
438.62 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это 500 мегабитка. Раньше претензии не было. Сейчас просадки микро лаги пинг скачет и колебания 7-8 тыс. утром 10-30 мс.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні технічної несправності та допоможуть змінити тарифний план. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Юрій (Вінниця)
06 лист 2021 01:47
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
70.24 Мбіт/c
Upload:
4.98 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
3482271
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В останній час почались сильні проблеми зі швидкістю передачі даних, телефонуєш, робиш заявку на прихід техніка, він приходить нічого не змінюється, і так по колу вже два тижні. Ходили на відділення, там також ніякої допомоги, прийшов технік перемкнув на інший порт, з його слів, стало трохи краще. Були серйозні, довготривалі просадки 0.1 Мбіт/с, а тепер теж саме але до 1-3 Мбіт/с в середньому, ну таке собі знаєте... По тарифу має бути стабільних 10 Мбіт/с, як було раніше, так як сума за тариф не мала ще й постійно росте, але не якість інтернету. Користуватись інтернетом у якого 3 мегабіти на передачу і платити 300 гривень це смішно та соромно навіть комусь сказати. Тарифи у Волі теж дивні, навішають тобі якихось підписок, однотипних каналій із футболом і візьмуть з тебе за це гроші, а воно тобі на*** не треба, підключаєш лиже через швидкість віддачі той тариф, тому що просто такого тарифу з інтернетом з мінімальним телебаченням там немає. Використовувати інтернет в іграх чи стримінгу взагалі не є реальним, постійно високий пінг та втрати пакетів. Про передачу великих файлів взагалі мовчу, це буде тривати вічність. І це не той випадок коли проблема якась з моєї сторони!).
На жаль за моєю адресою, де зараз знімаю житло, та й на багатьох інших де знімав, доступно підключають лише Воля та Еверест, але у других в списку там свої дивні дива відбуваються)) людям там у 2021-му році пропонують лімітовані тарифні пакети або безлім на 2 5Мбіт/с за 400 гривень. Тому обирати доводится між двома стільцями як то кажуть. Якось повезло і за однією адресою проводили Датагруп, то це просто небо і земля)) шкода що не проводять де я зараз мешкаю, хоча це пара зупинок від їх офісу.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Юрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми, а їх може бути багато (пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше.). Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Анонім (Черкаси)
05 лист 2021 11:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
129.44 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу "виклик майстра", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбіт/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу, так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с. За адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь. Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше. Офіційна відповідь на звернення від провайдера: З найкращими побажаннями достатку і добра?
І посилання на регламент, який суперечить чинному законодавству і обов'язковий для виконання тільки працівникам даного оператора. Всім державним органам достатньо інформації яку надав даному оператору, а вони кажуть - друкуй бланк заяви, пиши власноруч і обов'язково підпис ( про відмову від отримання письмової відповіді на звернення), що суперечить закону " про звернення громадян". Представникам провайдера, щоб його не спіймали на брехні треба вивести з ладу всі сайти державних органів, так як на них є повний текст нормативно-правових актів без цензури представників провайдера. Але дані дії підпадають під дію кримінального кодексу. Чим більше людей будуть вимагати від даного оператора виконання його зобов'язань, тим швидше розженуть "кваліфікований" юридичний відділ, а у маркетологів заберуть 90% рекламного бюджету і віддадуть на забезпечення умов тарифів описаних на сайті провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. З приводу даного питання, вам була надана відповідь. Рекомендуємо звернутися до керівництва компанії письмово, вам направлено бланк для офіційного звернення. Також, по даному факту вже є запит, який знаходиться в процесі розгляду. Відповідь вам буде надана по e-mail.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг