Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Дарь (Київ)
13 січ 2022 22:30
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрый вечер. Что могу сказать Вы уже достали. Честно. Сегодня в 21:10 муж позвонил диспетчеру Вашему так как интернет и ТВ нифига не работало. Диспетчер дал ответ у Вас все работает проверяйте кабель может он отходит и перезагрузите роутер. Ок муж все там переделал все равно ничего не работает нет сигнала, а на ТВ кусками идет трансляция. Через 20 мин муж звонит на Горячую линию говорят на районе поломка и т.д. Вопрос? Почему врать и не сказать как есть? Мы копаемся в проводах думаем поломка у нас. Вы уже достали дальше с НГ поднялись цены. За что платить больше нифига не работает нормально жалеем что связались с Вашей компанией. А у нас и интернет и ТВ и мобильный все включено.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дарь, добрий день. Ми прагнемо відповідати всім вимогам якісного обслуговування та хочемо, щоб абоненти були задоволені нашими послугами. Дякуємо, що знайшли час повідомити про дану ситуацію. Дана ситуація потребує детальнішого розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.Нагадуємо, що у вас є можливість самостійно перевірити технічний стан послуг на порталі абонента "Мій кабінет" за допомогою функції "Технічна діагностика" та знаходити інформацію про технічне обслуговування будинку і аварійні відключення.
Аноним (Кривий Ріг)
13 січ 2022 22:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3684290
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хотела задать вопрос службе техподдержки. Первых 3 минуты нажимала на кнопки - остальные 48 слушала музыку и внушающее уверенность - подождите, мы скоро вас соединим. Это не нормально. Обещали одну скорость - на деле другая. Отдельная история о том, чтобы отключиться от услуги нужно ножками сходить к ним в офис, отсидеть очередь, и подтверждать личность документами. О возврате денег со счета с положительным балансом ходят легенды. Даже капча с первого раза не грузится, чтоб подтвердить то что я не робот)))
Користувач (Луцьк)
12 січ 2022 11:04
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не мастак залишати негативні відгуки, проте лише так можна вберегти інших користувачів від некомпетентності компанії та абсолютно неадекватного ставлення до своїх клієнтів. Якщо коротко - неадекватність обслуговування, неправдива (або прихована) інформація у тарифах, абсолютно байдуже ставлення до клієнта, його часу та негативних вражень від компанії. 1. Перед Новим 2022-м Роком компанія проінформувала, що з 12 січня 2022 року переходить на нові тарифи. Як вже потім, після колосально великої кількості витраченого часу та регулярних дзвінків в колл-центр, оператор центру підтримки клієнтів повідомив, що, виявляється, на сайті Ви не зможете ознайомитись з новими тарифами аж до 9-го січня, оскільки компанія ще не встигла внести зміни на сайт, тому Ви бачите лише старі тарифи. (В моєму розумінні, якщо компанія з таким охопленням клієнтів банально не може впоратись зі зміною інформації на своєму сайті, щоб зекономити своїм клієнтам колосальну кількість часу - їй просто плювати на своїх користувачів. Хай телефонують і висять на лінії, яка різниця, правда?). Тобто якщо Ви новий клієнт і хочете підключитися до Воля-Кабель, на сайті Ви побачите абсолютно недостовірну інформацію. Щоб взнати достовірну інформацію по тарифах, Ви повинні телефонувати в колл-центр і чекати 10-15 хвилин, поки з Вами зв'яжуться і дадуть достовірну інформацію. Насправді, навіть після цього Вам можуть надати неточну інформацію. У моєму випадку, три різні людини вказували різні ціни і можливості по тарифах. 2. Про некомпетентність оформлення заявок на підключення навіть розписувати не маю бажання. Замовив лише Інтернет - майстер з підключення телефонує, і каже, що замовляли Інтернет + ТБ, а те, що оператор щось наплутав - не його проблеми. (Ну правильно, це наші з Вами проблеми. Телефонуйте знову в колл-центр і чекайте, поки з Вами зв'яжуться. І пам'ятайте, що Ваш час нічого не вартий). 3. При підключенні інтернет-провайдера для нас важлива саме швидкість інтернету. Був прекрасний тариф на 200 Мбіт/с. З 2022-го дана швидкість доступна лише у найдорожчому пакеті, куди входить Інтернет+ТБ+Мобільний. Якщо Вам потрібен лише інтернет, доступно лише 100 Мбіт/с. Як на мене, тут теж пахне жлобством. 4. Якщо в компанії з'явиться нова технологія за ті ж гроші, то Вам про це ніхто не повідомить. В моєму випадку, користувався Телебаченням зі старою приставкою від Воля, яка постійно зависала (Wi-Fi роутер стояв поруч, проблема була не в цьому), а потім випадково взнав, що в користування надають нову, більш якісну. Питання з зависанням не здатен вирішити жоден технік, а банально замінити приставку - не за їх правилами. 5. Якщо після розмови з оператором залишити найменшу з можливих оцінок, Вам ніхто не зателефонує і не поцікавиться, що Вас не влаштувало. Компанії абсолютно все-одно. 6. Ну і останнє. Після прямого запитання оператору, чи можна подати скаргу, наприклад, на роботу компанії з клієнтами (банально залишити відгук для покращення якості обслуговування та роботи над помилками), я почув відповідь - ні, не можна. І цим все сказано. Чи порекомендував би я будь-кому інтернет-провайдера "Воля-Кабель"? Лише у випадку, якщо в Вашому будинку немає іншого провайдера. Дуже прикро бачити, як колись могутня компанія перетворилась в шарашкіну кантору.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Компанія Воля працює в правовому полі. Надання послуг компанії проводиться в рамках чинного Законодавства нашої країни. Як і будь-яка інша компанія, що має ліцензію на надання телекомунікаційних послуг, Воля приділяє максимальну увагу за дотриманням умов договору та діючих Правил надання послуг (прейскурантів і тарифів). Наразі наша компанія проходить період змін. Разом із новим власником – компанією Датагруп ми змінюємо підхід до обслуговування клієнтів. Ми цінуємо кожного клієнта, та робимо все, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та її сервісом. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. В межах цього процесу ми проаналізували переваги всіх наших абонентів та розробили принципово нову систему тарифів, що ґрунтується не на кількості послуг, а на їхній якості та побажанні наших клієнтів. Тепер ви будете дивитися саме той контент і ті телеканали, які вам напевно сподобаються, й отримувати ті послуги, які вам необхідні. А також отримаєте можливість без доплат змінити застарілу ТВ-технологію на сучасне цифрове телебачення з доступом до онлайн-кінотеатру Volia TV. Тож з 1 січня 2022 року ми повністю оновили тарифні пропозиції для діючих абонентів. А також активували для вас новорічний промоперегляд всіх доступних на платформі телеканалів. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс, можливість залишати скарги за вашим бажанням присутня, компанія, також, перевіряє причини низьких оцінок. Ваша ситуація потребує детальнішого розгляду. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації та ви не вказували номер договору, просимо звернутися до нашого чату для вирішення ваших питань. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Александр (Харків)
11 січ 2022 20:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
901748328
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключили 05.01 и до 11.01 живём практически без интернета, звонили в тех поддержку и вызывали мастера раза 3, так как подключение есть, но... нет доступа в интернет! Мастер приходит, что-то делает, а интернет через несколько часов снова пропадает. Если в ближайшем будущем ничего не изменится, будем расторгать договор и переходить на другого провайдера, так как нет уже сил терпеть!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Александр. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Влад (Запоріжжя)
11 січ 2022 18:24
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто нелепо, они пользуются положением, что нет нормальных провадеров и ставят цены на услуги просто какие им вздумается. Сегодня пришла смс, что теперь не 370, а 450 грн. С чего вдруг? Еще и с тексом "ваш пакет закончился, вот вам еще лучше!" (но и дороже). Зашел в ЛК, а там сейчас даже другой тариф нельзя выбрать))
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Влад. Дякуємо за відгук. Кожен клієнт для нас є надзвичайно важливим і нам шкода, що ви так думаєте. Наразі наша компанія проходить період змін. Разом із новим власником – компанією Датагруп ми змінюємо підхід до обслуговування клієнтів. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Харків)
11 січ 2022 15:49
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Проблема со скоростью интернета (решили купить новый двухдиапазонный роутер) так как думали что проблема именно в плохом роутере, позвонили нас подключили к новому но не чего не изменилось, решили вызвать специалиста чтобы он проверил проблему (возможно в квартире или в самом доме есть проблема) приехало два специалиста проверили скорость через свою ноутбук, сказали что скорость нормальная было 82 на 85 Мбіт/с, я сказал что заявлено 100 Мбіт/с в моем тарифе на что не было ответа, сказали что при этой скорости все должно грузить но как не грузило так и не грузит (посоветовали включить телефизор на прямую, сделал вроде стало лучше но не намного), а на телефоне как не грузило так и не грузит (на мобильном интернете все в порядке, переходишь на роутер и все заканчивается) платим 350 грн скорость не какой от вызова специалиста не чего не изменилось за вызов 90, а все написано. По этому будем переходить на другой провайдер.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс та робимо все можливе, щоб абоненти були задоволені.Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Тимур (Харків)
10 січ 2022 21:22
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4538633
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я крайне недоволен качеством услуг этой компании. Вызов ремонтной бригады - платный, даже когда проблема с их стороны. Не могли приехать, потому что ПОТЕРЯЛИ КЛЮЧ. В поддержку дозвониться невозможно, приходится висеть 20+ минут на линии. Т.е. от данного оператора даже отключиться комфортно нельзя. Временно приостановить действие услуг тоже нельзя - можно понизить пакет, но все равно будут списываться деньги. До этого я думал, что Триолан не очень, но по сравнению с ним Воля таранит дно - раз за разом, все глубже и глубже. Я удивлен, что такой оператор до сих пор функционирует.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Тимур. Дякуємо за ваш відгук. Дуже прикро, що у вас склалась така думка. Ми прагнемо надавати лише якісні послуги та сервіс. Хочемо зазначити, що виклик спеціаліста оплачується відповідно до діючих тарифів підприємства. У випадку, якщо несправність за межами квартири, то вартість виклику становить 1 грн. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Компанія піклується про абонентів, та посприяла, щоб більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, або інших каналах підтримки (чат, e-mail, сторінки в соціальних мережах). Якщо у вас залишились питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат, вказавши номер договору та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Богдан (Полтава)
09 січ 2022 13:46
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет просто, хуже никогда не было, сидеть нормально в интернете невозможно, желаю удачи Воле.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Богдан. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Вінниця)
07 січ 2022 13:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціна все більша і більша, а швидкість інтернету все менша і менша. Зараз активно шукаю іншого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Vlad (Київ)
06 січ 2022 23:34
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.48 Мбіт/c
Upload:
5.26 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужаснейший провайдер, никому не советую. По телефону говорят, что у них все впорядке и мол перезагрузите роутер, все будет впорядке. Перезагружал и делал по инструкции все уже кучу раз, а скорость, которая должна быть 100 Мбіт/с, временами падает до 1 Мбіт/с. Очень очень редко бывает 80-90 Мбіт/с, может быть 30 минут в день. Завтра подключаю другого провайдера, у соседа стабильный результат 800-900 Мбіт/с при пакете 1 Гбіт/с и никаких просадок и проблем.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Vlad. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Полтава)
06 січ 2022 13:13
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.47 Мбіт/c
Upload:
14.41 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительный сервис. Оператор колцентра разговаривала со мной на повышенных тонах, дозвониться второй раз не возможно. Буду менять првайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00
Аноним (Київ)
05 січ 2022 09:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый плохой провайдер интернет в истории Украины, обман вообще, ни скорости ни трафика, зато много понтов((( УЖАС.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Чернівці)
04 січ 2022 21:26
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
21.9 Мбіт/c
Upload:
26.32 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость го....но, плачу за 100 Мбіт/с получаю максимум 30-35 Мбіт/с, в одно и тоже время. Интернет соединение начинает тормозить, в колцентре всегда говорят, что виноват роутер, хотя у меня новый и хороший xiaomi!Кабельно тв го....но, из 65-ти каналов смотреть не чего, все хорошие каналы исчезли! Цена на предоставленные услуги завышена и каждые 3-4 месяца поднимается!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
04 січ 2022 10:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
380931258636
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь услугами давно, с 2021 цены на пакеты, как грибы после дождя. С 01.01.2022 Воля сама поменяла пакет на более дорогой совсем без выбора. Для того чтобы не отвечать по горячей линии, включили автоответчик. А сегодня 04.01.2022 на горячей линии мне вообще сказали у них более 1 млн клиентов и мои претензии не особо интересны. Наглость зашкаливает.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Нам дуже важлива ваша думка. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. В межах цього процесу ми проаналізували переваги всіх наших абонентів та розробили принципово нову систему тарифів, що ґрунтується не на кількості послуг, а на їхній якості та побажанні наших клієнтів. Тепер ви будете дивитися саме той контент і ті телеканали, які вам напевно сподобаються, й отримувати ті послуги, які вам необхідні. А також отримаєте можливість без доплат змінити застарілу ТВ-технологію на сучасне цифрове телебачення з доступом до онлайн-кінотеатру Volia TV. Тож з 1 січня 2022 року ми повністю оновлюємо тарифні пропозиції та актуалізуємо ціни для діючих абонентів. А також активуємо для вас новорічний промоперегляд всіх доступних на платформі телеканалів до 14.01.2022. З детальною інформацією про зміну вартості тарифних планів ви можете ознайомитися на нашому офіційному сайті за посиланням:
https://volia.com/ukr/news/article/voliaopk/
Колл-центр працює в штатному режимі. Зателефонувати ви можете за телефонами: (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50.
У IVR меню зробіть вибір виходячи з потрібної вам тематики. Якщо ваше запитання не можна буде вирішити за допомогою IVR - буде можливість зв'язатися з оператором.
Рекомендуємо вам самостійно управляти послугами і рахунком на Порталі абонента «Мій кабінет» my.volia.com
Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Руслан (Харків)
03 січ 2022 16:01
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
2364827
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь провайдером ВОЛЯ с 2012 года. В принципе всё устраивало до 2021 года пока за минимальный пакет услуг не начали брать 310 гривен в месяц при том, что большая часть моего дома подключена к ТРИОЛАН у которого такие же услуги в 2022 году стоят 180 гривен в месяц! Минимальные пакеты услуг дорогие и нет выбора. Принял окончательное решение о расторжении договора с провайдером ВОЛЯ. Буду отключаться. На сегодняшний момент при таком большом выборе провайдеров и выборе цен за пакеты интернета, интерне провайдера ВОЛЯ не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Руслан, добрий день.
Дякуємо за відгук! Вартість тарифних планів безпосередньо пов'язана з покриттям витрат на
підвищення вартості телевізійного контенту, а також збільшеними витратами на
модернізацію мережі та обладнання. Ми працюємо не тільки над розширенням
переліку послуг, а також покращуємо якість обслуговування, інвестуємо в
інновації і відкриваємо нові центри обслуговування абонентів. Вам зателефонує наш менеджер та надасть відповідну консультацію щодо відключення.
Аноним (Київ)
01 січ 2022 22:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета ниже заявленной в 8-10 раз. Проблема не решена много лет. Ужас, ужас, ужас. Будем менять провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день.
Ваша думка важлива для нас. Нам прикро, що Ви не задоволені нашою работою. Будь ласка, більше деталей нам в чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки (Пн-Нд: 09:00-21:00) або зателефонуйте за номерами, які вказані у розділі «Підтримка».
Аноним (Київ)
01 січ 2022 16:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
195.38 Мбіт/c
Upload:
9.31 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
У меня тариф с скорость до 200 Мбіт/с. Какие комментарии ещё нужны? Тест говорит сам за себя и это не по проводу...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за позитивну оцінку нашої роботи!
Ольга (Київ)
01 січ 2022 15:44
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
759789
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последний год 2 раза устанавливался новый тв тюнер. Приходил мастер, настраивал тв тюнер и через 2-3 месяца он переставал работать)) и так по кругу. Вызов мастера стоит 90 гривен + 50 гривен настройка, 140 гривен не понятно за что. Я считаю, что следует давать гарантию хотя бы на 3-6 месяцев работы тюнера, который установили и бесплатно обслуживать его в этот гарантийный срок. Я уже задолбалась платить за вызов мастера. Ранее такого не было, один тюнер был 15 лет и исправно работал)) Сегодня снова "сломался" тв тюнер. Вызвала мастера на расторжение договора с Воля. + каждые 3 месяца поднимается цена на услуги, а качество предоставления услуг ухудшается. Нашла нового провайдера, который предоставляет покрытие по моему адресу. Надеюсь качество и опыт взаимодействия будет лучше.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ольга. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, як бачимо, консультація з приводу даної ситуації вам вже була надана, приємо було з вами співпрацювати. Якщо залишились питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Игорь (Львів)
31 груд 2021 23:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
5001282
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это "СВИНСТВО" со стороны "ВОЛЯ-Кабель" на Новый год оставить людей без интернета, рассказывая 2 сутки о ремонте и отодвигая строк выполнения - который не проводится. Зато сообщения об оплате своевременной приходят в изобилии. Безответственная организация.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ігорь. Дякуємо вам за відгук та співпрацю з нашою компанією, нажаль повністю уникнути аварійних ситуацій та пошкоджень абонентського кабелю неможливо, але ми намагаємось відновлювати надання послуг як можливо швидше. По вашому будинку зареєстрована заявка на технічне обслуговування для виявлення та усунення виниклої несправності. Плановий термін завершення робіт 01.01.22 до 15:00 р. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS . Будь ласка, після отримання смс повідомлення, перезавантажте ваше обладнання.
Також, інформацію про аварійне відключення і про технічне обслуговування будинку ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com. Якщо у вас залишилися додаткові питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Краматорськ)
30 груд 2021 21:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
34.95 Мбіт/c
Upload:
32.74 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительное качество услуги, интернет лажает почти каждый день, а то и несколько раз в день, сплошные нервы((( И потом почему присылаете смс, что должен по оплате сумму, в противном случае услуга будет сокращена. Я плачу вам 1 числа полную стоимость услуги за месяц, что вы шлете смс о долгах. Займитесь качеством услуг. Итак каналов ТВ меньше, чем было у вас заявлено. В конце концов когда уже будет ваши качественные услуги. Хочется смотреть а не нервничать(((( Хочется как вы утверждали отличный интернет. Буду решать после праздников, искать что то другое.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день.
Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого абонента. Надайте, будь ласка, більше деталей нам в чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки (Пн-Нд: 09:00-21:00) або зателефонуйте за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг