Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7214
рекомендують: 764 чол
не рекомендують: 6450 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Евгений (Харків)
21 січ 2022 21:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901620090
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Второй раз за месяц Воля ставит сломанный тюнер, и берёт за это деньги. Это у Вас такой бизнес Воля???
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Евгений. Дякуємо за відгук. Як бачимо, за вашою адресою було оформлено заявку на виклик спеціаліста для заміни обладнання 22-01-2022 р. Заявка є гарантійною, та коштує 1 грн. Безкоштовно змінити обладнання ви можете в одному із центрів продаж та обслуговування.
Анонім (Вінниця)
21 січ 2022 15:57
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.24 Мбіт/c
Upload:
0.15 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер серед провайдерів. Мало того що постійно пропадає інтернет, потрібно їх модем docsis перегружати так щей пінг як на місцяь тай щей ціни як за оптоволокно. Нікому не раджу.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про цю ситуацію. Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Краматорськ)
21 січ 2022 06:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший провайдер. Подбор каналов ужасный. Изображение ТВ некачественное. Скорость интернета не соответствует заявленной и все эти услуги 310 гривень. Позор!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс та робимо все можливе, щоб абоненти були задоволені. Дана ситуація потребує детальнішої перевірки. Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Ирина (Путивль)
17 січ 2022 16:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля это какой-то адский кошмар. Мне нужно подключить услугу а оператор общаться так как будто я ему должна!Нормальной консультации ноль еще и в похабном тоне. В итоге подключаю другого провайдера по тому что нехватило моральных сил даже договорить с этим хамством по телефону. Воля опустила ниже дна, желаю вам загнуться от конкурентов.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ірина. Дякуємо за відгук. Наразі наша компанія проходить період змін. Разом із новим власником – компанією Датагруп ми змінюємо підхід до обслуговування клієнтів. Ми цінуємо кожного клієнта, та робимо все, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та її сервісом. Будемо вам вдячні за детальну інформацію, будь ласка, напишіть у наш чат. Одразу вкажіть вашу адресу та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анна (Мелітополь)
17 січ 2022 15:09
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто очень плохой провайдер повысили тариф 380 с 1.01.2022 даже не предупредили. Ужасное качество тв...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анна, добрий день. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. У рамках цього процесу ми проаналізували вподобання усіх наших абонентів та розробили принципово нову систему тарифів, що ґрунтуються не на кількості послуг, а на їх якості та побажаннях наших абонентів. Тепер ви будете дивитись саме той контент і ті телеканали, які будуть вам до вподоби, та отримувати саме ті послуги, які вам необхідні. А також абоненти зможуть змінити застарілу технологію телебачення на сучасне цифрове ТВ, що вже включено у вартість тарифів, та користуватися усіма перевагами безмежного світу фільмів, серіалів та улюблених шоу у найвищій якості. Тож з 1 січня 2022 року ми повністю оновили тарифні пропозиції для діючих абонентів. А також активували для вас новорічний промоперегляд всіх доступних на платформі телеканалів. Разом зі зміною тарифних планів ми значно розширюємо перелік послуг для всіх клієнтів. Залежно від тарифного плану ви отримуєте ряд переваг та ще більше можливостей: підвищення швидкості інтернету, збільшення кількості ТV-каналів, доступ до онлайн-TV з топовим контентом у додатку Volia TV, доступ до нашого онлайн-кінотеатру, який наразі є одним з найбільших в Україні та нараховує понад 20000 одиниць контенту від провідних світових та вітчизняних студій. Інформування щодо змін тарифів було проведено через Viber/SMS в грудні, а також детальна інформація розміщена на нашому сайті в розділі "Новини". Для детальної консультації по вашому договору зверніться, будь ласка, у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Неля (Кривий Ріг)
16 січ 2022 16:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вчера вызвали мастера по кабельному был сегодня. Молодец, все сделал быстро, качественно. Большое ему спасибо, очень опытный сотрудник.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Неля. Дякуємо за позитивну оцінку.
Олег (Вінниця)
16 січ 2022 02:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я работаю в интернете, и в день выбивает интернет каждые 3 часа, это ужасно, и не возможно работать. Не рекомендую совершенно пользоваться данным интернетом, я завтра же отключаюсь и перехожу на другой интернет-провайдер, и всем рекомендую!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олег. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду, напишіть будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Руслан (Львів)
15 січ 2022 13:46
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
6790955
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Максимальне розчарування провайдером, здирають гроші як дикі, постійно мінуси, швидкість Інтернету лайно, ТВ показує, переможем каналів немає! Подзвонив на гарячу лінію, маринували 27 звилинточікування, після чого консультант переключив на іншого консультанта, на котрого зеків ще 10 хв очікування а згодом просто вибило дзвінок і ніхто не перетелефонував! Лайно з лайна.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Руслан, добрий день. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ми постійно працюємо над послугами та сервісом для своїх абонентів. Вам зателефонує наш менеджер та надасть консультацію щодо Вашого питання.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Рівне)
14 січ 2022 23:51
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь этим провайдером не так давно, поскольку в доме проведен только их кабель, особого выбора не было . С первого дня подключения что-то пошло не так, мастер приехал вовремя, но 4 часа они никак не могли настроить доступ к интернету пока их коллега не приехал и не решил ситуацию. По стоимости тарифа и скорости интернета вопросов нет ( иногда пропадает интернет но буквально 5-7 минут и обратно появляется, думаю это не страшно). После полключения их услуг несколько недель под ряд как по графику звонили их операторы и предлагали платные сайты TV и т.д, но это не просто так, они заблокировали ВСЕ бесплатные сайты где можно посмотреть фильмы, ни с каким другим провайдером такого ещё не было.Это вызывает дискомфорт.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Андрій (Львів)
14 січ 2022 21:25
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо ви цінуєте свій час і нервову систему оминайте цього провайдера десятою дорогою. Нажаль в нашому будинку не було альтернативи з підключенням до інших провайдерів, але нарешті з'явилася, вже більша частина жителів перейшла до іншого оператора як у майбутнє століття, працював інтернет жахливо, постійно злітав, в службу підтримки не додзвонитися, а якщо навіть і вдасться то почуєте стандартні фрази на зразок, перезавантажте або перевірте кабель. Якщо робота з відеозвязком то береш таксі і їдеш в офіс. Любий дощ вітер і можете забути про інтернет. Про тарифи взагалі краще не знадувати. ДНО одним словом.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрій. Дякуємо за відгук. Прикро, що у вас склалась така думка. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Дарь (Київ)
13 січ 2022 22:30
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрый вечер. Что могу сказать Вы уже достали. Честно. Сегодня в 21:10 муж позвонил диспетчеру Вашему так как интернет и ТВ нифига не работало. Диспетчер дал ответ у Вас все работает проверяйте кабель может он отходит и перезагрузите роутер. Ок муж все там переделал все равно ничего не работает нет сигнала, а на ТВ кусками идет трансляция. Через 20 мин муж звонит на Горячую линию говорят на районе поломка и т.д. Вопрос? Почему врать и не сказать как есть? Мы копаемся в проводах думаем поломка у нас. Вы уже достали дальше с НГ поднялись цены. За что платить больше нифига не работает нормально жалеем что связались с Вашей компанией. А у нас и интернет и ТВ и мобильный все включено.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дарь, добрий день. Ми прагнемо відповідати всім вимогам якісного обслуговування та хочемо, щоб абоненти були задоволені нашими послугами. Дякуємо, що знайшли час повідомити про дану ситуацію. Дана ситуація потребує детальнішого розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.Нагадуємо, що у вас є можливість самостійно перевірити технічний стан послуг на порталі абонента "Мій кабінет" за допомогою функції "Технічна діагностика" та знаходити інформацію про технічне обслуговування будинку і аварійні відключення.
Аноним (Кривий Ріг)
13 січ 2022 22:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3684290
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хотела задать вопрос службе техподдержки. Первых 3 минуты нажимала на кнопки - остальные 48 слушала музыку и внушающее уверенность - подождите, мы скоро вас соединим. Это не нормально. Обещали одну скорость - на деле другая. Отдельная история о том, чтобы отключиться от услуги нужно ножками сходить к ним в офис, отсидеть очередь, и подтверждать личность документами. О возврате денег со счета с положительным балансом ходят легенды. Даже капча с первого раза не грузится, чтоб подтвердить то что я не робот)))
Користувач (Луцьк)
12 січ 2022 11:04
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не мастак залишати негативні відгуки, проте лише так можна вберегти інших користувачів від некомпетентності компанії та абсолютно неадекватного ставлення до своїх клієнтів. Якщо коротко - неадекватність обслуговування, неправдива (або прихована) інформація у тарифах, абсолютно байдуже ставлення до клієнта, його часу та негативних вражень від компанії. 1. Перед Новим 2022-м Роком компанія проінформувала, що з 12 січня 2022 року переходить на нові тарифи. Як вже потім, після колосально великої кількості витраченого часу та регулярних дзвінків в колл-центр, оператор центру підтримки клієнтів повідомив, що, виявляється, на сайті Ви не зможете ознайомитись з новими тарифами аж до 9-го січня, оскільки компанія ще не встигла внести зміни на сайт, тому Ви бачите лише старі тарифи. (В моєму розумінні, якщо компанія з таким охопленням клієнтів банально не може впоратись зі зміною інформації на своєму сайті, щоб зекономити своїм клієнтам колосальну кількість часу - їй просто плювати на своїх користувачів. Хай телефонують і висять на лінії, яка різниця, правда?). Тобто якщо Ви новий клієнт і хочете підключитися до Воля-Кабель, на сайті Ви побачите абсолютно недостовірну інформацію. Щоб взнати достовірну інформацію по тарифах, Ви повинні телефонувати в колл-центр і чекати 10-15 хвилин, поки з Вами зв'яжуться і дадуть достовірну інформацію. Насправді, навіть після цього Вам можуть надати неточну інформацію. У моєму випадку, три різні людини вказували різні ціни і можливості по тарифах. 2. Про некомпетентність оформлення заявок на підключення навіть розписувати не маю бажання. Замовив лише Інтернет - майстер з підключення телефонує, і каже, що замовляли Інтернет + ТБ, а те, що оператор щось наплутав - не його проблеми. (Ну правильно, це наші з Вами проблеми. Телефонуйте знову в колл-центр і чекайте, поки з Вами зв'яжуться. І пам'ятайте, що Ваш час нічого не вартий). 3. При підключенні інтернет-провайдера для нас важлива саме швидкість інтернету. Був прекрасний тариф на 200 Мбіт/с. З 2022-го дана швидкість доступна лише у найдорожчому пакеті, куди входить Інтернет+ТБ+Мобільний. Якщо Вам потрібен лише інтернет, доступно лише 100 Мбіт/с. Як на мене, тут теж пахне жлобством. 4. Якщо в компанії з'явиться нова технологія за ті ж гроші, то Вам про це ніхто не повідомить. В моєму випадку, користувався Телебаченням зі старою приставкою від Воля, яка постійно зависала (Wi-Fi роутер стояв поруч, проблема була не в цьому), а потім випадково взнав, що в користування надають нову, більш якісну. Питання з зависанням не здатен вирішити жоден технік, а банально замінити приставку - не за їх правилами. 5. Якщо після розмови з оператором залишити найменшу з можливих оцінок, Вам ніхто не зателефонує і не поцікавиться, що Вас не влаштувало. Компанії абсолютно все-одно. 6. Ну і останнє. Після прямого запитання оператору, чи можна подати скаргу, наприклад, на роботу компанії з клієнтами (банально залишити відгук для покращення якості обслуговування та роботи над помилками), я почув відповідь - ні, не можна. І цим все сказано. Чи порекомендував би я будь-кому інтернет-провайдера "Воля-Кабель"? Лише у випадку, якщо в Вашому будинку немає іншого провайдера. Дуже прикро бачити, як колись могутня компанія перетворилась в шарашкіну кантору.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Компанія Воля працює в правовому полі. Надання послуг компанії проводиться в рамках чинного Законодавства нашої країни. Як і будь-яка інша компанія, що має ліцензію на надання телекомунікаційних послуг, Воля приділяє максимальну увагу за дотриманням умов договору та діючих Правил надання послуг (прейскурантів і тарифів). Наразі наша компанія проходить період змін. Разом із новим власником – компанією Датагруп ми змінюємо підхід до обслуговування клієнтів. Ми цінуємо кожного клієнта, та робимо все, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та її сервісом. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. В межах цього процесу ми проаналізували переваги всіх наших абонентів та розробили принципово нову систему тарифів, що ґрунтується не на кількості послуг, а на їхній якості та побажанні наших клієнтів. Тепер ви будете дивитися саме той контент і ті телеканали, які вам напевно сподобаються, й отримувати ті послуги, які вам необхідні. А також отримаєте можливість без доплат змінити застарілу ТВ-технологію на сучасне цифрове телебачення з доступом до онлайн-кінотеатру Volia TV. Тож з 1 січня 2022 року ми повністю оновили тарифні пропозиції для діючих абонентів. А також активували для вас новорічний промоперегляд всіх доступних на платформі телеканалів. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс, можливість залишати скарги за вашим бажанням присутня, компанія, також, перевіряє причини низьких оцінок. Ваша ситуація потребує детальнішого розгляду. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації та ви не вказували номер договору, просимо звернутися до нашого чату для вирішення ваших питань. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Александр (Харків)
11 січ 2022 20:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
901748328
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключили 05.01 и до 11.01 живём практически без интернета, звонили в тех поддержку и вызывали мастера раза 3, так как подключение есть, но... нет доступа в интернет! Мастер приходит, что-то делает, а интернет через несколько часов снова пропадает. Если в ближайшем будущем ничего не изменится, будем расторгать договор и переходить на другого провайдера, так как нет уже сил терпеть!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Александр. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Влад (Запоріжжя)
11 січ 2022 18:24
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто нелепо, они пользуются положением, что нет нормальных провадеров и ставят цены на услуги просто какие им вздумается. Сегодня пришла смс, что теперь не 370, а 450 грн. С чего вдруг? Еще и с тексом "ваш пакет закончился, вот вам еще лучше!" (но и дороже). Зашел в ЛК, а там сейчас даже другой тариф нельзя выбрать))
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Влад. Дякуємо за відгук. Кожен клієнт для нас є надзвичайно важливим і нам шкода, що ви так думаєте. Наразі наша компанія проходить період змін. Разом із новим власником – компанією Датагруп ми змінюємо підхід до обслуговування клієнтів. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Харків)
11 січ 2022 15:49
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Проблема со скоростью интернета (решили купить новый двухдиапазонный роутер) так как думали что проблема именно в плохом роутере, позвонили нас подключили к новому но не чего не изменилось, решили вызвать специалиста чтобы он проверил проблему (возможно в квартире или в самом доме есть проблема) приехало два специалиста проверили скорость через свою ноутбук, сказали что скорость нормальная было 82 на 85 Мбіт/с, я сказал что заявлено 100 Мбіт/с в моем тарифе на что не было ответа, сказали что при этой скорости все должно грузить но как не грузило так и не грузит (посоветовали включить телефизор на прямую, сделал вроде стало лучше но не намного), а на телефоне как не грузило так и не грузит (на мобильном интернете все в порядке, переходишь на роутер и все заканчивается) платим 350 грн скорость не какой от вызова специалиста не чего не изменилось за вызов 90, а все написано. По этому будем переходить на другой провайдер.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс та робимо все можливе, щоб абоненти були задоволені.Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Тимур (Харків)
10 січ 2022 21:22
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4538633
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я крайне недоволен качеством услуг этой компании. Вызов ремонтной бригады - платный, даже когда проблема с их стороны. Не могли приехать, потому что ПОТЕРЯЛИ КЛЮЧ. В поддержку дозвониться невозможно, приходится висеть 20+ минут на линии. Т.е. от данного оператора даже отключиться комфортно нельзя. Временно приостановить действие услуг тоже нельзя - можно понизить пакет, но все равно будут списываться деньги. До этого я думал, что Триолан не очень, но по сравнению с ним Воля таранит дно - раз за разом, все глубже и глубже. Я удивлен, что такой оператор до сих пор функционирует.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Тимур. Дякуємо за ваш відгук. Дуже прикро, що у вас склалась така думка. Ми прагнемо надавати лише якісні послуги та сервіс. Хочемо зазначити, що виклик спеціаліста оплачується відповідно до діючих тарифів підприємства. У випадку, якщо несправність за межами квартири, то вартість виклику становить 1 грн. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Компанія піклується про абонентів, та посприяла, щоб більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, або інших каналах підтримки (чат, e-mail, сторінки в соціальних мережах). Якщо у вас залишились питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат, вказавши номер договору та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Богдан (Полтава)
09 січ 2022 13:46
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет просто, хуже никогда не было, сидеть нормально в интернете невозможно, желаю удачи Воле.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Богдан. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Вінниця)
07 січ 2022 13:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціна все більша і більша, а швидкість інтернету все менша і менша. Зараз активно шукаю іншого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Vlad (Київ)
06 січ 2022 23:34
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.48 Мбіт/c
Upload:
5.26 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужаснейший провайдер, никому не советую. По телефону говорят, что у них все впорядке и мол перезагрузите роутер, все будет впорядке. Перезагружал и делал по инструкции все уже кучу раз, а скорость, которая должна быть 100 Мбіт/с, временами падает до 1 Мбіт/с. Очень очень редко бывает 80-90 Мбіт/с, может быть 30 минут в день. Завтра подключаю другого провайдера, у соседа стабильный результат 800-900 Мбіт/с при пакете 1 Гбіт/с и никаких просадок и проблем.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Vlad. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг