Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7214
рекомендують: 764 чол
не рекомендують: 6450 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Львів)
25 бер 2022 10:33
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.57 Мбіт/c
Upload:
0.38 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З моменту рідключення - не задовільна швидкість інтернету. Не одноразово звертався в сервіс, ніхто не справив (максимальна швидкість 0.6 Мбіт/с).
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Кривий Ріг)
24 бер 2022 08:30
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
1.53 Мбіт/c
Upload:
8.04 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля очень дорогая и по качеству одна из самых худших. Заплатили как всегда за интернет и телевидени, но через два дня из 100+ каналов осталось 42 и скорость интернета со 100 Мбіт/с упала до 6-8 Мбіт/с. Позвонили в тех поддержку, там сказали что у нас долг по оплате около 30 грн и что, если мы в течении часа заплатим, то весь наш пакет восстановится. Прошли уже сутки после оплаты, но ничего не вернулось. Тех поддержка разводит руками. Я уже молчу за ситуации, когда пропадали интернет и телевидение просто без причины. И за что мы платим 600 грн в месяц?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Оскільки на даному ресурсі немає можливості коммунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, напишіть будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Херсон)
23 бер 2022 20:46
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
34.64 Мбіт/c
Upload:
47.03 Мбіт/c
Договір:
188118
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пожалуй самый худший провайдер на Украине! Скорость ужас. Каналы тв - шлак куча рекламных которые и нафиг не нужны, а хороших очень мало. Дорого, интернет оочень медленный! Максимум 45 Мбіт/с. В техподдержку не дозвониться - это просто издевательство. С тупым автоответчиком как в лабиринте.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. За вказаним вами договором не надається послуга інтернет. Ми працюємо та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Однг (Харків)
23 бер 2022 11:44
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
210974796
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Буду менять провайдера. Больше месяца нет услуги. Говорят авария, в соседнем доме всё нормально. Сроки устранения постоянно продлевают, связаться с консультантом невозможно. Отвратительный сервис. Никому не буду рекомендовать.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Однг. Дуже прикро, що у вас склалось таке враження. На даний момент, за вашою адресою виявлено аварійне відключення. Плановий термін відновлення може змінюватись та залежить від ситуації. Інженери, по можливості, після виходу з укриття продовжують відпрацьовувати запити щодо організації резервних каналів зв’язку. Також, інформацію про аварійне відключення ви можете отримати на порталі \"Мій кабінет\" my.volia.com. Бережіть себе!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Харків)
20 бер 2022 13:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.4 Мбіт/c
Upload:
35.52 Мбіт/c
Договір:
900525194
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
И что опять вам мешает делать свою работу как обещали? Вы же написали на почту мне, что меняете оборудование для улучшения, уже к стати третий раз, когда-же оно это улучшение наступит наконец???
Аноним (Київ)
17 бер 2022 10:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Война на улице не успели пополнить счёт ограничили доступ. Дома родители пожилые возможности выйти именно сейчас пополнить нету. Пускай Рыло ваш хозяин нажрётся деньгами!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Всіх абонентів у яких на даний момент накопичилась заборгованість ми переводимо на пакет «Мінімальний», який включає доступ до більшості національних інформаційних каналів та Інтернет на достатній для усіх базових потреб швидкості до 10 мб/сек. Це вимушений захід, який спрямований на стабілізацію роботи телекомунікаційної мережі в умовах бойових дій. Для детальної інформації по вашому договору, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Суми)
16 бер 2022 17:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901452727
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На каком основании, если у нас есть аварийное отключение, вы снимаете деньги за пользование услуг, объясните!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Виникла аварія на транспортних каналах. Ми розуміємо ваше незадоволення та робимо все можливе аби забезпечити роботу послуг якнайшвидше. Дякуємо за розуміння. Інженери, по можливості, після виходу з укриття продовжують відпрацьовувати запити щодо організації резервних каналів зв’язку. Також, інформацію про аварійне відключення ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com. Оплата знімається автоматично. Згідно з умовами договору, якщо послуги не надаються з вини компанії більше ніж 24 години, компанія виконує перерахунок (повертаємо кошти на рахунок). Просимо звернутись додатково, після відновлення послуг для перерахунку в наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд з 09:00 по 21:00. Бережіть себе!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Суми)
16 бер 2022 07:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
9494125
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Треті сутки без інтернету укажіть яка у вас поломка що за ці дні не можна відновити було, або вкажіть точну дату коли ви начнете працювати.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. За вашою адресою відкрито аварійне відключення послуг. Ми робимо все можливе, щоб відновити послуги якнайшвидше. Наразі плановий термін усунення несправності: 20-03-2022 23:00. Термін може змінюватись в залежності від ситуації. Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS. Рекомендуємо перезавантажити обладнання після отримання повідомлення для оновлення сигналу. Також, інформацію про аварійне відключення ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com або в нашому Телеграм каналі: https://t.me/myvolia.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Максим (Суми)
15 бер 2022 20:56
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
3897068
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернета нету второй день, срок исправления поломки все переносится. На это раз перенесли с сегодня 23:00 до 23:00 20.03.2022. Что там такого сломалось что нельзя починить 7 дней? Напишите по какой причине отсрочили??
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Максим. За вашою адресою виявлено аварійне відключення послуг, ми розуміємо ваше незадоволення та робимо все можливе аби забезпечити роботу послуг якнайшвидше. Робота техніків проходить з урахуванням комендантських годин у окремих регіонах та узгодження з територіальною обороною. Приносимо вибачення за незручності. Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS. Рекомендуємо перезавантажити обладнання після отримання повідомлення для оновлення сигналу. Також, інформацію про аварійне відключення ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Суми)
15 бер 2022 17:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901452727
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Когда настроится интернет и телевиденье? В конце концов, каждый день не забываете снимать за интернет которого нет.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. За вашою адресою відкрито аварійне відключення послуг. Ми робимо все можливе, щоб відновити послуги якнайшвидше. Наразі плановий термін усунення несправності: 20-03-2022 23:00. Термін може змінюватись в залежності від ситуації. Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS. Рекомендуємо перезавантажити обладнання після отримання повідомлення для оновлення сигналу. Також, інформацію про аварійне відключення ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com або в нашому Телеграм каналі: https://t.me/myvolia.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
15 бер 2022 16:14
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо немає можливості продовжувати користуватись вашими послугами, як розірвати з вами договір...???
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. З інформацією, як закрити договір ви можете ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/2ufG95s. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання.
Марина (Харків)
15 бер 2022 10:49
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
210201847
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
С 5.03 отсутствует интернет. Деньги заплачены вперед, и снимаются посуточно до сих пор. Никто ничего не восстанавливает, в личном кабинете просто переносят дату восстановительных работ на следующий день. Перерасчет не хотят делать, объясняя тем что это возможно только после восстановления услуги. Замкнутый круг получается. Компания Воля ведет себя как мародер, сдирая деньги за неоказанную услугу! Стыд и позор в такое тяжелое время.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Марина, добрий день. За вашим договором оформлено запит на технічне обслуговування для виявлення та усунння несправності. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб відновити послугу якнайшвидше. Виклики технічних бригад опрацьовуються з урахуванням комендантських годин у окремих регіонах та узгодження з територіальною обороною. Приносимо вибачення за незручності. Згідно з умовами договору, якщо послуги не надаються з вини компанії більше ніж 24 години, компанія виконує перерахунок після відновлення послуг. Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Суми)
15 бер 2022 10:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
9494125
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вторые сутки без интернета в такое время. Вы сдурели? Че вы творите? Подключите интернет что вы вообще делаете, только числа меняете про аварии.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. За вашою адресою відкрито аварійне відключення послуг. Ми робимо все можливе, щоб відновити послуги якнайшвидше. Термін може змінюватись в залежності від ситуації. Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS. Рекомендуємо перезавантажити обладнання після отримання повідомлення для оновлення сигналу. Також, інформацію про аварійне відключення ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com або в нашому Телеграм каналі: https://t.me/myvolia.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Суми)
15 бер 2022 07:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901452727
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ситуация не меняется сутки не было интернета и телевидения, пошли уже на вторые, и дозвониться на техподдержку невозможно, если честно задрал ваш провайдер, за что я плачу деньги, чтоб сидеть без интернета и телевидения тем более в такое время, никому не советую!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. За вашою адресою відкрито аварійне відключення послуг. Ми робимо все можливе, щоб відновити послуги якнайшвидше. Наразі плановий термін усунення несправності: 15-03-2022 23:00. Термін може змінюватись в залежності від ситуації. Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS. Рекомендуємо перезавантажити обладнання після отримання повідомлення для оновлення сигналу. Також, інформацію про аварійне відключення ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com або в нашому Телеграм каналі: https://t.me/myvolia.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
14 бер 2022 18:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
4.41 Мбіт/c
Upload:
11.6 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає заявленій в тарифному плані. Вже тиждень не можу навіть нормально аніме подивитися. Провайдер повне лайно - не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні технічної несправності та допоможуть змінити тарифний план. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Чернівці)
13 бер 2022 21:07
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто гі....но, надійшло повідомлення, що оплата послуг під час війни не буде впливати на якість послуг, а на справді обмежили число каналів та знизили швидкість інтернету до 10 Мбіт/с. Навіть новини подивитись не можливо. Нікому не рекомендую підключатись до цього провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Львів)
13 бер 2022 20:47
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это не провайдер а шлак. Каждый день у них ремонты и тех. работы, скорость по факту на 50-90% меньше. Закончится война перейду к другому провайдеру.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні технічної несправності та допоможуть змінити тарифний план. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Константин (Дніпро)
13 бер 2022 14:15
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянные перебои интернета, скорость не отвечает указанной, вдобавок не держится на одном уровне, что приводит к невозможности нормально пользоваться онлайн сервисами.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Константин, добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні технічної несправності та допоможуть змінити тарифний план. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Рівне)
12 бер 2022 22:35
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
59.69 Мбіт/c
Upload:
83.54 Мбіт/c
Договір:
900420544
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійні перебої в інтернеті, швидкість інтернету не відповідає заявленій в тарифному плані, дуже погано грузяться месенжери, не адекватна ціна тарифу, не можливо відключити безтолкове ТВ і залишити лише інтернет.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Херсон)
11 бер 2022 09:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
46.07 Мбіт/c
Upload:
76.96 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Перешел на волю с киевстара (тариф со скидкой на 12 месяцев дешевле аналогичного от киевстар на 120 грн. 120х12=1440 грн.) В конце года будем посмотреть. За 2.5 месяца один сбой - 9 и 10 марта.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за високу оцінку нашої роботи!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг