Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Аноним (Кайдаки)
22 лип 2022 17:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
1.92 Мбіт/c
Upload:
4.49 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хрень, берите от киевстара и не парьтесь Карачи, нечего более наговаривать не буду потому что вот так.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені якістю наших послуг та сервісом обслуговування. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Валерия (Дніпро)
22 лип 2022 16:21
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1,5 года назад решила подключить Волю, тариф для новых был 99+10 аренда роутера, далее тарифный план по 149. Когда пошли минуса!!! Долго не могла понять чем причина, потом я увидела, что тарифный план 299!!! Переключили без предупреждения, когда я написала в чат, мне сказали, что с 1.05.22 стоимость поднялась до 299! Где это было указано? Где меня предупредили? Думаю ладно, пусть будет. Сегодня мне приходит сообщение, что с 1.08.2022 стоимость поднимается до 400!!! Это как вообще? Расторгнуть договор не могу так как все документы на замене! Платить 400 я не собираюсь!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Валерія. Дякуємо за відгук. При підключенні акційних умов з вами одразу обговорюється термін дії акції. Також у вас є можливість актуалізувати контактні дані на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com та отримувати СМС повідомлення з інформацією про зміни. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Залежно від тарифного плану абоненти отримають низку переваг і ще більше можливостей: підвищення швидкості інтернету, збільшення кількості ТВ-каналів, доступ до онлайн-TV з топовим контентом у додатку Volia TV, доступ до нашого онлайн-кінотеатру, який є одним із найбільших у Україна і налічує понад 20 000 одиниць контенту від провідних світових та вітчизняних студій, а також можливість без доплат отримати медіа приставку, яка перетворить ваш звичайний телевізор на Smart TV та багато іншого.
Тож з 1 серпня 2022 року ми повністю оновлюємо тарифні пропозиції та актуалізуємо ціни для чинних абонентів.
Також для усіх абонентів у період із 18 липня по 07 серпня, ми відкриваємо вільний промо перегляд майже усіх наявних телевізійних каналів. Більше того, абонентам, у яких відбудеться зміна тарифів, ми надаємо вільний доступ до 12 кіно новинок, стандартна ціна яких складає – 69 грн за кожну.
Однак у вас є можливість змінити ваш тарифний план на більш вигідний, який буде включати телебачення, інтернет і мобільний зв’язок від lifecell. Також, за бажанням, ви завжди можете вибрати інший, доступний для підключення, тарифний пакет та отримати додаткові переваги. Це можна зробити в особистому кабінеті або написати у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Юрій (Полтава)
21 лип 2022 19:39
Переваги:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
9510836
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Необгрунтовано підвищують тарифи при тому що нових абонентів приваблюють низькими тарифами. Сьогодні 22.07.22 повідомили про підвищення мого тарифу з 370 до 437 грн. Зателефонував - поторгувався , запропонували за 270. При тому що для нових абонентів вартість аналогічного 149 грн. Мабуть буду змінювать провайдера. Якщо хтось з Волі це читає - пропонуйте тарифи однакові для всіх - інакше так і будуть абоненти бігати туди-сюди. Я особисто погодився б залишитись за базове ТВ і інтернет 100 Мбіт/с за 150 грн в місяць як для нових абонентів. Але ж ні - це тільки для нових абонентів, треба відключиться і три місяці не користуваться послугами - тільки тоді можна за 150. Недозаробите за 3 місяці - 450 грн. Де логіка? Вам видніше). По якості інтернету значних нарікань немає. Лише останнім часом ввечері були невеликі проблеми.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Юрій. Дякуємо за відгук. З початку повномасштабної війни наша компанія взяла чіткий курс на реалізацію національних соціальних проектів, які вже зараз допомагають постраждалим від війни громадянам та нашим воїнам на передовій.
Ми не стоїмо на місці, та невпинно рухаємося вперед. Наше головне завдання надавати абонентам сучасні та якісні послуги, враховуючи потреби наших абонентів та ситуацію на Телеком ринку. Наразі більшість акційних пропозицій втратили свою актуальність та ринкову цінність. Тому, незважаючи на складну ситуацію в країні, ми постійно дбаємо про зручність та комфорт наших абонентів, тому з 1 серпня 2022 року ми частково оновлюємо тарифні плани для деяких абонентів та актуалізуємо їх наповнення.
Кожен клієнт для нас є надзвичайно важливим і нам шкода, що ви прийняли рішення про відключення. Якщо у вас залишились питання стосовно послуг компанії чи сервісу, ви можете звернутись до нас в чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Оксана (Київ)
21 лип 2022 18:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Договір:
901800137
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При підключені акції інтернет +тв. від 29.03.22р. було обіцяно оператором "воля" на 6 міс. фіксований акційний тариф 119 грн., а далі можна відмовитись від тв. і залишити інтернет на наступні 6 міс. по 109 грн./місяць. 21.07.22р. наша "воля"не дивлячись на договір, просто через 4 міс. піднімає тариф на 161.50 грн., оскільки вирішили накинути перегляд якихось каналів. При відмові від тв. заявили, що або плати 161.50 або інтернет буде по 199 грн. Ошукують клієнтів на рівному місті на гроші, терміни і непотрібні додаткові послуги!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Оксана. Дякуємо за відгук. З початку повномасштабної війни наша компанія взяла чіткий курс на реалізацію національних соціальних проектів, які вже зараз допомагають постраждалим від війни громадянам та нашим воїнам на передовій.
Ми не стоїмо на місці, та невпинно рухаємося вперед. Наше головне завдання надавати абонентам сучасні та якісні послуги, враховуючи потреби наших абонентів та ситуацію на Телеком ринку. Наразі більшість акційних пропозицій втратили свою актуальність та ринкову цінність. Тому, незважаючи на складну ситуацію в країні, ми постійно дбаємо про зручність та комфорт наших абонентів, тому з 1 серпня 2022 року ми частково оновлюємо тарифні плани для деяких абонентів та актуалізуємо їх наповнення.
Кожен клієнт для нас є надзвичайно важливим і нам шкода, що ви прийняли рішення про відключення. Сподіваємось, що в майбутньому, ви зміните своє враження. Якщо у вас залишились питання стосовно послуг компанії чи сервісу, ви можете звернутись до нас в чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Григорій (Київ)
21 лип 2022 12:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
47.68 Мбіт/c
Upload:
10.66 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня приходил техник с компании ВОЛЯ. Замерил скорость интернета на своем смартфоне. Сказал, что все нормально. А то, что уменя укр.нет загружается 1 час - 1,5 часа - это у меня виндоус 10 работает плохо. При заказе вызова техника оператор с ВОЛЯ сказал, что цена вызова - 1 грн. Если будут какие то работы и расходные материалы, то техник мне скажет об этом и назовет сумму. При моем согласии техник выполнит работу, если я не согласен, то работа выполняться не будет. Я ни на какие доп.работы не соглашался. После подписания протокола я узнал, мне записали долг в 120 грн. Это что, измерение скорости интернета стоит 120 грн.? У вас там что, жулики собрались ? У меня не один раз бывал техник, всегда снимали со счета 1 грн.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Григорій. Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про дану ситуацію. Будь ласка, для вирішення даного питання зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Григорій (Київ)
20 лип 2022 09:44
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
29.14 Мбіт/c
Upload:
10.69 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета 20-30 Мбіт/с. Подключение к интернету - загрузка занимает 30-90 минут. Это называется - работает интернет? У меня в Договоре указано - до 100 Мбіт/с. Хотя 20 - 30 Мбіт/с - это тоже до 100 Мбіт/с. Раньше загружался за 15 минут (год назад).
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Григорій, добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Руслан (Львів)
19 лип 2022 14:21
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901702524
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я більше 10 років користувався інетом від Київстар, 1 рік від Тріолан та 1рік від місцевого провайдера. Інколи бували перебої. Зазвичай на декілька годин. Періодичність перебоїв десь раз в 3-6 міс. Зараз 4 місяці орендую квартиру і дууууже не пощастило з тутешнім провайдером - Воля. З 2го липня почав пропадати інтернет. Перші декілька днів в основному використовував мобільний інет наївно покладаючись на те, що це тимчасові труднощі. Потім звернулись в підтримку - викликали техніка який на наступний день, як я думав, вирішив проблему. Як пояснили - проблема була по всьому будинку. Здавалось би все ок, але на наступний день інет знову почав відвалюватись. Знову звернулись в підтримку і знову згодом інет запрацював нормально, але знову всього на один день. І потім знову і знову і знову… До речі, проблеми проявились так: кожні 1-2 хвилини пропадало з'єднання десь на хвилину і так циклічно. Сьогодні вже 19 липня і весь цей час інтернет працює так - 3 дні відвалюється, 1 день працює. Я навіть помітив тенденцію, що після того, як інет працював нормально один день, то в районі 4годин ранку вже починаються проблеми. Казалось би куди ще гірше, але ні, є куди - сьогодні зовсім не працює. Це навіть комічно. Ну що ж, знову звернувся в підтримку і знову викликали техніка... В чаті на сайті провайдера, куди так радять звертатись в відповідях, працюють заскриптовані оператори які, фактично, не можуть допомогти. Кажуть, що проблема в мене і ніяк не реагують на те, що я зауважую на загальнодомову проблему. Ще й один із операторів апелював тим що начеб-то це в зв'язку з ситуацією в Україні. Яким боком це впливає на Львів? В місті Харків зараз Тріолан працює стабільно не дивлячись на ситуацію там. В прифронтовому місті Харківської області Київстар також працює стабільно. З плюсів можу відзначити, що в чаті відповідають доволі швидко і графік їх роботи комфортний. Але що це дає, коли мені потрібно працювати з більш-менш стабільним інтернетом. Мобільний інет майже весь використаний (включно з усіма можливими бонусами). Висновок простий: Воля - це жах, я не міг подумати що така якість послуг може взагалі бути. Якщо раптом вам пощастило переглянути відгуки до підключення (інакше ви, мабуть, тут коли уже і самі зіткнулись з проблемами), то краще розгляньте інші варіанти - збережіть свій час та нерви. P.S. Чекаю скопійовану відповідь провайдера як їм прикро і як вони стараються підтримувати якісний сервіс :)
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Руслан, добрий день. Прикро, що у вас склалась така думка. Ми працюємо та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. За вказаним вами договором оформлена заявка на сервісне обслуговування для діагностики та усунення даної несправності. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб відновити послугу якнайшвидше. Будь ласка, очікуйте на майстра. Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Кривий Ріг)
17 лип 2022 23:22
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
39.91 Мбіт/c
Upload:
58.71 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дорогое гавно... Никому не рекомендую. Количество каналов ТВ изначально не соответствовало указанным в тарифе, постоянно растущая цена...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Запоріжжя)
17 лип 2022 22:36
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
37.65 Мбіт/c
Upload:
29.8 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Декілька разів звертався щодо ненадійного зєднання та маленької швидкості, хотів розірвати договір, умовляли, божились виправитись, деякий час тримали 60 - 80 Мбіт/с, оплата в пакеті за 100 Мбіт/с і шо коментувати коли стабільний результат на екрані.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат вказавши номер договору та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Kashpirskiy Stanislav Petrovich (Київ)
17 лип 2022 14:45
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
27.76 Мбіт/c
Upload:
12.86 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета 27 Мбіт/с. Плачу 410 грн/мес за 200 Мбіт/с
както так.
както так.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Kashpirskiy Stanislav Petrovich, дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Кривий Ріг)
15 лип 2022 16:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901761665
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Низька швідкість інтернету, сайт провайдера заваленний непотрібними пропозиціями, підримка повільна, всі тарифи лише з інтернетом 100 Мбіт/с.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним фахівцям ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Запоріжжя)
15 лип 2022 12:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це стабільній, іноді в мене враження що ціль цого провайдера - щоб я вбився об стіну. Краще взагалі не підключати цього провайдера і сидити без інтернету. Будь-ласка не треба відповідати на цей коментар скопійованим текстом, ліквідувати мою проблему зможе тільки розвал цієї "компанії " якщо їх так можна назвати.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та сервісом обслуговування. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, напишіть у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Татьяна (Київ)
14 лип 2022 23:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Одним словом кончені і наживаєтесь на людях! Ні швидкості, ні сервісу! Ні фіг позбавишся від вас просто так.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Татьяна. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
11 лип 2022 12:40
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.15 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це не нормальна швидкість!!! І користуватись інтернетом взагалі неможливо. Постійно виключається і зависає.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
08 лип 2022 09:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На загрузку канал 100 Мбіт/с, а на отдачу 10 Мбіт/с. Соответственно - это просто адовый прикол, которым не страдают даже самые неизвестные провайдеры где-то на западной. Воля - лоховской продавайдер, для лохов.. Подключайте что-то адекватное. А за отключение, они еще хотят 70 грн в месяц, что вообще меня ушатало и я пошел наливать вискарь. Абсолютно ужасная фирма...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Прикро отримувати такий відгук. Компанія надає послуги згідно з правилами надання та отримання послуг та прейскурантом тарифних планів. Швидкість upload залежить від технології підключення. З більш детальною інформацією про технічну можливість отримання швидкості та умовами тарифікації ви можете ознайомитися у прейскуранті на нашому офіційному сайті за посиланням:
https://ex.volia.com/user/files/2022/07/all/G-internet-tariffs-01-07-2022.pdf
Аноним (Запоріжжя)
07 лип 2022 13:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
21.34 Мбіт/c
Upload:
51.71 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавнего времени был почти доволен, только все дорожало и дорожало. А последнее время резко упала скорость интернета. Предлагают прислать мастера за 120 грн. Я не могу себе это позволить.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00. Вартість діагностики становить 120 грн, якщо роботи будуть проводитися тільки за межами квартири, в такому разі вартість діагностики складатиме 1 грн. Сервісні роботи і матеріали оплачуються окремо - відповідно до чинного прейскуранта. З прейскурантом рекомендуємо ознайомитися на нашому офіційному сайті.
Олександр (Львів)
07 лип 2022 03:01
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість стабільно галіма, підтримка відморожена, ціна за таку послугу на 90% завищена. Мабуть вже час шукати гетеросексуальну компанію.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олександр. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Юрий (Дніпро)
03 лип 2022 18:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
815.17 Мбіт/c
Upload:
742.55 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
На данный момент один из лучших провайдеров в Днепре, плюс - один из немногих кто предоставляет гигабит.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук та високу оцінку нашої роботи.
Суббота Виталий (Харків)
03 лип 2022 07:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Лайно. Цена не соответствует качеству. При использовании смартфона в качестве модема скорость в два раза выше. цена в два раза ниже... Отключаюсь!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Суббота Виталий. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Сергей (Черкаси)
02 лип 2022 13:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
28.71 Мбіт/c
Upload:
20.07 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте, в основном доволен, но последнее время заметил очень низкую скорость интернета. Проверил на разных тестах и браузерах, где обычно была скорость от 80 до 90 Мбіт/с, то сейчас от 30 до 50 Мбіт/с при заявленной 100 Мбіт/с. Также пинг был стабильно 4-7 мс, а сейчас бывает выше 100 мс. Ноут чистый (вирусы и т.д), проверял без антивируса и всяких тяжёлых программ (торрентов и т.д). Подключение через кабель напрямую. Волей пользуюсь давно, но есть и McLaut (Черкассы) и со скоростью всё отлично. Как можно ещё проверить? Спасибо.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Сергей. Дякуємо за відгук. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг