Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Вікторія (Харків)
27 трав 2022 08:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це жах, а не провайдер. Не працює телебачення в будинку, відмовляються робити ремонт. Насміхаються коли звертаєшся до озера операторів. Заявки не реєструють. Робити нічого не хочуть, а гроши з рахунку тягнуть.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вікторія, добрий день. Наразі наша компанія робить все можливе аби провести усі необхідні ремонтні роботи та відновити постачання послуги. Але через ситуацію в деяких регіонах цей процес дуже ускладнено. Просимо поставитись до цього із розумінням. Будь ласка, зверніть у наш чат та вкажіть номер договору або повну адресу надання послуг, для того, щоб ми мали змогу перевірити ситуацію за вашою адресою. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харків)
26 трав 2022 19:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.64 Мбіт/c
Upload:
2.02 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля, горите вы в аду с таким качеством интернета! Вы есть вредители общества, и мошенники, которые обещают как все, а продают пшик!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00
Аноним (Київ)
25 трав 2022 22:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
8.97 Мбіт/c
Upload:
4.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Онлайн невозможно работать, выключается интернет по 2 раза за час, а про скорость и говорить не хочу, виснет, не могу ни работать не заниматься.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Дмитрий Певко (Харків)
24 трав 2022 17:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4899695
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользовался услугами "Воли" с весны 2014 года. Сначала всё было в порядке. Потом выбранный тариф стал регулярно дорожать (независимо от курса гривны). Мало того, их менеджеры без конца звонили и надоедали навязчивой рекламой дополнительных услуг, отнимая рабочее время. Это продолжалось, пока я не поговорил резко. Техподдержка стала безобразной. Однажды понадобилось починить штекер кабеля. Мастера ждали два дня, причём за элементарную работу и вызов пришлось заплатить половину месячной абонплаты. Сейчас техподдержка, по сути, исчезла, потому что по телефону вы можете только поговорить с роботом, опции связаться со специалистом больше нет! Когда пакет ТВ + Интернет стал стоить под 370 гривен в месяц, мы решили от него отказаться, но сделать это не так просто: нужно было полчаса везти к ним в харьковский офис арендованный ТВ-тюнер. Поэтому мы тянули - переплачивали и тянули, пока не грянула война... 6 марта мы с женой вынуждены были покинуть Харьков, спасаясь от российских бомбёжек. Конечно, нам было не до приостановления услуг (которое "Воля", впрочем, почему-то разрешает только на 30 дней). С 6.03.2022 я не использовал ни одного килобайта, в чём провайдер легко может убедиться по своей статистике. Тем не менее, "Воля" начислила мне не только абонплату за март, но и ещё какой-то дополнительный долг! Я был шокирован, получив в мае уведомление о долге в 569 гривен, который, судя по всему, продолжит расти. Моя жена - беженка в Германии. Я переселенец. Всё это время я пользуюсь только мобильным интернетом. Зайдя в личный кабинет на вашем сайте, я не обнаружил возможности приостановить договор на неопределённое время либо разорвать его без уплаты 569 гривен. Которых сейчас у меня для вас, извините, просто нет: я считаю каждую копейку. Возмущению нет предела! Когда нужно было навязать какую-нибудь ненужную услугу, вы звонили в рабочее время и надоедали бесконечными расспросами. А сейчас, когда идёт война, когда треть Харькова в руинах, вы даже не поинтересовались, где я и почему не включаю интернет почти три месяца! Но месячную абонплату с непонятной пенёй в 200 гривен начислили аккуратно... "Ніколи знову!"
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дмитрий Певко, добрий день. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Компанія нараховує абонплату згідно з умовами договору. Через портал абонента призупинення можливе до 30 днів на рік. Також, можливо призупинити послуги до 365 днів з послугою "Тимчасове скорочення переліку послуг Deep Sleep". На час воєнного положення процедура призупинення послуги спрощена. Достатньо вказати номер договору, ПІБ абонента та термін призупинення. Максимальний термін призупинення становить 365 днів. Як бачимо, ви звернулись на електронну адресу компанії та ваш запит було передано до відповідальної служби для вирішення даної ситуації. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок менеджера компанії для консультації.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Запоріжжя)
23 трав 2022 09:11
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
40.37 Мбіт/c
Upload:
37.71 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гроші за інтернет на вітер, зєднання не стабільне, та не відповідає швидкості по договору, перерви в процесі завантаження можуть бути до 30 секунд НD практично неможливе.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
23 трав 2022 07:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.07 Мбіт/c
Upload:
0.09 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень медленный интернет, заявлено 300 Мбіт/с, а подача 0,1-0,6 Мбіт/с. Будем вызывать технического механика. Уже неделя времени такое.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Олег (Вінниця)
20 трав 2022 00:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1234219
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дорогі послуги, які не відповідають своїй ціні. Мала швидкість та не стабільна робота. Від гарячої лінії лише обіцянки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олег. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. По вашому договору вже оформлено заявку на сервісне обслуговування. Будь ласка, очікуйте майстра. Керувати заявками за договором ви можете на Порталі "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мої заявки".
Аноним (Запоріжжя)
19 трав 2022 11:30
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
78.7 Мбіт/c
Upload:
5.73 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість віддачі не те що погана, просто жахлива. Тим кто грає в онлайн ігри не совітую взагалі, навіть с самим швидким тарифу "кращого інтернету". 1 до 5. Один день все нормально, потім 5 днів лагає. Я дуже не задоволений, бо отримую з ігри деякі кошти, але з таким інтернетом, не можу даже заробити на поповнення рахунку. Інтернет себе не окуповує.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Київ)
18 трав 2022 18:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.86 Мбіт/c
Upload:
0.11 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер. До війни, з заявлених 100 Мбіт/с, максимум бачив 50 Мбіт/с. Після початку війни стало ще гірше. Коли людям потрібен швидкий інтернет, він не досягає і 1 Мбіт/с. Ніяких заяв про проблеми, які б могли до цього призвести не було. Неможливо ні працювати, ні вчитися, ні просто нормально подивитися новини. Ще й провайдера дуже важко зараз змінити, бо підключали ще давно через комутатор, а всі нормальні провайдери вимагають прямий ethernet.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Чернівці)
15 трав 2022 12:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля-це сама гнила контора, яка лиш може бути. сказати шо ви-дебіли, це образити слово ДЕБІЛ. персонал-це просто тупорилі люди, я не розумію їхню функцію на роботі, чесно. порекомендували купити роутер, який ніхера не грузить (швидкість вай фа 0.31 Мбіт/с) на шо я всрав 800 грн?! шоб я навіть кіно не міг подивитись?!. тільки вдумайтесь в цю нано швидкість! завтра же біжу розривати з цими даунамии контракт. скільки буду жити, стільки буду говорити, що воля-це дно!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Прикро, що у вас склалось таке враження. Ми прагнемо, щоб абоненти буди задоволені послугами компанії та нашим сервісом. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Вишневе)
14 трав 2022 23:49
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
48.43 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
7879743
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянные проблемы с работой интернета, низкая скорость, постоянные отключения. Сбоит постоянно, устал.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми цінуємо кожного нашого абонента та хочемо, щоб ви були задоволені роботою послуг та сервісом компанії. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Запоріжжя)
14 трав 2022 18:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На протязі більше ніж 10 років користувалися послугами Воля-Кабель, чого тільки не було:
- підвищення тарифів, без належного повідомлення; - з домовленої швидкості на інтернет перші місці давали приблизно 100 Мбіт/с, потім урізали канал до 20-30 Мбіт/с, мов у нас роутер став поганим, купуйте наш роутер за 2000 грн, швідкість буде трохи більше; - на орендованій квартирі одного разу навіть договір розірвали без нашої згоди, по заяві власника, яка була не в собі, незважаючи на те, що вона не є стороною договору і за законом договір не може бути розірваний з таких підстав; - виклик майстера на усунення проблем провайдера платний: 100 грн виклик та від 150 усунення, хоча про такі витрати ані в договорі, а ні при ускладненні договору не доповідали; - при розірванні договору нараховують штрафи начебто за якийсь порушення, яких не було і якщо не сплачуєш, договір не розривають та продовжуються нараховувати плату. Якщо хочете собі інтернет та телебачення, якщо хочете зберегти свій час на нервові клітини - ніколи не майте справ із Воля-Кабель.
- підвищення тарифів, без належного повідомлення; - з домовленої швидкості на інтернет перші місці давали приблизно 100 Мбіт/с, потім урізали канал до 20-30 Мбіт/с, мов у нас роутер став поганим, купуйте наш роутер за 2000 грн, швідкість буде трохи більше; - на орендованій квартирі одного разу навіть договір розірвали без нашої згоди, по заяві власника, яка була не в собі, незважаючи на те, що вона не є стороною договору і за законом договір не може бути розірваний з таких підстав; - виклик майстера на усунення проблем провайдера платний: 100 грн виклик та від 150 усунення, хоча про такі витрати ані в договорі, а ні при ускладненні договору не доповідали; - при розірванні договору нараховують штрафи начебто за якийсь порушення, яких не було і якщо не сплачуєш, договір не розривають та продовжуються нараховувати плату. Якщо хочете собі інтернет та телебачення, якщо хочете зберегти свій час на нервові клітини - ніколи не майте справ із Воля-Кабель.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Олександр (Київ)
13 трав 2022 21:26
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.92 Мбіт/c
Upload:
0.24 Мбіт/c
Договір:
10282221
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ЖАХЛИВО! Заявлену швидкість у 100 Мбіт/с бачив один раз при підключенні, вище ніж 10 Мбіт/с майже ніколи не підіймається, зазвичай 1 Мбіт/с. В службу підтримки дозвонитись не реально, чат також нічого не дає. При цьому заборгованості немає, шкодую що поклав на рахунок гроші авансом. Буду відмовлятись від даного провайдера. Спеціально залишаю номер договору, можливо хоч так провайдер відреагує.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Олександре.
Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Дніпро)
13 трав 2022 10:45
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
12.98 Мбіт/c
Upload:
7.98 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Низька швидкість інтернету, постійно поломки, незручності, не рекомендую цього провайдера, тільки негативні враження.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Прикро, що у вас склалась така думка. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Гнідин)
12 трав 2022 17:00
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
92.98 Мбіт/c
Upload:
10.39 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость говорит за себя, очень хочется хотя бы той скорости за которую платят, а если поднимать цены, то соответствовать. А так вообще не понятно за что.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Вадим (Київ)
11 трав 2022 11:18
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.44 Мбіт/c
Upload:
8.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже сложилась традиция раз в полгода оставлять здесь негативный отзыв: фактически в течении года наблюдается проблема с тем, что скорость загрузки проседает ниже 20 мегабит в секунду и это совершенно не зависит ни от времени суток, ни от каких-либо других факторов, кроме личных подозрений (впервые замечена проблема была при посещении онлайн-кинотеатров, когда видео перестает нормально загружаться и потом на проверке скорости выясняется, что скоростью в 100 мегабит и не пахнет), не говоря уже о том, что бывали случаи, когда скорость восстанавливалась, но при переходе на сайт для просмотра кино/сериалов она тут же падала). https://prnt.sc/IrLj7yzIRsmO - скриншот отзыва за 30.07.2021 с описанием данной проблемы и как её пытались решить. (http://prntscr.com/1e10dot - аргументы из скриншота от представителей провайдера про микроволновку в качестве возможной проблемы со связью). https://prnt.sc/UU8um1blFRRz - скриншот отзыва за 07.12.2021, проблема снова была актуальна, спустя некоторое время скорость снова ненадолго восстановилась. Сейчас все опять плохо. Хочется обратить особое внимание на то, что пожаловаться в личном кабинете на скорость интернета и отправить жалобу провайдеру нет возможности: 1. В личном кабинете есть оценка качества интернета https://prnt.sc/lXvqBPdMLhLp. 2. Далее нужно заполнить небольшую форму и отправить жалобу, предварительно обязательно пройдя тест скорости https://prnt.sc/ZfzoDMX39MSM. 3. Далее вы получаете окно "Внутрішня помилка виконання запиту", после которого ничего не происходит и соответственно простым путем дать сигнал о наличии проблем с интернетом вы не можете, ровно как и отправить жалобу без теста скорости. Функционал просто не работает и эта ошибка существует уже минимум несколько дней. Итого уже в течении года наблюдается печальная тенденция отсутствия стабильного быстрого соединения согласно тарифному плану.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Вадим. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Max (Суми)
10 трав 2022 22:44
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета просто поражает, на столько низкого просто жесть...В тарифном плане заявлено 100 Мбіт/с, ладно я промолчал бы если было 80 Мбіт/с, а по факту имеем 15.93 Мбіт/с просадки. А так практически в постоянном 39.97 Мбіт/с. Решайте сами....
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Max, добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Аноним (Харків)
10 трав 2022 15:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу опровергнуть свой негативный отзыв. Вопрос решён. Со мной общались, не " игнор"! Спасибо, всё ок.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за зворотний звязок!
Аноним (Київ)
09 трав 2022 09:19
Переваги:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
41.26 Мбіт/c
Upload:
10.2 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Декларують в тарифному пакеті 100 Мбіт/с, фактично 41 Мбіт/с на завантаження, 10 Мбіт/с на відвантаження, не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харків)
05 трав 2022 14:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мошенники. Одна головная боль. Надо отключаться. Непрофессиональные операторы. Цены растут просто так.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг