Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7215
рекомендують: 764 чол
не рекомендують: 6451 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Київ)
08 лип 2024 11:10
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже тиждень оператор не може пояснити чому не працює інтернет, вводять в оману телефонують і запевняють що додатки повітряною тривоги працюють без інтернету тим самим наражають людей на небезпеку. Оператори і СВ взагалі нічого не знають по роботі і не можуть надати достовірну інформацію. ІТОГ: 1.інтернет не працює, 2. гор лінія якщо з 10 раз ви додзвонилися - то вам дуже повезло - це в РОБОЧИЙ ЧАС І БЕЗ повітряної тривоги) 3. пояснити гор лінія не може. Інтернет не працює місяць.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Іноді лінії можуть бути перевантажені, час з'єднання з оператором збільшується. Тому компанія подбала про альтернативні канали підтримки. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а й в інших каналах, таких як: чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки, години роботи (Пн-Нд: 09:00-21:00), email: [email protected] чи сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Івано-Франківськ)
04 лип 2024 11:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже хороший інтернет-провайдер. Більше 100 Мбіт/с! Дуже дешево перший рік 102 гривні. І наступні роки уже 250 і це набагато дешевше ніж діскавері.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за позитивний відгук.
Христина (Запоріжжя)
03 лип 2024 22:27
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це жах та сором вітчизняного зв'язку. Тарифи підвищувати нешановні добродії не забувають, а ось забезпечити своє обладнання акумуляторами на час відключень світла - най не треба. Якщо ви хочете називатися монополістами на ринку інтернет-зв'язку, почніть з малого - потурбуйтеся про підтримання цього зв'язку. За неіснуючий зв'язок сплачувати більше не збираюсь, як і залишатися на Волі, чого і усим, хто ще вагається, не раджу.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Христина. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Львів)
01 лип 2024 13:04
Переваги:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
89.51 Мбіт/c
Upload:
83.49 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість відповідає заявленій, проте досить часто виникає втрата пакетів в 2-5%. Тестування проводилось по кабельному з'єднанню. За 300 гривень пакет 100 Мбіт/c, хоча в конкурентів за таку ціну (або навіть менше) можна підключити 1 Гбіт/с, так ще й оптоволокно. Недавно ще й перевели на NAT, тобто в мене більше немає власної IP адреси, а вона одна на велику к-сть абонентів. Незадовільна якість послуг та тарифний план за таку ціну.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
28 черв 2024 12:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.36 Мбіт/c
Upload:
3.28 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость загрузки - 2,5% от заявленной в тарифном плане. Проходишь техническую диагностику в личном кабинете и оказывается, что связь с модемом "в норме". Проходишь тест скорости - 2,5%. То есть по мнению Воли 2,5% от заявленной скорости является нормой - собственно и все, что надо знать об этой помойке.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Аноним (Київ)
27 черв 2024 20:54
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
2.24 Мбіт/c
Upload:
0.5 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто гамнопровайдер як й все що з ним зв'язано. НИКОЛИ НЕ МАЙТЕ З НИМИ ЗВ'ЯЗОК БО ТО ЗАРАЗНО. Дякую воля за досвід спілкування.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Запоріжжя)
27 черв 2024 16:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительное обслуживание. Оборудование отсутствует в доме котором есть действующие клиенты. В соседних домах выключают свет, в нашем доме свет не отключают, но т.к. свет отсутствует в соседних домах у нас сразу пропадает и кабельное тв и интернет. Услуги Воли могут предоставляться всего 4 часа в день, перерасчет не делается, решение проблемы так же не планируется - просто вопрос без ответа для клиентов. Вообще не дорожат клиентами. Не советую связываться с данным поставщиком. Самый плохой провайдер. Пожалейте и свои нервы и свои финансы выброшенные на ветер. Оплатите месяц, а по факту 20% работает интернет и телевидение в месяц. Сразу ищите другого поставщика интернета т.к. все провайдеры уже адаптировались к бесперебойной работе в блекауты и отключения света и дешевле и дорожат каждым клиентом, всегда на связи, а не как Воля как из каменного века.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, дякуємо за відгук. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуги Інтернету. Живлення потрібне на усіх етапах постачання послуги – від магістральних вузлів, які зв’язують усю країну, до розподільчих вузлів, які «роздають» Інтернет у вашому будинку чи під’їзді. Наші фахівці роблять все можливе, щоб віялові відключення впливали якомога менше на роботу послуг компанії. Проте, на жаль, є обставини, від яких ми теж залежні. В разі відсутності послуг в компанії передбачено перерахунок. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Світлана (Київ)
27 черв 2024 13:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.6 Мбіт/c
Upload:
6.43 Мбіт/c
Договір:
477400
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет жах, перезавантажую що декілька разів до заводських налаштувань, щоб ноутбук не підвисав. Іноді буває свято 20-80 Мбіт/с.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Світлана! Дякуємо за відгук. Дуже шкода, що ви не задоволені якістю наших послуг. Бачу що ви вказали номер договору. Найближчим часом з вами зв'яжеться наш спеціаліст для надання консультації за контактактним номером телефону вказаним в договорі.
Анонім (Київ)
26 черв 2024 20:23
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Декілька разів доводилось підключати Волю, бо у будинку не було інших провайдерів. І це просто найгірший провайдер з можливих. Швидкість дуже низька, їх обладнання застаріле і не може забезпечити нормальну швидкість. Постійно якісь проблеми, які треба вирішувати через підтримку, яка теж взагалі не ок. Відключити їх теж просто так не можна, треба їхати на інший кінець міста та писати заяву. Це в той час, коли конкурентам достатньо просто подзвонити та не гаяти свій час. Коли у нашому будинку зʼявилась можливість підключити інший інтернет, я не перебільшую, це було свято. Настільки сильно Воля вимотав нам нерви цим жахливим інтернетом.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені нашими послугами. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Анатолій (Хмельницький)
26 черв 2024 17:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
902131612
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До відключень все працювало добре нічого поганого не можна сказати, але останній тиждень це жах, світло вимикають по одній черзі, а інтернет Воля живить по іншій, таким чином проміжку коли інтернет є майже немає, раз на три дні випадає, оператор торочить про аварію, але яка аварія коли вже зрозуміло чому це відбувається, абонплату вони не зупиняють, щось робити не збираються явно буду змінювати провайдера за першої ж можливості.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Анатолій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Кривий Ріг)
22 черв 2024 00:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
22.48 Мбіт/c
Upload:
5.53 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Минимум лет 15 политика компании не меняется, а именно: заманить любыми способами к себе абонента, а потом доить его, не выполняя своих обещаний. При чем ,если они вас заманили, просто так вы от них не уйдете. Потратите кучу нервов и еще не за что деньги заплатите, если захотите от них уйти, но....они до конца ваших дней не оставят вас в покое..)))) Будут названивать постоянно, как коллекторы. Хуже провайдера не найдете, не связывайтесь.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Якщо у вас є питання по роботі якості послуг або сервісу просимо звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
21 черв 2024 22:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
93.45 Мбіт/c
Upload:
6.19 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Крайне не рекомендую данного провайдера, цены просто конские, интернет вылетает стабильно, и постоянно. Это худший провайдер которого я видел, тарифные планы не удобные и с огромным ценником, сам интернет постоянно вылетает, при этом техподдержка говорит что у них все отлично, так если все отлично, откуда столько отрицательных отзывов? В общем и целом, крайне не рекомендую заключать договор с данным провайдером, будет гораздо лучше если с телефона мобильный интернет раздавать....
Микола (Київ)
21 черв 2024 21:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
47.39 Мбіт/c
Upload:
10.74 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціна по акції цілком адекватна якості інтернету. Для дому вистачає. Як буде далі, побачимо. Шкода, що у будинку старе обладнання по технології docsis 1.0.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Микола. Дякуємо за позитивний відгук.
Аноним (Київ)
20 черв 2024 10:53
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
94.22 Мбіт/c
Upload:
9.79 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мда - не дай бог вам столкнутся с техподдержкой - даже по секретному номеру 5024022 -- у нас все хорошо и стоят насмерть как спартанцы на фермопилах)))). У нас аж 6 клиентов по всему дому и они не жалуются))))... по подъезду знаю - все отключены!!! ну не нравится людям отсутствие техподдержки и невменяемое отношение к клиентам, особенно старым!!! Видимо это выпихивание нас - надо стричь новых лохов!!! А так на все вопросы - у нас все хорошо и мастер, у которого тоже все хорошо - а по его уходу все плохо!!! Нахрена мне такой мастер? А сейчас вона какие рекорды при пинге до 500 мс!!! 500 мс карл!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Нам прикро, що у вас склалось таке враження. Ми хочемо допомогти у вирішенні питання та робимо все можливе для цього. Неодноразово наш фахівець з вами зв'язувався та пропонував варіанти вирішення питання, на що отримував відмову. Як тільки ви будете зацікавлені у вирішенні питання, ми з радістю вам допоможемо.
Анонім (Київ)
19 черв 2024 19:03
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
197.45 Мбіт/c
Upload:
15.29 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Важко сказати рекомендую я цього провайдера чи ні. Користуюсь десь 20 років. Якщо все працює, то питань немає. Но якщо виникає якесь питання, то готуйтесь битися об стінку) По перше, техпідтримки як такої немає взагалі, телефони що вказані тільки по менюшкам бігати (ваш тариф, баланс і решта не потрібна єрунда) і все, дізнатись якщо зник інтернет, це у вас проблема чи по всьому дому (лінії) НЕМОЖЛИВО в неробочий час, на живу розмову з оператором ви не вийдете, нема такої можливості взагалі (це підтвердили мені в чаті працівники) - зовсім прибрали живу розмову, тільки чат на сайті в робочий час. Дізнався я про це, коли прийшло повідомлення на вайбер що можна змінити модем на новий, і замовити його можна було по телефонам, на яких про цей модем, а про замовлення його зовсім мовчу, нічого сказано не було, тільки ці кляті непотрібні менюшки з тарифами - балансом.... навіщо було вказувати ці номери, не ясно, написали б, що їдьте в центр обслуговування і просто заберіть його) По друге, якщо збільшується ваш тариф (а він періодично збільшується), то ви дізнаєтесь це постфактум, коли на початку місяця у вас не хватає коштів на весь місяць, за ВСІ роки з цим провайдером я так і дізнавався, а коли дзвонив питав що за фігня, попередити не можна було, відповідь із року в рік одна і таж - Вас було попереджено, надсилали повідомлення. Але куди ніхто не знає, Вайбер розривається кожен місяць про сплату на наступний місяць, дайте грошей :) , все приходить, а ось такі важливі зміни не приходять. Благо в центрі відмовився від всіх повідомлень від Волі на вайбер і т.п., бо тільки дратують. У батьків вони за 8 років так і не змогли щось адекватно зробити, щоб швидкість не стрибала від 5 до 80 Мбіт/c, прийшлось під'єднати їм другого провайдера, і проблема зникла). Зараз чекаю коли до нас в дім зайдуть два нових провайдери, бо ціни дійсно зависокі у Волі, до прикладу за 200 Мбіт/с я сплачую 360 грн на місяць (це без ТВ і додаткових сервісів), а в других (до прикладу той що у батьків зараз, і скоро до нас зайти повинен) за 369 грн вже 1000 дається по PON, коли у Волі за цей же пакет PON 480 грн. Могли б зробити знижки для тих хто понад 10 років з компанією, але на жаль....
Вердикт, мабуть, не рекомендую, дорого і нема нормального зв'язку.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та сервісом компанії. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Харків)
17 черв 2024 17:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самая конченая компания, ни один из пунктов не выполняется, оператор стандартными фразами тебя отшивает, скорость вечером настолько низкая, что глючит все.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Слава (Київ)
14 черв 2024 18:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий гівняний провайдер в Києві який може бути...
В селах інтернет краще і стабільніше, чим в цього обдиралова. Ціни ставляють як в конкурентів, а якість набагато нижча за них. Швидкість зі 100 Мбіт/с, максимум до 60 Мбіт/с доходить. А рідких випадках і 80 Мбіт/с може дати, але це дуууже рідко. Застаріле обладнання, яке не може дати стабільну швидкість, нормальний пінг, нормальну швидкість вивантаження, яка не більше 10 Мбіт/с... Будеш вивантажувати файл на хмару, цілу ніч. При відключенні світла, як би їхнє обладнання з резервним живленням, хоч тухне моментально. Підтримка годує, що проблема вирішується і нічого не змінюється. Не було й місяця, щоб воля не підводила. весь час обриви, технічні роботи, нестабільна швидкість. Десять раз подумайте, перед тим, як переходити на це гівно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, В'ячеслав. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
14 черв 2024 15:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
27.14 Мбіт/c
Upload:
9.82 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет не тянет. Заходим в личный кабинет и запускаем техническую диагностику, проходим все этапы. На выходе имеем оптимистичное послание: "Якість зв'язку з модемом в нормі
Вітаємо! Перевірка дала результат, зв'язок з модемом стабільна - несправність усунена!". Тестируем скорость и получаем пинг 65 мс, скачивание 27 Мбіт/с. Выгрузка 9,8 Мбіт/с. То есть 27% от заявленной скорости для Воли является нормой. Все, что нужно знать об этой помойке.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
11 черв 2024 23:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цена большая, качество плохое. Техподдержка ужасная, скорость интернета низкая, та и ещё пропадает. Даже фильм посмотреть не могу нормально.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Анонім (Київ)
11 черв 2024 22:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер повне гавно!!! Вибачте за прямоту. Але, рівень надання послуг на теперішній час жахливий! Швидкість, якість інтернету просто 0! При першій ж можливості, зміню цю недокантору! Якщо є можливість вибору, не ведіться на їхні знижки та інші заманухи, пожалієте! Категорично не рекомендую цей тупік розвитку інтернет послуг!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Прикро, що у вас склалось таке враження. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг