Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7287
рекомендують: 769 чол
не рекомендують: 6518 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Київ)
15 груд 2024 08:25
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
99.86 Мбіт/c
Upload:
10.25 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компанія продала неякісний роутер, оплата 340 грн за швидкий та своєчасний інтернет не відповідає дійсності.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Запоріжжя)
13 груд 2024 21:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
26.47 Мбіт/c
Upload:
10.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Звертався з приводу якості зв'язку. Було повідомлення, що провайдер відновив якість зв'язку, але це неправда. Нікому не раджу такого провайдера. Немає зворотнього зв'язку.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вітаємо! Дякуємо за відгук та співпрацю з нашою компанією. На жаль, повністю уникнути аварійних ситуацій та пошкоджень абонентського кабелю неможливо. І в той же час ми намагаємося відновлювати надання послуг якнайшвидше. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
13 груд 2024 20:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
23.6 Мбіт/c
Upload:
8.82 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість з'єднання в кращому разі 30% від тарифного плану, немає стабільності з'єднання. Звертатися в техпідтримку сенсу немає, бо імбецили, які там сидять, жодних притомних рішень, крім перезавантаження модему, запропонувати не можуть. Це все, що необхідно знати про недопровайдера на прізвисько Воля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше). Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
11 груд 2024 20:33
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
32.19 Мбіт/c
Upload:
10.52 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійно низька швидкість з'єднання, яка навіть віддалено не відповідає заявленій у тарифному плані, відсутність стабільного з'єднання, у техпідтримці сидять альтернативно обдаровані особистості. Якість послуги = 0.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше). Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Михайло (Львів)
10 груд 2024 17:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
900562447
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Залишатиму коментарі поки не зміните свою банальну шаблонну відповідь і не почнете нарешті хоч щось робити. А поки що відгук не міняється, не бачив гіршого інтернету ще.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Михайле! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
07 груд 2024 21:46
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
29.64 Мбіт/c
Upload:
10.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля з моменту заснування впевнено посідає місце найгіршого провайдера України. Швидкість з'єднання навіть віддалено не відповідає тарифному плану, відсутність стабільного з'єднання, відсутність оперативної та адекватної техпідтримки. Якість послуги - цілковитий 0.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Анонім (Львів)
06 груд 2024 23:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер який я бачив. Вигрузка 0,30 Мбіт/с. А платимо за тариф як за оптоволокно.Категорично не рекомендую!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше). Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Михайло (Львів)
04 груд 2024 16:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет з усіх провайдерів яких знаю. Інтернет щогодини вимикається, швидкість жахлива.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Михайле! Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
24 лист 2024 22:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.2 Мбіт/c
Upload:
0.76 Мбіт/c
Договір:
380631264882
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Як завжди "Воля" працює над покращенням послуг, особливо це помітно коли тв-приставка відключається кожні 5-10 хвилин. Але сказать що вони можуть поменять то лайно на таке саме, яке буде так само не працювать.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Світлана (Київ)
20 лист 2024 18:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В додаток до шаблону, який ви залишаєте під кожним негативним коментарем. Окрема тема — це хамство ваших старших операторів, яких при такому рівні надання послуг взагалі не можна допускати до роботи з людьми. Їхня манера спілкування є абсолютно неприйнятною і свідчить про низький рівень підготовки персоналу, ЩЕ НИЖЧИЙ, НІЖ ЯКІСТЬ ВАШИХ ПОСЛУГ. Що дійсно потребує вашої уваги, так це дві ключові проблеми: 1. **Неналежна якість обладнання.** Обладнання, яке ви надаєте в оренду, не відповідає мінімальним стандартам якості. Це створює постійні технічні проблеми, які ваші майстри, навіть за ВЕЛИКОГО бажання, не можуть вирішити. 2. **Робота HR.** Вам потрібно переглянути підхід до підбору та навчання операторів, оскільки рівень їхньої компетенції та культури спілкування залишає бажати кращого. Якщо на цей відгук я знову отримаю СТАНДАРТНУ ШАБЛОННУ ВІДПОВІДЬ, мені не буде важко написати ще раз, доки ви не почнете діяти.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Світлано! Дякуємо за відгук. На жаль, з вашого відгуку не ясно, в чому саме проявляється несправність чи неналежна якість обладнання, послуг і не ясна суть ситуації, що склалася при вирішенні питань з операторами. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, для більш детальної діагностики та розуміння суті проблем, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Ваші зауваження не залишаться без уваги. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваші питання! 
Роман Качалов (Київ)
20 лист 2024 14:56
Переваги:
Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
0.12 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
545028
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пропадає інтернет, майже кожного дня. Тарифи піднімають, а якість інтернету знижується. Розмірковую змінити провайдера...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Романе! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
20 лист 2024 08:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інколи нормально, а інколи пропадає до 0 і це постійно десь таке відбувається тричі на тиждень.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Анонім (Луцьк)
19 лист 2024 19:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
900095802
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цей інтернет-провайдер абсолютно не виправдовує своїх обіцянок. Швидкість навіть близько не досягає заявлених 100 Мбіт/с — в найкращі дні отримую максимум 20-30 Мбіт/с, а іноді й менше. Інтернет пропадає до 10 разів на день, а інколи не працює зовсім. Оператори абсолютно некомпетентні. На мої скарги щодо низької швидкості одна з співробітниць вирішила звинувачувати моє «старе обладнання», хоча при виклику майстра минулого року замінили його лише частково і проблема з якістю інтернету не вирішилась. На питання :"чому ж тобі моє старе обладнання не замінили на щось краще?", відповіді не отримала. Додатково посилаються на пункт 7.7.4, який дозволяє їм надавати 70% від заявленої швидкості, при прописаний в тарифних планах 100 Мбіт/с). Стабільність покриття нульова, а технічна підтримка не допомагає. Якщо цей відгук допоможе комусь уникнути підключення до цього провайдера — буду рада.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! 
Аноним (Київ)
19 лист 2024 10:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
13.14 Мбіт/c
Upload:
5.22 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Контора чем дальше тем страннее!!! Договор с ними и прохождение согласований єто квест!!!! Техподдержки по факту не существует!!! По инету скорость приведена - добавьте сюда пинг 1340 мс - и картина будет полной!!! Давно обещали работать при отключении света - конечно враки, чтобі впарить свое китайское гавно, которое там на реализации втридорога!!! Была договоренность до февраля - сократили до ноября!!! Короче уважаемые дамы и господа - хотите квестов, общения с попками типилами на проводе и неадекватного что тв что инета на выходе - вам именно сюда!!! Тут у вас не будет инета - а тв будет стильными веселенькими квадратиками!!! А медиаприставки и прочее оборудование будет с фирменными особенностями!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! 
Аноним (Київ)
15 лист 2024 10:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.78 Мбіт/c
Upload:
5.88 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля це найогидніший провайдер з усіх послугами яких користувався. Швидкість з'єднання коливається в межах від 0 до 50% від тарифного плану. Відсутність стабільності з'єднання. Відсутність адекватної та оперативної технічної підтримки. Оцінка якості послуг - 0.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! 
Аноним (Львів)
09 лист 2024 20:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гіршого провайдера не існує, сьогодні пів дня швидкість інтернету від 1,8 до 4 Мбит/с... дві години дзвонив в підтримку.... при чистій мапі у автовідповідач тривога (таке враження що їх підтримка десь в Луганську)... якщо плануєте підключати раджу добре все обдумати... А краще підключити будь-що інше!!! тарифний план постійно росте і якщо ви думаєте що вас попередять, то не надійтесь, ви про це дізнаєтесь самі при оплаті послуг!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! 
Аноним (Київ)
08 лист 2024 18:05
Переваги:
Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
545028
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну таке собі - а має бути краще, бо це коштує гроші 300 грн на місяць... Раніше такого не було...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! 
Анонім (Львів)
04 лист 2024 20:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скажу так, як була компанія дно, так стала ще гірше!!! Коли ви видзвонюєте то 20 раз і свої послуги пропонуєте то одне, а коли додзвонитись у підтримку дві години і лови окуня називається. Ваш додаток гамно яке не працює як і підтримки ваші. Ваша підтримка це як партія Садового у Львові - Самопоміч (поможи собі сам). Закривайте лавку ту свою гнилу, бо діла не буде!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! 
Аноним (Харків)
04 лист 2024 09:45
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.96 Мбіт/c
Upload:
16.69 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Раньше я слышал только слухи о том, что воля - худший провайдер в стране, пока не столкнулся с этой конторой сам. И оказалось, что эти слухи - только маленькая толика правды. - Абсолютно некомпетентная техподдержка, уверяющая, что мак-адрес роутера меняется после сброса. - Тариф 100 Мбіт/с, в котором только по праздникам есть хотя бы 20 Мбіт/с. - Без предупреждения подняли абонплату за эти "100мбит" до 340грн. У триолана гигабит стоит 300 и он там реально есть. И не приходится переключаться на мобильный, когда кто-то из родных просто решил фильм онлайн посмотреть и даже сообщения в мессенджерах отправляются по 5-7 секунд.
Не рекомендую. Категорически. Хуже, чем воля, нет ничего.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! 
Катерина (Дніпро)
02 лист 2024 13:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компанія Воля повне дно. Нікому не раджу. На сайті нараховують бонуси і пишуть що ними можна оплатити послуги, але потім ой - це не можливо. До КЦ не додзвонитися. Хвилини слухаю акції та іншу діч. Роботи з запереченнями немає. Запит "хочу розірвати договір". ЖОДНИХ питань "чому?". Взагалі пофіг на клієнта.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Катерино! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки щодо нарахування бонусів за вашим договором та їх використання нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг