Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Анонім (Київ)
19 січ 2025 13:10
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.64 Мбіт/c
Upload:
3.71 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відключитися дуже важко, збережіть все що вам надали при підключенні, навіть пакетик від кабелю... Не рекомендую!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
На сьогоднішній день компанія "Воля" вже надає зворотний зв'язок, який передбачає кілька способів спілкування, які можна використовувати крім телефонного звернення, а саме електронна пошта, а також ЧАТ. Для отримання консультації в електронному вигляді уточніть, будь ласка, суть питання, що вас цікавить на електрону адресу abonents@volia/com
Рішення про припинення дії договору приймається відповідно до складеної відповідно до встановлених вимог заяви
Заява обов'язково має бути підписана від руки.
Аноним (Київ)
18 січ 2025 17:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Переходжу на іншого провайдера, тарифи зависокі і не відповідають якості наданих послуг. З минулого тижня чекаю відповіді на запит...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
На сьогоднішній день компанія "Воля" вже надає зворотний зв'язок, який передбачає кілька способів спілкування, які можна використовувати крім телефонного звернення, а саме електронна пошта, а також ЧАТ. Для отримання консультації в електронному вигляді уточніть, будь ласка, суть питання, що вас цікавить на електрону адресу abonents@volia/com
Аноним (Київ)
14 січ 2025 09:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
48.12 Мбіт/c
Upload:
9.84 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Додзвонитися до них секретним (в усіх сенсах... не знають вони його - або дуркують - 044 5024022 - а там або така собі анка або назар - і заводять старі пісні про головне - ваше обладнання гавно, ви усі криворукі, а ми Д'Артаньяни - та ціни в нас будьте-нате - благоворителі ми))). А те що ваші майстри говорять про ваше (Ваше!!!) обладнання з особливостями - модем ноунейм ріже трафік - та то ми не чули - то все ваш vpn, якого до речі в мене нема!!! Як не запитаєшся - сигнал в них у нормі... а норма схоже 20% від пакета, та стандартне слайд-шоу на тв. До речі те що вказано в них з однаковими цінами на пакети у 175 грн то є відверта брехня, бо через місяць максимум 2 - то все почне рости як на дріжджах - як вже було зазначене - в них своя невольська реальність, в якій їхнє слово не варте ніц нічого!!! Висновки прості = 15 років спілкування доводять одне - контора недоговороздатна, вас кидатимуть завжди, а ще й розкажуть що ви винні й ваще - вас тут не стояло!!!
Якщо ви не екстремал або як я діватися нікуди!!! - не зв'язуйтесь!!! Так все що вони продають - 99% браковане - повернути нізя або як з обладнанням - на таке саме неробоче або браковане!!!
Якщо ви не екстремал або як я діватися нікуди!!! - не зв'язуйтесь!!! Так все що вони продають - 99% браковане - повернути нізя або як з обладнанням - на таке саме неробоче або браковане!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нещодавно у вас проводилась перевірка майстром, роботу послуги вам було продемонстровано. Як ви могли бачити, швидкість відповідала заявленій.
У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка».
Аноним (Київ)
11 січ 2025 23:07
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.53 Мбіт/c
Upload:
0.47 Мбіт/c
Договір:
380631264882
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це капець. Як не телебачення глючить кожні 3 хвилини, то швидкість десь губиться. Ні в якому разі не зв'язуйтесь з цим провайдером, бо додачу неможливо додзвонитися до техпідтримки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ваше звернення зафіксовано. Після перевірки вам зателефонує наш співробітник для проведення подальших тестувань та вирішення питання. За вашим договором давно не оновлювалися контактні дані. Рекомендую оновити їх в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot або на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com.
Аноним (Київ)
10 січ 2025 11:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
25.09 Мбіт/c
Upload:
5.99 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Повністю согласен с передущим оратором!!! Пани Дмитри там усюди - вони ні за що не відповідають!!! Отзиви раніше середини 24 року схоже потерли, бо там було багато цікавого!!! DVL наша кохана має багато скелетів у шафі!!! за них вона відповідати не збирається. Нічого я нагадаю - на 2008 рік наша воля-неволя оцінювалася в 650 лямів... продалася у 2020 за)))) - бінго 65))) а тепер уся скопом з датагрупою та лафуселом ім. мойши фрідмана за мішок картоплі))))... Думаю цей рекорд ще непобитий ніким - продажа за ціною металобрухту це надзвичайне досягнення, якого навіть на facebook нізя - тому коментарі окрім ботівських там було закрито!!! думаю далі взнаємо щось ще цікавіше - як, наприклад неволя кидає поставщиків))))... Барахло там одне те саме мінімум 5 років вже))) й ним просто завалений радіоринок!!! мішками, навіть обладнання так званої техпідтримки)))
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ваше звернення зафіксовано. Після перевірки вам зателефонує наш співробітник для проведення подальших тестувань та вирішення питання.
Анонім (Рівне)
07 січ 2025 08:36
Переваги:
Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
6.94 Мбіт/c
Upload:
3.03 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Раніше якість послуг задовольняла (з Воля багато років). Останнім часом низька швидкість інтернету.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
03 січ 2025 18:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
1.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мало того, що немає нормального сигналу інтернету. Так ще й неможливо зв'язатись з консультантом. Сервіс нижче нижнього.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Лариса Валентинівна. (Київ)
03 січ 2025 16:30
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки
Договір:
821155
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Три доби намагалася вирішити своє фінансове питання, автовідповідач надав таку можливість тільки 3.01.2025г, погрожували в смс відключити послуги. Якість послуг задовільна, але відношення до клієнта хамське. Крім того, у фінансовому підрозділі немає фахівців з економічною освітою, фактично вкрали 64 гривні за рахунок бонусів. Протягом 6 місяців надали знижку і за цей час зможу змінити провайдера та повернути обладнання, з Волею з 1999 року, але цей провайдер геть зіпсувався.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
На сьогоднішній день компанія "Воля" вже надає зворотний зв'язок, який передбачає кілька способів спілкування, які можна використовувати крім телефонного звернення, а саме електронна пошта, а також ЧАТ. Для отримання консультації в електронному вигляді уточніть, будь ласка, суть питання, що вас цікавить на електрону адресу abonents@volia/com
MyTPyLIJKa (Хмельницький)
02 січ 2025 19:35
Переваги:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
94.2 Мбіт/c
Upload:
96.54 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
900384779
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В грудні 2024 попередили через електронну пошту, що новий тариф буде коштувати 380 гривень/місяць. Сьогодні заходжу в особистий кабінет, а там 400 гривень/місяць тариф. Змінюють тарифний план без попередження. Тому, я змушений вимагати розірвати договірні 900384779 відносини з ТОВ «Воля-Кабель» та припинити надання послуги інтернет, з причини занадто високої абонентської плати, що на теперішній час становить 400 гривень на місяць. Заява вже заповнена, залишилось тільки вписати дати й відправити на abonents@volia. Допомога онлайн, та що в правому нижньому куті, це муляж і вона не працює взагалі й постійно пише: "Всі оператори зайняті. Будь ласка, не покидайте чат і задайте своє питання через декілька хвилин.*чат працює щоденно з 09:00 до 21:00" Я налаштований рішуче й чекати довго не люблю і не буду, але залишу трохи часу для ТОВ «Воля-Кабель» аби вони змогли переконати мене не розривати договірні відносини (=_).
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
На сьогоднішній день компанія "Воля" вже надає зворотний зв'язок, який передбачає кілька способів спілкування, які можна використовувати крім телефонного звернення, а саме електронна пошта, а також ЧАТ. Для отримання консультації в електронному вигляді уточніть, будь ласка, суть питання, що вас цікавить на електрону адресу abonents@volia/com
Аноним (Київ)
31 груд 2024 17:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.34 Мбіт/c
Upload:
8.53 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не хрена не работает, только обещания, а толку 0. Cкорость 30 Мбіт/с максимум вместо 100 Мбіт/с и 30 Мбіт/с это в лучшем случае.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Name! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
31 груд 2024 16:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Download 0.01 Мбіт/с... Upload 0.01 Мбіт/с... Ping 3000 ms. Тарифний план 100 Мбіт/с... Воля - відстійний смітник, пародія на провайдера, знущання над здоровим глуздом. І з 1.01.2025 збираються підвищувати плату за тариф... Горіть ви в пеклі.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
31 груд 2024 13:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Попри труднощі війни компашка разом з такою самою Дата групою й помойним лафуселом продалася Ноелю за мішок картоплі))). А На НГ нам нарешті викотили умови - за коаксиальний інет з швидкістю 20/12 ціни втроє!!! Плани на оптоволокно що нам їх толкають - я про них знаю з 13 року - 12 рік - щось змінилося? Ні!!! Вчора побував у центрі відсталих технологій - прорвався через Повітряну тривогу - під час якої нас виперли з приміщення - магази навкруги до речі працювали!!! І ось що я вам скажу - ви хочете, щоб вас послали - ок так і буде!!! А поки що почитайте!!! Як абонент, який користується послугами компанії "Воля" протягом багатьох років, я глибоко розчарована їхнім ставленням до клієнтів. Мій запит щодо знижки, обґрунтований складною життєвою ситуацією, був проігнорований. У відповідь компанія заявила, що продовження акційних умов неможливе. Це абсурд, враховуючи, що їхня ж якість обслуговування залишає бажати кращого. Крім того, знайомій, яка користується таким же пакетом послуг, що і я, завжди надається дуже суттєва знижка (вона завжди йде розривати договір, якщо знижка не надається, і її так "впрошують" новими знижками) і знову знижка була надана їй на пів року, а саме - оплата за тариф 200 грн. замість 400 грн. (це найнижча ціна за пакет інтернет+ТВ для постійних клієнтів). У вересні 2024 року компанія обіцяла провести оптоволоконний інтернет у нашому будинку. Минуло кілька місяців, а результату немає. У періоди відключення світла ми залишаємося без інтернету та телебачення. Аварії дуже часті і їх не ремонтують вчасно. А коли зателефонувати у техпідтримку, то кажуть, що у них все добре, а з нашим роутером щось не те (хоча сусід фахівець і він роутер перевіряв), і за пару годин інтернет (о диво!) з'являється сам! Ціни постійно підвищуються, тоді як якість обслуговування лише погіршується. Постійні клієнти сплачують значно більше, ніж нові, але не отримують жодних привілеїв чи бонусів. Це свідчить про зневажливе ставлення до лояльних абонентів. Компанія "Воля" не готова йти назустріч своїм клієнтам, навіть якщо ті перебувають у складних обставинах. Вони роблять акцент на разових акціях для нових клієнтів, але забувають про тих, хто роками підтримує їхній бізнес. Якщо ви шукаєте надійного інтернет-провайдера, я категорично не рекомендую "Волю". Їхній сервіс не відповідає сучасним стандартам, а клієнтоорієнтованість у них на нулі. Розгляньте інші компанії, які пропонують якісний зв'язок за адекватну ціну та цінують своїх абонентів.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
29 груд 2024 16:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
20.99 Мбіт/c
Upload:
7.29 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До 17 року були спроби та сподівання їм довіряти. Після того як на новий 18 мене відключили від нормального обслуговування почалася деградація!!! Вони й раніше впарювали різний мотлох - зараз просто відверте лайно!!! ТЗ медіапрставка індекс просто хлам!!! Та ще й дорогий як і Vol0001 - мусор та треш!!! А ще нам на новий рік підняли тарифи - мені аж втричі!!! до 350 грн - от за це!!! й пінг 140 - а по так званій техпідтримці парад уродів - вони змагаються в ідіотизмі!!! Простіше кажучи техпідтримка повністю відсутня - любе питання майстер - або камасутра - всунь висунь провод!!! Вже й по законспірованому номеру 0445024022 відповідає заводна мавпочка!!! Нічого вирішити нереально!!! Та ще й брешуть що я не був у кол-центрі - центрі відсталих технологій!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук та співпрацю з нашою компанією. У 2024 році, попри труднощі війни, компанія Volia продовжувала розвиватися, інвестуючи в надійність мережі та розвиток GPON у кількох містах України, підключивши 100 000 квартир у різних містах України за перші 5 місяців. Ми також вдосконалювали телевізійну платформу для покращення надання якості послуг. Зазначу, тарифи для більшості абонентів залишалися понад півтора року. Утім, з урахуванням економічних змін компанія має переглядати умови обслуговування для підтримки мережі та розвитку нових послуг.
Аноним (Харків)
29 груд 2024 14:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
787.19 Мбіт/c
Upload:
786.35 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
До 19 року були питання, але з 20-ти просто ідеальний провайдер. Була проблема, що швидкість була +- 400 Мбіт/с при тарифі гігабіт. Подзвонив увечері, о 2-й годині ночі вже було виправлено. Швидкість зросла до 950 Мбіт/с (у тих завданнях, які мені потрібні) та +-750-800 Мбіт/с на сервісах. Дякую за оперативність! Якби ще у під'їзд УПС поставили на хаб, просто ціни не було б. P.S.: Потрібно враховувати, що обладнання підбирав сам, але кабель завели нормальний мідний cat5e.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи! Наполегливо працюємо та розвиваємося для вас! Бажаємо низького PINGa, високої швидкості та міцного здоров’я!
Олександр (Київ)
26 груд 2024 21:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
194.21 Мбіт/c
Upload:
13.66 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За 24 роки що я з цим провайдером, не влаштовувало дві речі, це швидкість відвантаження (но це обумовлено технічними питаннями, більше неможливо по цьому протоколу) і друга по тихому підняттям цін. Так є нюанс, якщо десь проблема в домі, і у вас інтернет не працює як повинен, міняйте провайдера відразу. Батьки, яких я сам підключав, за 2 роки намучились проблемами зв'язку. Ніхто питання так і не вирішив, відключились і вже більше як рік на другому провайдері горя не знають. Я ж тримався, бо інтернету вистачало, проблеми якщо були, то не часто, і моїх знань вистачало допомагати :) технікам, що приїжджали, бистріше знайти і полагодити неполадки, без води і розповідей про у вас поганий вайфай і дроти не фірмові (було і таке) ))) Але кожен раз як ціни підіймали, я дзвонив-писав, ну невже не можна заздалегідь повідомити, на що всі останні 10!!! ДЕСЯТЬ років (перші 10 таких проблем не було) чув одне і теж - вам відправили смс.... На питання чому всі смс з проханням оплатити та іншим спамом акційним приходить, а ця смс ну ні як не дійде!? просто не продовжували розмову, раніше по телефону, а зараз вони як якісь шахрайські кол-центри в чатах пишуть, блокують і т.п. Дзвонити нікуди, треба тільки їхати, витрачати свій час. Так і сьогодні отримавши дурне акційне повідомлення, сплатить нам 4320 грн за рік, і у вас буде знижка 30% на оплату протягом року, написав в чат питання, а що, тариф піднімають? І чому не повідомили - Відписали як завжди - Вам надіслали смс. Далі написали - все для вас, нові пропозиції будуть класні опції. Питаю ок, а Які для мене опції? Якщо вже багато років окрім інтернету від вас нічого не треба? Після цього ніхто з вами спілкуватись вже не буде, з'являється напис в чаті - оператори зараз всі зайняти )))) Потім побачивши ціну, майже на 100! грн підвищення, і це на 200/10 Мб! Так в мене на дачі в 300 км від Києва 250 грн за 200/200 Мб. З досвіду друзів по різним країнам, в них ті хто понад 10 років у одного провайдера - до 30% відсотків знижки отримують, а в нас наплювати на всіх, для нових знизимо на рік, посадимо на гачок, а старі нехай в 2 рази більше платять) Коротше, настав той час змінити цю шарашкіну контору. Навіть ремонт вже готовий зробити, щоб оптику затягнути до квартири, тільки не з ними. Дуже не раджу, волю. Не залишаю свій договір, бо після останнього відгуку, зв'язались - скинули на пів року майже 90 гривень з абонплати, щоб не відключався. Не хочу вже чути про них, через пів року, все одно знов будуть ціни піднімати невиправдано.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вітаємо, Олександре! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. сі провайдери час від часу переглядають вартість тарифів, адже це необхідна міра для підтримки високої якості послуг та розвитку мережі. Ми прагнемо зробити цей процес максимально прозорим і завжди надаємо абонентам додаткові переваги. Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Александр (Харків)
24 груд 2024 16:19
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество услуг оператора сейчас более менее, но для этого пришлось с ними воевать в течении полугода. Мастера посещали практически раз в неделю. Привязаны, т.к. время посещения назначают они. Интернет не стабилен, часто падает скорость, пинг скачет. С нового года снова поднимают стоимость услуги, причем очень существенно. Было 330 станет 450 гривен. Причем для новых абонентов такая же услуга от 50 -100 гривен на год. Получается, что из абонентов которые пользуются их услугами длительное время можно выжимать все соки (особенно в условиях войны), а привлекать новых нужно минимальными ценами. Воля видимо считает, что она одна и незаменима на рынке услуг. Звонили оператору (ждать ответа нужно минимум 30 минут) пытались решить проблему повышения тарифа. Ответ "Ваш тариф обоснован". Оператора не рекомендую, После использования внесенной насчет суммы ОТКЛЮЧАЮСЬ.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олександре! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
MyTPyLIJKa (Хмельницький)
20 груд 2024 19:12
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
90.21 Мбіт/c
Upload:
94.6 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
900384779
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Привіт! Нє, ну може й для Києва це і норм ціни, я хз... но ніяк не для провінції... Але, якщо ВОЛЯ справді вважає, що 380 грн за Інтернет 100 Мбіт/с у 2025 році, це норм ціна, то є два варіанти: або ВОЛЯ сильно повірила в себе, або ВОЛЯ ДУЖЕ СИЛЬНО повірила в себе. Тому, я пропоную третій варіант: ціна підіймається — договір розривається. Як вам? Нормально, правда ж? 300 грн за 100 Мбіт/с — це мій психологічний максимум. Дякую за увагу! Слава Україні та ЗСУ! (=_)
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Усі провайдери час від часу переглядають вартість тарифів, адже це необхідна міра для підтримки високої якості послуг та розвитку мережі. Ми прагнемо зробити цей процес максимально прозорим і завжди надаємо абонентам додаткові переваги.. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
20 груд 2024 19:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Півроку показували рекламу де тільки можна: "Інтернет за 50 грн протягом року! (для нових абонентів)" акція - "Дешефенно".
На їх сайті дана акція до цього часу розміщена. По факту, піднімають вартість тарифу у 2,5 рази ще до закінчення дії акції. Просто дурять абонентів. Зв'язуватися з ними не рекомендую, попадете на гроші.
На їх сайті дана акція до цього часу розміщена. По факту, піднімають вартість тарифу у 2,5 рази ще до закінчення дії акції. Просто дурять абонентів. Зв'язуватися з ними не рекомендую, попадете на гроші.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Наша компанія намагається змінювати вартість послуг у разі крайньої необхідності. Про всі зміни вас проінформують заздалегідь через sms/viber-інформування, e-mail, на сайті компанії, а також у друкованих ЗМІ. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
20 груд 2024 12:02
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сами создают тарифные условия, сами их и нарушают, акционный тарифный план на 12 месяцев, да пофиг, у нас тут своё кино, подымаем как хотим. п.с. до техподдержки дозвонится, мелодия потом еще полдня в голове играет.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук та співпрацю з нашою компанією. Усі провайдери час від часу переглядають вартість тарифів, адже це необхідна міра для підтримки високої якості послуг та розвитку мережі. Ми прагнемо зробити цей процес максимально прозорим і завжди надаємо абонентам додаткові переваги. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Анонім (Київ)
19 груд 2024 17:53
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
82.16 Мбіт/c
Upload:
10.63 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На початку грудня п'ять днів був відсутній інтернет та ТБ, кожен день дату відновлення перекладали на інший день. Додзвонитись до служби підтримки неможливо через те, що вже підключені абоненти то вже для них відпрацьований матеріал, їх номери скоріш за все в чорному списку. А от якщо подзвонити з іншого телефону, то з'єднання відбувається. Але й тут вони потішно ставлять питання, чи ви новий абонент, чи старий. Тож підтримки майже немає. Після цього не вибачень не перерахунку. А зараз ще й підвищують тариф, хоча до цього запевняли що він буде фіксований на рік.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг