Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7277
рекомендують: 767 чол
не рекомендують: 6510 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Київ)
31 груд 2024 16:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Download 0.01 Мбіт/с... Upload 0.01 Мбіт/с... Ping 3000 ms. Тарифний план 100 Мбіт/с... Воля - відстійний смітник, пародія на провайдера, знущання над здоровим глуздом. І з 1.01.2025 збираються підвищувати плату за тариф... Горіть ви в пеклі.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
31 груд 2024 13:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Попри труднощі війни компашка разом з такою самою Дата групою й помойним лафуселом продалася Ноелю за мішок картоплі))). А На НГ нам нарешті викотили умови - за коаксиальний інет з швидкістю 20/12 ціни втроє!!! Плани на оптоволокно що нам їх толкають - я про них знаю з 13 року - 12 рік - щось змінилося? Ні!!! Вчора побував у центрі відсталих технологій - прорвався через Повітряну тривогу - під час якої нас виперли з приміщення - магази навкруги до речі працювали!!! І ось що я вам скажу - ви хочете, щоб вас послали - ок так і буде!!! А поки що почитайте!!! Як абонент, який користується послугами компанії "Воля" протягом багатьох років, я глибоко розчарована їхнім ставленням до клієнтів. Мій запит щодо знижки, обґрунтований складною життєвою ситуацією, був проігнорований. У відповідь компанія заявила, що продовження акційних умов неможливе. Це абсурд, враховуючи, що їхня ж якість обслуговування залишає бажати кращого. Крім того, знайомій, яка користується таким же пакетом послуг, що і я, завжди надається дуже суттєва знижка (вона завжди йде розривати договір, якщо знижка не надається, і її так "впрошують" новими знижками) і знову знижка була надана їй на пів року, а саме - оплата за тариф 200 грн. замість 400 грн. (це найнижча ціна за пакет інтернет+ТВ для постійних клієнтів). У вересні 2024 року компанія обіцяла провести оптоволоконний інтернет у нашому будинку. Минуло кілька місяців, а результату немає. У періоди відключення світла ми залишаємося без інтернету та телебачення. Аварії дуже часті і їх не ремонтують вчасно. А коли зателефонувати у техпідтримку, то кажуть, що у них все добре, а з нашим роутером щось не те (хоча сусід фахівець і він роутер перевіряв), і за пару годин інтернет (о диво!) з'являється сам! Ціни постійно підвищуються, тоді як якість обслуговування лише погіршується. Постійні клієнти сплачують значно більше, ніж нові, але не отримують жодних привілеїв чи бонусів. Це свідчить про зневажливе ставлення до лояльних абонентів. Компанія "Воля" не готова йти назустріч своїм клієнтам, навіть якщо ті перебувають у складних обставинах. Вони роблять акцент на разових акціях для нових клієнтів, але забувають про тих, хто роками підтримує їхній бізнес. Якщо ви шукаєте надійного інтернет-провайдера, я категорично не рекомендую "Волю". Їхній сервіс не відповідає сучасним стандартам, а клієнтоорієнтованість у них на нулі. Розгляньте інші компанії, які пропонують якісний зв'язок за адекватну ціну та цінують своїх абонентів.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
29 груд 2024 16:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
20.99 Мбіт/c
Upload:
7.29 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До 17 року були спроби та сподівання їм довіряти. Після того як на новий 18 мене відключили від нормального обслуговування почалася деградація!!! Вони й раніше впарювали різний мотлох - зараз просто відверте лайно!!! ТЗ медіапрставка індекс просто хлам!!! Та ще й дорогий як і Vol0001 - мусор та треш!!! А ще нам на новий рік підняли тарифи - мені аж втричі!!! до 350 грн - от за це!!! й пінг 140 - а по так званій техпідтримці парад уродів - вони змагаються в ідіотизмі!!! Простіше кажучи техпідтримка повністю відсутня - любе питання майстер - або камасутра - всунь висунь провод!!! Вже й по законспірованому номеру 0445024022 відповідає заводна мавпочка!!! Нічого вирішити нереально!!! Та ще й брешуть що я не був у кол-центрі - центрі відсталих технологій!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук та співпрацю з нашою компанією. У 2024 році, попри труднощі війни, компанія Volia продовжувала розвиватися, інвестуючи в надійність мережі та розвиток GPON у кількох містах України, підключивши 100 000 квартир у різних містах України за перші 5 місяців. Ми також вдосконалювали телевізійну платформу для покращення надання якості послуг. Зазначу, тарифи для більшості абонентів залишалися понад півтора року. Утім, з урахуванням економічних змін компанія має переглядати умови обслуговування для підтримки мережі та розвитку нових послуг.
Аноним (Харків)
29 груд 2024 14:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
787.19 Мбіт/c
Upload:
786.35 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
До 19 року були питання, але з 20-ти просто ідеальний провайдер. Була проблема, що швидкість була +- 400 Мбіт/с при тарифі гігабіт. Подзвонив увечері, о 2-й годині ночі вже було виправлено. Швидкість зросла до 950 Мбіт/с (у тих завданнях, які мені потрібні) та +-750-800 Мбіт/с на сервісах. Дякую за оперативність! Якби ще у під'їзд УПС поставили на хаб, просто ціни не було б. P.S.: Потрібно враховувати, що обладнання підбирав сам, але кабель завели нормальний мідний cat5e.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи!  Наполегливо працюємо та розвиваємося для вас!  Бажаємо низького PINGa, високої швидкості та міцного здоров’я! 
Олександр (Київ)
26 груд 2024 21:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
194.21 Мбіт/c
Upload:
13.66 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За 24 роки що я з цим провайдером, не влаштовувало дві речі, це швидкість відвантаження (но це обумовлено технічними питаннями, більше неможливо по цьому протоколу) і друга по тихому підняттям цін. Так є нюанс, якщо десь проблема в домі, і у вас інтернет не працює як повинен, міняйте провайдера відразу. Батьки, яких я сам підключав, за 2 роки намучились проблемами зв'язку. Ніхто питання так і не вирішив, відключились і вже більше як рік на другому провайдері горя не знають. Я ж тримався, бо інтернету вистачало, проблеми якщо були, то не часто, і моїх знань вистачало допомагати :) технікам, що приїжджали, бистріше знайти і полагодити неполадки, без води і розповідей про у вас поганий вайфай і дроти не фірмові (було і таке) ))) Але кожен раз як ціни підіймали, я дзвонив-писав, ну невже не можна заздалегідь повідомити, на що всі останні 10!!! ДЕСЯТЬ років (перші 10 таких проблем не було) чув одне і теж - вам відправили смс.... На питання чому всі смс з проханням оплатити та іншим спамом акційним приходить, а ця смс ну ні як не дійде!? просто не продовжували розмову, раніше по телефону, а зараз вони як якісь шахрайські кол-центри в чатах пишуть, блокують і т.п. Дзвонити нікуди, треба тільки їхати, витрачати свій час. Так і сьогодні отримавши дурне акційне повідомлення, сплатить нам 4320 грн за рік, і у вас буде знижка 30% на оплату протягом року, написав в чат питання, а що, тариф піднімають? І чому не повідомили - Відписали як завжди - Вам надіслали смс. Далі написали - все для вас, нові пропозиції будуть класні опції. Питаю ок, а Які для мене опції? Якщо вже багато років окрім інтернету від вас нічого не треба? Після цього ніхто з вами спілкуватись вже не буде, з'являється напис в чаті - оператори зараз всі зайняти )))) Потім побачивши ціну, майже на 100! грн підвищення, і це на 200/10 Мб! Так в мене на дачі в 300 км від Києва 250 грн за 200/200 Мб. З досвіду друзів по різним країнам, в них ті хто понад 10 років у одного провайдера - до 30% відсотків знижки отримують, а в нас наплювати на всіх, для нових знизимо на рік, посадимо на гачок, а старі нехай в 2 рази більше платять) Коротше, настав той час змінити цю шарашкіну контору. Навіть ремонт вже готовий зробити, щоб оптику затягнути до квартири, тільки не з ними. Дуже не раджу, волю. Не залишаю свій договір, бо після останнього відгуку, зв'язались - скинули на пів року майже 90 гривень з абонплати, щоб не відключався. Не хочу вже чути про них, через пів року, все одно знов будуть ціни піднімати невиправдано.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вітаємо, Олександре! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. сі провайдери час від часу переглядають вартість тарифів, адже це необхідна міра для підтримки високої якості послуг та розвитку мережі. Ми прагнемо зробити цей процес максимально прозорим і завжди надаємо абонентам додаткові переваги. Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Александр (Харків)
24 груд 2024 16:19
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество услуг оператора сейчас более менее, но для этого пришлось с ними воевать в течении полугода. Мастера посещали практически раз в неделю. Привязаны, т.к. время посещения назначают они. Интернет не стабилен, часто падает скорость, пинг скачет. С нового года снова поднимают стоимость услуги, причем очень существенно. Было 330 станет 450 гривен. Причем для новых абонентов такая же услуга от 50 -100 гривен на год. Получается, что из абонентов которые пользуются их услугами длительное время можно выжимать все соки (особенно в условиях войны), а привлекать новых нужно минимальными ценами. Воля видимо считает, что она одна и незаменима на рынке услуг. Звонили оператору (ждать ответа нужно минимум 30 минут) пытались решить проблему повышения тарифа. Ответ "Ваш тариф обоснован". Оператора не рекомендую, После использования внесенной насчет суммы ОТКЛЮЧАЮСЬ.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олександре! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
MyTPyLIJKa (Хмельницький)
20 груд 2024 19:12
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
90.21 Мбіт/c
Upload:
94.6 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
900384779
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Привіт! Нє, ну може й для Києва це і норм ціни, я хз... но ніяк не для провінції... Але, якщо ВОЛЯ справді вважає, що 380 грн за Інтернет 100 Мбіт/с у 2025 році, це норм ціна, то є два варіанти: або ВОЛЯ сильно повірила в себе, або ВОЛЯ ДУЖЕ СИЛЬНО повірила в себе. Тому, я пропоную третій варіант: ціна підіймається — договір розривається. Як вам? Нормально, правда ж? 300 грн за 100 Мбіт/с — це мій психологічний максимум. Дякую за увагу! Слава Україні та ЗСУ! (=_)
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Усі провайдери час від часу переглядають вартість тарифів, адже це необхідна міра для підтримки високої якості послуг та розвитку мережі. Ми прагнемо зробити цей процес максимально прозорим і завжди надаємо абонентам додаткові переваги.. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
20 груд 2024 19:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Півроку показували рекламу де тільки можна: "Інтернет за 50 грн протягом року! (для нових абонентів)" акція - "Дешефенно".
На їх сайті дана акція до цього часу розміщена. По факту, піднімають вартість тарифу у 2,5 рази ще до закінчення дії акції. Просто дурять абонентів. Зв'язуватися з ними не рекомендую, попадете на гроші.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Наша компанія намагається змінювати вартість послуг у разі крайньої необхідності. Про всі зміни вас проінформують заздалегідь через sms/viber-інформування, e-mail, на сайті компанії, а також у друкованих ЗМІ. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! 
Аноним (Київ)
20 груд 2024 12:02
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сами создают тарифные условия, сами их и нарушают, акционный тарифный план на 12 месяцев, да пофиг, у нас тут своё кино, подымаем как хотим. п.с. до техподдержки дозвонится, мелодия потом еще полдня в голове играет.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук та співпрацю з нашою компанією. Усі провайдери час від часу переглядають вартість тарифів, адже це необхідна міра для підтримки високої якості послуг та розвитку мережі. Ми прагнемо зробити цей процес максимально прозорим і завжди надаємо абонентам додаткові переваги. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! 
Анонім (Київ)
19 груд 2024 17:53
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
82.16 Мбіт/c
Upload:
10.63 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На початку грудня п'ять днів був відсутній інтернет та ТБ, кожен день дату відновлення перекладали на інший день. Додзвонитись до служби підтримки неможливо через те, що вже підключені абоненти то вже для них відпрацьований матеріал, їх номери скоріш за все в чорному списку. А от якщо подзвонити з іншого телефону, то з'єднання відбувається. Але й тут вони потішно ставлять питання, чи ви новий абонент, чи старий. Тож підтримки майже немає. Після цього не вибачень не перерахунку. А зараз ще й підвищують тариф, хоча до цього запевняли що він буде фіксований на рік.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!  
Анонім (Київ)
15 груд 2024 08:25
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
99.86 Мбіт/c
Upload:
10.25 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компанія продала неякісний роутер, оплата 340 грн за швидкий та своєчасний інтернет не відповідає дійсності.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Запоріжжя)
13 груд 2024 21:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
26.47 Мбіт/c
Upload:
10.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Звертався з приводу якості зв'язку. Було повідомлення, що провайдер відновив якість зв'язку, але це неправда. Нікому не раджу такого провайдера. Немає зворотнього зв'язку.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вітаємо! Дякуємо за відгук та співпрацю з нашою компанією. На жаль, повністю уникнути аварійних ситуацій та пошкоджень абонентського кабелю неможливо. І в той же час ми намагаємося відновлювати надання послуг якнайшвидше. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
13 груд 2024 20:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
23.6 Мбіт/c
Upload:
8.82 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість з'єднання в кращому разі 30% від тарифного плану, немає стабільності з'єднання. Звертатися в техпідтримку сенсу немає, бо імбецили, які там сидять, жодних притомних рішень, крім перезавантаження модему, запропонувати не можуть. Це все, що необхідно знати про недопровайдера на прізвисько Воля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше). Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
11 груд 2024 20:33
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
32.19 Мбіт/c
Upload:
10.52 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійно низька швидкість з'єднання, яка навіть віддалено не відповідає заявленій у тарифному плані, відсутність стабільного з'єднання, у техпідтримці сидять альтернативно обдаровані особистості. Якість послуги = 0.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше). Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Михайло (Львів)
10 груд 2024 17:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
900562447
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Залишатиму коментарі поки не зміните свою банальну шаблонну відповідь і не почнете нарешті хоч щось робити. А поки що відгук не міняється, не бачив гіршого інтернету ще.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Михайле! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
07 груд 2024 21:46
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
29.64 Мбіт/c
Upload:
10.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля з моменту заснування впевнено посідає місце найгіршого провайдера України. Швидкість з'єднання навіть віддалено не відповідає тарифному плану, відсутність стабільного з'єднання, відсутність оперативної та адекватної техпідтримки. Якість послуги - цілковитий 0.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Анонім (Львів)
06 груд 2024 23:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер який я бачив. Вигрузка 0,30 Мбіт/с. А платимо за тариф як за оптоволокно.Категорично не рекомендую!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше). Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Михайло (Львів)
04 груд 2024 16:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет з усіх провайдерів яких знаю. Інтернет щогодини вимикається, швидкість жахлива.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Михайле! Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
24 лист 2024 22:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.2 Мбіт/c
Upload:
0.76 Мбіт/c
Договір:
380631264882
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Як завжди "Воля" працює над покращенням послуг, особливо це помітно коли тв-приставка відключається кожні 5-10 хвилин. Але сказать що вони можуть поменять то лайно на таке саме, яке буде так само не працювать.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Світлана (Київ)
20 лист 2024 18:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В додаток до шаблону, який ви залишаєте під кожним негативним коментарем. Окрема тема — це хамство ваших старших операторів, яких при такому рівні надання послуг взагалі не можна допускати до роботи з людьми. Їхня манера спілкування є абсолютно неприйнятною і свідчить про низький рівень підготовки персоналу, ЩЕ НИЖЧИЙ, НІЖ ЯКІСТЬ ВАШИХ ПОСЛУГ. Що дійсно потребує вашої уваги, так це дві ключові проблеми: 1. **Неналежна якість обладнання.** Обладнання, яке ви надаєте в оренду, не відповідає мінімальним стандартам якості. Це створює постійні технічні проблеми, які ваші майстри, навіть за ВЕЛИКОГО бажання, не можуть вирішити. 2. **Робота HR.** Вам потрібно переглянути підхід до підбору та навчання операторів, оскільки рівень їхньої компетенції та культури спілкування залишає бажати кращого. Якщо на цей відгук я знову отримаю СТАНДАРТНУ ШАБЛОННУ ВІДПОВІДЬ, мені не буде важко написати ще раз, доки ви не почнете діяти.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Світлано! Дякуємо за відгук. На жаль, з вашого відгуку не ясно, в чому саме проявляється несправність чи неналежна якість обладнання, послуг і не ясна суть ситуації, що склалася при вирішенні питань з операторами. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, для більш детальної діагностики та розуміння суті проблем, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Ваші зауваження не залишаться без уваги. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваші питання! 
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг