Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Аноним (Харків)
26 лип 2023 18:53
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет просто жуть, прерывается за день очень много раз, скорость не соответствует заявленной. Постоянно врут.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Стабільність інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Коротич)
25 лип 2023 17:10
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никогда не подключайте волю, хуже просто быть не может, сами видите по скорости. Постоянные оключения интернета, нестабильность самого интернета. В общем дерьмо.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Львів)
24 лип 2023 23:04
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.14 Мбіт/c
Upload:
0.26 Мбіт/c
Договір:
901380982
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановні волівці! Ви є могильники наших клієнтів. Уже рівно тиждень, коли я продовжую платити і користуватися 1-9 Мбіт/с інтернету замість 100 Мбіт/с, яких я не бачив упомині. Ви що з'їхали з глузду чи хочете, щоб я подав вас до суду за невиконання договору і ви мені відшкодуєте всі фінансові затрати?!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Анонім (Вінниця)
24 лип 2023 21:23
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10 Мбіт/c
Upload:
2.93 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість лайно і це вже не раз, а тариф хочуть підвищити.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
zxc_ghoul_2015 (Київ)
23 лип 2023 18:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
536546564564546546546546564564
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь даним провайдером уже рік. Кожний день стабільно це вилітає і мене кікає з катки в доті. Це пов'язано з підстрибуванням пінга цього прекрасного провайдера. Коли я хотів вирішити цю проблему, мені ніжно сказали що ніяких проблем з їх сторони зараз немає. Так, їх немає на постійній основі, але кожний божий день інтернет на пару секунд пропадає (в тому числі і на телефоні). ні в якому разі не рекомендую цей провайдер. ціна демократична, для того щоб кожного дня демократично терпіти безліч перебоїв і високий пінг? зробіть ціну більше і надавайте якісні послуги, а не дуріть людей. якщо ви дійсно хочете, щоб вам хтось довіряв і використовував ваші послуги, то змініть свою відверту байдужість і виправте свої недоліки. допоможіть своїм клієнтам знайти істинну "волю" до задоволення від користування швидким та надійним інтернетом а не цим пі"№;цем)))) Дайте можливість насолоджуватися інтернетом, як сучасним людям, а не як жителям забутих куточків.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Стабільність інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Дмитро (Харків)
22 лип 2023 16:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
380632703349
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер на всі часи: 1) найгірша якість послуг; 2) найгірше обслуговування; 3) найгірша підтримка; 4) шахрайство з оплатами.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дмитро. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Дмитро (Київ)
22 лип 2023 12:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901041527
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я відмовився від послуг "ВОЛЯ", оскільки сервіс і якість інтернету просто НІКЧЕМНІ!!! З боргу в декілька гривень я заплатив 250 грн. Плюс якогось чорта вони присилали свої рекомендовані суми кожного місяця різні і дозодило до 500 грн в місяць. Воля самовільно міняє ціни і знімають гроші тоді коли заманеться і скільки заманеться!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВЗАГАЛІ!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дмитро. Дякуємо за ваш відгук. Ми працюємо та прагнемо, щоб абоненти були задоволені якістю наших послуг та сервісом компанії. Стабільність інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. В особистому кабінеті в рекомендовану оплату включено борг(якщо є, у вас немає) оплата за поточний місяць та сума до сплати за наступний місяць. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат, вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
21 лип 2023 07:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
70.68 Мбіт/c
Upload:
33.73 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Счас вроде бы ничего - но пинг 242 мс))) А днем обычно 40 мс максимум... Интернет скачет как тарантас по колдобинам. Если вы думаете что тн. консультант вам поможет - оставь надежду всяк сюда входящий - это же неволя. Консультантов очень волнует отзыв - что по стационарному телефону 5024022 - совершенно секретному - оставить невозможно. Я за почти 20 лет прошел вс круги Воли неволи и понял одно - все проблемы именно с их стороны, не ведитесь на плохо прикрученные кабели и замеры скорости с обязательным занятием камасутрой!!! Всунь высунь))) Затейники они там невольцы))). У меня подходит срок очередного квеста по продлению пользования их замечательными услугами - готовимся к новым квестам. С обязательным заклинанием - заходите в личный кабинет, хотя давно заявлено - у меня нет кабинета только ванна и кухня!!! Но снова и снова с упрямством достойным лучшего применения каждый новый "консультант" - расскажет мне дежурную фразу - у нас хорошо все, а что у вас - да нам плевать!!! За 20 лет я понял - что воля это в первую очередь метеостанция: включил телек - если квадратики - идет дождь снег, пропадают каналы etc. Возвращение каналов Discovery у уважаемой компании заняло 2 месяца!!! Discovery Science подключался именно столько!!! Но вот наступает август и начинается старая песня - контора передовая, кабинет и прочая = ну и обязательный прогон что их коаксиал самый коаксиальный в мире - и менять они ничего не будут - нет коллективных писем от прокинутых невольцами клиентов - а ниче что клиенты уехали... та пох - доим оставшихся!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Сергей (Київ)
20 лип 2023 13:49
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
380938183934
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хотел поменять пакет, так как Воля в очередной раз подымает цены за услуги, прикрываясь качеством услуг. Но скорее всего улучшения только у хозяев и сотрудников Воли. Дозвонится до менеджера не возможно. Отправляют в личный кабинет. В лично кабинете можно перейти на пакет только гораздо большей стоимости. То есть поставили в стойло и стойте обделанные. Ладно, выбрал пакет, подключился а по факту переключили совсем на дрогой пакет, который мне не походит. Скорее всего надо думать р новом провайдере т.к. на Воле отношение к потребителю просто отвратительное.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Сергію, добрий день. Компанія Vоlia постійно інвестує у модернізацію мережі та обладнання, щоб забезпечити стабільну роботу наших послуг. В кінці минулого року ми інвестували понад 70 млн грн в енергонезалежність для забезпечення наших абонентів надійним та якісним зв’язком. Наші спеціалісти працюють у режимі 24/7 задля надання послуг, аби всі наші співвітчизники могли працювати, навчатися й були на зв’язку з рідними та близькими. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Харків)
20 лип 2023 11:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий інтернет, жалкую що в нашому будинку більше нічого немає. Постійні дуже часті розриви зв'язку. Заявку можна оставити тільки на наступний день. Дуже часто спілкувалися з підтримкою і тільки раз попався адекватний спеціаліст, у інших одна відповідь - це у Вас проблема, у нас все добре.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день Шкода, що у вас виникло подібне враження. Ми прагнемо, щоб абоненти були задовлені послугами компанії. На жаль, дитанційно не завжди є можливість виявити точну несправність або налагодити послугу. Тому, в компаніє є послуга виклику майстра. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Олексій (Київ)
17 лип 2023 13:39
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
372725
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожен абонент воблі проходить три стадії. 1. Радість від підключення (бо до цього не було взагалі нічого). 2. Ніби норм, все одно нема альтернатив. 3. Да вони взагалі, ох?%$и, відключаюсь нахер. Ось і я пройшов весь цей буремній шлях неВолі. майже 20 років терпіння). Після діалапу по аналоговій лінії було норм (десь 2004 50 грн за 1гБ)...а потім історія як у всіх. Все дорожче, а якості щось не краще, але альтернативи не було. Пам’ятаю і проблеми з постійною перегрузкою купленого у них же Доксіс2 модема…і підключення якихось доп пакетів, на які я ніби погодився.. постійні зміни каналів.. якість інтернету не супер(хоча мене в принципі влаштовувало), борги в мінус, хоч послугою не користувався і постійно борг відключав..зникнення пошти…коротше як у всіх. Останніми краплями стали проблеми, які неВоля не буде вирішувати: 1. Чергове здорожчання пакету, при тому ж не супер інеті (40 Мбіт/с, але нестабільно..хоча бачу, що в багатьох набагато гірше) і купі непотрібних каналів, 530 грн вже вартість, на секундочку. 2. При такому інеті вже неможливо користуватись декільком людям, один в ютубі у всіх інших вже тормоза. 3. Неможливість відключити тв і залишити тільки інет (ну можливість типу є, але нема). 4. Знову якісь мутки з боргом (ніби робили, щоб не відключати тих хто не може сплатити, але платити то доведеться, і не важливо користувався чи ні), скільки людей попались на це, хто зі своїх домівок поїхав чи втратив. 5. Неможливість Повністю на якийсь термін вимкнути послуги, ну ця шняга з “мінімальними послугами” за 100грн\міс.Я взагалі до цього не юзав, а просто шарив інет всім з балкону коли не користувався сам. 6. Невідповідність інформації на сайті (перехід на інший тариф не з наступного дня, як було вказано на сайті, а з наступного місяця- хотів під кінець спробувати 200 Мбіт), це мабуть щоб дочекатись коли мій пакет зросте і перехід на обраний буде платним. 7. Абсолютна непрацеспроможність мобільного застосунку (не перейти на пакет, а ні вимкнути кредит, неможливість переглянути пакети, неможливість переглянути заявки), при чому, як виявилось про ці проблеми знають вже з пів року. 8. Одним словом роблять гірше, але намагаються довести тобі, що роблять краще (а може й самі вірять в це). Інші проблеми: 1. З тиждень чекаю посилання на правила надання послуг, бо на офіційному сайті знайшов таки сторінку в якій попереджалося про зміни(Новини) і посилання на детальні зміни тільки посилання тупо на головну сторінку), таки знайшов сам. 2. Ніхера не зробили, щоб під час віялових відключень забезпечити абонента звʼязком. 3. Нема норм описів пакетів. 4. Ну і сумно коли хтось із друзів жаліється на інет, а виявляється, що в мене і гірше і дорожче в два рази). Коротше, таки зібрався з силами і перепідключився на іншого провайдера, поки що, небо і земля(вау ефект досягнено, всі задоволені), я тільки зараз усвідомив на якому гівнф я сидів весь цей час. Точно тепер знаю, що проблема була не з моєї сторони (роутери\кабелі).Тепер залишилось закрити договір поки баланс в плюсі(почитав форуми, це ще тей челендж). Також зауважте, у неВолі, за останні роки відтік клієнтів перевищує прилив(почитайте форуми працівників), та й ті що приходять, на акційних тарифах ( і багато з них також потім тікають, так як навіть акційний тариф до кінця акції можуть підняти), АЛЕ прибуток збільшився в СІМ разів, от і думайте за рахунок кого.Також раджу перечитати ДОУ та інші форуми, щоб не попастися на їх афери при відключенні(всякі там “Контакт” або “недоздане\некоплектне” обладнення). Шановна воля, світ змінюється, росте конкуренція, вже не катить “бери, що дають, все одно не маєш вибору”, темних плям, де ви монополісти, стає менше. В мене таке відчуття, що воля переживає зараз так званий slow-motion trainwreck і намагається нахапати бабла, вже навіть не соромлячись і не зважаючи на репутацію... Наостанок, перед відключенням, застопорив послугу ( “мінімальними послугами”) та навіть не зміг відкрити цей сайт-супер швидкість)) за що 100 грн?....не полінився відновив послугу (все одно з відгуків розумію, що гроші на балансі повернути- ще той гемор) щоб залишити відгук...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Олексію, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що у вас склалась така думка. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Старий клієнт (Харків)
17 лип 2023 13:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
91.26 Мбіт/c
Upload:
95.77 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
210410114
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Що можу сказати після зміни роутер все запрацювало. Техпідтримка відреагувала швидко перевірили кабель та перевірили швидкість при влученні на пряму, все працювало нормально.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Приємного користування.
Аноним (Хмельницький)
14 лип 2023 04:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Download:
459.5 Мбіт/c
Upload:
438.5 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь с 2009. Ни разу ни вызывал (на ремонт). Звонил до 10 раз, и то в тот момент глобально не работало (или весь город), или "Война" нет света. Что бы все работал надо руки не из "таза", а из плеч. Минусы тоже есть. Но они думаю у всех. Цена.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дякуємо за ваш відгук. Приємного користування!
Аноним (Кривий Ріг)
14 лип 2023 00:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За что такие деньги? За такое дерьмо? Гавно интернет просто ужасный, не советую такой интернет.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Стабільність інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Вишневе)
13 лип 2023 23:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
40.26 Мбіт/c
Upload:
10.81 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість ніяка, вартість захмарна, через особистий кабінет відмовитися вид обслуговування та закрити угоду ніяк. Шукайте іншого оператора.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. На жаль, наразі технічно неможливо оформити відключення через особистий кабінет, тим паче здати орендоване обладнання. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Львів)
13 лип 2023 15:11
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.02 Мбіт/c
Upload:
0.04 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість інтернету надзвичайно низька і не стабільна. Не рекомендую якщо ви розраховуєте користуватись інтернетом для роботи, онлайн ігор, чи перегляду фільмів . Можливо хіба для перегляду електронної пошти. Зараз якість ще гірше ніж підчас блекауту. Ціни на інтернет кінські.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Старий клієнт (Харків)
12 лип 2023 12:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
71.6 Мбіт/c
Upload:
73.22 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
210410114
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну поїхали з Волею разом 3 2011 року (приблизно). Як би все було добре до травня місяця, на даний момент Інтернет працює на стабильно, великі TTL часто пропадають пакети. Звернувся в техпідтримку, прийшли мастера перевірили кабель сказали що кабель у нормі, та що треба міняти роутер, до хлопців що бігають зауважень нема, добре виконують роботу. Коли у 2022 році були обстріли меняли кабель у важких у мовах. АЛЕ до адмінів у мене претензії!!! Я сам у минулому адмін та бачу коли підрізають активність на порту, я бачу як с початку в ранці втрачаються пакети а потім під обід все добре потім біля 16-00 теж саме кожен день під 22-00 все знову добре. Я не думаю що це проблема у роутері. Тепер про послуги поміняли мені тариф не ПЕРЕДЗВОНИВ МЕНІ та не спитавши згод я чи ні. Прийшов у сервіс цент сказали що це у договорі ... Я такого там не бучив. Потім ще від колишніх працівників чув що їх керівництво не стабильною работою намагаються здушити клієнта поміняти тарифний план або купити в них обладнання ! Таке в мене вже було, була не стабільна работа на порту та підміна МАКу поїхав в сервіс центр, пояснив що я піду. Так мені поміняли обладнання на ТВ переглянули тарифний план. Приїхав додому все працювало як годинник. Хочу сказати шановне панство ЩО як що не вершу проблему Інтернету найближчим часом буду міняти провайдера дістало все !!! Р.S Дивно як підключаюсь до їх сайту все знову працює нормально))), напевно чекають що обладнання в них куплю...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Вінниця)
06 лип 2023 16:12
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет зникав по 5-10 хвилин потім вмикався на 5 -10 , так десь з годину. Потім зник. Подзвонили в підтримку кажуть до будинку сигнал доходить у квартиру ні - треба майстра визивати. Добре погодились з 12 до 15:00 має прийти +150 грн , за виклик. В вечорі знову з'явився інтернет через 6 годин, відмінили заявку , через годину інтернет зник. Знову подзвонили домовились що прийде з 12 до 15:00 наступного дня. Наступний день 12:25 інтернет з'явився знову сам.
16:00 майстра і досі нема. Мабуть мій час не важливий. Щось не пом'ятаю такого "сервісу" взагалі.
Таке враження що в них як проблеми на лінії вони хочуть щоб ви визивали майстра та платили екстра гроші.
Бо як ще інакше це пояснити.
Але майстер все одно десь загубився по дорозі.
Зараз брат їм дзвоне , відповідач каже що у вас роботи по дому. Навіть з конусультатом неможливо побалакати.
Висновок:
Їм кажеш що проблеми у вас , вони кажуть що це у вас і потім з'ясовується що це в них проблеми.І це вже не перший і не другий такий випадок, хоч на диктофон їх записуй.
Ноу коммент. Витратив свій час очікуючи на майстра.Навіть якщо прийді за запізненням на пітвори години двері не відчиню.
Будемо переходити на іношого провайдера . Ця неповага до клієнта дратує. Так консультанти "Аля" ввічливі, але яка різниця якщо вони шаблонно кажуть аби що сігнали , майстри ітп.
А вимкнути і вімкнути раутера зараз кожна мавпа може сама і без них.
16:00 майстра і досі нема. Мабуть мій час не важливий. Щось не пом'ятаю такого "сервісу" взагалі.
Таке враження що в них як проблеми на лінії вони хочуть щоб ви визивали майстра та платили екстра гроші.
Бо як ще інакше це пояснити.
Але майстер все одно десь загубився по дорозі.
Зараз брат їм дзвоне , відповідач каже що у вас роботи по дому. Навіть з конусультатом неможливо побалакати.
Висновок:
Їм кажеш що проблеми у вас , вони кажуть що це у вас і потім з'ясовується що це в них проблеми.І це вже не перший і не другий такий випадок, хоч на диктофон їх записуй.
Ноу коммент. Витратив свій час очікуючи на майстра.Навіть якщо прийді за запізненням на пітвори години двері не відчиню.
Будемо переходити на іношого провайдера . Ця неповага до клієнта дратує. Так консультанти "Аля" ввічливі, але яка різниця якщо вони шаблонно кажуть аби що сігнали , майстри ітп.
А вимкнути і вімкнути раутера зараз кожна мавпа може сама і без них.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо вам за надану інформацію, ваші зауваження не залишаться без уваги. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Стабільність інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Дніпро)
06 лип 2023 11:55
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість інтернету більш-менш влаштовує. Але на сьогодні - ВОЛЯ це найдорощий провайдер серед всіх в Україні. Відношення до клієнтів не гарне. Зростання цін мотивують додаванням у пакети непотрібних речей. Наприклад, той же канал Discovery, котрий нам не потрібен. Інших пакетів без ТБ не існує, або ще дорожче. Політика відношення до клієнтів сприяє до пошуку іншого провайдера. Згодом будемо розривати договір. Бо вартість 330 грн. - це вартість послуг юридичним особам з виділеним IP, але ніяк не для побутових клієнтів.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ціни актуалізують всі провайдери. Однак Volia разом зі зміною тарифних планів значно розширює перелік послуг для всіх клієнтів. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
02 лип 2023 20:41
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість послуг жахлива!!! Швидкість гірше за черепаху, а ціни постійно підвищуються. Під час блекаутів не було світла по 12-18 годин, вартість вираховували майже на 100 %. Нікому не раджу даного провайдера!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тому вартість Вашого тарифу з 01.07.2023 змінена. Тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Зокрема, залежно від тарифу та технології підключення. Щоб дізнатись деталі та замовити вигідні пропозиції вже сьогодні, заходьте на my.volia.com до 31.08.2023. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг