Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7288
рекомендують: 769 чол
не рекомендують: 6519 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анастасія (Львів)
17 лют 2021 13:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
2011999
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Де мій інтернет??? Гімно, а не інтернет. Обслуговування онлайн телефонії на найгіршому рівні, яке тільки можливо. В першій годині ночі інтернет був, зранку вже немає. Думаю, зроблю оплату, зробила і дальше як вже 3 год. інтернету немає. Є, напевно, люди , які дистанційно працюють і через вас робота то стоїть. Чим займаються Ваші працівники і оператори? Де повідомлення що якийсь технічний збій, якщо він є???? Люди, шукайте аналоги!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анастасія, доброго дня. Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Сергей (Харків)
17 лют 2021 03:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
32.56 Мбіт/c
Upload:
33.58 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянно повышают тарифы и требуют своевременной оплаты, при этом качество услуг падает постоянно!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Сергей, доброго дня. Шкода, що у вас склалась така думка. Вартість тарифних планів безпосередньо пов'язана з покриттям витрат на підвищення вартості телевізійного контенту, а також збільшеними витратами на модернізацію мережі та обладнання. Ми працюємо не тільки над розширенням переліку послуг, а також покращуємо якість обслуговування, інвестуємо в інновації і відкриваємо нові центри обслуговування абонентів. Крім цього нашим абонентам ми надаємо доступ до кращого легальному пізнавальному, спортивного, розважального та фільмових контенту високої якості і можливість дивитися топові прем'єри і серіали одночасно з усім світом. У наших пакетах понад 30 каналів високої чіткості (HD) - найбільша кількість в Україні. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу - ви можете звернутися у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Наталя (Луцьк)
16 лют 2021 15:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет-З'єднання дуже нестійке! Оператори ввічливі, намагаються допомогти, проте це не дає результату! Тарифний план недешевий! Ціна не відповідає якості.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Наталя. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Київ)
15 лют 2021 16:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Желающему расходовать деньги - и отключится - не советую этого. Вам нарисуют долг и впарят его акционным калам))) А вот там начнется веселуха)))
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Ирина (Запоріжжя)
15 лют 2021 15:30
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания Воля очень не брезгует разводить людей на деньги! Поломка вне квартиры - за ваши бабки?!?!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Ирина! Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Інна (Київ)
12 лют 2021 21:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
7.51 Мбіт/c
Upload:
5.69 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає заявленій. Неможливо дивитися передачі, постійно зависає. Думаю змінити провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Інна. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Стас (Запоріжжя)
12 лют 2021 14:16
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянное дорожание услуг. Качество удовлетворительное. Постоянно игра с пакетами тв. Недомолвки! Все нужно искать, читать между строк. Наплевательское отношение к клиенту.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Стас, доброго дня. Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка. Вартість тарифних планів безпосередньо пов'язана з покриттям витрат на підвищення вартості телевізійного контенту, а також збільшеними витратами на модернізацію мережі та обладнання. Ми працюємо не тільки над розширенням переліку послуг, а також покращуємо якість обслуговування, інвестуємо в інновації і відкриваємо нові центри обслуговування абонентів. Крім цього нашим абонентам ми надаємо доступ до кращого легальному пізнавальному, спортивного, розважального та фільмових контенту високої якості і можливість дивитися топові прем'єри і серіали одночасно з усім світом. У наших пакетах понад 30 каналів високої чіткості (HD) - найбільша кількість в Україні. Якщо у вас є питання по якості або сервісу - будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Євген (Вінниця)
10 лют 2021 23:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
3489865
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До цих пір я очікую хоч якоїсь компенсації за пренесені незручності у користуванні послугами ТВ та інтернету у період з 09.10.2020 року по 19.12.2020 року. Хочаб скидку зробили б, а то кому потрібні ваші боноси за які навіть абонплату неможна заплатити.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Євген! Ви вказали номер вашого договору, як бачимо консультацію з приводу вашого питання ви отримали, перерахунок грошових коштів здійснюється в разі відсутності послуги з нашої вини. У вказаний вами час роботи компанією не проводилися. Тому в перерахунку немає підстав. Якщо будуть додаткові питання, просимо вас звернутися у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Луцьк)
10 лют 2021 13:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійні обриви, вже скидався до заводських налаштувань роутер і переналаштовувся по-новому, результат - 0, оператор радить вкл/викл.роутер і зєднання буде відновлюватись)))) Що саме по собі абсурд. Не рекомендую, очікую закінчення коштів на балансі і змінюватиму проваайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за звернення. Давайте розберемося в ситуації. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Слава (Підгородне)
09 лют 2021 18:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
К сожалению не нашёл информации, какие именно ограничение накладываются в случае не оплаты услуги? Чем Воля конкретно руководствуется заставляю клиентов оплачивать визит мастера к оборудованию которое предоставляет доступ в интернет и находится за пределами частной собственности клиента? Ведь если оборудование ломается то оплата за время пока услуги не предоставляются не взымается!!! выходит что клиент просто отключен от ваших услуг на не определенное время - пока клиент сам же не оплатит ремонт вашего оборудования? В чем логика условий??? Согласно ПРАВИЛА НАДАННЯ ТА ОТРИМАННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ. За то время пока мне не предоставлялись услуги в полной мере - абонентская плата не должна была списываться, но она списалась без учета дней без услуг.Обязательно уточните какие именно ограничения накладываются в случае не оплаты.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Слава, якщо є несправність за межами квартири, і яка має відношення тільки до вашої квартири (не до всього будинку/під'їзду), то вона також сплачується згідно прейскуранта. Ціна за виклик в такому разі - 1 грн + можливі роботи. Тарифний план не деактивується при фізичному неотриманні послуги, тому абонплата продовжує нараховуватись. Обмеження передбачає: швидкість інтернету до 64/64 Кбіт/с (Download/Upload); мінімальний обсягу послуги доступу до пакетів телепрограм. Вся ця інформація є у посиланнях, що ми вам надали у минулому відгуку. Якщо у вас залишились питання - зверніться будь ласка, у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Слава (Дніпро)
09 лют 2021 14:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мой прошлый отзыв. После него со мной связался представитель компании ... У воли есть отдел который занимается клиентами - которые собались уходить ... =) Мне предложили решение, это вызов мастера на дом, потому как мы выяснили что проблема на стороне ВОЛИ, то есть за пределами моей квартиры, ОКЕЙ, но я был очень удивлен когда узнал что вызов мастера стоит 90 гривен!!! Я высказал свое недовольство в коректной форме и мне предложили вызов мастера за 9 гривен ... Я не понимаю почему я должен платить за причененые мне неудобства со стороны ВАШЕЙ компании ? плюс мастер выявит проблему и далее огласит стоимость ремонта оборудования за пределами моей квртиры... Вопрос номер два, если клиент прекращает пользоватся услугой он ее не оплачивает, услугу ему не предоставляют следовательно, так как без оплаты доступа в интернет НЕТУ !!! почему тогда договор не росторгается ? а просто набегает неоплата за услуги которых небыло ? клиент не тратит трафик компании ! но должен оплатить, а что именно оплатить должен ?Вы создаете себе репутацию не добросовестного провайдера, потому как кроме выполнения условий договора существуют еще и общепринятые нормы. Искать лазейки, что бы наживится на этом близко к обману. И я расцниваю как обман. Интернет начал работать после звонка менеджера и все это тянулось в течении 3х дней. Работает интернет хорошо на данный момент. Не знаю когда мне снова придется столкнутся с этой проблемой, но уверен что уже не буду пытатся ее решить. Уйду к другому провайдеру. Получил много негативного опыта за столь короткий промежуток времени.Воле нужно в серьез задуматься о своей порядочности.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Слава, доброго дня. Сервісні роботи і матеріали оплачуються згідно прейскуранта: https://ex.volia.com/user/files/2020/07/all/services-08-07-2020.pdf У разі несплати послуг, тариф діє з обмеженнями, а нарахування продовжується. Всю інформацію стосовно надання телекомунікаційних послуг розміщено за посиланням: https://ex.volia.com/user/files/cond/pdf/Rules_of_providing_and_receiving_services_01.01.2021.pdf
Аноним (Київ)
08 лют 2021 17:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.54 Мбіт/c
Upload:
2.96 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мерзкая помойка - скорость не соответствует заявленной, постоянно проваливается (достаточно взглянуть на результаты теста), обращение в техподдержку это просто потерянное время.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Шкода, що у вас склалась така думка. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Василий (Харків)
07 лют 2021 17:03
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.72 Мбіт/c
Upload:
15.15 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цена услуги ниже качества Интернета. Где Ваши 100 Мбіт/с???!!! Постоянно тормозит, невозможно нормально смотреть Ютуб. Я уже не говорю о играх.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Київ)
07 лют 2021 16:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Проще говоря контора прошлого, начиная с коаксиала, который зачем то обзывается модно доксис - на самом деле это именно он - давно устаревший коаксиал!!!! Кроме того контора по завышенным ценам толкает всякий китайский мотлох!!! Интересно каво интересуют проблемы провайдера - вы на нас так классно наживаетесь что можете нам не рассказывать про наши телеканалы - если их не будет никто не обидится!!!! Мы их бесплатно в вашем инете найдем!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Жаль, що у вас склалася така думка. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Анонім (Дніпро)
07 лют 2021 14:49
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
26.14 Мбіт/c
Upload:
17.38 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету зовсім не відповідає обіцяній, не досягає і половини тієй, яка має бути, ціни збільшують, а покращення ніякого.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Вінниця)
05 лют 2021 16:30
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Була акція 100 грн. за 100 Мбіт/с, після закінчення акції, ціна стала 370 грн. Користуйтесь самі своїм інтернетом. По швидкості претензій не було.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. У компанію кожен абонент підключається по акції, по закінченню акційного періоду, всі переходять на регулярну оплату, в той же час є можливість обрати будь-який з доступних, регулярних тарифних планів в компанії, крім того компанія розробила програму лояльності "Мої бонуси", дана програма дозволяє накопичувати бонуси і витрачати їх на додаткові послуги або знижку на вартість тарифного плану. Ви можете ознайомитись перейшовши за посиланням: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/chto-takoe-programma-loyalnosti-moi-bonusy
Владимир (Полтава)
04 лют 2021 16:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901206507
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Медленный интернет, звонил в тех поддержку, но там сказали что проблема с моим роутером, я попробовал напрямую к ноутбуку подсоединить и все равно больше 50 не поднималось. За что я деньги плачу?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Владимир, доброго дня. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Дмитрий (Київ)
04 лют 2021 11:27
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сменить пакет это целый квест который надо пройти дозвонившись на несколько линий тех поддержки, чтоб в итоге узнать что надо написать в РУЧНУЮ заявление, по определенному типу бланка. и это в 2021 году. Никогда не ведитесь на их рекламные акцию.Верх цинизма было провести в конце года акцию если пополните на 300 грн то получите бонусы, а за неделю до нового года объявить что повышают тарифы.В итоге все 300 грн ушли на новый тарифы и ненужные пакеты т.к в предновогоднее время ты не дозвонишься в техподдержку чтоб узнать что тебе надо ВРУЧНУЮ заполнить заявление на отключение.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дмитрий, доброго дня. Вартість тарифних планів безпосередньо пов'язана з покриттям витрат на підвищення вартості телевізійного контенту, а також збільшеними витратами на модернізацію мережі та обладнання. Ми працюємо не тільки над розширенням переліку послуг, а також покращуємо якість обслуговування, інвестуємо в інновації і відкриваємо нові центри обслуговування абонентів. Крім цього нашим абонентам ми надаємо доступ до кращого легальному пізнавальному, спортивного, розважального та фільмових контенту високої якості і можливість дивитися топові прем'єри і серіали одночасно з усім світом. У наших пакетах понад 30 каналів високої чіткості (HD) - найбільша кількість в Україні. Підвищення вартості послуг для користувачів пов'язано з черговим підвищенням розміру ліцензійних відрахувань Українським медіа-групам (канали «1 + 1», «ICTV», «Інтер», «Україна» та ін.) І правовласникам інших каналів в середньому на 25-30% починаючи з 1 січня 2021. Також, на вартість впливає підвищення обов'язкового платежу за кожного користувача в сторону організації колективного управління авторськими правами ГС «Коаліція аудіовізуальних та музичних прав». Якщо у вас є питанням - ви можете звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олександр (Рівне)
03 лют 2021 16:58
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги
Договір:
1677390
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інформація про заявку на підключення і саме підключення не можу надати. так як це робили ще в компанії РГМ з якою я і заключав свій договір. Користуюсь послугами Воля ще з 2012 з моменту переходу РГМ в Волю. Можу сказати було все і проблеми з підключенням, жахливі затримки, поганий сигнал інтернету. Послуги і обладнання залишилися ще з до революційних часів (2013). Нема прогресу в обслуговуванні тільки в ціновому питанні. Саме тому вирішив змінити провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Жаль, що у вас склалася така думка. Ви вказали номер вашого договору, як бачимо консультацію з приводу вашого питання ви отримали. Якщо будуть додаткові питання, просимо вас звернутися у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Львів)
02 лют 2021 18:59
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужас а не провайдер я взбесился жесть, пинг 90 мс стабильно КОГДА БЫЛ 26 мс, самый ужасный провайдер не рекомендую!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг