Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7277
рекомендують: 767 чол
не рекомендують: 6510 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Дніпро)
20 лют 2021 21:16
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый отвратительный интернет в городе! А денег гребут как будто самый лучший в мире! ЛЮДИ НЕ ПОДКЛЮЧАЙТЕ СЕБЕ ЕГО! Я ПОДКЛЮЧИЛА И ЖАЛЕЮ! ПОСТОЯННЫЕ НЕПОЛАДКИ, ИНТЕРНЕТ ОЧЕНЬ МЕДЛЕННЫЙ!! Не стоит своих денег однозначно!! Ни поработать, ни фильм посмотреть!!! Ужас!!! Была бы оценка ниже нуля - поставила бы!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Шкода, що у вас склалась така думка. Ви можете звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Виктория , Андрей (Харків)
20 лют 2021 15:12
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Технологія:
DOCSIS
Договір:
9668081
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Уважаемый представитель Воля, кот. Нам ответил в отзыв , если Вы полностью не владеете информацией о нашем разговоре , то пож сначала узнайте, что скидка у нас была не до 19.02 30%, а она начала только действовать с начала февраля , когда у нас уже сняли 389 грн без ведома , а перед этим мы платили около 175 грн , во -вторых, у нас нет телевизора и услуги каналов нас не интересуют давно и мы уже второй год об этом Вам сообщаем , в третьих с нами уже связались и мы решили наши вопросы , так как мы много лет пользуемся Вашими услугами нам уже предоставили 40%скидку и на сег день мы ждём мастера к нам домой , чтоб убрать неполадки с интернетом , все конфликты и ситуации мы уже решили и остаёмся с Вами , нас устроило 40% скидки , только интернет( без TV) и устранение неполадок за это мы Вам благодарны и остаёмся с Воля!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Виктория, Андрей, дякуємо за ваш відгук! Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Виктория , Андрей (Харків)
20 лют 2021 07:47
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
9668081
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сколько можно издеваться в этом мес над нами! То подняли тариф, теперь 2й день нет интернета вообще, служба поддержки за наши же деньги предлагает мастера, но время с 9ч - до 15ч ждите. Вы воообще теряете совесть, у нас прогорает уже часть раб онлайн, так теперь в выходной день никуда не уезжайте, хотя Билеты у нас на руках и ждите мастера, оплатив ещё ему! Скажите пожалуйста за 389 грн в мес без предупреждения со 175 грн, с такой плохой скоростью, без доп услуг тв, плюс ещё 90 грн мастеру, можно ли хоть нормально добавить с Воля этот мес?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Виктория, Андрей, доброго дня. Вартість тарифних планів безпосередньо пов'язана з покриттям витрат на підвищення вартості телевізійного контенту, а також збільшеними витратами на модернізацію мережі та обладнання. Ми працюємо не тільки над розширенням переліку послуг, а також покращуємо якість обслуговування, інвестуємо в інновації і відкриваємо нові центри обслуговування абонентів. Крім цього нашим абонентам ми надаємо доступ до кращого легальному пізнавальному, спортивного, розважального та фільмових контенту високої якості і можливість дивитися топові прем'єри і серіали одночасно з усім світом. У наших пакетах понад 30 каналів високої чіткості (HD) - найбільша кількість в Україні. Сервісні роботи і матеріали оплачуються згідно прейскуранта: https://ex.volia.com/user/files/2020/07/all/services-08-07-2020.pdf
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Маша (Київ)
20 лют 2021 00:45
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.41 Мбіт/c
Upload:
4.45 Мбіт/c
Договір:
901362839
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хуже я не встречала. Делаю вывод даже не по одной квартире а по двум, у мамы тоже воля и тоже кошмар. Воля тв тормозит, в смарт тв все время просит войти в кабинет. Техподдержка сказала спустя 30 минут как я пыталась им дозвониться "ничего, у меня тоже такое было, пройдет".Скорость интернете вообще интересная тема, всё что их связывает - только название. Я в ужасе от то что имея wifi я не могу им пользоваться, по простой причине что скорость интернета такая что это не реально, фильм посмотреть на смарт тв без затармаживания возможно только в качестве 480.Одним словом не ведитесь как я на их заманчивое полугодовое подключение по супер цене, всё равно потом платить не меньше чем у всех, а качество у всех намного лучше, и в итоге придете к выводу отключить, только у них это тоже проблема, потом оказывается что ты им ещё и должен. Одним словом бомжатня, за немалые деньги.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Маша. Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Суми)
20 лют 2021 00:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня, та же ситуация, торможение интернета, потом пропал, потом появился. Позвонила в кол центер, мальчик, с заученими фразами, проверил кабель, подключение, сказал все отлично (хотя ситуация на разных гаджетах идентична), предложил еще ТВ((( Посмеялась(((
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Суми)
18 лют 2021 22:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня, за 3 часа ,11 раз пропадал интернет! Воля, вы там вообще в своем уме, за такие то деньги, такой, извините за выражение, такое говно. Отключаю и абсолютно никому не рекомендую! Сервис, обслуживание, цена - все отстой. Злая.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір! Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми. Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть проблеми. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Роман (Львів)
17 лют 2021 23:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
1055937
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер з яким я мав справу. Інтернет жахливий. Вже давно визначили техніки , що проблеми в їх обладнанні і кожен раз обіцяють, що вже завтра міняють і постійно брешуть. А оператори першої лінії просто дибіли. Ти їм одне, а вони починають казки тобі розказувати. Ніколи і нікому не рекомендую. Точно відключать.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Роман. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою, тому що хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок. Також ми бачимо що комп'ютер/роутер знаходиться не в мережі, якщо він вимкнений - увімкніть, також перевірте чи підключений кабель між модемом і комп'ютером/роутер, будь ласка. Якщо використовується роутер, то кабель повинен бути підключений до порту WAN (також може називатися Internet). Можливо треба буде перезавантажити модем.
Игорь (Вишневе)
17 лют 2021 23:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.36 Мбіт/c
Upload:
2.83 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Одним словом - ОТВРАТИТЕЛЬНО!!! Download: 3.36 Мбит/c, Upload: 2.83 Мбит/c. За что платить? Кому не жалко денег, "коту под хвост" айда на "Воля")))
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ігор. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми, а їх може бути багато (пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анастасія (Львів)
17 лют 2021 14:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
2011999
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ви гонити з мене? Чому в кабінеті не відображається моя сьогоднішня оплата, яка була здійснена по вашій квитанції монобанку і сума 325,28 (місячна плата) була успішно знята??? Де дзвінок який ви в попередньому коментарі заявили???
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анастасія, як ми бачимо, вам вже зателефонували. Якщо в майбутньому у вас виникнуть питання - можете також звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анастасія (Львів)
17 лют 2021 13:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
2011999
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Де мій інтернет??? Гімно, а не інтернет. Обслуговування онлайн телефонії на найгіршому рівні, яке тільки можливо. В першій годині ночі інтернет був, зранку вже немає. Думаю, зроблю оплату, зробила і дальше як вже 3 год. інтернету немає. Є, напевно, люди , які дистанційно працюють і через вас робота то стоїть. Чим займаються Ваші працівники і оператори? Де повідомлення що якийсь технічний збій, якщо він є???? Люди, шукайте аналоги!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анастасія, доброго дня. Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Сергей (Харків)
17 лют 2021 03:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
32.56 Мбіт/c
Upload:
33.58 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянно повышают тарифы и требуют своевременной оплаты, при этом качество услуг падает постоянно!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Сергей, доброго дня. Шкода, що у вас склалась така думка. Вартість тарифних планів безпосередньо пов'язана з покриттям витрат на підвищення вартості телевізійного контенту, а також збільшеними витратами на модернізацію мережі та обладнання. Ми працюємо не тільки над розширенням переліку послуг, а також покращуємо якість обслуговування, інвестуємо в інновації і відкриваємо нові центри обслуговування абонентів. Крім цього нашим абонентам ми надаємо доступ до кращого легальному пізнавальному, спортивного, розважального та фільмових контенту високої якості і можливість дивитися топові прем'єри і серіали одночасно з усім світом. У наших пакетах понад 30 каналів високої чіткості (HD) - найбільша кількість в Україні. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу - ви можете звернутися у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Наталя (Луцьк)
16 лют 2021 15:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет-З'єднання дуже нестійке! Оператори ввічливі, намагаються допомогти, проте це не дає результату! Тарифний план недешевий! Ціна не відповідає якості.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Наталя. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Київ)
15 лют 2021 16:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Желающему расходовать деньги - и отключится - не советую этого. Вам нарисуют долг и впарят его акционным калам))) А вот там начнется веселуха)))
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Ирина (Запоріжжя)
15 лют 2021 15:30
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания Воля очень не брезгует разводить людей на деньги! Поломка вне квартиры - за ваши бабки?!?!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Ирина! Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Інна (Київ)
12 лют 2021 21:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
7.51 Мбіт/c
Upload:
5.69 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає заявленій. Неможливо дивитися передачі, постійно зависає. Думаю змінити провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Інна. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Стас (Запоріжжя)
12 лют 2021 14:16
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянное дорожание услуг. Качество удовлетворительное. Постоянно игра с пакетами тв. Недомолвки! Все нужно искать, читать между строк. Наплевательское отношение к клиенту.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Стас, доброго дня. Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка. Вартість тарифних планів безпосередньо пов'язана з покриттям витрат на підвищення вартості телевізійного контенту, а також збільшеними витратами на модернізацію мережі та обладнання. Ми працюємо не тільки над розширенням переліку послуг, а також покращуємо якість обслуговування, інвестуємо в інновації і відкриваємо нові центри обслуговування абонентів. Крім цього нашим абонентам ми надаємо доступ до кращого легальному пізнавальному, спортивного, розважального та фільмових контенту високої якості і можливість дивитися топові прем'єри і серіали одночасно з усім світом. У наших пакетах понад 30 каналів високої чіткості (HD) - найбільша кількість в Україні. Якщо у вас є питання по якості або сервісу - будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Євген (Вінниця)
10 лют 2021 23:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
3489865
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До цих пір я очікую хоч якоїсь компенсації за пренесені незручності у користуванні послугами ТВ та інтернету у період з 09.10.2020 року по 19.12.2020 року. Хочаб скидку зробили б, а то кому потрібні ваші боноси за які навіть абонплату неможна заплатити.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Євген! Ви вказали номер вашого договору, як бачимо консультацію з приводу вашого питання ви отримали, перерахунок грошових коштів здійснюється в разі відсутності послуги з нашої вини. У вказаний вами час роботи компанією не проводилися. Тому в перерахунку немає підстав. Якщо будуть додаткові питання, просимо вас звернутися у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Луцьк)
10 лют 2021 13:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійні обриви, вже скидався до заводських налаштувань роутер і переналаштовувся по-новому, результат - 0, оператор радить вкл/викл.роутер і зєднання буде відновлюватись)))) Що саме по собі абсурд. Не рекомендую, очікую закінчення коштів на балансі і змінюватиму проваайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за звернення. Давайте розберемося в ситуації. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Слава (Підгородне)
09 лют 2021 18:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
К сожалению не нашёл информации, какие именно ограничение накладываются в случае не оплаты услуги? Чем Воля конкретно руководствуется заставляю клиентов оплачивать визит мастера к оборудованию которое предоставляет доступ в интернет и находится за пределами частной собственности клиента? Ведь если оборудование ломается то оплата за время пока услуги не предоставляются не взымается!!! выходит что клиент просто отключен от ваших услуг на не определенное время - пока клиент сам же не оплатит ремонт вашего оборудования? В чем логика условий??? Согласно ПРАВИЛА НАДАННЯ ТА ОТРИМАННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ. За то время пока мне не предоставлялись услуги в полной мере - абонентская плата не должна была списываться, но она списалась без учета дней без услуг.Обязательно уточните какие именно ограничения накладываются в случае не оплаты.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Слава, якщо є несправність за межами квартири, і яка має відношення тільки до вашої квартири (не до всього будинку/під'їзду), то вона також сплачується згідно прейскуранта. Ціна за виклик в такому разі - 1 грн + можливі роботи. Тарифний план не деактивується при фізичному неотриманні послуги, тому абонплата продовжує нараховуватись. Обмеження передбачає: швидкість інтернету до 64/64 Кбіт/с (Download/Upload); мінімальний обсягу послуги доступу до пакетів телепрограм. Вся ця інформація є у посиланнях, що ми вам надали у минулому відгуку. Якщо у вас залишились питання - зверніться будь ласка, у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Слава (Дніпро)
09 лют 2021 14:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мой прошлый отзыв. После него со мной связался представитель компании ... У воли есть отдел который занимается клиентами - которые собались уходить ... =) Мне предложили решение, это вызов мастера на дом, потому как мы выяснили что проблема на стороне ВОЛИ, то есть за пределами моей квартиры, ОКЕЙ, но я был очень удивлен когда узнал что вызов мастера стоит 90 гривен!!! Я высказал свое недовольство в коректной форме и мне предложили вызов мастера за 9 гривен ... Я не понимаю почему я должен платить за причененые мне неудобства со стороны ВАШЕЙ компании ? плюс мастер выявит проблему и далее огласит стоимость ремонта оборудования за пределами моей квртиры... Вопрос номер два, если клиент прекращает пользоватся услугой он ее не оплачивает, услугу ему не предоставляют следовательно, так как без оплаты доступа в интернет НЕТУ !!! почему тогда договор не росторгается ? а просто набегает неоплата за услуги которых небыло ? клиент не тратит трафик компании ! но должен оплатить, а что именно оплатить должен ?Вы создаете себе репутацию не добросовестного провайдера, потому как кроме выполнения условий договора существуют еще и общепринятые нормы. Искать лазейки, что бы наживится на этом близко к обману. И я расцниваю как обман. Интернет начал работать после звонка менеджера и все это тянулось в течении 3х дней. Работает интернет хорошо на данный момент. Не знаю когда мне снова придется столкнутся с этой проблемой, но уверен что уже не буду пытатся ее решить. Уйду к другому провайдеру. Получил много негативного опыта за столь короткий промежуток времени.Воле нужно в серьез задуматься о своей порядочности.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Слава, доброго дня. Сервісні роботи і матеріали оплачуються згідно прейскуранта: https://ex.volia.com/user/files/2020/07/all/services-08-07-2020.pdf У разі несплати послуг, тариф діє з обмеженнями, а нарахування продовжується. Всю інформацію стосовно надання телекомунікаційних послуг розміщено за посиланням: https://ex.volia.com/user/files/cond/pdf/Rules_of_providing_and_receiving_services_01.01.2021.pdf
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг