Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7317
рекомендують: 773 чол
не рекомендують: 6544 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Харків)
27 трав 2021 17:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный провайдер. Не вздумайте подключать, в кол центре одно быдло. Скорость интернета ужасная, интернет вечно тупит.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного клієнта. Дана ситуація потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, вказавши номер договору або адресу надання послуг та описати ситуацію. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
26 трав 2021 13:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.38 Мбіт/c
Upload:
2.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Откровенное издевательство над пользователем. Многократные провалы скорости в течение суток. Скорость заявленная в тарифном плане не наблюдается никогда. Техподдержка несет бред про настройку или замену роутера при том, что оборудование предоставлено компанией Воля и настроено ее сотрудниками. Более непрофессионального провайдера не встречал никогда - крайне не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Елена (Вінниця)
25 трав 2021 23:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
44.52 Мбіт/c
Upload:
8.98 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявленная скорость до 200 Мбіт/с!!! Это как? За что платятся деньги? Ответы вашего представителя: "готові розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель,технічні характеристики роутера і вашого обладнання; кількість підключених пристроїв до Інтернету; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Просимо вас звернутися у наш чат.". Вы же сами предоставляете оборудование, а значит знаете их характеристики. Если вы предоставляете платные услуги, то сами должны понимать подходят они технически или нет. Это тоже самое, когда делают маникюр и говорят: носите ногти свои в чехлах, а ещё наш лак может не подойти вашим ногтям, потому что к ногтям прикреплены ещё и пальцы, а по совместительству и весь организм, поэтому лак может отторгаться, он у нас не многопользовательский, но вы платите всё равно, так как у нас много разных расцветок!!! И ещё. если у вас возникнут проблемы, то обратитесь в чат, вам помогут их решить дистанционно, поправив чехлы... Ваш чат бесполезен. Ты пишешь, а такое ощущение, что тебя не читают. Помочь совершенно не могут. Что значит более точные показатели в безопасном режиме? Мы работаем в обычном режиме, а не в безопасном!!! И даже в б.р-ме результата нет. Зачем предлагать скорость, которую вы не можете предоставить? Такие вопросы решают до подписания договора. Если человек хочет перейти на другой тариф, то предлагаете поменять его с доплатой. Как это? В чём виноват покупатель ваших платных услуг? Отписываетесь в ответах стандартными фразами. Вот такие услуги предлагаете вы. Не думайте, что всё сойдёт вам с рук. Сарафанное радио лучшая реклама.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Швидкість інтернету може залежати від технічного стану обладнання, в тому числі від вашого особистого обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Київ)
25 трав 2021 15:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.85 Мбіт/c
Upload:
0.92 Мбіт/c
Договір:
7680361
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это не то чтобы не нормально, это вообще дикость дичайшая. Гірше не буває Знаете, Воля, что у вас нормальное? НИ-ЧЕ-ГО.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, цінуємо кожного нашого абонента. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Vadym (Київ)
24 трав 2021 18:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Что за абсурд? После перехода с номером Lifecell в Волю на обслуживание теряешь защиту от перевыпуска сим карты которую делал с паспортом в Lifecell. Воля что вообще за бред, почему вы не предоставляете такой услуги абонентам но при этом беретесь обслуживать мобильные номера?! Почему вам наплевать на безопасность абонентов или вы считаете что это нормально?! Это не то чтобы не нормально, это вообще дикость дичайшая.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Vadym, доброго дня. Міграція з послуг Lifecell на мобільну складову нашої компанії не впливає на стан додаткових сервісів за номером, ви можете продовжувати керувати ними як і раніше. Якщо мова йде про відновлення сім-карти у разі її втрати - ми видамо нову і дамо їй втрачений номер, при цьому потрібно буде сплатити тільки 10 грн за саму карту, а послуга з видачі безкоштовна.
Аноним (Київ)
22 трав 2021 11:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.34 Мбіт/c
Upload:
2.51 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Полное говнище - других слов относительно данного провайдера не находится. Download/ upload 2 Мбіт/с при тарифном плане 100 Мбіт/с это просто бомба. Такие провалы случаются ежедневно по несколько раз. Служба технической поддержки никакой поддержки оказать не в состоянии.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Serge (Запоріжжя)
20 трав 2021 22:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.77 Мбіт/c
Upload:
0.73 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
806223997
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не советую этого провайдера. Нестабильный интернет. После комментария на услуги этого провайдера на этом сайте, через, максимум 5 суток, интернет отваливается. Мошенники.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, цінуємо кожного нашого абонента. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Харків)
20 трав 2021 20:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет вообще полный отстой, скорость не соответствует заявленной. Каждый вечер скорость падает. Третий день (18.05, 19.05, 20.05) ближе к восьми часам вечера просто пропадает, и пользуюсь мобильным интернетом. При разговоре с операторами, у них один ответ: перегрузите роутер, может у вас где-то кабель преломился и т.д. У них всё хорошо... 18.05 оператор сказал отключить роутер с розетки, отключить кабель от роутера, а затем всё обратно подключить, якобы возможно был скачек напряжения, и это могло повлиять, на моё предположение, что возможно причина в оборудовании, которое в подъезде, сказали, что там всё четко... Фразы у всех одинаковые, как по шаблону...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та робимо все можливе для цього. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці допоможуть вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Київ)
20 трав 2021 16:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Всі скаржаться, а я порекомендую. Плюси: нормальна швидкість (відповідає тарифному планові), гарний пакет каналів. Проблеми на мережі бувають досить рідко, але їх швидко усувають. Також варто згадати про бонусну програму й лояльність(бонуси за користування послугами й знижка на пакети послуг постійним клієнтам). Мінуси: було б круто, якби прибрали обмеження на upload (10 Мбіт/с) й зробили в Києві гігабітний інтернет. Спідтест: https://www.speedtest.net/result/11448202703. У мене все!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Вдячні Вам за відгук! Технологія Доксіс, яка передбачає кабельний модем, за технічними характеристиками має вихідну швидкість максимум до 15 мбіт/с при підключеному тарифі зі швидкістю до 200 мбіт/с, як правило такої вихідної швидкості цілком достатньо для відправки фото, відео та інших файлів. Нещодавно ми впровадили у Києві технологію Ethernet, при якій вхідна швидкість дорвінює вихідній та ввели новий тариф зі швидкістю до 1000 Гбіт/с. Наразі підключення за такою технологією можливе не в усіх будинках, але ми працюємо над розширенням власного покриття.
Аноним (Харків)
20 трав 2021 10:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто самый отвратительный интрнет провайдер и его кастомер суппорт. Это просто отвратительное отношение к людям - люди которые не разбираются в настройках предлагают тебе перезагрузить компьютер! Мы потеряли сутки работы только потому что проблема была у них и ее можно было решить меньше чем за минуту!!! Хотя нас убеждали в том что у них все работает исправно!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми працюємо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Просимо більш детально описати ситуацію при зверненні до нашого чату вказавши номер договору. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00
Аноним (Київ)
19 трав 2021 20:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
21.09 Мбіт/c
Upload:
9.62 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Откровенная помойка. Заявленной в тарифном плане скорости вы не будете наблюдать от слова вообще - благо если иногда увидите процентов 50. Ежедневные разрывы соединения и падение скорости практически до нуля. Абсолютно бесполезная служба технической поддержки, несущая дичайший бред и способная предложить исключительно вызов платного мастера (такого же бесполезного, как и служба технической поддержки). Если дороги нервы и необходима высокая и стабильная скорость соединения - обходите помойку под названием Воля стороной.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Рівне)
18 трав 2021 20:54
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.31 Мбіт/c
Upload:
15.23 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При перегляді фільму доходячі до середин швидкість передачі сигналу призупиняється майже доповної зупинки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір! Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Константин (Київ)
18 трав 2021 17:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
C оператором "воля" договор с 2002го года. Я очень терпеливый человек, и не планировал менять данного оператора, даже когда у меня пропадал инет на сутки и мне рассказывали операторы про "аварию на подстанции" которую устраняют. Потом, как оказалось, такая "авария" происходит когда идет дождь, и "подстанция" находится у меня на чердаке. Но за последний год эти аварии участились, инет начал пропадать на пол дня и больше, а операторы рассказывают, что "устраняют неполадки" но шевелений никаких. Сегодня наконец-то подал заявку на отключение. Знаете, Воля, что у вас нормальное? НИ-ЧЕ-ГО. Скажите спасибо моей маме, хочет ваше кабельное оставить. Чтоб не быть совсем уж ворчуном, скажу что мне понравилось- голос вашего оператора-девочки, которая меня консультировала по поводу отключения от вашей конторы. За оператора поставил бы вам звездочку.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Костянтин. Дякуємо вам за відгук та співпрацю з нашою компанією, нажаль повністю уникнути аварійних ситуацій та пошкоджень абонентського кабелю неможливо, але ми намагаємось відновлювати надання послуг як можливо швидше. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
инна (Запоріжжя)
17 трав 2021 17:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
380632250095
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хуже провайдера не встречали. Заявка на активацию симки подана 10 мая, уже 17. активации симки так и не произошло. Ребята, сколько будете кормить обещаниями?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Інна. Дякуємо вам за відгук та співпрацю з нашою компанією. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ТвойNet"
Аноним (Київ)
17 трав 2021 15:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.54 Мбіт/c
Upload:
9.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля - полнейшее убожество. Скорость соединений даже отдаленно не соответствует заявленной. Постоянные обрывы соединения. Техподдержка настолько же жалкая, как и все остальное. Не рекомендую никому.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Танюшка (Київ)
16 трав 2021 21:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
8194386
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
УЖАС! УЖАС! УЖАС! Подключилась, вроде все ничего, но... Закрыла договор, вызвала на дом техника, чтоб забрал оборудование, и началось веселье... Сначала обвинили что я карточки у себя оставила, которые без оборудования мне совершенно не нужны (с оборудования), мне повесили штраф (за ошибки техника). Передали мой штраф в компанию "Пристав", которая выбивает деньги. Когда начала звонить в волю, решения были в пользу техника, а через месяц опять позвонила, так как с пристава пришло сообщение, что в суд пора, мне сказали, что карты в компании, все нашли, и снимут все штрафы и компании "Пристав" сообщат, но не поверите, уже пять дней долг до сих пор висит и пристав мне высылает повестку в суд. Сори, но как назвать такую компанию, под названием "Воля", которые когда обнаружили что ошиблись. до сих пор не сняли мне приписанный долг и пристав меня до сих пор из-за них атакует. Люди, не подключайтесь, там разводят и качество...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Танюшка, доброго дня. Нашим консультантом був зафіксований відповідний запит - в даний момент це питання ще знаходиться на стадії рішення. У разі виникнення додаткових питаннь, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Алена (Київ)
16 трав 2021 13:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
900748172
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
15.05.2021 У меня не работал роутер. Сбилось имя пользователя в строке поиска мой роутер не отображался. Я сдаю квартиру в аренду иностранцам. Естественно люди заехали а инета нет. Пришлось звонить в тех поддержку.
В 16.56 Позвонила в службу поддержки оператор сказала что со мной свяжется тех поддержка и объяснит как сбросить настройки на роутере. Звонок будет с 18.00 до 19.00. Я объяснила что люди уже заехали я не могу сидеть с ними в спальне и ждать два часа. Мне придётся ждать на улице. Она говорит не переживайте вас наберут все починим! Звонок техника в 18.34 я естественно стою на улице под домом. Говорю секунду я поднимусь. Этот говорит мне, у меня другие заявки досвидания! Я говорю Боже одну минуту я под подъездом уже поднимаюсь вы можете на линии побыть одну минуту? Я ждала звонка два часа у меня клиенты наверху без интернета, за что я плачу деньги?Это говорит я не собираюсь вас ждать это ваша проблема. Вы должны быть дома во время звонка. Я ему объяснила это не моя квартира там люди чужие заселились. Я два часа и так стояла на улице! Я спросила фамилию имя этого он говорит я не обязан вам называть свою фамилию и имя и тупо положил трубку! Воля кабель, а у вас все сотрудники такие конечные и не знают как предоставлять сервис! Я плачу 350 грн за гребаный интернет и не могу получить адекватный сервис!!! Перезвонила снова в колцентр девушка говорит я понимаю ситуацию я сейчас поставлю заявку на 19.00 вас наберут. 19.20 звонка нет. Клиенты злые, им нужен интернет! Я сижу у них в квартире третий час. Звоню основа спрашиваю где звонок техника? Парень отвечает интервал между звоноком один час!!! Вас наберут с 19-20. Вопрос зачем тогда девушка мне лапшу навешала! Переслушивайте разговоры сотрудников они у вас все некомпетентные!!! Спрашиваю зачем девушка мне соврала я три часа жду! Он говорит ничем не могу вам помочь. Без десяти восемь мне позвонил другой техник и я дождалась помощи! Три часа Нервов хамства и вранья воля кабель гавно!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо вам за надану інформацію, консультант обирає найближчий проміжок часу для виконання заявки. Ваші зауваження не залишаться без уваги, інформація зафіксована і передана для опрацювання відповідним співробітникам. На нашому порталі абонента є підказки щодо налаштування вай-фаю можете у будь-який зручний час скористатися ними: https://my.volia.com/kiev/uk/faq А окрім гарячої лінії ви також можете звернутися за консультацією у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Володимир (Львів)
13 трав 2021 22:26
Переваги:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
900536790
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вибачти за помилки це з злості))) Воля це самий ненадійний і не бажаю підключати цей лахатрон, краще Київстар безліміт ніш ця пародія, це реально по своєму опиту знаю так само як на початках була Вега, я вже зарікався відключити ст але ніяк не було часу, на відділеннях черги в всіх проблеми, а 4 дня сидіти не тощо без інтернету а щей без телебачення. 2 дні гаряча лінія тільки автовідповідач і дати продовжувались ремонтних робіт далі на наступний день протягом доби, а толку ніякого. Не ведіться на той розвод, тарифи піднімають, а як що вчасно не заплатив вже якість погана ТБ і інтернет так само. А ще хочуть щоб їм місяць на перед платили, так що краще і дешевше мобільний інтернет на крайній випадок безліміт, тільки не Воля, хто думає що це спеціально пишуть то з часом як що підключете переконаєтесь що пожаліли що вибрали Волю, не знаю які там ще є провайдери не раджу, а раджу цю волю взагалі зробити популярним. Самим найгіршим провайдером!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Володимир. Дякуємо вам за відгук та співпрацю з нашою компанією, нажаль повністю уникнути аварійних ситуацій та пошкоджень абонентського кабелю неможливо, але ми намагаємось відновлювати надання послуг як можливо швидше. Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS . Також, інформацію про аварійне відключення і про технічне обслуговування будинку ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
12 трав 2021 14:13
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Эти клоуны хранят ваши пароли от личного кабинета в открытом виде и регулярно присылают их вам в смс сообщениях. Это полный кошмар с точки зрения безопасности. Если подключаетесь по телевизионному кабелю - будьте готовы к здоровенной коробке-модему в добавок к роутеру. И к тому, что мастера безрукие. Не в состоянии сделать этот кабель длиннее, чтобы та самая коробка не висела (им это ок), инструментов при себе никаких нет, не в состоянии был даже сделать хард-ресет роутера - пришлось самому. Скорость постоянно проседает.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Біла Церква)
12 трав 2021 09:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Рекомендую услуги компании!)) Очень все нравится, интернет работает хорошо уже 2 года (подключился тогда), большое количество каналов, а главное отношение к клиентам хорошее. Очень жаль что у нас такое время, что мало кто вообще пишет что-то хорошее, я думаю что много людей с таким же хорошим мнением как у меня, просто они здесь этим не делиться, к сожалению. Воля - продолжай развиваться, успехов!)
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дуже вдячні вам за відгук!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг