Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7214
рекомендують: 764 чол
не рекомендують: 6450 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Олександр (Вінниця)
05 квіт 2021 22:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
1232654
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Підключений на Воля з 2007 року. До 2021 року майже всі послуги мали задовільну якість. Крім зміни тарифу без попереджень особливих зауважень не було. З лютого 2021 року почались постійні проблеми з блокуванням каналів і швидкістю інтернету. Після чергового консультування викликали майстра. Майстер знайшов несправність на розподільнику в під'їзді. При усуненні несправності згорів тюнер і телевізор. Після звернення до волі отримав відповідь, що ми нічого нікому не компенсуємо, хоча є висновки з сервісних центрів. Максимум втретє за місяць замінили тюнер. Альтернативи крім мобільного на даний час немає. Завтра знову прийде майстер, якщо не буде результату буду переходити на мобільний інтернет і олл.тв. ОБО'ЯЗКОВО при виклику майстра фіксуйте все на відео до і після ремонту. Якщо є вибір провайдера Воля не підключайте.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Олександр, доброго дня. Дякуємо вам за відгук! Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого абонента. Нам прикро, що у вас склалась така ситуація. Із радістю допоможемо вирішити питання щодо якості - будь ласка, очікуйте на техніка. А якщо в подальшому у вас виникнуть питання по якості послуг або сервісу - можете звертатись у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Запоріжжя)
05 квіт 2021 20:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.79 Мбіт/c
Upload:
3.06 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
806223997
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Печаль, а не интернет. Подключал напрямую, минуя роутер. Стабильно высокий пинг (уже за 120 мс) и постоянные обрывы. Не рекомендую этого провайдера. Не серьезная контора.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Якщо при підключенні на пряму, дійсно високий пінг - рекомендуємо виклик техніка. Бачимо, що нещодавно ви отримали рекомендації від нашого менеджера. Для виклику техніка, а також отримання консультації в цілому, ви також можете звертатись у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Татьяна (Львів)
02 квіт 2021 17:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
7.92 Мбіт/c
Upload:
2.49 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все супер молодцы так держать. Работаете отлично качественно и быстро рекомендую интернет-провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Тетяно! Дякуємо за ваш відгук! Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
Аноним (Хмельницький)
02 квіт 2021 14:43
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужас кожеш говорить по різному договір закрити майже не реально, оренда роутера і оформлено на людину яка ніколи не було в цьому місті. Кидаються як хочуть договір закрили нарахували борг, обладнання не можливо повернути бо нема власника договору.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук! Компанія працює в рамках правил надання та отримання послуг не порушуючи Законів України. З правилами надання та отримання послуг ви можете ознайомитися за посиланням: https://ex.volia.com/user/files/cond/pdf/Rules_of_providing_and_receiving_services_01.01.2021.pdf Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть ситуацію. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Зробимо все необхідне, щоб допомогти у вирішенні даної ситуації.
Александр (Київ)
02 квіт 2021 14:00
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
221665
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользовался «Волей» 15 лет, но и моему железобетонному терпению пришел конец. Последний год интернет отваливался на несколько минут в среднем по три раза в день. Грешил на оборудование, даже купил новый маршрутизатор. Скорость — 50–60 Мбіт/с при заявленных 200 Мбіт/с. Цены регулярно поднимаются, качество падает. Количество интересных ТВ-каналов сократилось. Сейчас с новым провайдером плачу за интернет в два раза меньше и всем доволен.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олександр. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ми перевірили інформацію та виявилося, що номеру договору, який ви вказали, в компанії не існує. Якщо у вас залишилися питання по якості послуг або сервісу, просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть коректний номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Андернет"
Аноним (Львів)
01 квіт 2021 21:53
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет провайдер з усіх можливих. Швидкість інтернету просто нікчемна, як і всі інші характеристики.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Татьяна (Черкаси)
01 квіт 2021 07:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4991243
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никто мне не дозвонился, делать вид, что звонили и дозвониться это разные вещи! Категорически НЕ РЕКОМЕНДУЮ ООО Воля-Кабель никому! Начальница абоненского отдела 31.03.21 ( Черкассы, бул. Шевченка 411) отказалась даже представиться, сказала называйте меня просто Юля. Ни отчества, ни фамилии я так и не допрасилась. А всё просто, когда я закрывала договор 28.12.20 никто его не закрыл. Сотрудница отнеслась халатно к своей работе, видимо готовилась встречать Новый год, а платить за отключенный интернет видимо буду я. Имею второй договор с этой компанией, где я почти 10 лет исправно платила за услуги. Пойду сегодня и отлючу его. Наплевать в душу человека для этой компании ничего не стоит, бабки на первом месте.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня Тетяно. Ми постійно вдосконалюємо послуги та сервіс для своїх абонентів. Ваше звернення в процесі розгляду. Просимо відповідати на телефонні дзвінки. Ми зробимо все необхідне для вирішення питання. Дуже вам вдячні за зворотній зв`язок та надану інформацію.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Taтьяна (Черкаси)
31 бер 2021 16:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4991243
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Аферисты. Отключила Волю и оформила письменный договор. Они подключили ее заново в тот же день и узнала я об этом когда мне пришел счет 135 грн. за отключенный интернет. Все мои жалобы остаются без ответа!!! Работницей компании совершены мошеннические действия, ни одного ответа на три мои жалобы. Только постоянно смс дай денег. НЕ рекомендую эту компанию в Черкассах.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Taтьяна. Дякуємо, що знайшли час повідомити нам про цю ситуацію. Ми вам телефонували декілька разів, щоб надати зворотній зв'язок, після опрацювання першої скарги, на жаль, не змогли додзвонитися. Скаргу продубльовано та прийнято в роботу. Протягом 4-х робочих днів вам буде надано зворотній зв'язок. Будь ласка, очікуйте на дзвінок та знімайте слухавку. В разі виникнення додаткових запитань, просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Чернівці)
30 бер 2021 22:12
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Переодически пропадает интернет, после звонка в техподдержку, резко появляется!!! Во время просмотра фильмов видео тормозит, и это я плачу за 100 Мбіт/с!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Алексей (Київ)
30 бер 2021 13:48
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Итак приступим к разбору этого дна... Пакет, который я использую предполагает 200 Мбіт/с. По факту часто бывает, что Интернет не преодолевает отметку в 50 Мбіт/с, но пока это не раздражало явно готовы были терпеть. Но нет, для провайдера 50 из 200 оказалось слишком много и теперь средние значения - 26 - 28 Мбис/с, кроме того он может часами вовсе отсутствовать, и никого не парит, что у нас карантин, что люди работают из дому и т.д. Некоторое время назад скорость упала до таких невиданых низов, что Ютуб стал подвисать и ролики стали догружаться с паузами... Про фильмы в онлайн я вообще молчу. Что в итоге делать? Логично, звонить в службу поддержки... Позвонил, пояснил ситуацию, мне сказали, что вызовут техника для анализа работы за 90 грн! но если проблема будет на стороне провайдера - то бесплатно)) ну думаю - ок. Сделал запись видео спидтеста, который показывает насколько убогое нестабильное, постоянно прыгающее даже на малых скоростях соединение и какая реально низкая скорость. Техник должен был прийти на следующий день с 12-00 до 15-00. С 11-00 до 12-00 ИНТЕРНТА НЕ БЫЛО!!! Потом пришел техник перегрузил маршрутизатор, подключился и УХ ТЫ 170 Мбіт/с вот так просто)) Он меня спроcил, а в чём была проблема? Я ему показал скриншоты и видео... Он сказал, что странно, видите никаких проблем нет)) Техник ушел, поскольку проблем они не нашли, счет в 90 грн был сформирован и оплачен со счета Воли автоматически... Прошло 5 часов... 50 Мбіт/с, утро следующего дня - 20 Мбіт/с... ИТОГИ. Воля - компания МОШЕННИКОВ и АФЕРИСТОВ, с точки зрения услуг подобное поведение сети само по себе невозможно (это я как сетевой инженер со стажем в 20 лет говорю). Воля умышленно устанавливает ОГРАНИЧЕНИЯ для абонентов, в надежде, что те не будут жаловаться, чтобы ЭКОНОМИТЬ пропускную полосу и ПОДКЛЮЧИТЬ БОЛЬШЕ АБОНЕНТОВ НА СУЩЕСТВУЮЩЕЕ ЗАГРУЖЕННОЕ ОБОРУДОВАНИЕ И КАНАЛЫ, ИГНОРИРУЯ ПРИ ЭТОМ УСЛОВИЯ ТАРИФНЫХ ПЛАНОВ!!! Я не верю в сказочные совпадения!! Команда сетевых инженеров знает когда и к кому приедут техники и быстро меняет настройки до их приезда (как раз час не было интернета, и служба поддержки сказала, что подключения у всего дома нет)
И в аккурат к приезду техника инженеры перенастроили ограничения трафика, "отпустили" его так сказать, и обманом «заработали» 90 грн. Да черт с ними с деньгами, ЭТО ОБМАН!!! Есть ещё один интересный вариант, называется НЕЗАКОННОЕ ПРИСВОЕНИЕ СРЕДСТВ. Для такой схемы нужно сначала самому верхнему руководству подать абсолютно честный финансовый план для подключения абонентов с требованием к оборудованию (закупка нового оборудования). Когда план будет утверждён мы не покупаем новое оборудование, а просто ужимаем всех ради новых абонентов используя старое оборудование. А ДЕНЬГИ на новое оборудование в КАРМАН и проблема решена… и себе приятно и абонентов подключили))) Считается очень просто: 50 Мбіт/с вместо 200 Мбіт/с – это 4 абонента вместо одного, 20 Мбіт/с вместо 200 Мбіт/с – это уже 10 абонентов вместо одного. Во так «подключили» вместо 2-х честных абонентов – 20 человек, а это уже отдельный коммутатор, который можно не покупать, либо купить за копейки какое-то китайское дерьмо, которое не будет нормально тянуть. А в масштабах тысяч абонентов можно и новую машину себе купить))) И заключение. НИ ПРИ КАКИХ ОБСТОЯТЕЛЬСТВАХ НЕ ПОДКЛЮЧАЙТЕСЬ К ЭТИМ ОБМАНЩИКАМ!!! ОНИ СЧИТАЮТ КЛИЕНТОВ ИДИОТАМИ, КОТОРЫХ МОЖНО ЛЕГКО РАЗВОДИТЬ НА ДЕНЬГИ РАССКАЗЫВАЯ СКАЗКИ ОТ КОЛЛ-ЦЕНТРА. ОТТОК КЛИЕНТОВ СОСТАВЛЯЕТ 35000 в месяц и я теперь понимаю почему. ЛОЖЬ, ОБМАН, ВРАНЬЕ!!!
Сервис - убожество при высоких тарифах. Отношение к клиентам ужасное! Лицемеры! Ищу к кому перейти (Киев, центр города). Не хочу иметь с этой компанией ничего общего, тем более что с таким отношением и такими отзывами - это компания потенциальный банкрот!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Олексій. Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для швидкого усунення несправності низької швидкості, наполегливо радимо виконати тест https://speedtest.volia.com/ прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу та надайте, будь ласка, результат тесту нам у чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Вінниця)
30 бер 2021 01:07
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никогда не подключайте этот интернет! Просто хуже не куда. Мало того что не дает скорость которая по договору, так выключается когда хочет, на сколько хочет и зависает практически постоянно. Не интернет а сплошное разочарование! За что мы платим деньги? Не могу работать потому что беспрерывные проблемы с соединением. Я уже молчу о блогерах, стримерах, геймерах и т.д. Не рекомендую!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Вадим (Київ)
29 бер 2021 22:49
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго времени суток! Пишу негативный отзыв о компании ООО "ВОЛЯ-Кабель". Являюсь их клиентом с 2010 ГОДА, на минуточку, так что есть что рассказать. Раньше было лучше - и это факт. Поддержка и мастера работали отлично, с интернетом проблем не возникало, все устраивало до тех пор, пока у людей толком компьютеров и смартфонов не было. Так вот весь прогресс этой компании остался в тех "старых-добрых" временах. Сейчас же, качество услуг на дне. Интернет вместо заявленных 200 Мбіт/с - всего 110-130 Мбіт/с, хотя по регламенту провайдер должен обеспечивать стабильно 70% от заявленных Мбіт/с. У меня пакет за 399 гривен, в которых входят эти 200 Мбіт/с и телевидение, которое, кстати, не работает) Интернет бывает жутко глючит: то на ПК завис, то на телефоне и это довольно раздражает. И эти проблемы появились только за последний год. Была еще тогда мысль сменить провайдера, но как то руки не доходили. Очень обидно, что спустя 10 лет нам придется с вами расставаться, но и терпеть это тоже не вариант( Вообщем, читайте отзывы и не подключайте Волю. Всем добра.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Вадим. Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми, а їх може бути багато (пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше.). Інформацію про мінімум 70% швидкості від швидкості тарифного плану ми не вказуємо у регламенті, так як кінцева швидкість залежить від обладнання абонента, з правилами надання та отримання послуг ви можете ознайомитися за посиланням: https://ex.volia.com/user/files/cond/pdf/Rules_of_providing_and_receiving_services_01.01.2021.pdf Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для швидкого усунення несправності низької швидкості, наполегливо радимо виконати тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйвер. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Илья (Харків)
29 бер 2021 19:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
80.41 Мбіт/c
Upload:
88.47 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3985395
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не ожидал такого от ВОЛИ! xD Бытует мнение что воля какашка, возможно, технология DOCSIS в некоторых городах где этот провайдер присутствует - такое и есть, но, прошу заметить!, Что ВОЛЯ, предоставляет качественную услугу, согласно договору, в Киеве это: загрузка до 100 Мбіт/с, отдача до 10 Мбіт/с, многих не устраивает это, кто занимается контентом и прочим, ссорясь с поддержкой... Но остальным этого хватает с головой! Я сам же нахожусь в Харькове, здесь технология ETHERNET, быстро подрубили в течении 24х часов с момента заявки, позвонили, спросили когда удобно, пришли, оперативно и красиво проложили проводок! Мастер оказал невероятное, отличное впечатление! Вдобавок у ВОЛИ акция до 31.03.2021 подключись за 1 грн + абон плата первый год по 40 грн, второй год 80 грн, на третий год 195, но подозревая подвох в виде нельзя будет отключиться в течении пары лет, боялся подключаться, НО!!! Можно отключиться хоть завтра) + есть возможность оплаты через монобанк. (ВОЛЯ - КАБЕЛЬ), мне нравится!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Илья, дякуємо вам за відгук!
Аноним (Харків)
29 бер 2021 08:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
89.44 Мбіт/c
Upload:
65.98 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
100 Мбіт/с за 40 гривен в месяц, тариф просто бомбезный, рекомендую всем, пинг хороший, только я поменял днс сервак dns.adguard.com.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи. Продовжуємо вдосконалюватись для вас.
Аноним (Підгородне)
28 бер 2021 13:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший провайдер Украины!!!! Не ДЕЛАЙТЕ мою ошибку НЕ КОГДА НЕ подключайтесь к этому провайдеру отключение по несколько раз в день.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Нам прикро, що ви не задоволені нашою роботою. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Влад (Київ)
28 бер 2021 11:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Меня утомило что то виноваты провода, оборудование и мне надо постоянно что то крутить, нажимать, перезагружать, хотя в тестовом режиме все работало! Смотреть фильмы на смарт ТВ невозможно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Влад, доброго дня. Ваша думка важлива для нас. Питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Хмельницький)
28 бер 2021 10:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.71 Мбіт/c
Upload:
0.33 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Давно не писала відгук, бо якось було більш менш нормально. А останнім часом інтернет став пропадати. Download: 0.71 Мбіт/c; Upload: 0.33 Мбіт/c - хіба такою повинна бути швидкість при заявлених 100 Мбіт/с??? Воля! Робіть щось з цим. Поважайте своїх клієнтів. Ви живете за рахунок їхніх платежів. Сьогодні я не можу рекомендувати такого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Вадим (Львів)
27 бер 2021 11:33
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую цих шахраїв. Оплачую максимальний тариф ТВ + Інтернет (200 Мбіт/с). Реальна швидкість 12 Мбіт/с. Все постійно висить. Дотелефонуватись нереально!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вадим, доброго дня. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Львів)
26 бер 2021 14:42
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.04 Мбіт/c
Upload:
0.13 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість менше обіцяної, часто падає менше 20 Мбіт/с, не можливо щось подивитись, постійно зупиняється.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми, а їх може бути багато (пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше.). Наполегливо радимо для більш точних показників швидкості, проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
26 бер 2021 12:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.17 Мбіт/c
Upload:
3.23 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Горите вы в аду с вашей пародией на интернет соединение. Мало того, что заявленных 100 Мбіт/с я ни разу за всю историю пользования услугами Воля не наблюдал, так еще по несколько раз на день скорость проваливается вообще до смешных значений. Техподдержка ограничивается исключительно "ценными" советами перезагрузить модем и платным вызовом мастера, который приезжает, чешет репу и никаких проблем решить не в состоянии. В жизни не видел более убогого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг