Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Ярослав Стецько (Львів)
19 черв 2021 02:48
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
44442919
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Регулярні технічні проблеми, 1-3 рази в місяць пропадає інтернет, а це проблема коли працюєш віддалено, якщо пропадає вечером вертається аж на 2 день. Гублю 2-4% пакетів вже впродовж напевне місяця, це викликає проблеми в Іграх та роботі (фрізи). Звернення в кол центр стосовно пакетів не дало абсолютно нічого, сказали що в них все ок, і почали казати що проблема в роутері. Підключення на пряму кабелем не дало змін, проблема не в роутері. Терплю їх дуже довго, з часу як воля поглинула мого колишнього провайдера Аірбайтс (проблем з яким у мене не було). Терпінню прийшов кінець, буду відключатись і обирати когось іншого. P.s Постійно нав'язують онлайн телебачення, у мене телевізора навіть немає, нав'язують його навіть тоді коли інтернет відсутній, майте Бога в серці.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Стецько. Дякуємо вам за відгук та співпрацю з нашою компанією. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Олександр (Львів)
19 черв 2021 00:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
97.81 Мбіт/c
Upload:
4.3 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
На сьогодні такий інет у центрі Львова! Якщо озирнутись назад на 2-3 роки, то нізащо не повірив би, що таке можливо! Молодці! Так тримати!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Олександр. Дякуємо за ваш відгук! Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи. Продовжуємо вдосконалюватись для вас.
Дима (Київ)
18 черв 2021 07:48
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Download:
64.81 Мбіт/c
Upload:
9.89 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
876759
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Справедливости ради стоит сказать, что за ~10 лет пользования их услугами у меня почти никогда не возникало желание сменить провайдера, хоть всё это время я слышал от других людей только жалобы. Возможно, конкретно в моём случае - это просто везение, но я услугами ТВ и Интернет доволен. В своё время были и онлайн игры, и стримы, и закачки сотен гигабайт торрентов - нареканий не возникало. Потом были скайпы, "teams" и работа онлайн. И ТВ просто работало, когда это было нужно. Поломки устранялись быстро (не лично у меня, а "на линии"), о профилактиках уведомления приходили заранее, т.е. можно было в тех редких случаях спланировать на какой-то час-два отсутствие интернета.
Другой вопрос - контакт с компанией. Второй день я пытаюсь "дописАться" в телеграме или дозвониться по телефону до оператора, чтобы отключить услугу, так как уже не второй год ей никто почти никак не пользуется. Получается, нужен только личный визит и собой нужно тащить рюкзак с оборудованием на сдачу, потому что в телеграме тишина, а в телефоне раздражающий робот и лабиринты меню.
Ну и нюанс с обновлением оборудования: сами дозвонились (еле), сами прислали мастера с модемом, но пускать к себе и демонстрировать квартиру абы кому как-то неприятно, мастер был странный так сказать, такого бы я не пустил и в подъезд. Хотя, все предыдущие были обычные нормальные люди.
Другой вопрос - контакт с компанией. Второй день я пытаюсь "дописАться" в телеграме или дозвониться по телефону до оператора, чтобы отключить услугу, так как уже не второй год ей никто почти никак не пользуется. Получается, нужен только личный визит и собой нужно тащить рюкзак с оборудованием на сдачу, потому что в телеграме тишина, а в телефоне раздражающий робот и лабиринты меню.
Ну и нюанс с обновлением оборудования: сами дозвонились (еле), сами прислали мастера с модемом, но пускать к себе и демонстрировать квартиру абы кому как-то неприятно, мастер был странный так сказать, такого бы я не пустил и в подъезд. Хотя, все предыдущие были обычные нормальные люди.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дима. Дякуємо за відгук! Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та хочемо допомогти вирішити ваші питання. Зателефонувати ви можете за телефонами: (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50.
У IVR меню зробіть вибір виходячи з потрібної вам тематики. Якщо ваше запитання не можна буде вирішити за допомогою IVR - буде можливість зв'язатися з оператором. А самостійно керувати послугами і рахунком можете на Порталі абонента «Мій кабінет» my.volia.com
Ми також будемо раді допомогти, зверніться у наш чат, вказавши номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Тимур (Київ)
17 черв 2021 16:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
7880123
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не связывайтесь!!! Никогда не связывайтесь с этим провайдером если есть варианты! У меня в квартиру заходит кабель ланет, но мне не разрешает подключивший подключатся к его роутеру, и мне пришлось подключаться к воля кабель... Уже 4-5 лет мучаюсь... Это не интернет а г...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Тимур. Дякуємо за відгук! Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та хочемо допомогти вирішити ваші питання. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Олександр (Львів)
17 черв 2021 08:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
80.67 Мбіт/c
Upload:
4.71 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В порівнянні з укртелекомом, небо та земля! Користуюсь вже півтора року! І це, ще мала швидкість інету (найнижчий показник)! Проблем немає! Я задоволений! Рекомендую!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Олександр, добрий день. Дякуємо за ваш відгук! Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи. Продовжуємо вдосконалюватись для вас.
Аноним (Херсон)
15 черв 2021 10:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не советую. Зажрались, да настолько, что обрывы связи уже месяц не могут исправить. Месяц! Не рекомендую, лучше дать шанс малоизвестным провайдерам, они по крайней мере ценят каждого клиента, и работают на совесть.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук! Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Для того, щоб ми мали більш точні дані і змогли ефективно допомогти вам у вирішенні вашого питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
14 черв 2021 22:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.04 Мбіт/c
Upload:
9.68 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Полный отстой. Заявленной скорости не наблюдается от слова никогда. Скорость соединения регулярно падает практически до нуля. Обеспечить качественное соединение компания не в состоянии.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Причин низької швидкості може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Київ)
14 черв 2021 11:29
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.07 Мбіт/c
Upload:
0.36 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість регулярно просідає до 1 Мбіт/с, Реальна швидкість на максимумі 40 Мбіт/с, оплата за місяць користування 280 грн. Питання: нахіба таке треба?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Lion (Харків)
13 черв 2021 03:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
100 Мбіт/с за 40 грн - безусловно круто. НО! Реальная скорость 50-60 Мбіт/с. Очень часто просадки интернета до 1 Мбіт/с, либо полная потеря соединения, если в это время разговариваешь где-то, то происходит пи... Я устал от однотипных ответов "подождите минуту, сейчас проверим... У нас всё нормально, перезагрузите роутер". Вызов мастера то 1 грн, то аж 90... А при постоянных вылетах - делать нех каждый день вызывать мастера. Нервов не хватает.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Lion, добрий день. Дякуємо за відгук. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Також, швидкість може бути нижче при використанні VPN з'єднання. Просимо вас звернутися у наш чат, відразу вказавши номер договору або адресу надання послуг. Для того, щоб ми мали більш точні дані та могли максимально ефективно допомогти вам у вирішенні питання, просимо вас протестувати швидкість напряму (без використання роутера) на ресурсі http://speedtest.volia.com. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
10 черв 2021 22:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.85 Мбіт/c
Upload:
4 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Собственно, комментировать нечего - достаточно взглянуть на результаты теста. Тарифный план 100 Мбіт/с. Все жалкие отмазки по поводу настройки оборудования критики не выдерживают - оборудование предоставлено компанией Воля и настроено ее "высокопрофессиональными" сотрудниками.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Львів)
09 черв 2021 17:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
1.29 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
А платимо за 100 Мбіт/с. В договорі ж вказано до 100 Мбіт/с, 0.01 Мбіт/с це також до 100 Мбіт/с. Відповідь техпідтримки, що все ок.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня.
Будь-який провайдер надає послугу інтернет та вказує "До", так як швидкість залежить від кінцевого обладнання абонента. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання.
Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки.
Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Надія (Біла Церква)
06 черв 2021 18:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Повторно!!! Інтернет провайдер Воля найжахливіший інтернет, яким я коли небудь користувалась. Все, я його змінюю, бо це не можливо коли інтернет постійно тупить, а підтримка говорить, шо у мене все функціонує і вони не бачуть проблем.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Надія. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного клієнта. Дана ситуація потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, вказавши номер договору або адресу надання послуг та описати ситуацію. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
06 черв 2021 16:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую этого интернет-провайдера. Большие деньги за 0 качество!!! Никому не советую!!! Я думал трионал это дно!!! Нееее ВОЛЯ это капец среди интернета!!! Никогда никому ни за что!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми працюємо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Просимо більш детально описати ситуацію при зверненні до нашого чату вказавши номер договору. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00
Дмитрий (Харків)
06 черв 2021 00:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Большие деньги за 0 качество!!! Никому не советую!!! Я думал трионал это дно!!! Нееее ВОЛЯ это пи... Среди интернета!!! Никогда никому ни за что!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дмитрий! Ми працюємо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Просимо більш детально описати ситуацію при зверненні до нашого чату вказавши номер договору. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00
Настюха (Херсон)
03 черв 2021 20:58
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я недовольная интернетом, сказать что Вопще это ничего не сказать! Вместо обещанных 100 Мбіт/с нихера не выдает. А пополнить интернет они не забывают напоминать!!! Просто афигеть какая я офигефшая!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Анастасія. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
DarkLight (Київ)
01 черв 2021 09:49
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не плохо. Тариф - 100 Мбіт/с Скрость ~88 Мбіт/с, Ping = 45. В общем провайдер неплохой. Перебоев в сети небыло.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
DarkLight, добрий день. Дякуємо вам за відгук та співпрацю з нашою компанією!
Аноним (Київ)
30 трав 2021 19:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.29 Мбіт/c
Upload:
2.45 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не провайдер, а реальное позорище. Скорости по тарифному плану не присутствует никогда, а "техподдержка" вешает лапшу на уши про влияние микроволновок на скорость соединения.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного клієнта. Дана ситуація потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, вказавши номер договору або адресу надання послуг та описати ситуацію. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
офигевший не аноним (Київ)
30 трав 2021 17:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
80.28 Мбіт/c
Upload:
9.76 Мбіт/c
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я офигел - хренасе неужели и 100 Мбіт/с будет не пройдет и полгода)))) Неужели не деградация) Или выходные и клиенты посваливали?)))) Правда в пакете 200 Мбіт/с - но то такое -=. А пинг 175 мс.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Київ)
29 трав 2021 10:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.96 Мбіт/c
Upload:
8.79 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тарифный план 100 Мбит/c. Download: 4.96 Мбит/c, Upload: 8.79 Мбит/c. Как говорится - все, что нужно знать о "качестве" услуг от компании Воля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Елена (Вінниця)
28 трав 2021 13:32
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
106.74 Мбіт/c
Upload:
9.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ОГО!!! 2 мая скорость была 44.52 Мбит/c, а сегодня вот такая вот... Это при ДО 200 Мбіт/с!!! Всё как и раньше подключено, соседские микроволновки стоят на месте, может пока никто из соседей роутер не включил? А? Всё равно, где же до 200 Мбіт/с? Я так понимаю, что ответы в комментарии пишет робот. Ответы однотипные. Вам пишут: ЗАЧЕМ ЖЕ ВЫ ПРЕДЛАГАЕТЕ СКОРОСТЬ 200 Мбіт/с, А ПОТОМ ЗАЯВЛЯЕТЕ (Цитата) "Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу". Этот ответ у вас ко всем претензиям. Говорят же вам, что ваш ЧАТ для решения проблем не подходит. В вашем чате можно только получить заявки на подключение и иногда даже недостоверную информацию. О компетентности некоторых сотрудников, явно можно поспорить, хотя очень редко попадаешь на знающего своё дело. Если вы ещё раз прокомментируете таким образом, то ручаюсь, пойду дальше. Можно сказать, всучили такой тариф, а теперь одни отговорки, а за снижения тарифа доплачивай. Вы посмотрите сколько у вас положительных отзывов! Крохи. Вы бы видели некоторых своих работников, стоит километровая очередь, а она демонстративно встаёт и идёт курить, причём с таким выражением лица, что хоть стой, хоть падай. Жаль, что фамилию не посмотрела. Один раз стояла в очереди и все люди, которые стояли, стояли на отказ от ваших услуг. Честно, аж страшно стало. Бывают в жизни разные моменты, но все тогда были недовольны вашими услугами. Я тоже отключала интернет. И по совету вашего сотрудника сделала неправильный выбор, потом плевалась, но интернета уже не было, а офис убрали. Очень неправильная политика у вас по отношению к потребителю. Оценка должна быть не "1,5", а "0".
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Елена, добрий день. Дякуємо, що знайшли час залишити відгук. Швидкість інтернету, дійсно, може залежати від багатьох факторів. Можливо, для усунення несправності потрібен виклик технічного спеціаліста або заміна орендованого обладнання. Ми хочемо допомогти вирішити ситуацію. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, просимо вас звернутися у компанію будь-яким зручним способом, щоб ми мали змогу встановити причину низької швидкості та перевірити більше інформації. Наприклад: зателефонувати до підтримки (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50, написати в онлайн чат або у соціальні мережі чи e-mail: [email protected]. Обов'язково зробимо все можливе, щоб ваше будь-яке питання було вирішено якнайшвидше.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг