Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Надія (Біла Церква)
06 черв 2021 18:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Повторно!!! Інтернет провайдер Воля найжахливіший інтернет, яким я коли небудь користувалась. Все, я його змінюю, бо це не можливо коли інтернет постійно тупить, а підтримка говорить, шо у мене все функціонує і вони не бачуть проблем.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Надія. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного клієнта. Дана ситуація потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, вказавши номер договору або адресу надання послуг та описати ситуацію. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
06 черв 2021 16:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую этого интернет-провайдера. Большие деньги за 0 качество!!! Никому не советую!!! Я думал трионал это дно!!! Нееее ВОЛЯ это капец среди интернета!!! Никогда никому ни за что!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми працюємо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Просимо більш детально описати ситуацію при зверненні до нашого чату вказавши номер договору. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00
Дмитрий (Харків)
06 черв 2021 00:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Большие деньги за 0 качество!!! Никому не советую!!! Я думал трионал это дно!!! Нееее ВОЛЯ это пи... Среди интернета!!! Никогда никому ни за что!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дмитрий! Ми працюємо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Просимо більш детально описати ситуацію при зверненні до нашого чату вказавши номер договору. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00
Настюха (Херсон)
03 черв 2021 20:58
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я недовольная интернетом, сказать что Вопще это ничего не сказать! Вместо обещанных 100 Мбіт/с нихера не выдает. А пополнить интернет они не забывают напоминать!!! Просто афигеть какая я офигефшая!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Анастасія. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
DarkLight (Київ)
01 черв 2021 09:49
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не плохо. Тариф - 100 Мбіт/с Скрость ~88 Мбіт/с, Ping = 45. В общем провайдер неплохой. Перебоев в сети небыло.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
DarkLight, добрий день. Дякуємо вам за відгук та співпрацю з нашою компанією!
Аноним (Київ)
30 трав 2021 19:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.29 Мбіт/c
Upload:
2.45 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не провайдер, а реальное позорище. Скорости по тарифному плану не присутствует никогда, а "техподдержка" вешает лапшу на уши про влияние микроволновок на скорость соединения.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного клієнта. Дана ситуація потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, вказавши номер договору або адресу надання послуг та описати ситуацію. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
офигевший не аноним (Київ)
30 трав 2021 17:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
80.28 Мбіт/c
Upload:
9.76 Мбіт/c
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я офигел - хренасе неужели и 100 Мбіт/с будет не пройдет и полгода)))) Неужели не деградация) Или выходные и клиенты посваливали?)))) Правда в пакете 200 Мбіт/с - но то такое -=. А пинг 175 мс.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Київ)
29 трав 2021 10:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.96 Мбіт/c
Upload:
8.79 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тарифный план 100 Мбит/c. Download: 4.96 Мбит/c, Upload: 8.79 Мбит/c. Как говорится - все, что нужно знать о "качестве" услуг от компании Воля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Елена (Вінниця)
28 трав 2021 13:32
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
106.74 Мбіт/c
Upload:
9.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ОГО!!! 2 мая скорость была 44.52 Мбит/c, а сегодня вот такая вот... Это при ДО 200 Мбіт/с!!! Всё как и раньше подключено, соседские микроволновки стоят на месте, может пока никто из соседей роутер не включил? А? Всё равно, где же до 200 Мбіт/с? Я так понимаю, что ответы в комментарии пишет робот. Ответы однотипные. Вам пишут: ЗАЧЕМ ЖЕ ВЫ ПРЕДЛАГАЕТЕ СКОРОСТЬ 200 Мбіт/с, А ПОТОМ ЗАЯВЛЯЕТЕ (Цитата) "Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу". Этот ответ у вас ко всем претензиям. Говорят же вам, что ваш ЧАТ для решения проблем не подходит. В вашем чате можно только получить заявки на подключение и иногда даже недостоверную информацию. О компетентности некоторых сотрудников, явно можно поспорить, хотя очень редко попадаешь на знающего своё дело. Если вы ещё раз прокомментируете таким образом, то ручаюсь, пойду дальше. Можно сказать, всучили такой тариф, а теперь одни отговорки, а за снижения тарифа доплачивай. Вы посмотрите сколько у вас положительных отзывов! Крохи. Вы бы видели некоторых своих работников, стоит километровая очередь, а она демонстративно встаёт и идёт курить, причём с таким выражением лица, что хоть стой, хоть падай. Жаль, что фамилию не посмотрела. Один раз стояла в очереди и все люди, которые стояли, стояли на отказ от ваших услуг. Честно, аж страшно стало. Бывают в жизни разные моменты, но все тогда были недовольны вашими услугами. Я тоже отключала интернет. И по совету вашего сотрудника сделала неправильный выбор, потом плевалась, но интернета уже не было, а офис убрали. Очень неправильная политика у вас по отношению к потребителю. Оценка должна быть не "1,5", а "0".
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Елена, добрий день. Дякуємо, що знайшли час залишити відгук. Швидкість інтернету, дійсно, може залежати від багатьох факторів. Можливо, для усунення несправності потрібен виклик технічного спеціаліста або заміна орендованого обладнання. Ми хочемо допомогти вирішити ситуацію. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, просимо вас звернутися у компанію будь-яким зручним способом, щоб ми мали змогу встановити причину низької швидкості та перевірити більше інформації. Наприклад: зателефонувати до підтримки (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50, написати в онлайн чат або у соціальні мережі чи e-mail: [email protected]. Обов'язково зробимо все можливе, щоб ваше будь-яке питання було вирішено якнайшвидше.
Аноним (Харків)
27 трав 2021 17:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный провайдер. Не вздумайте подключать, в кол центре одно быдло. Скорость интернета ужасная, интернет вечно тупит.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного клієнта. Дана ситуація потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, вказавши номер договору або адресу надання послуг та описати ситуацію. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
26 трав 2021 13:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.38 Мбіт/c
Upload:
2.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Откровенное издевательство над пользователем. Многократные провалы скорости в течение суток. Скорость заявленная в тарифном плане не наблюдается никогда. Техподдержка несет бред про настройку или замену роутера при том, что оборудование предоставлено компанией Воля и настроено ее сотрудниками. Более непрофессионального провайдера не встречал никогда - крайне не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Елена (Вінниця)
25 трав 2021 23:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
44.52 Мбіт/c
Upload:
8.98 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявленная скорость до 200 Мбіт/с!!! Это как? За что платятся деньги? Ответы вашего представителя: "готові розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель,технічні характеристики роутера і вашого обладнання; кількість підключених пристроїв до Інтернету; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Просимо вас звернутися у наш чат.". Вы же сами предоставляете оборудование, а значит знаете их характеристики. Если вы предоставляете платные услуги, то сами должны понимать подходят они технически или нет. Это тоже самое, когда делают маникюр и говорят: носите ногти свои в чехлах, а ещё наш лак может не подойти вашим ногтям, потому что к ногтям прикреплены ещё и пальцы, а по совместительству и весь организм, поэтому лак может отторгаться, он у нас не многопользовательский, но вы платите всё равно, так как у нас много разных расцветок!!! И ещё. если у вас возникнут проблемы, то обратитесь в чат, вам помогут их решить дистанционно, поправив чехлы... Ваш чат бесполезен. Ты пишешь, а такое ощущение, что тебя не читают. Помочь совершенно не могут. Что значит более точные показатели в безопасном режиме? Мы работаем в обычном режиме, а не в безопасном!!! И даже в б.р-ме результата нет. Зачем предлагать скорость, которую вы не можете предоставить? Такие вопросы решают до подписания договора. Если человек хочет перейти на другой тариф, то предлагаете поменять его с доплатой. Как это? В чём виноват покупатель ваших платных услуг? Отписываетесь в ответах стандартными фразами. Вот такие услуги предлагаете вы. Не думайте, что всё сойдёт вам с рук. Сарафанное радио лучшая реклама.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Швидкість інтернету може залежати від технічного стану обладнання, в тому числі від вашого особистого обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Київ)
25 трав 2021 15:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.85 Мбіт/c
Upload:
0.92 Мбіт/c
Договір:
7680361
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это не то чтобы не нормально, это вообще дикость дичайшая. Гірше не буває Знаете, Воля, что у вас нормальное? НИ-ЧЕ-ГО.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, цінуємо кожного нашого абонента. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Vadym (Київ)
24 трав 2021 18:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Что за абсурд? После перехода с номером Lifecell в Волю на обслуживание теряешь защиту от перевыпуска сим карты которую делал с паспортом в Lifecell. Воля что вообще за бред, почему вы не предоставляете такой услуги абонентам но при этом беретесь обслуживать мобильные номера?! Почему вам наплевать на безопасность абонентов или вы считаете что это нормально?! Это не то чтобы не нормально, это вообще дикость дичайшая.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Vadym, доброго дня. Міграція з послуг Lifecell на мобільну складову нашої компанії не впливає на стан додаткових сервісів за номером, ви можете продовжувати керувати ними як і раніше. Якщо мова йде про відновлення сім-карти у разі її втрати - ми видамо нову і дамо їй втрачений номер, при цьому потрібно буде сплатити тільки 10 грн за саму карту, а послуга з видачі безкоштовна.
Аноним (Київ)
22 трав 2021 11:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.34 Мбіт/c
Upload:
2.51 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Полное говнище - других слов относительно данного провайдера не находится. Download/ upload 2 Мбіт/с при тарифном плане 100 Мбіт/с это просто бомба. Такие провалы случаются ежедневно по несколько раз. Служба технической поддержки никакой поддержки оказать не в состоянии.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу https://speedtest.volia.com/ Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Serge (Запоріжжя)
20 трав 2021 22:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.77 Мбіт/c
Upload:
0.73 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
806223997
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не советую этого провайдера. Нестабильный интернет. После комментария на услуги этого провайдера на этом сайте, через, максимум 5 суток, интернет отваливается. Мошенники.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, цінуємо кожного нашого абонента. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Харків)
20 трав 2021 20:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет вообще полный отстой, скорость не соответствует заявленной. Каждый вечер скорость падает. Третий день (18.05, 19.05, 20.05) ближе к восьми часам вечера просто пропадает, и пользуюсь мобильным интернетом. При разговоре с операторами, у них один ответ: перегрузите роутер, может у вас где-то кабель преломился и т.д. У них всё хорошо... 18.05 оператор сказал отключить роутер с розетки, отключить кабель от роутера, а затем всё обратно подключить, якобы возможно был скачек напряжения, и это могло повлиять, на моё предположение, что возможно причина в оборудовании, которое в подъезде, сказали, что там всё четко... Фразы у всех одинаковые, как по шаблону...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та робимо все можливе для цього. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці допоможуть вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Київ)
20 трав 2021 16:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Всі скаржаться, а я порекомендую. Плюси: нормальна швидкість (відповідає тарифному планові), гарний пакет каналів. Проблеми на мережі бувають досить рідко, але їх швидко усувають. Також варто згадати про бонусну програму й лояльність(бонуси за користування послугами й знижка на пакети послуг постійним клієнтам). Мінуси: було б круто, якби прибрали обмеження на upload (10 Мбіт/с) й зробили в Києві гігабітний інтернет. Спідтест: https://www.speedtest.net/result/11448202703. У мене все!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Вдячні Вам за відгук! Технологія Доксіс, яка передбачає кабельний модем, за технічними характеристиками має вихідну швидкість максимум до 15 мбіт/с при підключеному тарифі зі швидкістю до 200 мбіт/с, як правило такої вихідної швидкості цілком достатньо для відправки фото, відео та інших файлів. Нещодавно ми впровадили у Києві технологію Ethernet, при якій вхідна швидкість дорвінює вихідній та ввели новий тариф зі швидкістю до 1000 Гбіт/с. Наразі підключення за такою технологією можливе не в усіх будинках, але ми працюємо над розширенням власного покриття.
Аноним (Харків)
20 трав 2021 10:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто самый отвратительный интрнет провайдер и его кастомер суппорт. Это просто отвратительное отношение к людям - люди которые не разбираются в настройках предлагают тебе перезагрузить компьютер! Мы потеряли сутки работы только потому что проблема была у них и ее можно было решить меньше чем за минуту!!! Хотя нас убеждали в том что у них все работает исправно!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми працюємо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Просимо більш детально описати ситуацію при зверненні до нашого чату вказавши номер договору. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00
Аноним (Київ)
19 трав 2021 20:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
21.09 Мбіт/c
Upload:
9.62 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Откровенная помойка. Заявленной в тарифном плане скорости вы не будете наблюдать от слова вообще - благо если иногда увидите процентов 50. Ежедневные разрывы соединения и падение скорости практически до нуля. Абсолютно бесполезная служба технической поддержки, несущая дичайший бред и способная предложить исключительно вызов платного мастера (такого же бесполезного, как и служба технической поддержки). Если дороги нервы и необходима высокая и стабильная скорость соединения - обходите помойку под названием Воля стороной.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг