Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7106
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6355 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Чернівці)
08 лист 2022 18:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.09 Мбіт/c
Upload:
4.88 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Де державні служби? За 100 Мбит/с плачу щомісяця 300 з лишнім грн. Одержую 5/4 Мбит/с. Скільки це ще буде?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Харків)
07 лист 2022 17:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахлива якість інтернету, постійні втрати пакетів, великий пінг, мала швидкість, що не відповідає тій, що була прописана в тарифі. Я звичайно розумію що зараз війна, але інші провайдери хоча б намагаються хоч якось утримувати більш-менш хорошу якість з'єднання, в той час, як ВОЛЯ розсилає листи на ел. пошту, де пропонують поповнити рахунок наперед, під приводом того, що вони нібито "намагаються ремонтувати обладнання тощо". Підключався давно, до 24.02 все начебто працювало, були звичайно перебої, але те, що діється зараз уже ні в які рамки не лізе. Вони абсолютно нічого не роблять, причому у них тарифи одні з найдорожчих. Я плачу 230 грн за інтернет, при цьому щовечора переходжу на мобільний, оскільки увечері пінг б'є всі мислимі й не мислимі значення, та й не тільки пінг, іноді взагалі лягає і спить. Дзвонити в колл-центр та скаржитись — марно. У підсумку, хочу сказати – оминайте цей провайдер 10 дорогою, тому що жахливіше цього провайдера може бути тільки Укртелеком.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
07 лист 2022 11:45
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер на сьогодні, але на жаль нема вибору( регулярна проблема в тому, що швидкість падає нижче заявленої ( згідно тарифу 200 Мбит/с, а по замірам на різних сайтах не перевищує 100 Мбит/с) коли перезавантажую роутер швидкість підвищується інколи навіть до 190 Мбит/с, наступного дня знову падає.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Хмельницький)
07 лист 2022 10:34
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скільки повторювати питання: коли ви припините писати гнилі відмазки замість рішення питання???!!! Який зміст щось і кудись писати якщо ви вже тут НІЧОГО крім відмазок і АБСОЛЮТНО ПОВНОГО НЕБАЖАННЯ ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМУ НЕ ДЕМОНСТРУЄТЕ????!!!! Чергове підтвердження повного дилетантизму і НАХАБНОГО ХАМСТВА?! По іншому я це не назву!( Чітко було написано: зняти всі зайві обмеження і підвищити пропускну ширину ліній, а не відмазки писати і Хамити!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Шкода, що у вас виникло подібне враження. Ми прагнемо, щоб абоненти отримували якісні послуги та робимо все можливе для цього. Пропускна спроможність залежить від підключеної технології, обладнання в будинку та обладнання абонента. На жаль, ви не вказали номер договору, тому ми не можемо перевірити інформацію та оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, ми просимо звернутись до нашого чату на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
06 лист 2022 20:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.51 Мбіт/c
Upload:
2.42 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тарифный план 100 Мбит/с... Да у меня мобильный лучше тянет. Техподдержка жует сопли. Потраченные нервы за свои же деньги.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Наталия (Київ)
06 лист 2022 14:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1145153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания берет деньги за не оказанные услуги. Днем интернета нет совсем, хотя свет есть и проблем в городе нет. Подключают в 21.00 и выключают часов в 9.00 утра. До консультанта не дозвониться. И это не один день. По телефону один ответ: неисправности в доме, идет ремонт. Ежедневно днем? Очень сомневаюсь. Цена услуг не соответствует качеству. Услуги оплачиваю регулярно, перерасчета за не оказанные услуги не было ни разу. Планирую отказаться от провайдера, не рекомендую. Терпение закончилось!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Наталія. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Константин (Київ)
05 лист 2022 15:33
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Свинское отношение к клиентам, дозвониться на горячую линию или написать в чат техпомощи не возможно от слова совсем. Во время посещения "сервисного центра" получил крайне нелецприятные высказывание от какого то молодого человека который даже не был в форме компании но якобы директор филиала. Если есть любой другой провайдер лучше подключайтесь к кому угодно но не к Воля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Костянтин. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Михаил (Запоріжжя)
05 лист 2022 12:31
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
DOCSIS
Договір:
806109984
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Звонил на горячую линию, чтобы разорвать договор, т.к. уехали из города в связи с войной. Бесполезно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Михаило. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Полтава)
04 лист 2022 20:52
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
3905495
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Абонплата не відповідає якості обслуговування!!! Протягом дня де кілька разів немає сигналу, телебачення взагалі не працює!!! Абонплату платимо регулярно вчасно! Враховуючи неякісне обслуговування, постійні проблеми с телебаченням постачанням, повинні бути перерахунки абонплати так як платимо вчасно а послуги не надаються в тому обсязі що прописані в договорі!!!
Аноним (Хмельницький)
04 лист 2022 14:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Своєму антилюдяному керівництву залиште свої стандартні відмазки!!! У всіх ( мій канал, знайомі зі Львова, з Харкова ) всі як один кажуть що це ХАМСТВО І ЗНУЩАННЯ терпіти немає жодного варіанту!!! Коли до ваших недоспеціалістів дійде що потрібно зовсім по іншому налаштувати мережу, а не займатися прогнилими відмазками???!!! Тікати від таких ХАМІВ на максимальній швидкості потрібно!!! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
На тих трекерах де ХАМИ мають вплив швидкість понад 80 МБіт, де не мають впливу до 30 в кращому випадку!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
04 лист 2022 02:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.17 Мбіт/c
Upload:
9.2 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За швидкість у 100 Мбит/с вартість обслуговування складає - 230 грн. на міс., за що я плачу Вам кошти? Може будемо застосовувати принцип "пропорційності" у відповідності до поставлених Вами послуг? Скажу чесно, якщо заміряти час, у відповідності до якого Вами надаються послуги то його буде менше ніж часу за підсумком якого інтернет взагалі відсутній. Чисельні відключення на добу я вже просто не рахую. Просто лайно якщо чесно. Об'єктивно (не враховуючи перебої і відсутні послуги з надання відповідного трафіку), чому така низька швидкість? Це штучне обмеження, більше я не знаходжу раціональну відповідь на це питання. Подивлюся цей місяць, якщо не буде зрушень в бік закріплених у договорі умов (відповідна швидкість) - буду шукати нового постачальника.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
03 лист 2022 20:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.42 Мбіт/c
Upload:
6.69 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При заявленной скорости 100 Мбит/с на выходе в 20 раз меньше. Карл, в 20 раз. Скорость в тесте, добавить нечего.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Віктор (Київ)
03 лист 2022 13:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірша компанія в Україні! По 25 хв очікуєш на відповідь підтримки в робочий час, а вони тупо не беруть трубки. Потім наступний раз коли набираєш, кажуть, що оскільки ви довго очікували, у вашого дзвінка перший пріоритет і знову не беруть трубки - просто абсурд. На пошту не відповідають. Іншого варіанту зв'язатись немає. Раз дозвонився, обцяли тариф інтернет за 230 грн по передплаті. Оператор такий, так зараз перевірю чи вам таке пропонували, перевірив, каже справді так, але на жаль підключенням займається інший відділ. Я можу переключити Вас, переключив а вони не взяли трубку після 15 хв очікування. Клієнтоорієнтованість на висоті. Мені шкода працівників, які там працюють, бо стикатись з купую негативу, не мати можливості вирішувати проблеми клієнтів (я впевнений таке ставлення до клієнтів на корпоративному рівні, як окрема цінність компанії) і постійно жити в цьому негативі це тяжко. Мабуть їм є надбавки за такі умови праці бо це жесть.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Вікторе. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Нам дуже прикро, що у вас виникли складнощі з дозвоном. Іноді лінії перевантажені, що може слугувати тривалим очікуванням з'єднання. Ми працюємо, щоб абонентам було зручно вирішувати свої питання в будь-якому каналі підтримки, тому, більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, або інших каналах (чат, e-mail, сторінки в соціальних мережах). Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Хмельницький)
02 лист 2022 15:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подібні нікудишні відмазки дістали, так що вже ні слів ні мату не вистачає проти таких ХАМІВ як воля! Як тільки хочеш щось подивитися, чи працювати за норм інтернетом, так відразу ВСЕ ЗАВИСАЄ!!!.... скільки ще терпіти подібне хамство??!! Коли нарешті в цих хамів заберуть ліцензію і реально примусово працювати по людськи навчать??!!!! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕДУЮ таких ХАМІВ!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хмельницький)
01 лист 2022 20:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жах, а не інтернет-провайдер!!! З кожним днем якість послуг ТІЛЬКИ ГІРШАЄ!!! Як тільки з 25 разу додзвонишся до техпідтримки, по нервах грають своїми тупими відмазками то перезавантажити додаткове обладнання, то невідомо кого і куда викликати, лише би не вирішувати питання!!! Як же його вирішити як при пропускній здатності лінії 400 абонентів, на ній висить не менше 1000, а то і більше!!! ЖАХ І ЕТАЛОН ХАМСТВА, а не провайдер!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Шкода, що у вас виникла така ситуація. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами та сервісом компанії. Буль ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та більш детально опишіть ситуацію. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Жанна (Київ)
01 лист 2022 04:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
За номером телефону
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі відсутній вже близько 13 годин. Зв'язатися просто неможливо. Коли нарешті прослухав робота і вибираєш «для того щоб зв‘затися з оператором натисніть 0», робот каже «дякую, що обрали воля» і СКИДАЄ ВИКЛИК. Просто знущання та неповага до вашими клієнтами. Шановні, як мені дізнатися в чому проблема?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Жанна. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
30 жовт 2022 10:58
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
52.72 Мбіт/c
Upload:
13.51 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мда деградация по полной... Скорость все ниже (реально она 44/11) - пинг 415 мс короче полный шлак. Зато смс-ку прислать не забыли - типа требуем 215 грн в течении 5 дней. Точно калами покусаны... Еще и обижаются - и в свой гавнокабинет отправляют... Тарификация ежедневная но на сайте ее нет!!! Убрали... зачем?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює та ін. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані в системі та передамо відповідальним спеціалістам ваші контакти. Вам зателефонує технічний спеціаліст для консультації. Будь ласка, відповідайте на телефонні дзвінки. Ознайомитись з діючими регулярними тарифами ви можете на нашому сайті в розділі "Прейскуранти", обравши ваше місто в правому верхньому кутку сторінки: https://vinnitsa.ex.volia.com/ukr/subscribe/tariffs/.
Аноним (Київ)
30 жовт 2022 04:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Download:
92.97 Мбіт/c
Upload:
10 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В целом нормальный провайдер, техподдержка - так себе, в остальном все соответствует заявленному, претензий нет, скорость согласно тарифу, подключают быстро.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дорий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та сервіс. Якщо у вас виникнуть запитання, буль ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Рівне)
29 жовт 2022 05:24
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нікому не рекомендую!!! Інтернет пропадає і з'являється через кожні 10 хв. Нічим допомогти не можуть. Тільки виклик майстра за додаткову плату. Цікаво а за які тоді неіснуючі послуги я плачу?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, зверніться, будь ласка, у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Антон (Київ)
28 жовт 2022 12:43
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
138.84 Мбіт/c
Upload:
142.05 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
483423
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Епопея продовжується. Після вчорашньої заміни тюнер пропрацював годину, доки редагували канали. Через годину увімкнули – всі налаштування збилися, тобто список доступних каналів порожній. По - нової 25 хвилин очікування на лінії (10 година вечора, чат вже не працює). Ну, консультант підказав, налаштували заново. Сьогоднішній ранок – знову всі налаштування "злетіли". Але є і позитив, після вчорашньої нервової розмови з консультаном зранку додзвонилися одразу, що тішить. Знову ж таки – неробочий час чату підтримки, 8 ранку. Мене ось що вражає. Невже не можна зробити все відразу і по-людськи? Чому ми повинні витрачати свій час і нерви, чому я маю писати купу слів у відгуку. Вражає вигадливість тих хто пише інструкції зі спілкування з клієнтами. Перший день виклик майстра коштує 120 гривень плюс 1 гривня – заміна обладнання. Коли сьогодні оформили заявку – заміна та виклик коштують 1 гривню, акція (!). Яка акція? Надали неробоче обладнання, скажіть – наша вина замінимо без проблем. Для чого обертати не здобний продукт в красиву обгортку) "У разі якщо майстер виявляє несправність за межами квартири (за межами зони ответственности абонента), у такому випадку визов майстра коштує 1 грн." - Знову не потрібна iнформацiя і не має конкретно до мого випадку ніякого відношення. На цьому все. Представник провайдера, не працюйте над відповіддю.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Антон. Дякуємо за відгук. Вам було оформлено гарантійний виклик майстра за 1 грн. Керувати заявками за договором ви можете на Порталі "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мої заявки". Будь ласка, очікуйте на візит майстра.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг