Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7106
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6355 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Олег (Київ)
08 груд 2022 22:33
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не советую!!! Где бы не пользовался ВОЛЯ, в Харькове, Виннице, Киеве и везде качество Г...в.. Но!!! Сейчас в Киеве имею несчастье пользоваться этими услугами. Интернет пропадает по 5-6 часов в день. Притом его нет, когда нет света и у меня. И когда свет есть, но его всё равно нет. Один из операторов сказал, что оборудование компании находиться по другому адресу. Но тут нюанс, когда у них свет есть, у меня интернета НЕТ!!!! На вопрос, почему так происходит, консультанты просто врут, начинают нести ахинею полную. На простой вопрос, есть ли у меня в доме ретранслятор, или еще что, ссылаются на ГОС. ТАЙНУ. Не компания, а целая засекреченная служба)))) Все врут. Т.к. часто звоню, когда пропадает интернет, просто поставили номер на не дозвон. И так , кстати, не только со мной делают, кто хочет узнать, почему качество связи НИКАКОЕ !!!! Пришел в центр обслуживания абонентов, чтобы получить хоть какой-то ответ. Но консультанты, вообще ничего не знают и не понимают. Только умеют деньги получать за услуги))) Консультант Алёна Жукова в АКАДЕМ СИТИ, полная некомпетентность. Прикрывает свое незнание просто отговорками, что это закрытая информация. Не компания, а ЦРУ) Вообще не умеет вести диалог и решать проблемы с клиентами. Никому не советую связываться с этой компанией!!! Меняйте ПРОВАЙДЕРА, так будет спокойнее. Уже занялся этим вопросом.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Олег, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Також, інформація щодо знаходження обладнання компанії конфіденційна. Аварійні вимкнення електроенергії спричиняють вихід із ладу систем резервування електроживлення, а для відновлення працездатності необхідний виїзд фахівця компанії для проведення ремонтних робіт. А також те, що у випадку з акумуляторною батареєю (АКБ) на їхню повну підзарядку треба від 18 годин, а за наявного графіка відключень вони просто не встигають зарядитись, тому наші технікі на критичних вузлах проводять заміну АКБ, а розряджені везуть на станції, де є постійне живлення. І ця проблема стосується усіх без виключень операторів. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Сергій (Львів)
07 груд 2022 08:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер. Мережеве обладнання настільки ненадійне, що після кожного відключення світла згідно ГПВ інтернету немає, він не відновлюється автоматично, відновлювати його можуть від 2 до 15 годин!!! Щоб зафіксувати відсутність послуг потрібно звернутись в службу підтримки, інакше відсутність послуг це ваші проблеми! Перерахунок теж роблять як вигідно їм, якщо клієнт не звертався в підтримку - в нього все працювало, а по факту послуги не надавались. Ні в якому разі не зв'язується з «Воля Кабель» , інакше платитиме драконові тарифи, а якості взагалі не буде.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Сергій. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Якщо у вашому будинку є світло, а Послуги відсутні більше, ніж 30 хвилин – скоріше за всього обладнання компанії знаходиться за іншою адресою і не отримує живлення від НЕК Укренерго. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Підкреслюємо, що не дивлячись на всі обставини ми робимо все можливе, аби забезпечити вас зв’язком. Тож ми закликаємо поставитись із розумінням, до можливих перебоїв із постачанням послуг, які можуть бути викликані відсутністю енергопостачання. Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Луцьк)
06 груд 2022 14:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
60.85 Мбіт/c
Upload:
37.54 Мбіт/c
Договір:
Договір № 900762961
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після оплати послуги на початок місяця (грудень) мали переплату. Перевели додатково 251 грн. на рахунку провайдера 340,48 грн., як переплата. Списали двічі спочатку залишилося на 5 грудня 315,97 грн.. 6 грудня вже на рахунку 303,71 грн. Що, за списання??? Мабуть переплату до кінця місяця "спишуть", як корова язиком. Якщо, переплата в других провайдерах кошти недоторканні, оплата йде на наступний місяць. Буду чекати відповіді, але думаю марно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. По вашому договору списання абонентної плати виконується щодобово рівними частинами пропорційно кількості днів в обліковому періоді (місяці). Самостійно стежити за станом рахунку або поповнити його, ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мій рахунок". Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Николай (Харків)
05 груд 2022 13:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
210409694
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последние недели нет стабильного интернета, значек что интернет есть, а на самом деле его нет. Работает волнообразно. Пропадает просто так, даже в ночное время, когда везде есть свет. Не дозвонится. Сейчас свет включили, значок есть а инета нет... Пора менять провайдера. И что это у вас в опроснике за вопросы, я уже давно клиент а у меня спрашивают о том, как у меня с заявкой на подключения? Ежу ясно, что подключен! Выполнение заявки? Что это за дичь? Спросите еще как я отношусь к сегодняшнему цвету облаков.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Николай, добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Наразі несправності за вашою адресою не виявлено. Причин відсутності інтернету може бути безліч, в тому числі налаштування роутера або обладнання. Щоб перевірити детальніше, нам необхідно більше інформації. Вам зателефонує менеджер технічної підтримки на номер телефону, що вказано за договором для надання консультації. Також, ви можете самостійно звернутись у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Наталія (Луцьк)
04 груд 2022 23:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
901362499
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже два тижні як в нас є інтернет пару годин на день, бо провайдер зажав гроші і поставив обладнання одне на два будинки і нам не повезло бо саме обладнання стоїть не в нашому будинку а в сусідньому, тому коли відключають світло в сусідньому будинку то в нас пропадає інтернет і ТБ, а коли з'являється світло в сусідньому будинку то у нас виключають світло і виходить якийсь безперервний круг, в якому оператори кабель волі нічим не можуть допомогти а радять почекати зранку до 22:00 вечора для появи інтернету і ТБ, чому оплачуючи послуги сповна я маю чекати на інтернет цілий день я вважаю це ненормальним, потрібно щось вирішувати ідіть ставте своє обладнання в кожному будинку, чому я як ваш клієнт маю бути цілий день без інтернету коли оплату беруть в повній мірі, єдине що запропонували це знижку в 100 грн. хоча мені потрібне якісне надання послуг яке обіцяли при підключенні а не знижки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Наталія, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуга не може надаватися. Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Також ми побудували 11 додаткових резервних лінків, що дозволяє нам оперативно перекидати трафік зі знеструмлених частин мережі на інші. Без живлення обладнання не може працювати. На жаль, наразі ми не можемо повністю уникнути впливу відключень електроенергії, але продовжуємо працювати над вирішенням даного питання. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Полтава)
04 груд 2022 20:13
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість послуг не відповідає заявленому в договорі, послуги не надаються навіть на 50% від заявлених, абонплату надаємо вчасно, а послуги провайдера жахливі, вимагаю перерахунка надання послуг.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дорий день. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Хмельницький)
04 груд 2022 15:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
90.55 Мбіт/c
Upload:
67.94 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
7-й рік. Політ нормальний. За весь час декілька разів виникали проблеми, які вирішувались самі по собі. Тобто провайдер бачить, що немає інету або ТВ і сам вирішує проблему, без мого звернення в службу підтримки. Дякую.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
Іван (Київ)
04 груд 2022 15:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це просто найгірший провайдер!!! Світло не зникає, зникає завжди інтернет. Буває й таке, що по 2-3 дні немає інтернету. Швидкість інтернету повільна навіть по лан-кабелю і ніяк покращити не можна. Щоб поговорити з працівником Волі треба чекати по 7-8 хв, щоб в результаті тебе вибило із дзвінка і ти не міг нічого зробити.
Ціна мого пакетного плану становить 280 грн і з кожним роком вона все вища і вища, а покращень взагалі нема, тільки гіршає. Вибираючи провайдера, ніколи, ще раз-ніколи не звертайтесь до цього провайдера!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Іван. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анатолій (Київ)
04 груд 2022 07:01
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
804949
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернета буває нема по 8 годин, поки не позвонил в колл центр, після кожного включення світла потрібно перегружати по кілька раз щоб запустився інтернет і то не факт, звониш в службу запускають, а коли працювать, якщо цілий день звонишь по службам.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуга не може надаватися. Ми робимо все, можливе аби віялові відключення впливали на роботу послуг якомога менше. На жаль, наразі ми не можемо повністю уникнути впливу відключень електроенергії. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Також ми побудували 11 додаткових резервних лінків, що дозволяє нам оперативно перекидати трафік зі знеструмлених частин мережі на інші. Якщо у вашому будинку є світло, а послуги відсутні - це означає, що обладнання компанії знаходиться за іншою адресою і не отримує на цей момент живлення. Нагадуємо, що ви можете зручно та швидко слідкувати за станом відключення на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Игорь (Київ)
27 лист 2022 19:53
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый отвратительный сервис, заоблачные тарифы, допотопное оборудование, постоянные непрекращающиеся ремонтные работы.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Игорь. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Валерій (Київ)
27 лист 2022 17:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
523826
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Немає слів, щоб описати обурення щодо роботи техпідтримки, майстрів і якості обслуговування ВОЛІ))) 3 дня назад, начав плавитись роутер, що роздає інет- я звернувся до тех.підтримки, з проханням заміни- майстер мав прийти з 10-12:00 26.11. (Хотілось би додати, що до оператора я так і не зміг достукатись, адже ВОЛЯ відключили можливість набрати оператора- після натискання відповідної цифри, в трубку казали "ДЯКУЄМО, ЩО ОБРАЛИ ВОЛЯ" і скидували, дійсно дякувати не передякувати. Прийшлось подавати заявку через email [email protected]) Отже 26.11 майстер не завітав, навіть не зателефонував - АЛЕ В КІНЦІ ДНЯ ЗАТЕЛЕФОНУВАВ РОБОТ І ЗАПИТАВ: "Як ви оціните роботу майстра??". Тут вже склалось враження, що компанія глузує з своїх клієнтів. Я намагався з'вязатись через електронну пошту ще раз, але мене вже тупо ігнорували.
Ввечері, ВОЛЯ вирішили дати змогу трохи поспілкуватись з операторами- дозвонившись описав ситуацію, і мені сказали, що майстер прийде вже сьогодні з 12-15:00. ОК. Хто б сумнівався, що ніхто так і не прийшов, і не зателефонував- СМІХ ДА ГРІХ ТАКІЙ КОМПАНІЇ)))) В чому проблема зробити по людяному- зателефонувати клієнтам, і пояснити, що майстер не встигає, всяке може статись. Це ж ТАК ВАЖКО- зателефонувати і попередити. Краще на мишу відміняти заявки щодо виклику майстра, і плювати на те, що люди, які оплачують послуги вчасно вже 3 день сидять без інета. Зараз, звичайно, додзвонитися до ВОЛІ неможливо- подати заявку теж. Після всього цього не хочеться ніякої заміни роутерів а просто відмовитись від послуг, які надає компанія. Свинське відношення до клієнтів та й годі.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Валерій. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у вас виникли складнощі з дозвоном. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та сервісом. Безумовно, описана вами ситуація не є стандартом обслуговування в нашій компанії. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми зробимо все, щоб допомогти у вирішенні даного питання та змінити ваше враження про нашу роботу. Як бачимо, за вашою адресою було оформлено заявку на технічне обслуговування обладнання. Майстрами компанії буде виконано комплекс робіт по усуненню несправності. Приносимо вибачення за незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Вишневе)
26 лист 2022 10:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.54 Мбіт/c
Upload:
0.44 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Господи, это самый бесполезный провайдер. Ни интернета, ни скорости. Мастера за каждый приход дерут деньги, но проблема решается максимум на неделю. Потом новый мастер и снова плати! Никому не советую...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Кривий Ріг)
25 лист 2022 11:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.87 Мбіт/c
Upload:
0.68 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не связывайтесь хрень полная врут на каждом шагу поддержка фигня. Всегда у них через жопу что до войны сейчас тем более.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Полтава)
22 лист 2022 11:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительное качество, никому не рекомендую. На телефонные звонки никто не отвечает, будем менять провайдера!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Хмельницький)
22 лист 2022 10:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ВІДВЕРТЕ І АБСОЛЮТНЕ ХАМСТВО!!! Крім постійних зависань зв'язку, та не можливості взагалі нормально працювати, все доповнюється ВЗАГАЛІ БЕЗПІДСТАВНИМ ВЖЕ 3-ох РАЗОВИМ вимкненням послуг без жодних вагомих причин. В чергове підтверджується АБСОЛЮТНА НЕ КОМПЕТЕНТНІСТЬ співробітників воля, які окрім відмазок нічого не зробили і не пробували навіть! Зате їм НА СЛОВАХ прикро отримувати правдиві відгуки про їхню роботу, а надалі плювати на все і всіх!!! ЦЕ НАХАБНЕ БЛЮЗНІРСТВО ТА БРЕХНЯ! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦИХ НАХАБНИХ ХАМІВ!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми вдячні вам за відгук. Прикро, що у вас склалось таке враження. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Андрей (Київ)
21 лист 2022 11:19
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не удовлетворен качеством работы Контакт-центра интернет-провайдера! Не оперативно устраняются неисправности в работе услуги после обращения в службу техподдержки! Очень долго подключение дополнительных услуг.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хмельницький)
13 лист 2022 11:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За останні дні якість інтернету ЛИШЕ ПОГІРШИЛАСЯ!!! Обриви зв'язку, жахливі пінги, нахабне перекритя звязку, а ЦІ продовжують писати ХАМСЬКІ відмазки і при тому лище погіршувати якість зв'язку!!! ВСІМ ХТО ХОЧЕ ЗБЕРЕГТИ НЕРВИ, КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПОВЯЗУВАТИСЯ З ЦИМИ!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Андрей К (Полтава)
09 лист 2022 17:35
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.79 Мбіт/c
Upload:
2.45 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Испоганились полностью, только гребут деньги, а предоставление услуг желает намного лучшего за те деньги, которые гребут - интернет постоянно прыгает, телевидение по тюнерам не работает и они его не могут исправить. Пересчитать уже оплаченные деньги - проблема, т.к. говорят что не у них проблема, а у меня в квартире, хотя к проводам никто не прикасается. Одно слово - ЗАЖРАЛИСЬ!!!Тарифы выше на 30%, чем у прямого конкурента Триалан, хотя у триолана качество интернета выше.
Прийдётся уходить второй раз от данного провайдера после очередных поднятий тарифов и некачественным предоставлением услуг.
Не рекомендую данного провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрей К. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хмельницький)
09 лист 2022 15:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
НЕ КОМПЕТЕНТНІ ХАМИ, які крім відмазок у чистому вигляді та подачі НАЙГІРШИХ В УКРАЇНІ послугу інтернету, як вас змусити працювати по людськи! Тільки хочеш щось переглянути, оскільки вільного місця для скачування фільмів на 1-2 рази нема, особливо ввечері ВСЕ БЕЗПОЩАДНО ВИСИТЬ! Пінги зашкалюють, жодної можливості нормально зателефонувати і ту ж техпідтримку, і щось адекватне почути крім відмазок перезавантажте додаткове обладнання, ЯКОГО НЕМА - НЕ РЕАЛЬНО ДОБИТИСЯ!!! Квадратний жах і ЗНУЩАННЯ за наші же гроші!!!((( Теперь очень хочу ответить диванному эксперту из Киева, который скорее всего сотрудник ХАМОВ, и пытается хотя бы один малюсенький положительный отзыв оставить: Вы если не специалист в области интернета, и не знаете что такое нормальная!!! скорость даже 100 Мбит/с - ного канала, то не пытайтесь оправдать ЭТИХ ХАМОВ И БЕСЦЕРЕМОННО ЛГАТЬ!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Oleksandr (Київ)
09 лист 2022 01:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки
Download:
142.42 Мбіт/c
Upload:
2.19 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
За 15 лет пользования особых проблем не было. Отключался редко, в основном по причинам связанным с авариями или работами ДТЭК или ЖЕК-овских электриков. Ранее были проблемы со скоростью, фильмы и видео с постоянными тормозами, на online-играх высокий ping и jitter. Но как оказалось, проблема была не у провайдера, а у меня, из-за моего Wi-Fi роутера. В моём в доме около 15-20 Wi-Fi, и все каналы на частоте 2.4 ГГц забиты под завязку, соответственно скорость была никакая. Иногда помогала смена канала, но ненадолго. После замены TP-LINK TL-WR1043ND - 2.4 ГГц на Mikrotik hAP AC 2 - 5 ГГц все мои проблемы улетучились. При тарифном плане 150 Мбит, перед написанием этого отзыва тестировал на этом сайте, было 142 Мбит. ТВ не смотрю, поэтому ничего сказать не могу, а Интернет на все 100% устраивает, если бы ещё не война, с отключениями электричества, то всё было бы идеально. Всем, кто жалуется на скорость, при этом пользуется Интернетом через Wi-Fi советую: 1. Подключить компьютер напрямую к модему, Ethernet кабелем, который должен идти в комплекте с модемом, и проверить скорость. 2. Если скорость при прямом подключении к модему близка к тарифному плану, значит меняйте Wi-Fi роутер, желательно на 5 ГГц, так как на частоте 2,4 ГГц частотный диапазон может быть забит соседскими Wi-Fi. 3. Желательно просканировать "эфир" (например бесплатной версией программы Acrylic Wi-Fi Home, которую можно скачать в Интернете и установить на свой ПК) и посмотреть какие каналы более-менее свободны, после чего выбрать подходящий, менее загруженный. Как правило "подключатели" этим не заморачиваются и поэтому у большинства, как правило выставлен 1-й канал (иногда может быть и другой канал, в зависимости от производителя роутера), который установлен в роутере по умолчанию, соответственно скорость падает и появляются потери.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Oleksandr, добрий день. Дякуємо! Ваша оцінка надихає нас працювати ще завзятіше!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг