Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7104
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6353 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Луцьк)
16 груд 2022 07:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.3 Мбіт/c
Upload:
1.65 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
380979487064
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все вже достали, переходжу на іншого провайдера. Довго я терпів, але вже не хочу. Швидкість інтернет з'єднання просто жахлива.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені нашими послугами. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для швидкого усунення несправності низької швидкості, наполегливо радимо виконати тест https://speedtest.volia.com/ прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу та надайте, будь ласка, результат тесту нам у чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олена (Харків)
15 груд 2022 18:30
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
1.7 Мбіт/c
Договір:
№ Договору: 901788524
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановні співробітники Волі, я вказую усі дані, які вам потрібні для усунення проблеми фактичної відсутності інтернету. Не потрібно мене змушувати ходити по вашим лабіринтам у пошуку чату, опису проблеми та іншого! Не перекладайте на мене ще й ці проблеми за умов майже відсутнього інтернету! Виконайте свою частину договору - забезпечте заявлену вами швидкість інтернету за яку я завжди вчасно сплачую.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олена. Дякуємо за відгук. Для активації тарифного плану рекомендуємо внести оплату. Тарифний план активується при достатньому балансі вартості тарифного плану. Для деталізації, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Самостійно стежити за станом рахунку або поповнити його, ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мій рахунок".
Анонім (Львів)
14 груд 2022 14:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.3 Мбіт/c
Upload:
1.96 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Комунікація сильно погіршується. Зв'язатися з оператором - велика проблема. Постійна нав'язлива реклама додаткових послуг.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Зателефонувати до компанії ви можете по будь-якому з цих номерів: (044) 502–22–50 (050) 502–22–50 (093) 502–22–50 З'єднатися з оператором ви можете, уважно слухаючи підказки IVR меню. Інформація як правильно використовувати меню IVR доступна на сайті за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/yak-pravilno-vikoristovuvati-golosove-menyu-ivr. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, час з'єднання з оператором збільшується. Тому компанія подбала про альтернативні канали підтримки. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, або інших каналах, таких як: чат, e-mai чи сторінки в соціальних мережах. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Івано-Франківськ)
14 груд 2022 13:32
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.01 Мбіт/c
Upload:
5.3 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гіршого немає провайдера в Україні немає!!! Достатньо подивитись на результати тесту, щоб зрозуміти про що йдеться у моїй скарзі! Кілька років тому вже стикалась з такою проблемою. Майже місяць було витрачено на тяганину по усуненню проблеми. І от знову.
Шановні, я свою частину договору виконую справно - сплачую своєчасно. То я хочу і відповідну якість послуги від вас! Забезпечте мені, будь ласка, відповідну якість послуги.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харків)
14 груд 2022 11:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.04 Мбіт/c
Upload:
2.17 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Достатньо подивитись на результати тесту, щоб зрозуміти про що йдеться у моїй скарзі! Кілька років тому вже стикалась з такою проблемою. Майже місяць було витрачено на тяганину по усуненню проблеми. І от знову. Шановні, я свою частину договору виконую справно - сплачую своєчасно. То я хочу і відповідну якість послуги від вас! Забезпечте мені, будь ласка, відповідну якість послуги.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Андрей (Харків)
13 груд 2022 20:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
60.44 Мбіт/c
Upload:
72.57 Мбіт/c
Договір:
9500859
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Финальный отзыв по ситуации с провайдером Воля! Совершенно неожиданная ситуация. Полностью восстановили условия договора, вернули деньги на счёт. Больше восьми лет я с Волей, и после последней ситуацией уже почти был готов менять провайдера! Но они полностью вернули доверие к ним. Что мне всегда у них нравилось, лояльность к клиентам. Но есть моменты на которые не может повлиять ни один провайдер, это отключение электроэнергии.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Андрей, добрий день. Дякуємо за довіру та розуміння!
Андрей (Харків)
12 груд 2022 12:48
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Договір:
9500859
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дополнение к предыдущему отзыву. Связались представители Воля, предложили оптимальный тарифный план. Но не понравилось то, что полностью оплаченный пакет а Сумах аннулировали, и в Харькове пришлось оплачивать полностью месяц пользования, хотя переподключение было 9 декабря! Вывод не стоит доверять той информации, которую озвучивает консультант, о якобы остающихся условия договора. Ничего кроме семи циферок не остаётся, и вы теряете полностью оплаченный месяц. Проще было просто сделать новое подключение!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрей. Дякуємо за ваш відгук. Прикро, що у вас склалось таке враження. Ми не стоїмо на місці, та невпинно рухаємося вперед, оптимізуючи процеси. Наше головне завдання надавати абонентам сучасні та якісні послуги, враховуючи потреби наших абонентів та ситуацію на Телеком ринку. Дуже сподіваємось, що скоро зможемо змінити вашу думку про нашу роботу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Полтава)
12 груд 2022 06:57
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.86 Мбіт/c
Upload:
4.04 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня усім. Обіцяної швидкості інтернету немає, відео дивитися неможливо-висить. Я вже не кажу про заняття дітей онлайн... Взагалі не задовольняє.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Львів)
12 груд 2022 05:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
найгірший провайдер з тих які в мене були. Інтернет з максимально низькою швидкістю, зв'язатися з консультантом нереально.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Віталій (Хмельницький)
11 груд 2022 22:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь 10 років Воля! Задоволений інтернетом! Хмельницький! На мою думку якісний провайдер! Воля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Віталій. Дякуємо вам за відгук. Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
OverLord (Рівне)
11 груд 2022 20:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
5136694
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернета немає 2 дні оператор грубо кажучи мене послали ну обслуговування ніякея. Короче подводя итог воля доживає свої останні дні.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Максим (Київ)
11 груд 2022 14:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
380634763143
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нікому не рекомендую даного провайдера, одні поломки в них, швидкість інтернету не відповідає заявленій. Пакет послуг за який я плачу коштує 450 грн/міс, при цьому якість послуг жахлива, інтернет працює кілька годин на день, постійні поломки, в дві години ночі, як по графіку, інтернет регулярно пропадає приблизно на п'ять хвилин. Операторам колл центру наплювати на ваші проблеми, поломки усуваються не оперативно. Плачу гроші за повітря. Вимагаю компенсації за неякісно надані послуги. При спробі відмовитися від послуг даного інтернет провайдера, починають втюхувати якусь непотрібну фігню, не ведіться і одразу відмовляйтесь.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Максим, добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Київ)
11 груд 2022 08:59
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянное отключение как интернета, так и телевидения. И кроме заявлений, что наша команда работает над устранением неисправности, ничего уже больше месяца не делается. Зато деньги за мнимые услуги требуют исправно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Львів)
11 груд 2022 00:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.98 Мбіт/c
Upload:
0.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Фігня а не провайдер, і так насправді по всьому Львову, нічого вони не роблять, обманюють зі швидкістю, і саме головне, у них вічно технічні проблеми!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
MyTPyLIJKa (Хмельницький)
10 груд 2022 20:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
94.52 Мбіт/c
Upload:
97.04 Мбіт/c
Договір:
900384779
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь послугами цього провайдера від того часу, як ВОЛЯ поглинула мого старого провайдера Airbites. За 5 років(якщо мене не підводить пам'ять) ніяких проблем з наданням послуги в мене не було жодного разу, хоча у знайомих які користувалися ВОЛЯ, проблеми на старих пятиповерхівках (хрущовках) були чи не кожного місяця й вони безопасно перейшли до інших провайдерів, таких, як нещодавно (десь півтора року) появився в нашому місті, наприклад ЕВЕРЕСТ. Коли розпочались аварійні відключення електроенергії, після появи світла, інтернет завжди з'являється через 2-3 хвилини, за умови що енергію подали на сусідній будинок, від якого йде кабель на наш switch. Одне що мене не зовсім влаштовує - це ціна, за 100 Мбіт/с, без додаткових послуг, зараз просять 230 грн (десь пів року тому було 189 грн) але переходити на щось інше та дешевше я побоююсь, бо хрін його знає чи там все буде як на ВОЛІ... До речі, ВОЛЯ надає послугу кредитування в розмірі повної вартості пакету й одночасно з цим просить заплатити на місяць вперед, но я ніколи не платив так. Рекомендувати цього провайдера мені не вистачить сміливості, але якщо потрібно було б обирати між Київстаром та ВОЛЯ, то я без роздумів приєднався б до ВОЛІ. Чорний кабель для зовнішніх робіт рулить! (=_)
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, MyTPyLIJKa. Дякуємо за позитивний відгук. В разі виникнення додаткових питань напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Андрей (Харків)
10 груд 2022 19:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
9500859
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый отвратительный провайдер! При переносе договора с одного города в другой, полностью аннулировали услугу оплаченную за месяц вперёд. И даже умудрились украсть несколько гривен остававшихся на счету, и выставили долг а одну гривну за переподключение! Затем перезвонили и предложили новые условия, с бредовейшей ценой выше чем у всех возможных конкурентов. Не связывайтесь с ними никогда!!! При подключении рассказали сказки, о переносе договора и условий в случае необходимости в другой город. Два месяца практически не оказывали услуги, в городе Сумы! Нет электричества а доме, нет интернета, нет электричества в соседнем доме, нет интернета! За два месяца интернет иногда!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрей. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Кирилл (Київ)
09 груд 2022 22:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
900936961
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу получить прямой ответ на простой вопрос - когда конкретно вы предоставите мне доступ к интернету? Если у вас нет прямого ответа на этот вопрос, то не трудитесь постить всю эту блевотину про отсутствие электроэнергии - если вы не в состоянии предоставлять услуги, то прямо так и скажите - я разорву с вами договор и найду провайдера, который в состоянии это делать. Хватит лгать вашим клиентам в лицо - на мой отзыв от 06.12.2022 вы ответили: "Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок." Сколько недель или лет мне ждать звонка, случайно не подскажете?
Такая же ситуация и в переписке со службой техподдержки на [email protected]. И еще - прекрасным маркером отношения к клиентам является отключение комментариев во всех соцсетях имеющих отношение к компании Воля - зачем слышать про себя правду, не так ли? Даже ДТЕК и НЕК "Укренерго" до этого не додумались, хотя там кипит, по большей части незаслуженно, в отличие от от пародии на интернет провайдера под названием Воля.
Возможность соединения с оператором Воля также отключила.
Деньги за непредоставленную услугу со счета снимаются ежедневно...

Предыстория:
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137397
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137382
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137363
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Кирилл, добрий день. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Розуміємо ваше невдоволення, в той самий час ми робимо все можливе для усунення несправності якнайшвидше. На жаль, ми не можемо вплинути на відключення електроенергії. З даною складністю зіткнулися всі абоненти України не залежно від провайдера. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та повторно передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
09 груд 2022 02:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги
Договір:
380632070201
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Около 15 лет подключен к Воле. Любой лояльности есть предел - это последний месяц подключения. Интернет появляется на несколько часов в сутки и «это от них не зависит». А брать 450 грн в мес за такую услугу от них зависит и они считают это нормальным.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дуже шкода, що ви прийняли таке рішення. Ситуація з відсутністю послуг не є виною компанії. Наші фахівці роблять все можливе, щоб віялові відключення впливали якомога менше на роботу послуг компанії. На жаль, є обставини, від яких ми теж залежні. Аварії тривалістю від 24 годин та довше – будуть перераховані за попередній місяць та повертатися автоматично на початку наступного місяця. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олег (Київ)
08 груд 2022 22:33
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не советую!!! Где бы не пользовался ВОЛЯ, в Харькове, Виннице, Киеве и везде качество Г...в.. Но!!! Сейчас в Киеве имею несчастье пользоваться этими услугами. Интернет пропадает по 5-6 часов в день. Притом его нет, когда нет света и у меня. И когда свет есть, но его всё равно нет. Один из операторов сказал, что оборудование компании находиться по другому адресу. Но тут нюанс, когда у них свет есть, у меня интернета НЕТ!!!! На вопрос, почему так происходит, консультанты просто врут, начинают нести ахинею полную. На простой вопрос, есть ли у меня в доме ретранслятор, или еще что, ссылаются на ГОС. ТАЙНУ. Не компания, а целая засекреченная служба)))) Все врут. Т.к. часто звоню, когда пропадает интернет, просто поставили номер на не дозвон. И так , кстати, не только со мной делают, кто хочет узнать, почему качество связи НИКАКОЕ !!!! Пришел в центр обслуживания абонентов, чтобы получить хоть какой-то ответ. Но консультанты, вообще ничего не знают и не понимают. Только умеют деньги получать за услуги))) Консультант Алёна Жукова в АКАДЕМ СИТИ, полная некомпетентность. Прикрывает свое незнание просто отговорками, что это закрытая информация. Не компания, а ЦРУ) Вообще не умеет вести диалог и решать проблемы с клиентами. Никому не советую связываться с этой компанией!!! Меняйте ПРОВАЙДЕРА, так будет спокойнее. Уже занялся этим вопросом.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Олег, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Також, інформація щодо знаходження обладнання компанії конфіденційна. Аварійні вимкнення електроенергії спричиняють вихід із ладу систем резервування електроживлення, а для відновлення працездатності необхідний виїзд фахівця компанії для проведення ремонтних робіт. А також те, що у випадку з акумуляторною батареєю (АКБ) на їхню повну підзарядку треба від 18 годин, а за наявного графіка відключень вони просто не встигають зарядитись, тому наші технікі на критичних вузлах проводять заміну АКБ, а розряджені везуть на станції, де є постійне живлення. І ця проблема стосується усіх без виключень операторів. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Сергій (Львів)
07 груд 2022 08:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер. Мережеве обладнання настільки ненадійне, що після кожного відключення світла згідно ГПВ інтернету немає, він не відновлюється автоматично, відновлювати його можуть від 2 до 15 годин!!! Щоб зафіксувати відсутність послуг потрібно звернутись в службу підтримки, інакше відсутність послуг це ваші проблеми! Перерахунок теж роблять як вигідно їм, якщо клієнт не звертався в підтримку - в нього все працювало, а по факту послуги не надавались. Ні в якому разі не зв'язується з «Воля Кабель» , інакше платитиме драконові тарифи, а якості взагалі не буде.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Сергій. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Якщо у вашому будинку є світло, а Послуги відсутні більше, ніж 30 хвилин – скоріше за всього обладнання компанії знаходиться за іншою адресою і не отримує живлення від НЕК Укренерго. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Підкреслюємо, що не дивлячись на всі обставини ми робимо все можливе, аби забезпечити вас зв’язком. Тож ми закликаємо поставитись із розумінням, до можливих перебоїв із постачанням послуг, які можуть бути викликані відсутністю енергопостачання. Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг