Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7065
рекомендують: 748 чол
не рекомендують: 6317 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Рівне)
13 вер 2023 23:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую: швидкість інтернету нестабільна (часто-мінімальна), реакція на звернення відсутня. P.S.: Коротше кажучи - Г!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Аноним (Дніпро)
10 вер 2023 21:41
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
37.96 Мбіт/c
Upload:
5.35 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет полное Г! Несоответствие заявленным характеристикам. При 100 Мбит/с интернете в лучшем случае треть если есть и то хорошо, большая задержка. ФУУУ.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Ирина Шутова (Київ)
09 вер 2023 16:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
331423
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Майже 10 років користувалась послугами Воля- кабель. Нажаль, компанія не чує своїх постійних клієнтів. Тому я біжу від неї до нового провайдера. Чому я, постійний клієнт маю платити 520 грн на місяць, коли для нових ви пропонуєте від 59 грн на міс. Це за мій рахунок? Дякую!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ірина. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. У компанію кожен абонент приходить по акції. По закінченню акційного періоду, всі переходять на регулярну оплату. В той же час, у вас є можливість обрати будь-який з доступних регулярних тарифних планів. З регулярними тарифними планами рекомендуємо ознайомитися за посиланням: https://ex.volia.com/ukr/subscribe/tariffs/ Крім того, компанія розробила програму лояльності для абонентів "Мої бонуси". Дана програма дозволяє накопичувати бонуси і витрачати їх на додаткові послуги і знижку на вартість тарифного плану. Ви можете ознайомитись перейшовши за посиланням: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/chto-takoe-programma-loyalnosti-moi-bonusy Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
07 вер 2023 21:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.13 Мбіт/c
Upload:
9.73 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля самая отстойная помойка, которую только можно представить. Несоответствие скорости тарифному плану, отсутствие стабильности, некомпетентная служба поддержки, и при этом постоянное повышение тарифов.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Аноним (Київ)
05 вер 2023 22:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1440803
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Недавно начали названивать и предлагать купить новый роутер, так как этот мы берём в аренду у данного провайдера. Они же говорили что он может начать сбоить ибо старый (до звонка работал исправно и не было нареканий на просатки интернета) сейчас же 10 Мбит/с. На скачивание и 3 на отправку, при этом же как только я захожу на сайт провайдера воля кабель, интернет резко воскресает, и становиться стабильным на минут 2-5. Если это агрессивный маркетинг, то просто отвратительно работает, на оборот хочется отказаться от такого рода занятий с интернет соединением, я уже не говорю про новые тарифы что в 1,5 раза дороже и хуже в качестве чем у других провайдеров.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Азиз (Дніпро)
05 вер 2023 19:44
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В центре города после каждого дождя не работает интернет, иногда тв. Неисправности устранять не спешат.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Азиз. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Львів)
04 вер 2023 22:21
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорости нет, обслуживание нету постоянные перебои с интернетом постоянно падает скорость до 10 Мбит/с.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Ян (Дніпро)
30 серп 2023 22:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
2244647
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет работал стабильно, не было нареканий, но теперь же появились проблемы около 1 месяца назад. В целом ещё раньше были проблемы, когда интернет просто так отключали на 5-10 минут, но уже смирился с этим. Теперь же 1 месяц назад началась проблема с падением скорости интернета, написал в тех.поддержку. В итоге 2-3 дня мне советовали всякую фигню, которая мне никак не могла помочь, а вишенкой на торте стала диагностика сети на их сайте, которая в разработке и никак не может быть задействована. Потом на время пропали проблемы, но сейчас снова появились, от тех.поддержки уже мало что ожидаю после предыдущего раза.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ян. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Анонім (Вінниця)
28 серп 2023 21:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий дирявий інтернет і кантора, інтернету більше немає чим він є, а коли є то 4 Мбит/с, не раджу.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Аноним (Львів)
25 серп 2023 14:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.29 Мбіт/c
Upload:
6.93 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожного дня зриви, швидкість не більше 10 Мбит/с, але як зателефонуєш у техпідтримку, дивом швидкість зростає до норми навіть через WiFi. Але не надовго. Здається , що швідкість обмежують навмисне. Добре , що скоро переходжу до іншого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Андрій (Хмельницький)
23 серп 2023 16:28
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Почали користуватися цим лайном приблизно 6-7 років тому, раніше був УкрТелеком. До приблизно 2020-2021 року все було прекрасно, інтернет був стабільний, телебачення також. Потім мережа почала пропадати, дзвонили та викликали майстрів. Поставили новий роутер, також деякий час було все добре. Ну і почали вимагати більше грошей, на це претензій великих не було. Потім почалися часті відключення WiFi, приїжджав майстер 1 раз, все полагодив, чудово. Пінг, швидкість, віддача були стабільними та хорошими. З початком війни відключення були ще частіше, це вже діяло на нерви, та ми погрожували відключитися, на що нам або хамили, або клали лапшу на вуха, що все буде нормально. Це ставалося приблизно раз на 2 тижні. Після нового року, інтернет став жахливий, ми були підключені до 100 мегабітного тарифу. Воля не видавала навіть 10% від нього, тобто приблизно було 3-5 Мбіт/с. Відключення були достатньо довгими, приблизно по 4-5 годин. Знову погрози про відмову від послуг, і знову хамське ставлення, або брехня про те що "все буде добре". Також говорили що проблеми саме у нас, наприклад роутер вийшов з ладу, або в будинку проводяться якісь роботи, хоча взагалі ніяких майстрів не приїжджало. Буквально вчора сталося відключення на 1-2 години, після того як мережа знову з'явилася, інтернет став дуже та дуже слабким, а пінг був більше 2000 мс. Навіть зараз ситуація не покращилася, а навіть погіршилася, тому що пінг став більшим в 5 разів. На це вчора сказали, що роутер вийшов з ладу, та якщо ми будемо погрожувати відмовою від послуг, то оператор просто покладе слухавку та нічим нам не допоможе, хоча у обох випадках все було б однаково. В більшості вони торопають тобі, що проблеми саме у нас, а не в них, і що потрібно викликати якогось майстра, який коштує 200 гривень тільки за виклик. Тому взагалі не рекомендую цього провайдера, скоро будемо переключатися на Київстар, або ж Еверест. Чекаю на автовідповідь від неВолі, про те що нам дуже прикро і всяке таке.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Яна (Суми)
22 серп 2023 19:50
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901409047
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вирішила повернутися до використання інтернетом "Воля", і знаєте що? Мене відразу намахали на гроші! Загалом, поповнила рахунок, підключити інтернет сама не змогла, зателефонувала до кол центру, де мене обслуговував м'яко кажучи не дуже ввічливий представник. Кажу йому хочу поновити користування, на що мені відповідають:" що вже поновився тариф, але послуга буде діяти на секунду, з 22.08. 23 до 03.09.23 а оплату знімуть як за місяць." Я звісно здивувалася такому нахабству. Говорю: "Мене таке не влаштовує, давайте знаходите якийсь вихід з ситуації." На що мені відповіли"що нічого зробити не можуть, такі правила". Я сказала:" В такому разі поверніть мені кошти." Мені дали зрозуміти, що кошти мені не повернуть, і акція буде включно до 3 вересня 2023 р. Я попросила надати мені найближчу адресу їхнього відділення, мені сказали що є 2 відділення в м. Суми, але з технічних причин вони не працюють. А потім в додачу до цього, почав розказувати що тому цей тариф такий дешевий. За 13 днів 230 грн, це по вашому дешевий? Ви взагалі бачите яка зараз ціна у інших провайдерів? Дорогі господарі даного провайдера, я поповнила рахунок 22.08.2023 а отже інтернет і телебачення в мене повинні бути до 22. 09.23 і ніяк інакше! Дуже не хочеться міняти провайдер, я сподіваюся що ви знайдете вихід з цієї ситуації. Тож або ви вирішуєте проблему, або я йду писати заяву в поліцію.
Досить намахувати людей!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Яна. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Дмитрий (Харків)
22 серп 2023 00:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
3991120
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Если вы думаете, подключать ли провайдер Воля - мой ответ будет НЕТ. А если вы ещё клиент по какой либо причине - советую как можно быстрее разорвать договор. Я клиент этого провайдера всего 5 дней, но более низкосортного и наплевательского отношения к клиенту и просто как к человеку я никогда в жизни не видил. Поверьте, если всё было бы "окей" - я не тратил бы своё время на написание данного отзыва, просто обязан предупредить вас. Итак, все круги ада расскажу по очереди. 1. ПОДКЛЮЧЕНИЕ. 10 августа 2023 я набрал горячую линию и оставил заявку на подключение 1000 Мбит/с интернета (не 80 Мбит/с, не 110 Мбит/с, а 1 Гбит/с). Через несколько дней пришёл мастер, и сказал что сразу установить не может, нужно сделать подготовительные работы чтобы провести кабель. Окей, всё подготовил, договорились на понедельник 14.08.23. В этот день по факту меня уже набрали и сказали что если поломки по инфраструктуре самого дома, поэтому перенесут на среду 16-го. В среду мастер не пришёл, уже не помню по какой причине. С оператором договорился на 17-е четверг С 16:00 ДО 20:00. В этот день я был в городе по своим делам, и мне пишет в Телеграмм менеджер клиентов в 13:13, о том, что мастера ждут меня возле дома. Это как? Почему пришли раньше и не предупредили (они врали, что поставили в известность меня). Окей, я ответил Ольге - через 20 минут буду, они ПОДОЖДУТ? Она пишет - подождут. ОК! Я выезжаю - прибыл ровно через 20 минут, но на месте их не было. Какого фига? Звоню этому "мастеру" - он взял с 3 или 4 раза, - говорит: ну мы же не можем вас ждать (алё, мы договорились, что 20 минут ждём). Он говорит, что приехать не может, после того как я убедительно попросил его прийти сейчас же - он сказал "Да, сейчас будем". Вопрос: а может заявок никаких не было, и оно просто пошли покупать пирожки? Через 30 минут приехали к дому. Один из них был максимально не коммуникабельный мастер, делал всё "тяп-ляп", подкинул кабель под роутер, просверлил, и сразу попросил подписать договор (про хамское общение на русском я уже молчу). После того, как я попросил проверить качество 1000 Мбит/с интернета - он проверил на СпидТест и сказал что выдаёт 180м/с и сказал "так и ДОЛЖНО быть". На доп. вопросы - просил только подписать договор и после поспешно ушли. всё. КАЧЕСТВО. Попользовавшись интернетом с ужасной скоростью 80-210 Мбит/с, и ПОСТОЯННЫМИ попаданиями сети (роутер в порядке), а вот сеть пропадает каждые 20 минут. Я набрал в сервис в субботу 19-го и попросил вызвать мастеров, чтобы провели тест интернета на выходе через кабель. И тут оказалось что все 3 оператора говорят абсолютно разную информацию, но сходятся в одном: у меня каким-то чудом подключен (сто) 100 Мбит/с интернет. (Почему??? если у меня в договоре 1000 Гбит/с). Никто из операторов не смог этого обьяснить мне. После моей просьбы они подключили функцию "Сила скорости" что немного прибавило (20-30 Мбит/с). ВЫЗОВ МАСТЕРА НА ДОМ. Идём дальше. Воскресенье, я переставил все планы и жду мастера с 4 до 8 вечера. Он мне набрал по факту уже в 18:00 и сказал что уже был на Бучмы 6А, проблема была не в роутере (как он это определил?) и сказал, что проблема решена, что именно - он не уточнил. (Как он проверил, что проблема решена?). Роутер и скорость не были проверены, так как "сегодня воскресенье, выходной". Так мне дату назначал оператор, и я подтвердил время. И самое главное - проблема не устранена. Хоть скорость примерно та же, но интернет перезагружается всё так же, каждые 20-30 мин, по 5-10 сек. Сказал, что прийдёт завтра, но даже не спросил удобное время на завтра. В понедельник 21-го мне набрал второй мастер (адекватный более менее). И сказал что этот мастер (его номер 0632813223) сегодня выходной, поэтому вчера не захотел (ЭТО КАК??) ко мне идти, и поставил запись на завтра (пн) когда у него выходной. Пришёл ко мне этот второй мастер, сделал замер скорости и при 1000 МЕГАБИТНОМ интернете через кабель ВЫДАЁТ 480 загрузка, 170 отдача (по результатам СпидТест).Сказал, что что-то нужно будут менять, и вызвал других техников. ВЫВОД: Этот интернет, даже за 100-200 грн дешевле чем у других не стоит ваших дней и часов времени, и огромного кол-ва потраченых нервов. Я на 99% уверен, что провайдер прочтёт этот коммент и никакие меры не примет, так как этот обыденность для них, но Вас всех прошу - берегите время и нервы.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дмитро. Дякуємо вам за надану інформацію, ваші зауваження не залишаться без уваги, інформація зафіксована і передана для опрацювання відповідним співробітникам. За вказаним номером договору оформлена заявка на виклик майстра, за адресою необхідна заміна комутатора для відновлення швидкості. Також, бачимо від вас звернення щодо відмови від послуг. Дуже шкода що ви прийняли таке рішення, ми можемо допомогти вам у вирішенні проблеми та будемо раді з вами співпрацювати!
Анонім (Київ)
20 серп 2023 23:13
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливо, останні місяців 4-5 висне постійно інтернет, переривається. Я, постійне повільне завантаження відео та сайтів. Майже 20 років користуюся, але такої жахливої якосиі послуги ще не мала. Гроші в місяць, до речі, рубають шалені за це. Будемо міняти оператора.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Кривий Ріг)
20 серп 2023 04:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Первое. Я не знаю, что происходит со Волей по ночам. Но по ночам пинг стоит сумасшедший. Сегодня ночью вообще держался продолжительное время в районе 1000. Сегодняшняя ночь вообще все рекорды бьёт. Обычно, высокий пинг держится около часу, где-то после 00:00. Но сегодня такое всю ночь. Пинг в районе 200-300 мс. Второе. Постоянно пытаются изменить тариф и поднять цену. При чём более чем на 50%. Да и к тому же МОЛЧА, без оповещений. Приходится ходить ругаться в отделение, где мне, о чудо, дают чуть ли не 40% скидки после долгого срача. Рано или поздно уйду к другому провайдеру.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хотів)
17 серп 2023 23:43
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сама погана компанія міста Київ. Відверте шахрайство. Нав'язують послуги з обіцянками "швидкого інтернету", але, ніколи не був інтернет швидше шістидесятки(!). Дуже нав'язливі та хамовиті менеджери, коли парять фейкові послуги. З приводу важливих питань ніякої підтримки немає. Про якість послуг і говорити не треба. На рівні десятих років. Але, і в тяжкому стані країни, не забвувають підвищувати ціни. За останній місяць вже на сто гривень. Та задовбують нагадуванням, щоб заплатили. Дуже чекаю, коли цю шарагу вже попруть з Подолу та центру. На Подолі, крім цих шахраїв, немождиво підключитися до нормальної компанії.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Львів)
17 серп 2023 23:14
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компанія ДНО, гроші ні за що платиш, з 100 Мбит/с отримуєш 6 Мбит/с.









































.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
17 серп 2023 11:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.91 Мбіт/c
Upload:
2.84 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот это бонба в центре Киева - и пинг 280... А далее все точно. Владислава п'ятниця, 4 серпня. Почнемо з того, що ми були клієнтами більше 15 років: користувалися як інтернетом, так і телебаченням від Волі (неВолі). Інтернет постійно зникав, а коли він був – не видавав і половини заявленої швидкості. Стандартна ситуація: в нас все добре, це проблеми з вашого боку. Кілька разів викликали майстрів, на що ті казали, що проблеми в нашому роутері. Ми за цей час змінили безліч роутерів, поставили кілька в різних кімнатах, проте проблема нікуди не зникла. Я не знаю, що має бути за інтернет, щоби жоден з роутерів не міг його роздавати нормально. З телебаченням ситуація трішки краще, якщо не звертати уваги, що в рандомний момент у вас можуть зникнути всі канали. Гаряча лінія заводить свою шарманку про проблеми з нашого боку – ви, бачте, якимось чином лежачи на ліжку висмикнули дріт і все зламалось. Практичним шляхом було встановлено, що вирішується ця проблема повним виключенням тюнера та його переналаштуванням, але, вибачте, займатися щотижня цими танцями з бубном – це знущання. В минулому році було прийняте рішення розторгнути договір. І тут починається найцікавіше. Ще на початку оформлення договору було проговорено, що у разі розторгнення, техніки самі приїдуть і без проблем заберуть все обладнання. Інтернет вони одразу погодилися відключити. А з телевізором почалися розборки. Виявляється, що приїхати ніхто не може, ти маєш сам брати все обладнання, купу документів і їхати до них в офіс. Це стало проблемою через графік роботи, тому телефонували їм на гарячу лінію з проханням знайти якусь альтернативу. Що вам можу сказати. Хамське ставлення з перших секунд. Як тільки вони чують, що вас щось не влаштовує, то починається реально ненормальне спілкування. Дівчина "образилась" на невдоволення послугами, хоча заздалегідь було сказано, що її ніхто ні в чому не звинувачує, просто хочеться нормально та остаточно розпрощатися з Волею. Операторка (яка на початку сказала, що має номер договору на екрані) починає тягнути жили, постійно перепитуючи номер договору, ПІБ, погрожуючи кинути слухавку, якщо не назвеш швидко всю інформацію. Нерви, чесно, здавали. Виявилось, що в них є можливість викликати техніка, щоби не їхати до них в офіс. Але про цю можливість можна почути, тільки коли тебе змішають з брудом. Коли було погоджено, щоби людина приїхала і забрала все обладнання, було сказано, цитую: "приїде в п'ятницю, з 15:00 до 21:00, попереджати будуть за 15 хвилин. Якщо ви не візьмете один раз слухавку - це буде сприйнято як відмова від послуги". На цьому операторка кинула слухавку. Сьогодні п'ятниця. Технік зателефонував приблизно о 13:00 зі словами, що він вже стоїть під дверима. Фініш. Чесно, не хочеться псувати репутацію компанії. Завжди намагаєшся ставитися до людей з розумінням. Але за весь час не було жодного хорошого моменту, пов'язанного з Волею. Я не знаю, чи їх вчать хамити своїм клієнтам та брехати про "поломки з нашого боку" чи це вимога для прийому на роботу. І це ще не кажучи про постійні зміни тарифів без попередження. Цей досвід був максимально негативний і я нікому не можу порадити зв'язуватися з цією компанією.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. За вказаним номером договору не виявлено заявки на відключення. Можливо описана вами ситуація сталась за іншим договором. Будемо вдячні за інформацію в нашому чаті. Ми зробимо все, щоб допомогти вирішити питання та змінити вашу думку про нашу роботу. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Вінниця)
12 серп 2023 11:35
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
22.96 Мбіт/c
Upload:
10.81 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не стабильная скорость без объяснения причин. В основном виновна сторона потребителя по словам техподдержки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
11 серп 2023 23:10
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.4 Мбіт/c
Upload:
8.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля - отстойная помойка. Скорость не соответствует тарифу, нет стабильности, в техподдержку набирают даунов. При этом в очередной раз повысили стоимость своих позорных услуг.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг