Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7104
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6353 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Користувач (Луцьк)
12 січ 2022 11:04
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не мастак залишати негативні відгуки, проте лише так можна вберегти інших користувачів від некомпетентності компанії та абсолютно неадекватного ставлення до своїх клієнтів. Якщо коротко - неадекватність обслуговування, неправдива (або прихована) інформація у тарифах, абсолютно байдуже ставлення до клієнта, його часу та негативних вражень від компанії. 1. Перед Новим 2022-м Роком компанія проінформувала, що з 12 січня 2022 року переходить на нові тарифи. Як вже потім, після колосально великої кількості витраченого часу та регулярних дзвінків в колл-центр, оператор центру підтримки клієнтів повідомив, що, виявляється, на сайті Ви не зможете ознайомитись з новими тарифами аж до 9-го січня, оскільки компанія ще не встигла внести зміни на сайт, тому Ви бачите лише старі тарифи. (В моєму розумінні, якщо компанія з таким охопленням клієнтів банально не може впоратись зі зміною інформації на своєму сайті, щоб зекономити своїм клієнтам колосальну кількість часу - їй просто плювати на своїх користувачів. Хай телефонують і висять на лінії, яка різниця, правда?). Тобто якщо Ви новий клієнт і хочете підключитися до Воля-Кабель, на сайті Ви побачите абсолютно недостовірну інформацію. Щоб взнати достовірну інформацію по тарифах, Ви повинні телефонувати в колл-центр і чекати 10-15 хвилин, поки з Вами зв'яжуться і дадуть достовірну інформацію. Насправді, навіть після цього Вам можуть надати неточну інформацію. У моєму випадку, три різні людини вказували різні ціни і можливості по тарифах. 2. Про некомпетентність оформлення заявок на підключення навіть розписувати не маю бажання. Замовив лише Інтернет - майстер з підключення телефонує, і каже, що замовляли Інтернет + ТБ, а те, що оператор щось наплутав - не його проблеми. (Ну правильно, це наші з Вами проблеми. Телефонуйте знову в колл-центр і чекайте, поки з Вами зв'яжуться. І пам'ятайте, що Ваш час нічого не вартий). 3. При підключенні інтернет-провайдера для нас важлива саме швидкість інтернету. Був прекрасний тариф на 200 Мбіт/с. З 2022-го дана швидкість доступна лише у найдорожчому пакеті, куди входить Інтернет+ТБ+Мобільний. Якщо Вам потрібен лише інтернет, доступно лише 100 Мбіт/с. Як на мене, тут теж пахне жлобством. 4. Якщо в компанії з'явиться нова технологія за ті ж гроші, то Вам про це ніхто не повідомить. В моєму випадку, користувався Телебаченням зі старою приставкою від Воля, яка постійно зависала (Wi-Fi роутер стояв поруч, проблема була не в цьому), а потім випадково взнав, що в користування надають нову, більш якісну. Питання з зависанням не здатен вирішити жоден технік, а банально замінити приставку - не за їх правилами. 5. Якщо після розмови з оператором залишити найменшу з можливих оцінок, Вам ніхто не зателефонує і не поцікавиться, що Вас не влаштувало. Компанії абсолютно все-одно. 6. Ну і останнє. Після прямого запитання оператору, чи можна подати скаргу, наприклад, на роботу компанії з клієнтами (банально залишити відгук для покращення якості обслуговування та роботи над помилками), я почув відповідь - ні, не можна. І цим все сказано. Чи порекомендував би я будь-кому інтернет-провайдера "Воля-Кабель"? Лише у випадку, якщо в Вашому будинку немає іншого провайдера. Дуже прикро бачити, як колись могутня компанія перетворилась в шарашкіну кантору.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Компанія Воля працює в правовому полі. Надання послуг компанії проводиться в рамках чинного Законодавства нашої країни. Як і будь-яка інша компанія, що має ліцензію на надання телекомунікаційних послуг, Воля приділяє максимальну увагу за дотриманням умов договору та діючих Правил надання послуг (прейскурантів і тарифів). Наразі наша компанія проходить період змін. Разом із новим власником – компанією Датагруп ми змінюємо підхід до обслуговування клієнтів. Ми цінуємо кожного клієнта, та робимо все, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та її сервісом. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. В межах цього процесу ми проаналізували переваги всіх наших абонентів та розробили принципово нову систему тарифів, що ґрунтується не на кількості послуг, а на їхній якості та побажанні наших клієнтів. Тепер ви будете дивитися саме той контент і ті телеканали, які вам напевно сподобаються, й отримувати ті послуги, які вам необхідні. А також отримаєте можливість без доплат змінити застарілу ТВ-технологію на сучасне цифрове телебачення з доступом до онлайн-кінотеатру Volia TV. Тож з 1 січня 2022 року ми повністю оновили тарифні пропозиції для діючих абонентів. А також активували для вас новорічний промоперегляд всіх доступних на платформі телеканалів. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс, можливість залишати скарги за вашим бажанням присутня, компанія, також, перевіряє причини низьких оцінок. Ваша ситуація потребує детальнішого розгляду. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації та ви не вказували номер договору, просимо звернутися до нашого чату для вирішення ваших питань. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Віталій Помазанка (Луцьк)
10 жовт 2023 18:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Буду писати з помилками бо на нестандартній клаві без кирилиці. Вітаю воля, ви цілком заслужено отримали стутус гіршого провайдера за всю історію нашої країни. Я розумію що ви вже мабуть тих абонентів зовсім не рахуєте і за людей не вважаєте, бо монополія на псування людям життя в сенсі мережевих підключень досі за вами. Спочаку ви в місті Луцьку "зїли" мого провайдера, і поставили мене перед фактом що тперер я належу до вашого пекла. Звичайно одразу зміна тарифу, я ка постійно мінялась в геометричній прогресії, але чорт з вами всі хочуть їсти, але якість, якість інтернету, це жихливий жах. Після поглинання іншого провайдеру перші пару місяців було все гаразд, а потім почалося, втрата звязку, спочаку пару разів на місяць, потім пару разів на тиждень, потім знову все гаразд якийсь час, потім знову нема звязку, потім викоикаєш майстра, сидиш пів дня без інтернету, потім до тебе звонять майстри, так вибачте була проблема десь на комутаторі (чи як вого зветьсями) вашого будинку ми її усунли, користуйтесь. Проходить два дні знову та сама пісня, я знову звоню на гарячу лінію, балакаю з вашим консультантом, мені радять знову ті дитячі рішення про вимикання та вмикання роутера в розетку, і так далі, результату 0, знову оформляють заявку на виклик майстра, знову я сиджу пів дня без інтернету, знову все ремонтують чи латають, але тепер навіть не повідомляють про результат робіт, типу слідкуйте сами. Потом знову пару місяців все гаразд, і ось сьогодні знову та сама пісня, нема інтернету, виклик майстра, після 15:00 з'являється, алілуя. Це була остання капля, завтра я іду скасовувати договір оскільки іншого провайдера вже знайдено. Воля - провайдер для мазохістів яким головний біль приносить задоволення.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Віталій Помазанка, добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть який у вас був номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олександр (Луцьк)
01 груд 2016 21:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.61 Мбіт/c
Upload:
4.33 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключился к "Воле" в марте 2016 года. Ушел от "КиевСтара" из-за пакета "ТВ + Интернет". Сначала было неплохо. Скорость так себе, но все перекрывало цифровое ТВ. Потом с каждым месяцем стало все хуже и хуже. Цифровое ТВ в течение дня часто выбивает. Бывает минут по 10 нет сигнала. С интернетом каждый день (что днем, что вечером) проблемы. Скорости обещанной нет (см. результаты моего теста). У меня пакет 100 Мбит/c. Вай-фай никакой. Дочка не может пользоваться в соседней комнате ноутбуком. Все оборудование поставила "Воля". Начинаешь им звонить - бесполезно. Не дозвонитесь. А если дозвонитесь, то услышите следующее: "Нужно периодически все отключить из розетки и потом поочередно включить. Все заработает "Прикольно, не правда ли??? За 170 грн каждый день выдергивать и вдергивать. А может вас "вдернуть", а... сообщество "Воля"? И вам всунуть... через суд, например? Завтра ждите в гости. Мне такой интернет и ТВ не нужен. И никому его не рекомендую. Хотите гемор - подключайтесь к "ВОЛЕ"!!!
Наталія (Луцьк)
04 груд 2022 23:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
901362499
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже два тижні як в нас є інтернет пару годин на день, бо провайдер зажав гроші і поставив обладнання одне на два будинки і нам не повезло бо саме обладнання стоїть не в нашому будинку а в сусідньому, тому коли відключають світло в сусідньому будинку то в нас пропадає інтернет і ТБ, а коли з'являється світло в сусідньому будинку то у нас виключають світло і виходить якийсь безперервний круг, в якому оператори кабель волі нічим не можуть допомогти а радять почекати зранку до 22:00 вечора для появи інтернету і ТБ, чому оплачуючи послуги сповна я маю чекати на інтернет цілий день я вважаю це ненормальним, потрібно щось вирішувати ідіть ставте своє обладнання в кожному будинку, чому я як ваш клієнт маю бути цілий день без інтернету коли оплату беруть в повній мірі, єдине що запропонували це знижку в 100 грн. хоча мені потрібне якісне надання послуг яке обіцяли при підключенні а не знижки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Наталія, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуга не може надаватися. Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Також ми побудували 11 додаткових резервних лінків, що дозволяє нам оперативно перекидати трафік зі знеструмлених частин мережі на інші. Без живлення обладнання не може працювати. На жаль, наразі ми не можемо повністю уникнути впливу відключень електроенергії, але продовжуємо працювати над вирішенням даного питання. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Луцьк)
17 серп 2017 17:02
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За цілий тиждень оплаченої послуги Інтернет, змогла скористуватися лише один раз! Постійне обмеження в доступі!!! Оператори техпідтримки некваліфіковані!!! Остання працівниця, з якою я спілкувалась 15 хв тому, відкрито сміялася з моєї претензії! За послуги плачу, але користуватися не можу!!! Залишала вчора заявку на ремонтні роботи, але як виявляється сьогодні тої заявки немає! І проблеми з підключенням з'явилися лише сьогодні о 10 ранку...а те що Інтернету немає вже другу добу, я ніби то вигадую.... Ок, чому тоді ремонтні роботи проводяться аж з 10 ранку до 19 години??? Цілий робочий день!!!! тобто ми, прості користувачі, лохи, яких тупо розводять на бабки і не виконують договору!!! То не провайдер - то говно!!! Люди, не ведіться на акції і пропозиції! Не будете мати ні грошей ні Інтернету!!!! Та ще й в тех підтримці з вас поржуть!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня! Напишіть нам в спільноті Воля Клуб http://club.volia.com/. При зверненні вкажіть Ваш номер договору та причину звернення. Ми обов'язково перевіримо інформацію та допоможемо у її вирішенні.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Артем (Луцьк)
28 черв 2017 10:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
22.08 Мбіт/c
Upload:
19.83 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Недавно Воля выкупила интернет провайдер Airbytes, коим абонентом я являлся. Узнал я об этом от своего товарища. Соответственно на следующий же день я попробовал зайти в личный кабинет на странице Airbytes, при авторизации меня перекидывает на сайт Воли, где используя тот же логин и пароль я естественно войти в личный кабинет не могу. Соответственно проверить свой баланс или пополниться тоже не могу. Понятным делом необходимо будет звонить в поддержку, спрашивать, уточнять и т.д., это конечно же не проблема. НО, какого извините х.., это должен делать я? Я как один из абонентов, теперь уже, приношу прибыль компании, если бы мы не пользовались их услугами, компании бы не было. Поэтому вопрос, почему я должен париться о том как заплатить им деньги, как зайти в личный кабинет, как проверить баланс и т.д. а не они?
Світлана (Луцьк)
04 лют 2021 08:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
900580102
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це найгірший провайдер, яким доводилося користуватися. Закрити договір не можливо, до служби підтримки можна дозвониться тільки втому випадку, коли ви оберете розділ на підключення якоїсь акціі. А якщо при закритті договору у вас залишилися гроші на рахунку, забутьте! Будуть морозити до того часу поки вони у вас не закінчаться а потім в ще нарахують! Договір пробувала закрити декілька разів, дистанційно вони не закривають, на відділенні був локдаун, зараз черга, вхід в особистий кабінет тільки через пошту.... Якщо я не хочу вказувати вам свою пошту? Якщо не маєте пошти то обов’язково створіть... якість інтернету, телебачення жесть! Дорого! Обслуговування ніякого! Не рекомендую і співчуваю тим хто користується!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Світлана, доброго дня. Шкода, що у вас склалась така думка. Вам зателефонує наш менеджер та надасть консультацію по відключенню.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Волынские Оптические Сети"
Анонім (Луцьк)
22 лип 2017 20:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
54.03 Мбіт/c
Upload:
37.21 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я колишній клієнт airbites і при переносі даних з airbites в волю мій контракт було згублено, але рахунок за інтернет отримую справно! Швидкість - добре якщо є 50-60 Мбит/с зі 100 Мбит/с... 2-ій день не має стабільного підключення до мережі виною тому два їхні сервери, які або не відповідають або працюють з затримкою >600ms (77.121.16.97, 72.14.197.22), але допомогти мені не можуть бо немає мого договору! Ні прийняти заявку ні передати інформацію в технічний відділ вони не можуть без договору (без договору вони нічого не хочуть робити! Окрім як присилати рахунок за "послуги")... Словом шукаю заміну даному "провайдеру".
Аноним (Луцьк)
12 груд 2022 10:09
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З плюсів, швидкість відповідає тарифу. З мінусів, незрозумілий механізм оплати, завжди хочуть аванс за наступний місяць. Остаточно спортилось враження після відсутності інтернету протягом трьох днів. В колцентрі самі не впевнені, чи то аварія, чи то щось інше. На питання коли буде інтернет відповідають невпевнено, а потім дата в особистому кабінеті переноситься. Я б зрозуміла таку ситуацію в Харкові, Миколаєві, Херсоні. Але ж то в Луцьку. Кажуть, вся вулиця сидить без інету. А працювати людям як? Гроші зняти не забувають, і без оплати інет не дадуть. А ви сидіть днями без нього. Провайдера, звичайно, зміню.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Луцьк)
15 лип 2018 09:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный сервис. Скорость интернета вообще не соответствует заявленной. На выходных так вообще интернет просто пропадает, связаться с кем-то для решения проблемы невозможно. Когда в присланном на емейл письме я оценила их работу на 1 бал - начались звонки от операторов и их начальства с просьбами изменить оценку, так как это грозит им увольнениями и штрафами. О том чтобы сначала исправить проблему а потом менять мои оценки и речи не было. Важна была только сама оценка, а улучшение сервиса их не волнует.
Аноним (Луцьк)
29 бер 2019 13:44
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зовсім не рекомендую цього провайдера. Оператор переконав мене підключити ВоляТВ. Пообіцяв що я в будь-який момент зможу його відключити. Ціна мала складати +25 гривень на пів року. З першого місяця вийшло так, що ціна не акційна. Відключити цю послугу не має технічної можливості. Пообіцяли знижку на послуги 40% і не встановили її. Розриваю з провайдером договір. Усі розмови та обіцянки операторів записані https://youtu.be/y5KutJtD6fY Тут все можна прослухати.
Анонім (Луцьк)
06 груд 2022 14:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
60.85 Мбіт/c
Upload:
37.54 Мбіт/c
Договір:
Договір № 900762961
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після оплати послуги на початок місяця (грудень) мали переплату. Перевели додатково 251 грн. на рахунку провайдера 340,48 грн., як переплата. Списали двічі спочатку залишилося на 5 грудня 315,97 грн.. 6 грудня вже на рахунку 303,71 грн. Що, за списання??? Мабуть переплату до кінця місяця "спишуть", як корова язиком. Якщо, переплата в других провайдерах кошти недоторканні, оплата йде на наступний місяць. Буду чекати відповіді, але думаю марно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. По вашому договору списання абонентної плати виконується щодобово рівними частинами пропорційно кількості днів в обліковому періоді (місяці). Самостійно стежити за станом рахунку або поповнити його, ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мій рахунок". Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Луцьк)
01 лют 2023 20:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
99.26 Мбіт/c
Upload:
9.62 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Без світла немає інтернету, жахливі тарифи, телебачення яке нікому не потрібне, перебій зв'язку інтернет з'єднання. Ви, як клієнт, ніколи не будете мати можливості подзвонити на гарячу лінію "Воля" і вирішити своє питання. Ніколи не беруть слухавку, не мають зворотного зв'язку. Залишив заявку на підключення нормального інтернет провайдера і сподіваюсь як швидше попрощатися з цим неподобством. Хай вам Мед!!! Непутящі!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. На жаль, по в країні діють віялові та аварійні відключення світла, проводяться роботи обленерго, тому наше обладнання теж в цей час не працює. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб віялові відключення впливали чкомога менше на послуги компанії. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Наталя (Луцьк)
24 січ 2020 21:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нікому не раджу постійно зникає інтернет, часто зависає телебачення, а для вирішення проблеми радять купити в них за 1500 грн. потужний роутер ще й збільшили тарифний план на 40 грн питається за що я маю платити 269 грн якщо постійно пропадає інтернет, мені здається кабель воля геть не турбується про своїх абонентів і ніяк не вирішують проблеми найгірший провайдер плануєм відключатися дістали???
Валерій (Луцьк)
15 жовт 2017 13:02
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету близька до 100 Мбит/с, проте wi-fi роутер, що вони надають ріже швидкість на рівні 20 Мбит/с. Який смисл давати 100 Мбит/с і роутер який ріже швидкість. YouTube, що вони підключають через смарт ТВ програє не все відео а тільки 10%. Для інших пише "Це відео недоступне". Смарт ТВ постійно підвисає і глючить, потрібно часто перезавантажувати всю систему.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Валерій! Зверніться до нас у спільноту Воля Клуб https://club.volia.com. При зверненні вкажіть Ваш номер договору, щоб ми перевірили стан Вашого підключення.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Луцьк)
27 вер 2017 21:58
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
48.82 Мбіт/c
Upload:
1.48 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В последнее время очень упала скорость интернета, это мнение всех моих знакомых и большинство уже перешли к другим провайдерам. И еще хитрые начисления оплаты наперед, мне неприятно видеть на своем счету минус, я вообще не обязана платить за 2 месяца вперед! И ЕЩЕ ОЧЕНЬ ТРУДНО ДОЗВОНИТЬСЯ ОПЕРАТОРУ, НОМЕР ТЕЛЕФОНА ТАКЖЕ ТЯЖЕЛО НАЙТИ, НЕУДОБНЫЙ ИНТЕРФЕЙС САЙТА.
Юрий (Луцьк)
25 лип 2018 15:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
23.5 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Великий мінус часті та постійні перепади швидкості інтернету, що просто бісить. Звонять лише для того щоб підключити (впарити) якісь додаткові послуги що мені не подобається. Ще ніхто з операторів не запитав чи всім я задоволений по даному тарифному плану, чи влаштовує мене швидкість, чи нема перепадів і т.д. Даним провайдером не задоволений та не рекомендую.
Аноним (Луцьк)
19 серп 2016 15:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ваш результат: Download - 2.81 Мбит/c, Upload - 3.23 Мбит/c. Такая вот скорость при заявленных 100 Мбит/с. Это скорей неВоля, чем воля. Сейчас лето, нагрузки на сеть нету, страшно подумать, что будет осенью/зимой. Ich fickte in den Mund dieses Internet. Буду обратно на Датагруп переходить. Там не всё идеально, но в сравнении с волей это небо и земля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Здравствуйте! Сообщите нам, пожалуйста, в сообществе Воля Клуб http://club.volia.com номер Вашего договора или адрес предоставления услуги. Мы проверим сложившуюся ситуацию и постараемся оперативно помочь в ее решении.
Аноним (Луцьк)
25 лют 2021 19:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто жах,вірніше його практично нема,оператори не вкурюють ні в чому, їхнє вкл./викл. яке не дає ніфіга,роутер перевірявся в знайомого в іншого провайдера-політ норм., проблеми в Волі а саме їхні криворукі інжиньори з допотопними свічами хоча Воля вже по-моєму Датагруп а там інтернет як такий просто відсутній)),мінятиму провайдера 100%.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Шкода, що у вас склалась така думка. Ви можете звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Луцьк)
04 бер 2023 17:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливіше інтернету я ще не бачила!!!! Викликали майстрів для полагодження інтернету. Прайс послуг: якщо зламався у квартирі, від суми ремонту, якщо у під'їзді-1 грн + видатковий матеріал. Підсумок: були проблеми у під'їзді- і вони зняли з нашого рахунку гроші, при тому не показавши чекі на видатковий матеріал - це называется "грабіж".
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Нам шкода, що у вас виникла подібна ситуація. Будь ласка, зверніться до нашого чату для перевірки вашого зіернення. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг