Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7104
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6353 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Київ)
15 вер 2023 16:10
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
27.35 Мбіт/c
Upload:
4.56 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот это скоростище правда? Это норма - я с утра мерял было и вовсе 11/0 - думал дно пробито - но нет... Снизу постучали... Обезьянка с чата Юля - типа возможно проблема - потом отрубилась - получила накачку и запела по старому - все у нас суперхарашо. Ну настолько хорошо что мерлин мунро на бывшем киквидзе заявила - у нас все прекрасно - а вы все жалуетесь... Короче давайте мастера - они мне указывают - я в ответ - не говорите что мне нужно делать и я не скажу куда вам идти!!! Вобщем капец продолжается - да еще и пинг 350 мс!!! Все прекрасно конечно - лавешка мутится - лох не мамонт - не вымрет!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Григорій (Київ)
14 вер 2023 09:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
54.59 Мбіт/c
Upload:
10.56 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета 13.09.23 была 16-20 Мбит/с (в договоре заявлено - 100 Мбит/с). Сегодня 38 Мбит/с. Постоянно интернет зависает.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Григорію. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Ирина Шутова (Київ)
09 вер 2023 16:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
331423
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Майже 10 років користувалась послугами Воля- кабель. Нажаль, компанія не чує своїх постійних клієнтів. Тому я біжу від неї до нового провайдера. Чому я, постійний клієнт маю платити 520 грн на місяць, коли для нових ви пропонуєте від 59 грн на міс. Це за мій рахунок? Дякую!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ірина. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. У компанію кожен абонент приходить по акції. По закінченню акційного періоду, всі переходять на регулярну оплату. В той же час, у вас є можливість обрати будь-який з доступних регулярних тарифних планів. З регулярними тарифними планами рекомендуємо ознайомитися за посиланням: https://ex.volia.com/ukr/subscribe/tariffs/ Крім того, компанія розробила програму лояльності для абонентів "Мої бонуси". Дана програма дозволяє накопичувати бонуси і витрачати їх на додаткові послуги і знижку на вартість тарифного плану. Ви можете ознайомитись перейшовши за посиланням: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/chto-takoe-programma-loyalnosti-moi-bonusy Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
07 вер 2023 21:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.13 Мбіт/c
Upload:
9.73 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля самая отстойная помойка, которую только можно представить. Несоответствие скорости тарифному плану, отсутствие стабильности, некомпетентная служба поддержки, и при этом постоянное повышение тарифов.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Аноним (Київ)
05 вер 2023 22:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1440803
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Недавно начали названивать и предлагать купить новый роутер, так как этот мы берём в аренду у данного провайдера. Они же говорили что он может начать сбоить ибо старый (до звонка работал исправно и не было нареканий на просатки интернета) сейчас же 10 Мбит/с. На скачивание и 3 на отправку, при этом же как только я захожу на сайт провайдера воля кабель, интернет резко воскресает, и становиться стабильным на минут 2-5. Если это агрессивный маркетинг, то просто отвратительно работает, на оборот хочется отказаться от такого рода занятий с интернет соединением, я уже не говорю про новые тарифы что в 1,5 раза дороже и хуже в качестве чем у других провайдеров.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Анонім (Київ)
20 серп 2023 23:13
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливо, останні місяців 4-5 висне постійно інтернет, переривається. Я, постійне повільне завантаження відео та сайтів. Майже 20 років користуюся, але такої жахливої якосиі послуги ще не мала. Гроші в місяць, до речі, рубають шалені за це. Будемо міняти оператора.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
17 серп 2023 11:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.91 Мбіт/c
Upload:
2.84 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот это бонба в центре Киева - и пинг 280... А далее все точно. Владислава п'ятниця, 4 серпня. Почнемо з того, що ми були клієнтами більше 15 років: користувалися як інтернетом, так і телебаченням від Волі (неВолі). Інтернет постійно зникав, а коли він був – не видавав і половини заявленої швидкості. Стандартна ситуація: в нас все добре, це проблеми з вашого боку. Кілька разів викликали майстрів, на що ті казали, що проблеми в нашому роутері. Ми за цей час змінили безліч роутерів, поставили кілька в різних кімнатах, проте проблема нікуди не зникла. Я не знаю, що має бути за інтернет, щоби жоден з роутерів не міг його роздавати нормально. З телебаченням ситуація трішки краще, якщо не звертати уваги, що в рандомний момент у вас можуть зникнути всі канали. Гаряча лінія заводить свою шарманку про проблеми з нашого боку – ви, бачте, якимось чином лежачи на ліжку висмикнули дріт і все зламалось. Практичним шляхом було встановлено, що вирішується ця проблема повним виключенням тюнера та його переналаштуванням, але, вибачте, займатися щотижня цими танцями з бубном – це знущання. В минулому році було прийняте рішення розторгнути договір. І тут починається найцікавіше. Ще на початку оформлення договору було проговорено, що у разі розторгнення, техніки самі приїдуть і без проблем заберуть все обладнання. Інтернет вони одразу погодилися відключити. А з телевізором почалися розборки. Виявляється, що приїхати ніхто не може, ти маєш сам брати все обладнання, купу документів і їхати до них в офіс. Це стало проблемою через графік роботи, тому телефонували їм на гарячу лінію з проханням знайти якусь альтернативу. Що вам можу сказати. Хамське ставлення з перших секунд. Як тільки вони чують, що вас щось не влаштовує, то починається реально ненормальне спілкування. Дівчина "образилась" на невдоволення послугами, хоча заздалегідь було сказано, що її ніхто ні в чому не звинувачує, просто хочеться нормально та остаточно розпрощатися з Волею. Операторка (яка на початку сказала, що має номер договору на екрані) починає тягнути жили, постійно перепитуючи номер договору, ПІБ, погрожуючи кинути слухавку, якщо не назвеш швидко всю інформацію. Нерви, чесно, здавали. Виявилось, що в них є можливість викликати техніка, щоби не їхати до них в офіс. Але про цю можливість можна почути, тільки коли тебе змішають з брудом. Коли було погоджено, щоби людина приїхала і забрала все обладнання, було сказано, цитую: "приїде в п'ятницю, з 15:00 до 21:00, попереджати будуть за 15 хвилин. Якщо ви не візьмете один раз слухавку - це буде сприйнято як відмова від послуги". На цьому операторка кинула слухавку. Сьогодні п'ятниця. Технік зателефонував приблизно о 13:00 зі словами, що він вже стоїть під дверима. Фініш. Чесно, не хочеться псувати репутацію компанії. Завжди намагаєшся ставитися до людей з розумінням. Але за весь час не було жодного хорошого моменту, пов'язанного з Волею. Я не знаю, чи їх вчать хамити своїм клієнтам та брехати про "поломки з нашого боку" чи це вимога для прийому на роботу. І це ще не кажучи про постійні зміни тарифів без попередження. Цей досвід був максимально негативний і я нікому не можу порадити зв'язуватися з цією компанією.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. За вказаним номером договору не виявлено заявки на відключення. Можливо описана вами ситуація сталась за іншим договором. Будемо вдячні за інформацію в нашому чаті. Ми зробимо все, щоб допомогти вирішити питання та змінити вашу думку про нашу роботу. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
11 серп 2023 23:10
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.4 Мбіт/c
Upload:
8.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля - отстойная помойка. Скорость не соответствует тарифу, нет стабильности, в техподдержку набирают даунов. При этом в очередной раз повысили стоимость своих позорных услуг.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
04 серп 2023 11:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.58 Мбіт/c
Upload:
0.84 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот показатели суперинета от суперкомпании на данный момент. А учитывая пинг до 500 играть вы тут точно не сможете. Меня иногда умиляют хвалебные отзывы при примерно схожих показателях. Вы мазохисты или из-за поребрика... Повышать цены при таких раскладах это не просто смешно это глупо и тупо!!! Видимо придется прощаться... Каждые полгода прохождения с ними квестов с обязательной отсылкой в кабинет уже забебали нахрен!!! Есть нормальные провы - вон у одного 20 грн стоит и инет и тв!!! А тут и в 500 скоро не впишешься... За такой сервис мне должны приплачивать!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Аноним злой и очень осведомленны. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
zxc_ghoul_2015 (Київ)
23 лип 2023 18:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
536546564564546546546546564564
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь даним провайдером уже рік. Кожний день стабільно це вилітає і мене кікає з катки в доті. Це пов'язано з підстрибуванням пінга цього прекрасного провайдера. Коли я хотів вирішити цю проблему, мені ніжно сказали що ніяких проблем з їх сторони зараз немає. Так, їх немає на постійній основі, але кожний божий день інтернет на пару секунд пропадає (в тому числі і на телефоні). ні в якому разі не рекомендую цей провайдер. ціна демократична, для того щоб кожного дня демократично терпіти безліч перебоїв і високий пінг? зробіть ціну більше і надавайте якісні послуги, а не дуріть людей. якщо ви дійсно хочете, щоб вам хтось довіряв і використовував ваші послуги, то змініть свою відверту байдужість і виправте свої недоліки. допоможіть своїм клієнтам знайти істинну "волю" до задоволення від користування швидким та надійним інтернетом а не цим пі"№;цем)))) Дайте можливість насолоджуватися інтернетом, як сучасним людям, а не як жителям забутих куточків.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Стабільність інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Дмитро (Київ)
22 лип 2023 12:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901041527
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я відмовився від послуг "ВОЛЯ", оскільки сервіс і якість інтернету просто НІКЧЕМНІ!!! З боргу в декілька гривень я заплатив 250 грн. Плюс якогось чорта вони присилали свої рекомендовані суми кожного місяця різні і дозодило до 500 грн в місяць. Воля самовільно міняє ціни і знімають гроші тоді коли заманеться і скільки заманеться!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВЗАГАЛІ!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дмитро. Дякуємо за ваш відгук. Ми працюємо та прагнемо, щоб абоненти були задоволені якістю наших послуг та сервісом компанії. Стабільність інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. В особистому кабінеті в рекомендовану оплату включено борг(якщо є, у вас немає) оплата за поточний місяць та сума до сплати за наступний місяць. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат, вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
21 лип 2023 07:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
70.68 Мбіт/c
Upload:
33.73 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Счас вроде бы ничего - но пинг 242 мс))) А днем обычно 40 мс максимум... Интернет скачет как тарантас по колдобинам. Если вы думаете что тн. консультант вам поможет - оставь надежду всяк сюда входящий - это же неволя. Консультантов очень волнует отзыв - что по стационарному телефону 5024022 - совершенно секретному - оставить невозможно. Я за почти 20 лет прошел вс круги Воли неволи и понял одно - все проблемы именно с их стороны, не ведитесь на плохо прикрученные кабели и замеры скорости с обязательным занятием камасутрой!!! Всунь высунь))) Затейники они там невольцы))). У меня подходит срок очередного квеста по продлению пользования их замечательными услугами - готовимся к новым квестам. С обязательным заклинанием - заходите в личный кабинет, хотя давно заявлено - у меня нет кабинета только ванна и кухня!!! Но снова и снова с упрямством достойным лучшего применения каждый новый "консультант" - расскажет мне дежурную фразу - у нас хорошо все, а что у вас - да нам плевать!!! За 20 лет я понял - что воля это в первую очередь метеостанция: включил телек - если квадратики - идет дождь снег, пропадают каналы etc. Возвращение каналов Discovery у уважаемой компании заняло 2 месяца!!! Discovery Science подключался именно столько!!! Но вот наступает август и начинается старая песня - контора передовая, кабинет и прочая = ну и обязательный прогон что их коаксиал самый коаксиальный в мире - и менять они ничего не будут - нет коллективных писем от прокинутых невольцами клиентов - а ниче что клиенты уехали... та пох - доим оставшихся!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Сергей (Київ)
20 лип 2023 13:49
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
380938183934
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хотел поменять пакет, так как Воля в очередной раз подымает цены за услуги, прикрываясь качеством услуг. Но скорее всего улучшения только у хозяев и сотрудников Воли. Дозвонится до менеджера не возможно. Отправляют в личный кабинет. В лично кабинете можно перейти на пакет только гораздо большей стоимости. То есть поставили в стойло и стойте обделанные. Ладно, выбрал пакет, подключился а по факту переключили совсем на дрогой пакет, который мне не походит. Скорее всего надо думать р новом провайдере т.к. на Воле отношение к потребителю просто отвратительное.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Сергію, добрий день. Компанія Vоlia постійно інвестує у модернізацію мережі та обладнання, щоб забезпечити стабільну роботу наших послуг. В кінці минулого року ми інвестували понад 70 млн грн в енергонезалежність для забезпечення наших абонентів надійним та якісним зв’язком. Наші спеціалісти працюють у режимі 24/7 задля надання послуг, аби всі наші співвітчизники могли працювати, навчатися й були на зв’язку з рідними та близькими. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Олексій (Київ)
17 лип 2023 13:39
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Договір:
372725
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожен абонент воблі проходить три стадії. 1. Радість від підключення (бо до цього не було взагалі нічого). 2. Ніби норм, все одно нема альтернатив. 3. Да вони взагалі, ох?%$и, відключаюсь нахер. Ось і я пройшов весь цей буремній шлях неВолі. майже 20 років терпіння). Після діалапу по аналоговій лінії було норм (десь 2004 50 грн за 1гБ)...а потім історія як у всіх. Все дорожче, а якості щось не краще, але альтернативи не було. Пам’ятаю і проблеми з постійною перегрузкою купленого у них же Доксіс2 модема…і підключення якихось доп пакетів, на які я ніби погодився.. постійні зміни каналів.. якість інтернету не супер(хоча мене в принципі влаштовувало), борги в мінус, хоч послугою не користувався і постійно борг відключав..зникнення пошти…коротше як у всіх. Останніми краплями стали проблеми, які неВоля не буде вирішувати: 1. Чергове здорожчання пакету, при тому ж не супер інеті (40 Мбит/с, але нестабільно..хоча бачу, що в багатьох набагато гірше) і купі непотрібних каналів, 530 грн вже вартість, на секундочку. 2. При такому інеті вже неможливо користуватись декільком людям, один в ютубі у всіх інших вже тормоза. 3. Неможливість відключити тв і залишити тільки інет (ну можливість типу є, але нема). 4. Знову якісь мутки з боргом (ніби робили, щоб не відключати тих хто не може сплатити, але платити то доведеться, і не важливо користувався чи ні), скільки людей попались на це, хто зі своїх домівок поїхав чи втратив. 5. Неможливість Повністю на якийсь термін вимкнути послуги, ну ця шняга з “мінімальними послугами” за 100грн\міс.Я взагалі до цього не юзав, а просто шарив інет всім з балкону коли не користувався сам. 6. Невідповідність інформації на сайті (перехід на інший тариф не з наступного дня, як було вказано на сайті, а з наступного місяця- хотів під кінець спробувати 200 Мбіт), це мабуть щоб дочекатись коли мій пакет зросте і перехід на обраний буде платним. 7. Абсолютна непрацеспроможність мобільного застосунку (не перейти на пакет, а ні вимкнути кредит, неможливість переглянути пакети, неможливість переглянути заявки), при чому, як виявилось про ці проблеми знають вже з пів року. 8. Одним словом роблять гірше, але намагаються довести тобі, що роблять краще (а може й самі вірять в це). Інші проблеми: 1. З тиждень чекаю посилання на правила надання послуг, бо на офіційному сайті знайшов таки сторінку в якій попереджалося про зміни(Новини) і посилання на детальні зміни тільки посилання тупо на головну сторінку), таки знайшов сам. 2. Ніхера не зробили, щоб під час віялових відключень забезпечити абонента звʼязком. 3. Нема норм описів пакетів. 4. Ну і сумно коли хтось із друзів жаліється на інет, а виявляється, що в мене і гірше і дорожче в два рази). Коротше, таки зібрався з силами і перепідключився на іншого провайдера, поки що, небо і земля(вау ефект досягнено, всі задоволені), я тільки зараз усвідомив на якому гівнф я сидів весь цей час. Точно тепер знаю, що проблема була не з моєї сторони (роутери\кабелі).Тепер залишилось закрити договір поки баланс в плюсі(почитав форуми, це ще тей челендж). Також зауважте, у неВолі, за останні роки відтік клієнтів перевищує прилив(почитайте форуми працівників), та й ті що приходять, на акційних тарифах ( і багато з них також потім тікають, так як навіть акційний тариф до кінця акції можуть підняти), АЛЕ прибуток збільшився в СІМ разів, от і думайте за рахунок кого.Також раджу перечитати ДОУ та інші форуми, щоб не попастися на їх афери при відключенні(всякі там “Контакт” або “недоздане\некоплектне” обладнення). Шановна воля, світ змінюється, росте конкуренція, вже не катить “бери, що дають, все одно не маєш вибору”, темних плям, де ви монополісти, стає менше. В мене таке відчуття, що воля переживає зараз так званий slow-motion trainwreck і намагається нахапати бабла, вже навіть не соромлячись і не зважаючи на репутацію... Наостанок, перед відключенням, застопорив послугу ( “мінімальними послугами”) та навіть не зміг відкрити цей сайт-супер швидкість)) за що 100 грн?....не полінився відновив послугу (все одно з відгуків розумію, що гроші на балансі повернути- ще той гемор) щоб залишити відгук...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Олексію, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що у вас склалась така думка. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Київ)
02 лип 2023 20:41
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість послуг жахлива!!! Швидкість гірше за черепаху, а ціни постійно підвищуються. Під час блекаутів не було світла по 12-18 годин, вартість вираховували майже на 100 %. Нікому не раджу даного провайдера!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тому вартість Вашого тарифу з 01.07.2023 змінена. Тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Зокрема, залежно від тарифу та технології підключення. Щоб дізнатись деталі та замовити вигідні пропозиції вже сьогодні, заходьте на my.volia.com до 31.08.2023. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Київ)
26 черв 2023 14:55
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
85754
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інет провайдер. Під час блекауту (грудень - березень) інет був не більше 8 годин на добу. Змінити свій тарифний плане (інет+ТВ) на інет не дають. Підняли абонплату. Вже два роки плачу за послуги, якими не користуюсь (ТВ). Нічого змінювати не бажають, а тільки нав'язують нові ТВ пакети. Закінчую користуватись цім провайдером.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Ярослав (Київ)
26 черв 2023 01:47
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Такого тормознутого трафіка інтернету я ще не бачив, тормозить так наче в бункері знаходишся, а не в дома. З кожним разом дорожчає, а послуги не покращують. В ночі зовсім трафік низький не рекомендую вони тільки обіцянками годують та піднімають тарифи. По телевізору купа каналів які не те що не хочеться дивиться, а навіть вмикай телевізор. Гроші гребуть з людей тільки не зрозуміло за що НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВОЛЯ КАБЕЛЬ.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ярославе. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат, вказавши номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
21 черв 2023 09:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Получила СМС счастья» от незабвенной Воли. Мол с 1 июля по вашему новому тарифу (я не просила!) у вас будут БЕЗ ОПЛАТЫ допканалы. Мне не нужно. Предвижу подвох. Звоню. Отвечают вежливо. Но мимо вопроса. Так и хочется использовать фразу из изъятого в тарифе фильма: «Абрам! Не валяй дурака! Им нужен Федотов!» Наконец узнаю. Что в понимании Воли 55 грн в месяц – это «БЕЗОПЛАТНО!». Ну да. Разве это деньги! А в сумме - более 500! Мелочь. А неприятно. И удрать нельзя – в доме других нет. И это во время войны. Когда государство призывает поддерживать прежние тарифы и вместе с народом переносить тяготы. Ребята! Снимайте вышиванки!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тому вартість Вашого тарифу з 01.07.2023 буде змінена. Тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Зокрема, залежно від тарифу та технології підключення, абоненти отримають доступ до телеканалів групи Discovery. Наші абоненти можуть на вигідних умовах придбати сучасне обладнання у розстрочку за умови підписання додаткової угоди. Ми досліджуємо періоди актуалізації цін інших провайдерів. Наразі, ми маємо інформацію, що більшість провайдерів підняли ціни раніше за нас. Однак Volia разом зі зміною тарифних планів значно розширює перелік послуг для всіх клієнтів. Також, за бажання ви завжди зможете вибрати інший, доступний для підключення, тарифний пакет та отримати додаткові переваги. Це можна зробити в особистому кабінеті, написавши нам у онлайн чат, зателефонувавши до кол-центру або в будь-якому з ЦСТ вашого міста. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Київ)
09 черв 2023 19:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
3.89 Мбіт/c
Upload:
8.45 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Як тільки на рахунку закінчуються гроші так швидкість знижується, а після поповнення рахунку швидкість так саме низька.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Після оплати послуги відновлюються протягом години автоматично. також, рекомендуємо перезавантажити обладнання для оновлення сигналу. Якщо ситуація не змінилась, причина низької швидкості може бути не в обмеженні послуг. В такому випадку, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Київ)
31 трав 2023 14:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обладнання, яке надають не працює, єдине що радять перезапускати та від'єднувати кабель, допомагає на годину, заміна обладнання яке не працює також треба їхати самому, сама швидкість інтернету, коли він є залишає бажати кращого, бо не завантажує іноді звичайні сторінки, не кажучи про потокове відтворення контенту. З цим провайдером більше часу користуюсь мобільною роздачею під час роботи.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Заміна обладнання можлива через виклик майстра. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг