Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Харків)
04 лист 2024 09:45
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.96 Мбіт/c
Upload:
16.69 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Раньше я слышал только слухи о том, что воля - худший провайдер в стране, пока не столкнулся с этой конторой сам. И оказалось, что эти слухи - только маленькая толика правды. - Абсолютно некомпетентная техподдержка, уверяющая, что мак-адрес роутера меняется после сброса. - Тариф 100 Мбіт/с, в котором только по праздникам есть хотя бы 20 Мбіт/с. - Без предупреждения подняли абонплату за эти "100мбит" до 340грн. У триолана гигабит стоит 300 и он там реально есть. И не приходится переключаться на мобильный, когда кто-то из родных просто решил фильм онлайн посмотреть и даже сообщения в мессенджерах отправляются по 5-7 секунд.
Не рекомендую. Категорически. Хуже, чем воля, нет ничего.
Не рекомендую. Категорически. Хуже, чем воля, нет ничего.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Харків)
17 вер 2024 21:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
11.17 Мбіт/c
Upload:
9.07 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В принципе если вы не хотите чего-то особо быстрого и супер сервиса, то провайдер подойдёт вам, и посмотрим что будет после слияния Воля и Лайф, может интереснее.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Харків)
18 серп 2024 09:27
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Новым клиентам подключаться не советую, а старым посоветовал бы бежать. Ибо цены растут с каждым месяцем в геометрической прогрессии. Качество от этого не улучшается. Колл-центр ужасный.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харків)
15 серп 2024 18:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь уже больше 2 лет все отлично, даже без света работает оказаться в подъезде живет сотрудник компании.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук.
Аноним (Харків)
14 серп 2024 18:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
885.42 Мбіт/c
Upload:
838.5 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не знаю, почему все так жалуются на данного провайдера? Скорость вроде бы хорошая, за ту цену, которую они запрашивают.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук.
Владислав (Харків)
17 лип 2024 19:23
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
100 Мбіт/с только на бумаге на любых роутерах, хоть Линксис хоть Меркури хоть топ Асус. Качество сети говно, ответы поддержки это гениально "перезагрузите роутер". Спасибо за я задолбался перезагружать роутер 11 раз за день. Я не для того подключал интернет, что б перезагружать роутер. Не рекомендую жаль что никого нет доступных кроме этих гениев.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Владислав. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харків)
17 черв 2024 17:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самая конченая компания, ни один из пунктов не выполняется, оператор стандартными фразами тебя отшивает, скорость вечером настолько низкая, что глючит все.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Харків)
16 квіт 2024 17:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.47 Мбіт/c
Upload:
1.87 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дешеві "БАРИГИ"! За велику абонентську плату надають послугу дуже низької якості, яка не відповідає ніяким стандартам! На зауваження не реагують! Зв'язатися з керівництвом компанії і поскаржитися неможливо, а оператор - "Попка - дурак" ні за що не відповідає і нічого не вирішує! ПОВНЕ ЛАЙНО!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Сергей (Харків)
02 бер 2024 11:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
37.73 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество услуг отвратительное! Сбои и низкая скорость постоянно! Без предупреждения переводят на более дорогой тарифный план!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Сергій. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Компанія інформує про зміни на нашому сайті у розділі "Новини" за посиланням: https://volia.com/ukr/news/ Також, за допомогою смс повідомлення та на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com. При підключенні менеджер інформує про термін дії акційних умов та вартість регулярного тарифного плану. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Illia (Харків)
23 лют 2024 13:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
432.1 Мбіт/c
Upload:
517.26 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В принципе, всё отлично, особенно учитывая тариф – гигабитный интернет, телевидение и сим-карта за 390 гривен, просто идеально. По интернету тоже всё в порядке: обещанный гигабит, фактически получаю 500-600 мегабит. Для меня это вполне удовлетворительно. Но есть некоторые нюансы с телевидением – иногда возникают проблемы, появляется белый шум. Лично мне это не особо важно, так как я редко смотрю телевизор, но бабушке это доставляет неудобства. Приходится обращаться к мастерам. Сим-карта, в целом, тоже в порядке – 20 гигабайт интернета и безлимитные звонки за 390 гривен. Наиболее радует, что за всё время пользования не было ни одного отключения, даже после близких прилётов. Для меня это важный плюс и является приоритетом.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Illia. Дякуємо за позитивний відгук.
Аноним (Харків)
09 січ 2024 19:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.66 Мбіт/c
Upload:
1.67 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество интернета просто ужасное, 0.68 при оплате 450 грн в месяц. Просто ужас и издевательство.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Анна (Харків)
06 січ 2024 22:56
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто самый отвратный интернет в городе! Это просто ужас! Ни дозвониться, ни решить вопрос, ни устранить проблему! Интернета просто нет! Ничего невозможно загрузить даже на телефон! Просто gavno!!! Буду разрывать договор!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Анна. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харків)
14 груд 2023 12:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
692.14 Мбіт/c
Upload:
815.69 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Всё устраивает. Отличный провайдер. А кого не устраивает Ваши проблемы. Подключился на 500 Мбіт/с скорость даже больше...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за позитивний відгук.
Андрей (Харків)
31 жовт 2023 22:10
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.93 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
100 Мбіт/с отсутствует от слова СОВСЕМ!!! Просто мучение, до техподдержки не дозвониться, прослушаешь все меню и забудешь зачем звонил. Не удается связаться с сервисом reCAPTCHA. Проверьте подключение к Интернету и повторите попытку.-вот такой вот скоростной интернет. Пора прощаться с таким провайдером!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрію. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Олег (Харків)
27 жовт 2023 17:45
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
5041430
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мій чоловік інвалід з невеликою пенсією попав до шахраїв, а саме ТОВ Воля. Ситуація виникла наступна у під'їзді хтось нашу антену підключив до Макснету, пропало телебачення, чоловіку сказали якщо поломка у під'їзді виклик майстра безкоштовно, поломка у квартирі - ремонт платний. Та й надурили його.З нього здерли 150 грн. За те що його антену просто витягли від Макснету та й вставили у коробку від Волі. Відключаемося від цих шахраїв й не бажаємо більше мати з ними справу.Особливо пенсіонери повинні бути обачними з цими бізнес менами що наживаються так під час війни.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олег. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваша скарга в процесі вирішення. Будь ласка, очікуйте. Якщо у вас лишилися додаткові питання просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харків)
16 жовт 2023 16:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.39 Мбіт/c
Upload:
0.13 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот так выглядит пакет 100 Мбіт/с. Как можно с таким интернетом не то что работать, а вообще жить? Стоимость тарифов в военное время повышают, а над качеством даже не задумываются!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть який у вас був номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харків)
20 вер 2023 17:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кредо этой недокомпании это не у нас скорость интернета слабая, это у вас обои зеленые, потому скорость плохая.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Аноним (Харків)
20 вер 2023 17:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не вздумайте связываться с этими, интернет очень медленный, постоянно пропадает. Операторы стандартными фразами тупо вас отшивают.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Дмитрий (Харків)
22 серп 2023 00:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
3991120
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Если вы думаете, подключать ли провайдер Воля - мой ответ будет НЕТ. А если вы ещё клиент по какой либо причине - советую как можно быстрее разорвать договор. Я клиент этого провайдера всего 5 дней, но более низкосортного и наплевательского отношения к клиенту и просто как к человеку я никогда в жизни не видил. Поверьте, если всё было бы "окей" - я не тратил бы своё время на написание данного отзыва, просто обязан предупредить вас. Итак, все круги ада расскажу по очереди. 1. ПОДКЛЮЧЕНИЕ. 10 августа 2023 я набрал горячую линию и оставил заявку на подключение 1000 Мбіт/с интернета (не 80 Мбіт/с, не 110 Мбіт/с, а 1 Гбіт/с). Через несколько дней пришёл мастер, и сказал что сразу установить не может, нужно сделать подготовительные работы чтобы провести кабель. Окей, всё подготовил, договорились на понедельник 14.08.23. В этот день по факту меня уже набрали и сказали что если поломки по инфраструктуре самого дома, поэтому перенесут на среду 16-го. В среду мастер не пришёл, уже не помню по какой причине. С оператором договорился на 17-е четверг С 16:00 ДО 20:00. В этот день я был в городе по своим делам, и мне пишет в Телеграмм менеджер клиентов в 13:13, о том, что мастера ждут меня возле дома. Это как? Почему пришли раньше и не предупредили (они врали, что поставили в известность меня). Окей, я ответил Ольге - через 20 минут буду, они ПОДОЖДУТ? Она пишет - подождут. ОК! Я выезжаю - прибыл ровно через 20 минут, но на месте их не было. Какого фига? Звоню этому "мастеру" - он взял с 3 или 4 раза, - говорит: ну мы же не можем вас ждать (алё, мы договорились, что 20 минут ждём). Он говорит, что приехать не может, после того как я убедительно попросил его прийти сейчас же - он сказал "Да, сейчас будем". Вопрос: а может заявок никаких не было, и оно просто пошли покупать пирожки? Через 30 минут приехали к дому. Один из них был максимально не коммуникабельный мастер, делал всё "тяп-ляп", подкинул кабель под роутер, просверлил, и сразу попросил подписать договор (про хамское общение на русском я уже молчу). После того, как я попросил проверить качество 1000 Мбіт/с интернета - он проверил на СпидТест и сказал что выдаёт 180м/с и сказал "так и ДОЛЖНО быть". На доп. вопросы - просил только подписать договор и после поспешно ушли. всё. КАЧЕСТВО. Попользовавшись интернетом с ужасной скоростью 80-210 Мбіт/с, и ПОСТОЯННЫМИ попаданиями сети (роутер в порядке), а вот сеть пропадает каждые 20 минут. Я набрал в сервис в субботу 19-го и попросил вызвать мастеров, чтобы провели тест интернета на выходе через кабель. И тут оказалось что все 3 оператора говорят абсолютно разную информацию, но сходятся в одном: у меня каким-то чудом подключен (сто) 100 Мбіт/с интернет. (Почему??? если у меня в договоре 1000 Гбіт/с). Никто из операторов не смог этого обьяснить мне. После моей просьбы они подключили функцию "Сила скорости" что немного прибавило (20-30 Мбіт/с). ВЫЗОВ МАСТЕРА НА ДОМ. Идём дальше. Воскресенье, я переставил все планы и жду мастера с 4 до 8 вечера. Он мне набрал по факту уже в 18:00 и сказал что уже был на Бучмы 6А, проблема была не в роутере (как он это определил?) и сказал, что проблема решена, что именно - он не уточнил. (Как он проверил, что проблема решена?). Роутер и скорость не были проверены, так как "сегодня воскресенье, выходной". Так мне дату назначал оператор, и я подтвердил время. И самое главное - проблема не устранена. Хоть скорость примерно та же, но интернет перезагружается всё так же, каждые 20-30 мин, по 5-10 сек. Сказал, что прийдёт завтра, но даже не спросил удобное время на завтра. В понедельник 21-го мне набрал второй мастер (адекватный более менее). И сказал что этот мастер (его номер 0632813223) сегодня выходной, поэтому вчера не захотел (ЭТО КАК??) ко мне идти, и поставил запись на завтра (пн) когда у него выходной. Пришёл ко мне этот второй мастер, сделал замер скорости и при 1000 МЕГАБИТНОМ интернете через кабель ВЫДАЁТ 480 загрузка, 170 отдача (по результатам СпидТест).Сказал, что что-то нужно будут менять, и вызвал других техников. ВЫВОД: Этот интернет, даже за 100-200 грн дешевле чем у других не стоит ваших дней и часов времени, и огромного кол-ва потраченых нервов. Я на 99% уверен, что провайдер прочтёт этот коммент и никакие меры не примет, так как этот обыденность для них, но Вас всех прошу - берегите время и нервы.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дмитро. Дякуємо вам за надану інформацію, ваші зауваження не залишаться без уваги, інформація зафіксована і передана для опрацювання відповідним співробітникам. За вказаним номером договору оформлена заявка на виклик майстра, за адресою необхідна заміна комутатора для відновлення швидкості. Також, бачимо від вас звернення щодо відмови від послуг. Дуже шкода що ви прийняли таке рішення, ми можемо допомогти вам у вирішенні проблеми та будемо раді з вами співпрацювати!
Аноним (Харків)
11 серп 2023 20:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую данного провайдера! Очень плохой интернет, пропадает каждые 5 минут, вызывал мастера, они отклоняли заявки каждые 2 дня, в конечном итоге мастер позвонил и сказал что приедет через 2 часа, но никто так и не приехал.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг