Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Луцьк)
19 лист 2024 19:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
900095802
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цей інтернет-провайдер абсолютно не виправдовує своїх обіцянок. Швидкість навіть близько не досягає заявлених 100 Мбіт/с — в найкращі дні отримую максимум 20-30 Мбіт/с, а іноді й менше. Інтернет пропадає до 10 разів на день, а інколи не працює зовсім. Оператори абсолютно некомпетентні. На мої скарги щодо низької швидкості одна з співробітниць вирішила звинувачувати моє «старе обладнання», хоча при виклику майстра минулого року замінили його лише частково і проблема з якістю інтернету не вирішилась. На питання :"чому ж тобі моє старе обладнання не замінили на щось краще?", відповіді не отримала. Додатково посилаються на пункт 7.7.4, який дозволяє їм надавати 70% від заявленої швидкості, при прописаний в тарифних планах 100 Мбіт/с). Стабільність покриття нульова, а технічна підтримка не допомагає. Якщо цей відгук допоможе комусь уникнути підключення до цього провайдера — буду рада.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Анонім (Луцьк)
24 квіт 2024 22:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
8766836
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нізащо в житті не беріть цей інтернет! Це найжахливіший провайдер в житті! Вам будуть срати в вуха поки ви не віддасте всі гроші їм!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Прикро, що у вас склалась така думка. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Як бачимо, за вашою адресою є заявка на виклик майстра для заміни обладнання на сьогодні, 25-04-2024 р. Очікуйте, будь ласка, майстра та відповідайте на телефонні дзвінки. Якщо є додаткові питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Віталій Помазанка (Луцьк)
10 жовт 2023 18:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Буду писати з помилками бо на нестандартній клаві без кирилиці. Вітаю воля, ви цілком заслужено отримали стутус гіршого провайдера за всю історію нашої країни. Я розумію що ви вже мабуть тих абонентів зовсім не рахуєте і за людей не вважаєте, бо монополія на псування людям життя в сенсі мережевих підключень досі за вами. Спочаку ви в місті Луцьку "зїли" мого провайдера, і поставили мене перед фактом що тперер я належу до вашого пекла. Звичайно одразу зміна тарифу, я ка постійно мінялась в геометричній прогресії, але чорт з вами всі хочуть їсти, але якість, якість інтернету, це жихливий жах. Після поглинання іншого провайдеру перші пару місяців було все гаразд, а потім почалося, втрата звязку, спочаку пару разів на місяць, потім пару разів на тиждень, потім знову все гаразд якийсь час, потім знову нема звязку, потім викоикаєш майстра, сидиш пів дня без інтернету, потім до тебе звонять майстри, так вибачте була проблема десь на комутаторі (чи як вого зветьсями) вашого будинку ми її усунли, користуйтесь. Проходить два дні знову та сама пісня, я знову звоню на гарячу лінію, балакаю з вашим консультантом, мені радять знову ті дитячі рішення про вимикання та вмикання роутера в розетку, і так далі, результату 0, знову оформляють заявку на виклик майстра, знову я сиджу пів дня без інтернету, знову все ремонтують чи латають, але тепер навіть не повідомляють про результат робіт, типу слідкуйте сами. Потом знову пару місяців все гаразд, і ось сьогодні знову та сама пісня, нема інтернету, виклик майстра, після 15:00 з'являється, алілуя. Це була остання капля, завтра я іду скасовувати договір оскільки іншого провайдера вже знайдено. Воля - провайдер для мазохістів яким головний біль приносить задоволення.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Віталій Помазанка, добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть який у вас був номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Луцьк)
12 черв 2023 09:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий день, Воля інтернет взагалі обнагліли! Плати самушетчі,а інтернет гамно((( Глючить ужасно!!! Свою думку на зміну інтернету не передумала!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Шкода, що у вас виникло подібне враження. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами. Будь ласка, зверніться у наш чат для перевірки підключення. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Луцьк)
05 трав 2023 11:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Консультант Аліна не компетентна у своїй роботі ще й хамло. Воля це гімно. Ніколи нормально не працює.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо вам допомогти і змінити ваше враження. Будь ласка, опишіть ситуацію етальніше у нашому чаті на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00. Будемо раді змінити ваше враження!
Вікторія (Луцьк)
01 квіт 2023 11:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля це найгірший інтернет, найгірший додаток, все що може бути найгірше це про Волю. Маєте можливість підключити щось інше, обов'язково робіть.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Вікторія. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Луцьк)
01 лют 2023 20:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
99.26 Мбіт/c
Upload:
9.62 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Без світла немає інтернету, жахливі тарифи, телебачення яке нікому не потрібне, перебій зв'язку інтернет з'єднання. Ви, як клієнт, ніколи не будете мати можливості подзвонити на гарячу лінію "Воля" і вирішити своє питання. Ніколи не беруть слухавку, не мають зворотного зв'язку. Залишив заявку на підключення нормального інтернет провайдера і сподіваюсь як швидше попрощатися з цим неподобством. Хай вам Мед!!! Непутящі!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. На жаль, по в країні діють віялові та аварійні відключення світла, проводяться роботи обленерго, тому наше обладнання теж в цей час не працює. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб віялові відключення впливали чкомога менше на послуги компанії. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Олег (Луцьк)
27 груд 2022 22:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.03 Мбіт/c
Upload:
2.56 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ніколи не підключайтесь до Волі, це самий жахливий провайдер. Мобільний інтернет працює стабільніше. Мені дуже прикро, що я не маю можливості перейти до іншого провайдера і маю терпіти це неподобство. Бажаю провайдеру "Воля" зникнути!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Олег, добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Луцьк)
16 груд 2022 07:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.3 Мбіт/c
Upload:
1.65 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
380979487064
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все вже достали, переходжу на іншого провайдера. Довго я терпів, але вже не хочу. Швидкість інтернет з'єднання просто жахлива.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені нашими послугами. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для швидкого усунення несправності низької швидкості, наполегливо радимо виконати тест https://speedtest.volia.com/ прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу та надайте, будь ласка, результат тесту нам у чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Луцьк)
06 груд 2022 14:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
60.85 Мбіт/c
Upload:
37.54 Мбіт/c
Договір:
Договір № 900762961
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після оплати послуги на початок місяця (грудень) мали переплату. Перевели додатково 251 грн. на рахунку провайдера 340,48 грн., як переплата. Списали двічі спочатку залишилося на 5 грудня 315,97 грн.. 6 грудня вже на рахунку 303,71 грн. Що, за списання??? Мабуть переплату до кінця місяця "спишуть", як корова язиком. Якщо, переплата в других провайдерах кошти недоторканні, оплата йде на наступний місяць. Буду чекати відповіді, але думаю марно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. По вашому договору списання абонентної плати виконується щодобово рівними частинами пропорційно кількості днів в обліковому періоді (місяці). Самостійно стежити за станом рахунку або поповнити його, ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мій рахунок". Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Наталія (Луцьк)
04 груд 2022 23:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
901362499
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже два тижні як в нас є інтернет пару годин на день, бо провайдер зажав гроші і поставив обладнання одне на два будинки і нам не повезло бо саме обладнання стоїть не в нашому будинку а в сусідньому, тому коли відключають світло в сусідньому будинку то в нас пропадає інтернет і ТБ, а коли з'являється світло в сусідньому будинку то у нас виключають світло і виходить якийсь безперервний круг, в якому оператори кабель волі нічим не можуть допомогти а радять почекати зранку до 22:00 вечора для появи інтернету і ТБ, чому оплачуючи послуги сповна я маю чекати на інтернет цілий день я вважаю це ненормальним, потрібно щось вирішувати ідіть ставте своє обладнання в кожному будинку, чому я як ваш клієнт маю бути цілий день без інтернету коли оплату беруть в повній мірі, єдине що запропонували це знижку в 100 грн. хоча мені потрібне якісне надання послуг яке обіцяли при підключенні а не знижки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Наталія, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуга не може надаватися. Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Також ми побудували 11 додаткових резервних лінків, що дозволяє нам оперативно перекидати трафік зі знеструмлених частин мережі на інші. Без живлення обладнання не може працювати. На жаль, наразі ми не можемо повністю уникнути впливу відключень електроенергії, але продовжуємо працювати над вирішенням даного питання. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Луцьк)
17 вер 2022 21:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый убогий провайдер интернета. Не советую подключаться. Когда Вы начнете нормально работать? И за что люди платят деньги?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анастасія (Луцьк)
08 вер 2022 11:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901665634
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я жалію що зв’язалася з провайдером воля, я поїхала з квартири ще з квітня і договір ще не розірвали, спочатку було важко зв'язатися, коли виходило, робітники відповідали заїждженим текстом, тоді коли я отримала заяву, вказала дату розірвання 02.08.2022! І ось вересень місяць і мені приходить платіж? Інтернетом ніхто не користується.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Анастасія. Дякуємо за відгук. Прикро, що у вас склалась така думка. Згідно з інформації з бази даних компанії, договір було закрито відповідно до вказаної в заяві дати, 02-08-2022 р. Заборгованість, що виникла по договору це нарахування за попередній період. Для деталізації ви можете звернутись до нашого чату. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Луцьк)
14 квіт 2022 01:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
23.5 Мбіт/c
Upload:
8.1 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Как "это" может существовать в 2022 году? Провайдеры, которые находятся в зоне боевых действий умудряются предоставить стабильность. Вы на протяжении всего своего существования даёте ужасную скорость, потери пакетов и старое оборудование за неадекватные цены. Была бы моя ВОЛЯ, давно уже бы про вас забыл. Но увы, это монополия.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Прикро, що у вас склалась така думка. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Александр (Луцьк)
09 бер 2022 19:11
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.79 Мбіт/c
Upload:
26.02 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета НИКОГДА (даже 80%) не соответствует оплачиваемой, техподдержка не квалифицированная, пользуюсь потому что нет альтернативы.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Александр, добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Луцьк)
06 лют 2022 13:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.52 Мбіт/c
Upload:
4.42 Мбіт/c
Договір:
380979487064
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Що за швидкість щось робіть з цим. Таке неприпустимо. Якщо не зміниться ситуація доведеться прощатись з провайдером. WTF???
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо відповідати всім вимогам якісного обслуговування та хочемо, щоб абоненти були задоволені нашими послугами. Дякуємо, що знайшли час повідомити про дану ситуацію. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Користувач (Луцьк)
12 січ 2022 11:04
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не мастак залишати негативні відгуки, проте лише так можна вберегти інших користувачів від некомпетентності компанії та абсолютно неадекватного ставлення до своїх клієнтів. Якщо коротко - неадекватність обслуговування, неправдива (або прихована) інформація у тарифах, абсолютно байдуже ставлення до клієнта, його часу та негативних вражень від компанії. 1. Перед Новим 2022-м Роком компанія проінформувала, що з 12 січня 2022 року переходить на нові тарифи. Як вже потім, після колосально великої кількості витраченого часу та регулярних дзвінків в колл-центр, оператор центру підтримки клієнтів повідомив, що, виявляється, на сайті Ви не зможете ознайомитись з новими тарифами аж до 9-го січня, оскільки компанія ще не встигла внести зміни на сайт, тому Ви бачите лише старі тарифи. (В моєму розумінні, якщо компанія з таким охопленням клієнтів банально не може впоратись зі зміною інформації на своєму сайті, щоб зекономити своїм клієнтам колосальну кількість часу - їй просто плювати на своїх користувачів. Хай телефонують і висять на лінії, яка різниця, правда?). Тобто якщо Ви новий клієнт і хочете підключитися до Воля-Кабель, на сайті Ви побачите абсолютно недостовірну інформацію. Щоб взнати достовірну інформацію по тарифах, Ви повинні телефонувати в колл-центр і чекати 10-15 хвилин, поки з Вами зв'яжуться і дадуть достовірну інформацію. Насправді, навіть після цього Вам можуть надати неточну інформацію. У моєму випадку, три різні людини вказували різні ціни і можливості по тарифах. 2. Про некомпетентність оформлення заявок на підключення навіть розписувати не маю бажання. Замовив лише Інтернет - майстер з підключення телефонує, і каже, що замовляли Інтернет + ТБ, а те, що оператор щось наплутав - не його проблеми. (Ну правильно, це наші з Вами проблеми. Телефонуйте знову в колл-центр і чекайте, поки з Вами зв'яжуться. І пам'ятайте, що Ваш час нічого не вартий). 3. При підключенні інтернет-провайдера для нас важлива саме швидкість інтернету. Був прекрасний тариф на 200 Мбіт/с. З 2022-го дана швидкість доступна лише у найдорожчому пакеті, куди входить Інтернет+ТБ+Мобільний. Якщо Вам потрібен лише інтернет, доступно лише 100 Мбіт/с. Як на мене, тут теж пахне жлобством. 4. Якщо в компанії з'явиться нова технологія за ті ж гроші, то Вам про це ніхто не повідомить. В моєму випадку, користувався Телебаченням зі старою приставкою від Воля, яка постійно зависала (Wi-Fi роутер стояв поруч, проблема була не в цьому), а потім випадково взнав, що в користування надають нову, більш якісну. Питання з зависанням не здатен вирішити жоден технік, а банально замінити приставку - не за їх правилами. 5. Якщо після розмови з оператором залишити найменшу з можливих оцінок, Вам ніхто не зателефонує і не поцікавиться, що Вас не влаштувало. Компанії абсолютно все-одно. 6. Ну і останнє. Після прямого запитання оператору, чи можна подати скаргу, наприклад, на роботу компанії з клієнтами (банально залишити відгук для покращення якості обслуговування та роботи над помилками), я почув відповідь - ні, не можна. І цим все сказано. Чи порекомендував би я будь-кому інтернет-провайдера "Воля-Кабель"? Лише у випадку, якщо в Вашому будинку немає іншого провайдера. Дуже прикро бачити, як колись могутня компанія перетворилась в шарашкіну кантору.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Компанія Воля працює в правовому полі. Надання послуг компанії проводиться в рамках чинного Законодавства нашої країни. Як і будь-яка інша компанія, що має ліцензію на надання телекомунікаційних послуг, Воля приділяє максимальну увагу за дотриманням умов договору та діючих Правил надання послуг (прейскурантів і тарифів). Наразі наша компанія проходить період змін. Разом із новим власником – компанією Датагруп ми змінюємо підхід до обслуговування клієнтів. Ми цінуємо кожного клієнта, та робимо все, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та її сервісом. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. В межах цього процесу ми проаналізували переваги всіх наших абонентів та розробили принципово нову систему тарифів, що ґрунтується не на кількості послуг, а на їхній якості та побажанні наших клієнтів. Тепер ви будете дивитися саме той контент і ті телеканали, які вам напевно сподобаються, й отримувати ті послуги, які вам необхідні. А також отримаєте можливість без доплат змінити застарілу ТВ-технологію на сучасне цифрове телебачення з доступом до онлайн-кінотеатру Volia TV. Тож з 1 січня 2022 року ми повністю оновили тарифні пропозиції для діючих абонентів. А також активували для вас новорічний промоперегляд всіх доступних на платформі телеканалів. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс, можливість залишати скарги за вашим бажанням присутня, компанія, також, перевіряє причини низьких оцінок. Ваша ситуація потребує детальнішого розгляду. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації та ви не вказували номер договору, просимо звернутися до нашого чату для вирішення ваших питань. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Василий (Луцьк)
09 груд 2021 22:00
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожного вечора пропадає по пару разів інтернет. Відповідь в стилі «перезагрузіть роутер» не влаштовує, при тому що так вже більше місяця. Підтримка не дає ніякого результату! Виконувалось підключення і через роутер, і напряму через кабель.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Василий, добрий день.
Дякуємо за відгук! Ваша думка важлива для нас. Можливо ситуація має нестандартний характер. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть детально суть питання.
Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки.
Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти.
Анонім (Луцьк)
09 груд 2021 21:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Download:
76.22 Мбіт/c
Upload:
64.62 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Норм интернет провайдер мне нравиться скорость как и заявленная даже больше заявлено 60 Мбіт/с, выдаёт 80-90 Мбіт/с.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день.
Дякуємо за відгук!
Саня (Луцьк)
08 груд 2021 17:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нормалный инет у меня подключено 60 Мбіт/с скорость а выдет 70-90 Мбіт/с и мне придлагали перейты на 100 Мбіт/с ну я не знаю как так.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Саня. Дякуємо за позитивний відгук. Якщо у вас є питання по якості послуг або обслуговування, будь ласка, напишіть у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг