Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 935
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Корець)
12 лип 2022 19:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жахливий провайдер менеджери просто профани які недбають, ні про клієнта, ні про компанію. Просто відстій.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції , скарги та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected] .
Юрий (Березове)
03 лип 2022 19:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
232636
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последнюю неделю обрывов с интернетом стало настолько больше, что это уже никакие нервы не выдерживают, в прямом смысле минута есть интернет потом сам по себе пропал на 20 секунд и так почти каждую минуту туда сюда обрывается, появляется, а самое смешное что хочу позвонить в службу поддержки, а там оказывается той номер службы поддержки что у меня есть вне зоны досяжности, и как тут может нервы выдержать если они так издеваются, за сегодня обрывов интернета было уже более 100 раз, вот так уже больше недели что вдень что ночью, такое ощущение что они знают что у них проблемы, але специально играют тебе на нервах, а я еще взял и пополнил за этот месяц, думал что наладится а выходить зря так думал.
Аноним (Сівки)
22 черв 2022 15:37
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
22400
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Привіт! В цей складний час/обставини, хотів змінити швидкість з 50 на 20 Мбит/с, в особистому кабінеті "прибрали" цей тариф, хоча більшість в населеному і далі обслуговуються на тарифі "20", при дзвінку в техпідтримку (описавши ситуацію) - пані "брехло" заявило що найменший тариф в моєму нас. пункті 50 Мбит/с, на що запронував декілька угод з існуючим тарифом (є скріни особистих кабінетів), знову отримав відповідь що у них 50 Мбит/с, коли насправді 20 Мбит/с! Підлість зашкалює!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ірина (Острог)
12 черв 2022 13:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Доже Швидко підключили все акуратно робота відмінна рекомендую. По району і в місті Острог. Порівнянно із попреднім провайдером небо і земля.
Анонім (Львів)
26 трав 2022 00:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
245318
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожного дня пропадає Інтернет, іноді по декілька разів на день. Швидкість до 20 Мбит/с з оплачених 100 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за звернення з вказанням номера угоди. На даний час, проблем по мережі не виявлено. Просимо вас перевірити швидкість напряму, без під'єднання роутера. Якщо проблема залишиться актуальною, зателефонуйте за номерами технічної підтримки: (032) 290-70-90 (067) 673-80-90
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Roman (Костопіль)
15 трав 2022 12:30
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.9 Мбіт/c
Upload:
40.47 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Писал комментарий где-то пол года назад. Хочу дополнить его) И так: с момента ,как перестала работать SOWa в Сарнах, и клиенты перешли к УарНет (Rivne ISP) , прошел практически 1 год. Что можно сказать в целом: в целом это посредственный провайдер, который, как 90% других кладет огромный болт на все, на что может этот болт положить. В том числе и на клиентов :) Какого то "ВАУ" от пользования нету, НО!, в последнее время и "ФУ" стало меньше. Давайте начнем с позитивных моментов. 1. Обрывов стало меньше, 1-2 раза в месяц ( пол года назад их было 15-20 в день!) 2. Скорость стала выше, но далека от того, что указано в тарифном плане ( должно быть 100мб, по факту до 50 Мбит/с даже если учесть все предусмотренные законодательством возможные отклонение/погрешности ,скорости провайдер не предоставляет заявленной.), это если верить этому сервису тестирования. Другие сервисы показывают разные скорости, какой то выше, какой то ниже. В целом, сойдет, НО! платим деньги - давайте то, за что платим. 3. В отличии от скорости, пинг полное ГОВНО. Минимум что я видел, 18-20 мс. Все таки хотелось бы при доступе к местным сайтам/сервисам иметь 3-5 мс максимум. 4. 2021 год на дворе. Пора уже прокладывать людям оптику и в маленьких городах, а не класть то, что вы обычно кладете. В лично кабинете я могу сменить тариф на 200мб (1гб так и нету, не понятно почему), но оборудование провайдер и кабеля, которые идут к пользователям, эту скорость не поддерживают. 5. Появилась возможность подключить OLL.TV по хорошей цене/хороший тариф. За это плюс. Работает все отлично, правда после 24.02.2022 очень много каналов/сервисов было выпилено с платформы по понятным причинам ( даже если каналы не вещали о политике, а платформы предоставляли просмотр фильмов), контента стало меньше в разы, его разнообразие желает лучшего, в замен ОЛЛ.ТВ ничего не предлагает/не добавляет, цена остается прежней. Это не проблема, но не мог об этом не упомянуть. Такие вот мои наблюдения. В целом, как писал выше, интернетом теперь хотя бы можно банально пользоваться.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Якщо у Вас є проблеми з пінгом та інші технічні запитання зверніться у нашу технічну підтримку за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Анонім (Радехів)
11 трав 2022 18:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Договір:
t1137
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В мене швидкість 10 Мбит/с, чи можна поміняти на швидкість 100-200 Мбит/с, інтернет кабельний, і скільки це буде коштувати в місяц?
Антон (Новий Розділ)
11 трав 2022 01:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Download:
91.41 Мбіт/c
Upload:
94.23 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користувався провайдером Укртелеком тривалий час. Варто було перейти на щось інше ще пару років назад. 175 грн при 20 Мбит/с по тарифу + 700 грн боргу ще й нарахували за ці 3 місяці) Поки що Уарнет працює добре і мене влаштовує. Получаю кайф від скачування файлів 10-11 Мбит/с) Надіюсь він так і далі буде норм працювати, так як по відгуках не у всіх все добре, і можливо моя радість не на довго)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, що стали нашим абонентом та знайшли час на написання відгуку. Завжди працюємо на якість.
Аноним (Рівне)
09 трав 2022 17:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
57.91 Мбіт/c
Upload:
48.64 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Норм провайдер. Швидко підключили. Тарифи взагалі приємно здивували. Маю досвід роботи з іншими провайдерами, УАРНЕТ - найкращій!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, що стали нашим абонентом та знайшли час на написання відгуку! Сподіваємось на довгу співпрацю.
Serhii (Дубровиця)
01 трав 2022 22:17
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
21336
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто шарлатани, буду міняти провайдера! За контрактом маю швидкість 20 Мбит/с, а по факту десь біля 10 Мбит/с. Навіть фільм в 720р нормально не грузить. Писав в підтримку, без толку, в них завжди все добре, і нічого не докажеш.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. На жаль за вказаним номером телефону у договорі не можемо з Вами зв'язатися. Сергію, на цю мить проблеми не виявлено, просимо зв'язатися з нами для детальнішого дослідження у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15. Email:[email protected]
Коля Васюхник (Старосілля)
28 квіт 2022 21:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
40.56 Мбіт/c
Upload:
33.38 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все чудово але є велике "але" швидкість інтернету не відповідає наданому тарифу хочу дізнатись чи можливо виправити це.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і вирішити її. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Анонім (Рівне)
14 квіт 2022 19:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір. У мене інший провайдер і все гаразд а в батьків смт.Демидівка не можливо дивитися IPTV ридбана на рік підписка до 900 каналів але проблема що уарнет не підтримує різні сервера потоку якщо польський чи німечина чи франція 21 сервер а робить тільки на одному київ український але перевантаження із затиками при зміні на інший сервер непрацює взагалі - це просто якийсь допотопний провайдер. Чому в інших провайдерів немає різниці з якого серверу дивитися???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми не маємо ніякого відношення до того, який сервер потокового мовлення використовує абонент, та ніде не обмежуємо його доступ, за винятком ресурсів, заборонених на території України. Радимо вам звернутися в тех. підтримку ІРтв сервісу, яким ви користуєтесь.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
09 квіт 2022 16:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
243139
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Слабкий інтернет, особливо як дощ. В центрі Львова. Підтримка не виявляє бажання вирішувати проблему - говорять так, щоб збутися. Кажуть підключати напряму до ноута, і не хочуть чути, що якщо зранку була швидкість 30/30 Мбит/с, а в обід працює через раз і швидкість нижче 1 Мбит/с, то проблема зовсім не в роутері. І то вже не вперше. Сказали б чесно, що в них проблема і в межах такого то часу вирішать, тоді можна було б розрахувати час, всяке буває і я б з розумінням віднісся. Але робити з когось дурака, то якось не правильно, як на мене. Не рекомендую!!! Якщо є можливість, виберіть іншого провайдера. Сам буду шукати кращі варіанти.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! За Вашою угодою бачимо 1 звернення до служби технічної підтримки протягом цього року. Запевняємо Вас, що на даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Аноним (Брунетівка)
07 квіт 2022 01:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.19 Мбіт/c
Upload:
0.73 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі гівно, якщо хтось хоче підключити краще модем мобільний візьміть він краще працює, бо стаціонар Інтернет гівно зовсім шкода((
Анонім (Стара Вижівка)
06 квіт 2022 09:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.1 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашибісь швидкісний інтернет. І такі просадки трапляються по 100 раз за день. А коли запитуєш, то в них все добре з мережею.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вас повідомити номер угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Анонім (Львів)
05 квіт 2022 22:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.7 Мбіт/c
Upload:
2.83 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
Номер 102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, всі знайомі і я в тому числі плануємо перейти на мобільний інтернет цей гавно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми. Зателефонуйте в службу підтримки. Телефон: +38 (032) 290-70-90 / +38 (067) 67-3-80-90 Технічна підтримка Email: [email protected]. Повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Богдан (Задільське)
01 квіт 2022 23:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
207022
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сплачую за швидкість інтернету 100 Мбит/с, сподівався хоча б на 50-60 Мбит/с... В результаті дійсна швидкість не перевищує 20-25 Мбит/с. Дуже повільний інтернет, переглянути майже нічого неможливо, а щоб щось завантажити, то потрібно дуже довго часу. Єдиний плюс цілодобова служба підтримки, завжди можна дізнатись причину поломки на лінії і час відновлення роботи інтернету.
Віктор (Плоске)
30 бер 2022 18:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
40.33 Мбіт/c
Upload:
30.37 Мбіт/c
Договір:
32730
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Регулярне просідання швидкості інтернету, особливо у вечірній час з 20:00/00:00. Явище систематичне і непоодиноке в нашому населеному пункті всі 22 абоненти бідкаються. Прийміть будь ласка міри.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Михайло Гулій (Тростянець)
05 бер 2022 19:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.55 Мбіт/c
Upload:
0.4 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, швидкість не відповідає заявленій, не реально щось переглянути. Доречі інтернет провайдер Уарнет, поганий не тільки тут. В Березині також бажає кращого!!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
ОНОВЛЕНО: ідентифікували Вас за вказаною в запиті контактною інформацією. Перевірили зв'язок до договору 160880 - проблем не зафіксували. Просимо вас перевірити коректність налаштування кінцевого обладнання та сконтактувати з технічною підтримкою, якщо проблема не втратить актуальності: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Вітаємо! Просимо повідомити ваш номер угоди для об'єктивної діагностики проблеми.
Анонім (Рівне)
22 лют 2022 16:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
50646
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже часті поломки, відновлення дуже довго. Гаряча лінія, взагалі, нічого не знає, одна фраза "аварія, чекайте на відновлення. Мало того, дозвонитись надзвичайно важко.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. В ПрАТ «Рівнеобленерго» було декілька аварійних відключень електроенергії. Перепрошуємо за тимчасові незручності пов'язані з відсутністю доступу до мережі Інтернет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг