Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Максим (Рівне)
08 черв 2019 10:41
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
2.16 Мбіт/c
Upload:
3.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже мала швидкість інтернету. Відео подивитися не можливо (довго грузиться) про онлайн ігри навіть нічого не кажу, їх просто грати не можна. Подзвонити по viber чи facetime також не можна. Номер договору: 156418.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Була проведена діагностика. За даними діагностики проблем по підключенню не зафіксовано. Можуть бути проблеми налаштування в середині вашої мережі. Радимо звернутися на технічну підтримку для спільної діагностики, щоб продемонструвати вам надійність надання послуг.На технічну підтримку можете звернутися за номерами: (050)- 4615975, (067)-3620911, (093)-7455115. З повагою "Уарнет"
Анонім (Іваничі)
11 трав 2019 12:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер. 5 днів на місяць без інтернету і так щоразу, тарифи піднімають, а якість погіршується!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему та вирішити її.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Андрій (Львів)
10 трав 2019 21:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет провайдер у Львові з тих, які я знаю. Мало того що для того щоб підключитись до їхніх мега послуг довелося чекати місяць, дзвонячи і нагадуючи за себе кожен другий день, так коли їхній супер пупер майстер соизволив приїхати підключати інтернет виявилось що лінію потрібно тягнути 250 метрів з якогось сусіднього будинку і це буде коштувати більше 4000 грн і ще 2 дні возні (при тому що в цьому приміщенні до якого ми мали підключитись перед тим був уарнет підключеним минулими орендарями). Головне що договір про послуги заключити вони відразу місяць тому коли перший раз до них звернулись і нараховували нам борги за послуги якого не надавали. Категорично не рекомендую нікому цього чудо провайдера, якщо ви не мазохіст. А уарнету бажаю горіти в аду, з такими не те що співпрацювати, бути їхнім співвітчизником соромно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Андрію, просимо Вас повідомити номер угоди для конструктивного вирішення проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
16 квіт 2019 20:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.56 Мбіт/c
Upload:
1.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже повільний інтернет. Відео не грузить навіть на 144р. Якщо скачувати програму на 50 Мбит/с можна прочекати до 10 хв. Номер угоди: 156418.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Ваша проблема була вирішена ще 17.04.19р., повідомте, будь ласка, чи Ви задоволені якістю послуг?
Аноним (Львів)
13 квіт 2019 20:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Download:
13.86 Мбіт/c
Upload:
5.28 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь 5 років. Все стабільно. Ремонтують протягом 24-х годин
В багатьох провайдерах по 3 дні немає.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для того, щоб наші користувачі мали високошвидкісний інтернет.
Анонім (Попели)
10 квіт 2019 15:10
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Якщо б у нас була альтернатива, то не тільки ми а всі наші знайомі перестали б користуватись послугами цієї компанії. Грубість працівників компанії, ніякої ввічливості... Оплативши щомісячну абонплату в понеділок, інтернету в мене не було 2 дня, зі звернень мені пояснили що він є і в мене все ок, хоча його не було. На 3 день після оплати я зателефонувала до них знову і пояснила що зайшовши на свій модем бачу що вони дають мені ір-адрес я з’єднуюсь з їхнім сервером, а от інтернету вони мені не дають - на що була відповідь, ми вам перетелефонуємо. Через 30 хв інтернет з’явився, ніхто так і не перетелефонував. Ви за кого нас маєте, ви думаєте що люди дурні які нічого не розуміють? Не потрібно обманювати! Ну і на кінець, зробіть нормальну систему оплати від числа до числа, а як ні то будьте добрі якщо з Вашої вини в мене не було 3 дня інтернету то компенсуйте нам це!!! І таких історій багато я чую часто!!! Навчіться надавати якісні послуги, ну і будьте ввічливими а не хамлом!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Повідомте, будь ласка, номер своєї угоди, щоб ми мали можливість дослідити і вирішити проблему.
Анонім (Львів)
08 квіт 2019 22:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У минулих власників квартири був цей провайдер, кабель заведений, все ок. Через 4 місяці підключаюся я на себе, вони кажуть, що то не їх кабель, на дзвінки після 7 вечора ніхто не відповідає, вже пройшло 5 днів, а інтернета так і не підключили. Вони аферисти просять, як за нове підключення платити. Продають кабель 2 рази. Обслуговування на нулі - хамло і істерички. Шукаю іншого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Чи могли б Ви надати номер угоди, щоб ми допомогли у вирішенні цієї проблеми?
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "Kopiyka"
Сергій (Рафалівка)
08 квіт 2019 11:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
27.75 Мбіт/c
Upload:
10.82 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь днів 5, поки що все задовільняє, проблем не було. Порівняно з київстаром то це щось. :) Жалію що раніше не підключив його. Ну далі будемо бачити.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Сергію, дякуємо за довіру!
Анонім (Львів)
03 квіт 2019 17:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компанія «Уарнет» може дозволити собі бути грубими з клієнтами, довгий час (вічно) переключати на техпідтримку, вимикати інтернет коли їм заманеться і без всяких пояснень!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо Вас повідомити деталі ситуації, яка трапилась, (на email [email protected]) та номер Вашої угоди, щоб ми могли відреагувати на проблему.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Максим (Рівне)
03 квіт 2019 00:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
0.23 Мбіт/c
Upload:
0.95 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Часто зникає інтернет. Швидкість препогана. Відео навіть на найменшій якості не можна нормально подивитися (не завжди але іноді).
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашого договору.
Олександр (Іваничі)
31 бер 2019 00:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
9.39 Мбіт/c
Upload:
9.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Усе було гаразд.... раніше. Тепер постійне спадання швидкості. І якщо тариф ДО 30 Мбит/с, це не означає що швидкість може впасти у три чи десять разів. Я згідний можуть бути спади, але на 5-10 %. Дуже шкода що нормальний провайдер починає скочуватися до рівня Укртелекомів. Номер угоди 153407. Якби запитали про рекомендацію то не знав би що відповісти.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Олександре, на даний момент проблеми не виявлено, просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: +38 (032) 295-69-34 +38 (032) 290-23-03 +38 (067) 37-37-8-47 +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 67-380-90
Аноним (Моквін)
22 бер 2019 16:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет через день пропада. В техпідтримці, якщо за разом 20 вдасться додзвонитися, тільки нахамлять. Підключення 1500 гривень плюс самостійно піднімають абонплату коли заманеться. Додзвонитись не можете - відсилайте смс =D. На листи e-mail ігнорують. Відношення плювательське. Відправив заморозку, буду змінювати оператора. 150, 180 і 230 гривень за інтернет який так часто пропадає, то уже занадто.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашого договору.
Аноним (Київ)
09 бер 2019 13:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шарашкина контора, больше ничего сказать не могу. В с. Моквин Костопольский район подняли абонплату просто до космической. Самое интересно что в договоре указана стоимость подключения 750 грн, а взяли 1500. Интернетом пользоваться невозможно, часто пропадает, дозвонится также не реально. На звонки если кто и ответит то неадекватная женщина. На письма игнорируют писал по разным контактам указанным в договоре, спросили только указать номер договора и на этом молчок. Сообщаю что если тарифные планы не будут такими как раньше то буду сообщать о нарушении договора в налоговую, кру и защиту прав потребителей. Пусть проводят расследование.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Ви не вказали № угоди і конкретно проблему яку не можете вирішити. Чи не могли б Ви описати проблему і разом з № угоди скинути на скриньку [email protected]? З приводу вартості підключення - вона вказана на сайті від 1500 грн., про який договір йде мова з вартістю підключення 750 грн.? З приводу підняття тарифів - інформація про це була заздалегідь вивішена на сайті + була додатково зроблена розсилка смс. Причина підняття тарифів також була вказана.
Відгук залишений з IP адреси провайдера HSP "HostPro"
Анонім (Львів)
08 бер 2019 20:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.12 Мбіт/c
Upload:
2.16 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жах! Не можна нормально подивитися свій улюблений серіал! Сьогодні 8 березня, вихідне, а інтернет жахливий!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Підкажіть номер своєї угоди
Андрій (Львів)
04 бер 2019 11:46
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Служба підтримки не відповідає в суботу і в неділю, а на сайті пише ЦІЛОДОБОВО. Халявлять по повній. Нуль поваги до клієнтів. Оплатив за інтернет, а його вже три дні немає! Бо до них кошти не прийшли і треба чекати. Є квитанція оплати а їм пофіг. То якого я маю сплачувати за інтернет (місяць), щоб потім чекати декілька днів коли до тих днів дійде. Получається оплатив інтернет, а його немає, на що служба підтримки сказала: "чекайте коли в нас зарахуються кошти". На що я відповів: "Так може мені ще тиждень чекати коли до вас дійде", на що вони відповіли: "якщо потрібно будете чекати тиждень". Ось така повага служби. Це їх проблеми, а не мої. Я оплатив і я маю получити інтернет, а не чекати хтозна скільки щоб його підключили. Говно одиним словом, а не провайдер!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Андрію, добрий день! Зазначте, будь ласка, номер Вашої угоди, щоб ми могли проаналізувати та прийняти міри згідно описаної Вами проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
28 лют 2019 13:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключили уарнет бо вони підписали договір з забудовником! Намагалися підключити інший, але не дозволили!! Уарнет - це найгірший інтернет евер! Сьогодні взагалі відключили без пояснень, хоча проплачено за півроку, а ми користуємося лише місяць!!! Як такі компанії ще існують?!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Вкажіть, будь ласка, номер угоди, щоб ми могли діагностувати причину вказаної проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олександр (Львів)
27 лют 2019 21:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У договорі зазначена швидкість 20 Мбіт/с. Насправді маю 2-3 Мбит/с. Ремонтуйте сервера, бо на данний момент це один із найгірших провайдерів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Олександре, вкажіть, будь ласка, свій номер угоди
Анонім (Львів)
31 січ 2019 16:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
18.58 Мбіт/c
Upload:
10.94 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає дійсності... Платим за 50 Мбит/с, а отримуємо 15 Мбит/с і то в кращому випадку.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати і вирішити проблему.
Аноним (Рівне)
24 січ 2019 10:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
91.38 Мбіт/c
Upload:
88.52 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Супер! НЕТ! Рібята малаци, допомогли навіть роутер налаштувати!
Хотілось би щоб з платежами все проходило швидше!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Ми раді бачити Вас нашим клієнтом !
Сергій (Луцьк)
21 січ 2019 22:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.38 Мбіт/c
Upload:
0.47 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В мене радіоантена, вже більше двох місяців якість інтернету просто незадовільна. На телефоні швидший і стабільніший інтернет. Проблем усунути не можуть і оптоволокно теж не хочуть проводити бо не вигідно. Що тут сказати, молодці. Прям "номер один в західній Україні".
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Сергію, зазначте, будь ласка, свій номер угоди, спробуємо Вам допомогти.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг