Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Вова (Шацьк)
10 жовт 2019 10:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
64.11 Мбіт/c
Upload:
63.14 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Чудовий провайдер, за місяць що користуюсь інтернет ні разу не пропадав, швидкість в угоді 50 Мбит/с, а реально є 60 Мбит/с.
Раніше був на укртелекомі, то якщо порівнювати уарнет і укртелеком, то укртелеком - жигулі, а уарнет - мерседес. :)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за позитивний відгук, порівняння нас дуже потішило ;-)
Аноним (Львів)
10 жовт 2019 00:38
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
98.42 Мбіт/c
Upload:
88.72 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключений оптикою. Швидкість відповідає договору, іноді навіть трішки більше. Єдине що бісить - тарифи. Але з цим у всіх провайдерів проблема, донесіть наступну ідею до керівників уарнету. Мені (і мабуть не тільки мені) були б зручні диференційовані тарифи, як це зараз у операторів мобільного зв'язку. Підключення має бути 1 Гбит/с, з щоденним обмеженням трафіку і зниженням швидкості. Наприклад, потрібно швидко скачати фільм в 4к якості, гру, чи ще якийсь об'ємний файл. Провайдер мав би давати 50 гб в день на швидкості 1 Гбит/с, і якщо цей ліміт перевищено, тоді автоматичне зниження до 50 Мбит/с. Опівночі лічильник трафіку має скидатись і знову вмикатись 1 Гбит/с. Бо оці тарифи 20-30-50-100 Мбит/с це трошки брєд, все одно середньостатистичне завантаження каналу юзера що з тарифом 20 мб, що 100 мб , складає всього 5-10 Мбит/с, тобто ніхто не використовує надану швидкість повністю, а гроші платимо за весь канал.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за цікаву пропозицію, обговоримо її з дирекцією.
Володимир Романович (Львів)
09 жовт 2019 11:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий день! Мене звати Володимир. Я телефонував вам на номер +38 (067) 37-37-847 ще 27 серпня з проханням підключити в мене вдома ваш інтернет 80 мегабіт/с за 180 грн/міс! Домовився я з вашим оператором про підключення інтернету (оптика) в смт. Куликів (Львівська обл., Жовківський район). Додатково я пояснив, що я є вдома лише зранку приблизно до 11:00, або ідеально з 08:00 і до 10:00 ранку. Після цього мені лише 1 раз передзвонили (аж 25 ВЕРЕСНЯ в 12:15!!!) і сказали, що можуть підключити інтернет (в 12:15!)... Я повторив знову, що ми домовились на ранок будь-якого дня поточного тижня і що зараз (в 12:15) я є у Львові і підключити інтернет сьогодні вже не вдасться. Сьогодні вже 09.10.2019 і я щойно дзвонив до вас вкотре, щоб дізнатись, чому ж за 42 ДНІ?! Ваші інсталятори (йдучи до мене, мабуть, пішки з Лапладії?!) так і не можуть прийти і підключити мені інтернет?! Мені сказали, що в Куликові підключає до UARNET якась інша "компанія" і дзвоніть до них і питайте, чому вони до вас ще не прийшли, або пишіть скаргу на ось цю електронну адресу. Коротко це називається: "наша хата з краю"... Я не буду дзвонити вам 100 разів, просити підключити мені інтернет, підлаштовуватись під ваших інсталяторів і чекати їх цілий рік! Це ви повинні підлаштувати свій графік підключень під зручний для клієнта час (тим паче, що ми домовились на будь-який день тижня, а пройшло 42 дні!!!) і надати такий сервіс, щоб клієнт був задоволений вашим сервісом і радив друзям вашу компанію, а не навпаки! Тому що зараз у ваших дармоїдів бажання щось зробити і надати якісний сервіс клієнту дорівнює нулю! На щастя для мене і на превеликий жаль для вас, я є місцевим експертом досить високого рівня у компанії GOOGLE і мій відгук побачить дуже багато людей в інтернеті! Я залишу як відгук ось цього листа про ваш сервіс і дуже багато людей, хто буде шукати ваші контакти - будуть бачити цей відгук про ваш сервіс до нових клієнтів і подумають чи варто мати з вами справу і чекати вас місяцями! Гарного вам дня! P.S. Рекомендую вам подумати над тим, чи варто через кількох старих дармоїдів у даній ієрархії вашої компанії отримувати настільки конструктивні, негативні і поширені в інтернеті відгуки про вашу компанію і тим самим прогрвати конкурентам чи краще взяти молодих, активних, з великим бажанням працювати на вас, на хороший результат і на забезпечення найкращого сервісу для клієнтів за мінімальну заробітну плату (бо люди молоді), а не просто просиджувати день-за-днем і "забивати" не клієнтів... Володимир Романович.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Володимире! Не зважаючи на непорозуміння, які виникли у процесі, на даний момент Ви є підключені до інтернету. Підкажіть, будь ласка, чи задоволені Ви наданими послугами і чи працює інтернет у відповідності до умов вказаних у договорі?
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Ситниця)
01 жовт 2019 05:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вчора пропав інтернет. с. Ситниця Волинська область. Пише, що немає підключення. Був сильний вітер. Номер угоди 181886.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вдячні Вам за позитивний відгук і бажання конструктивно вирішити проблему! Наші представники у Вашому регіоні вже працюють над цією проблемою.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Наташа (Рівне)
30 вер 2019 11:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жах. :) Поповнили 25 числа інтернет, сьогодні вже потрібно знову! З 7 по 25 не користувалися ним. :) Але гроші забрали. І кажуть що неможливий перерахунок.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Підкажіть, будь ласка, номер угоди.Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Анонім (Львів)
22 вер 2019 10:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.46 Мбіт/c
Upload:
0.51 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість з 8 Мбит/с немає навіть одного мегабита, а платити треба як за 8 Мбит/с. 21 століття на дворі коли буде якісне обслуговування.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, номер угоди, щоб ми вивчили Вашу проблему.
Анонім (Українка)
01 вер 2019 09:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер. Днями потрібно сидіти без інтернету, тому що в них якісь пошкодження, ніхто не намагається швидко їх усунути.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львів)
27 серп 2019 22:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Примерно с 21:00 полный ад, потеря пакетов жуткая. Проводил проверку командой "tracert".
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди для аналізу та вирішення описаної Вами проблеми.
Анонім (Сколе)
26 серп 2019 15:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
А швидкість працівників просто ужас 3 неділю їдуть. Бо не мають часу а пити мають на все час. Дуже зайняті.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Надайте, будь ласка, Ваш номер угоди чи контактний телефон, впевнені, що це непорозуміння вирішиться.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Іван (Рівне)
25 серп 2019 12:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.76 Мбіт/c
Upload:
2.85 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Угода 101609. Швидкість не в "ДУГУ". Ця швидкість майже завжди. Збільшується швидкість до договірної (20 Мбіт/с) після неодноразових звернень.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з доступу до мережі Інтернет. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Микола (Дубровиця)
15 серп 2019 13:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
24.61 Мбіт/c
Upload:
25.85 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Останніх півтора року провайдер надає послугу дуже якісно, зауважень не маю. Рекомендую УАРНЕТ.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для того, щоб наші користувачі мали надійний та якісний Інтернет зв'язок.
Павло Дячуе (Рівне)
14 серп 2019 16:57
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мені провайдер надає швидкість 50 Мбит/с але в мене швидкiсть чогось 35-30 Мбит/с. Чого?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її. Ви можете звернутися на цілодобову технічну підтримку за номерами : Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Також можна звернутися листом на Технічну підтримку за електронною адресою [email protected] , не забудьте вказати номер Вашої угоди та контактний номер телефону. З повагою, Уарнет.
Аноним (Пустомити)
09 серп 2019 08:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
42.55 Мбіт/c
Upload:
31.46 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Платиш за одне, а отримуєш зовсім друге. У Львові з нетом проблем не було, а тут одні проблеми... Ставлення до клієнтів таке....не подобається інтернет...не користуйся. Нам все-одно. Немає ніякої відповідальності.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Аноним (Дубровиця)
06 серп 2019 20:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
24.8 Мбіт/c
Upload:
19.48 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гіршого провайдера не існує, швидкість дуже низька. Таке відчуття, що у техпідтримці працює одна людина і та на пів ставки. Знизу пише, що швидкість 20+ Мбит/с, но перед цим була 7,35 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, або контактний номер телефону, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Анонім (Рівне)
24 лип 2019 10:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
08.07.19 залишила заявку на підключення інтернету і на тому все, ні передзволи, ні приїхали, щей в службу техпідтримки додзвонитися не можна.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Для вирішення вашого запитання вкажіть, будь ласка, номер Вашої заявки. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Аноним (Луцьк)
18 лип 2019 22:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Download:
2.26 Мбіт/c
Upload:
1.86 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет не завантажує велику кількість сайтів, немає зв'язку із сайтом і так майже кожен сайт не встановлюється steam каже що немає інтернету. Також не завантажується stat.bit.uar.net. Номер угоди 166085.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! У Вас здійснюється підключення по радіо-каналу з тарифним планом до 2 Мбіт/с, тому для надання більшої швидкості, на жаль, не має технічної можливості. Протягом липня Ваш трафік становив 64Гб. Спробуйте підключитись напряму, без роутера та відкривати сайти без паралельних сесій. Надіємось, що проблема з відкриттям сайтів вирішиться, якщо залишаться запитання - зателефонуйте в службу техпідтримки за номером телефону 067 676 08 00.
Васильович (Рівне)
16 лип 2019 17:38
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
0.29 Мбіт/c
Upload:
0.55 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже мала швидкість. Не пойму для чого Вам коментар в 100 символів . Повторюю основний недолік ДУЖЕ низька швидкість-меншу 1-го Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її.
Анонім (Львів)
29 черв 2019 11:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.08 Мбіт/c
Upload:
0.32 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Десь тижні два тому майстри змінили кабель, головку антени, переключили нас на іншу "вишку". Інтернет був можливим, до вчорашнього дня. Вже два дні інтернет ніякий, неможливо щось ні завантажити, ні подивитися відео, чи просто переглянути facebook. В чому проблема? Робіть щось. Номер договору 11732.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з інтернетом, просимо Вас уточнити номер угоди, бо в нашій базі немає 5-ти значних номерів угод.
Аноним (Заболоття)
22 черв 2019 18:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Номер угоди 30728. Працівник техпідтримки, постарайтесь дати відповідь, яка відрізняється від "інтернет працює, це тільки у вас щось там". Провели оптоволокно, не знав що якась компанія, крім вашої, може надавати настільки ****ний інтернет. Деруть неймовірні гроші, вже четвертий день сиджу і думаю, чи буде сьогодні інтернет чи ні. Про швидквсть мовчу. Оператори 0, нікчема на нікчемі, 2 слова звязати не можуть, дозвонитись нереально, автовідповідач в 99 відсотків випадків. Гаряча лінія завязана на номері Київстар, ви серйозно??? Може ваш офіс в підвалі в баби Гулі? ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ ЧОМУ НЕ ПОСТАЧАЄТЕ ІНТЕРНЕТ ВЖЕ 4 ДЕНЬ, А НІ ТО ЇДЬТЕ Й ЗАБИРАЙТЕ ЙОГО. Не підключайте цей інтернет, краще на модемах сидіть, аби знав що це таке сміття, то сидів би на Інтелекомі і надалі. Уявіть собі, оптоволокно від УАРНЕТ гірше ніж модем, робіть висновки самі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня!На жаль, виникла аварійна ситуація на магістральному обладнанні нашої мережі. Через це існували складнощі з доступом до послуги Інтернет. Станом на 24.06.2019 відновлено роботу обладнання. Для отримання компенсації за ненадані послуги прохання написати заяву на перерахунок, та надіслати на вайбер за номером тел. (096) 161-13-20 або на електронну адресу [email protected]. Про прийняття рішення вас буду повідомлено .Якщо у вас тривалий час спостерігаються перебої в роботі послуги доступу до мережі Інтернет, повідомляйте, будь ласка, особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами сконтактуємо. Або звертайтесь на цілодобову технічну підтримку за номерами : Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Перепрошуємо за тимчасові незручності. З повагою "Уарнет".
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Дмитро (Борислав)
19 черв 2019 10:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
5.26 Мбіт/c
Upload:
5.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Друга доба без інтернету і так кожні вихідні. Уарнет зовсім знахабнів - постійні відключення на кілька годин або діб стали звичним явищем, швидкість не відповідає обіцяній, постійні зміни і не визначеності працівників, не усвідомлення своїх дій і т.п. Це відверте знущання над абонентами за яке компанія не несе жодної відповідальності. Поза всяким сумнівом, один з найгірших інтернет-провайдерів, абсолютно не здатний надавати послуги за які бере гроші, причому тарифи стабільно збільшуються. Нікому не раджу зв'язуватися з інтернетом цієї контори.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дмитре, повідомте, будь ласка, номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг