Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Тетяна (Рівне)
28 січ 2020 17:11
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий день! Ми підключили інтернет 28 січня! Це кінець місяця...і тим більше швидкість ще не налаштована... Чому ми маємо платити за послуги у січні? Як це розуміти?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Вкажіть , будь ласка, номер угоди, щоб ми могли допомогти вам у вирішенні Вашої проблеми. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71 З повагою, Уарнет.
Олександр (Сарни)
23 січ 2020 22:27
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.16 Мбіт/c
Upload:
13.8 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З такою швидкістю,техпідтримкою і постійними перебоями в роботі ви дуже швидко залишитесь без клієнтської бази яку маєте. Робіть висновки. На ринку постачальників цих послуг конкуренти є, а це означає, що є і вибір.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Олександре вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли перевірити якість надання послуги. З повагою, Уарнет.
Анонім (Львів)
22 січ 2020 22:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Номер угоди 129914. До сьогоднішнього дня були задоволені послугами, але зараз не працює інтернет, а додзвонитись в службу техпідтримки нереально, цілий вечір немає вільного оператора. Прохання виправити проблему.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий вечір! Дякуємо Вам за позитивний відгук при наявності проблеми ;-) На майданчику, до якого Ви включені зараз є проблеми з живленням до нашого обладнання. Займаємось вирішенням цієї проблеми, незабаром підключення відновиться.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анониманамана (Висоцьк)
14 січ 2020 19:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
63.58 Мбіт/c
Upload:
57 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В цілому все гаразд, провожу підключення нових абонентів для компанії, обіцяли скидку на абонплату - но керівництво в Рівному "зажало")
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Вкажіть , будь ласка, номер угоди, щоб ми могли допомогти вам у вирішенні Вашої проблеми. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71 З повагою, Уарнет.
Анонім (Радивилів)
13 січ 2020 15:15
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.48 Мбіт/c
Upload:
3.61 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий день. Відпишіть мені будь ласка чи були б ви задоволені такою швидкістю. Скажіть за що ви берете оплату?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Вкажіть , будь ласка, номер угоди. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Аноним (Сварицевичі)
13 січ 2020 11:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість відповідає дійсності. Але... Останнім часом недоступна сторінка особистого кабінету stat.dan.net.ua. Виконав проплату в п'ятницю і досі немає інтернету, а перевірити чи прийшли гроші не можу через проблеми з сайтом. Інколи просідає швидкість але ненадовго і нечасто. Номер договору 21299.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо вибачення за тимчасові незручності, які виникли з доступом до Особистого кабінету. Наразі триває технологічна перерва по модернізації Особистого кабінету. Щоб дізнатися інформацію по залишку особистих коштів на рахунку звертайтесь за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).З повагою, Уарнет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
12 січ 2020 22:01
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.1 Мбіт/c
Upload:
6.18 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Невідповідна швидкість інтернету. Не розумію за що беруть оплату. Будь ласка виправте свої недоліки. Дякую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему та вирішити її.
Анонім (Луцьк)
11 січ 2020 19:17
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
21.1 Мбіт/c
Upload:
23.94 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість просто жахлива, 23 Мбит/с при 120 Мбит/с в договорі!!!! Уарнет, будьте ласкаві, відпрацьовувати якісно наші гроші!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Повідомте, будь ласка, номер угоди, щоб ми змогли відреагувати.
Анонім (Львів)
10 січ 2020 23:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.62 Мбіт/c
Upload:
1.5 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо завтра не буде працювати я перейду на лайф... Вже недоїв... Останній шанс вам даю взагалі нічо не працює... Не мож навіть новини прочитати.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас вказати номер угоди, без нього не можемо перевірити описану Вами проблему((
Аноним (Рівне)
10 січ 2020 20:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.43 Мбіт/c
Upload:
7.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго часу доби!!! Коли вирішиться проблема з швидкістю інтернета!!! Як вечір, так ЖОПА!!! В техпідтримці сказали, що проблеми з обладнанням, брав другий модем, все те саме.... Потім сказали, що Wi Fi приемник не може видати швидкість.... Купив 15 м кабелю і як ви думаєте??? Все те саме!!! Після чого сказали, що є проблема з наданням послуг і треба розширювати канал.... Немає слів!!! Плачу за 100 мегабіт.... Зайти в особистий кабінет, щоб змінити тариф на мінімальний, не можливо....це відбувається на протязі 2 тижнів!! Сьогодні додзвонився в техпідтримку. Дав номер договору, цілий день чекаю дзвінка... Його не поступило!!! Сказали тестувати швидкість, тільки у них на сайті, тому, що інші проги некоректно працюють...а на сайті уарнет, що не текст то 100 Мбит/с завжди показує, тільки айпі адреса не відомо чия, тільки не моя.... Якщо є другі варіанти, то не рекомендую цього провайдера!!! Якщо, щось номер договору 30367.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з доступу до мережі Інтернет. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Andrei (Луцьк)
10 січ 2020 01:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
0.43 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вельмишановні співробітники радіочастот Уарнет! Зробіть щось зі швидкістю! Це не є нормально щоб о 1-й годині ночі швидкість інтернета замість 6 Мбит/с лише 0,5 Мбит/с, а ввечері взагалі 0,1 Мбит/с ще й ping 3000 мс (три тисячі, Вам не показалось). Номер 179218. Якщо виправитись, буду рекомендувати, якщо ні-буду з вами прощатись і шукати кращих постачальників інтернет послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію! Дякуємо, що у відгуку вказали номер угоди, завдяки цьому ми мали можливість проаналізувати графіки завантажень і та об'єми завантаженої інформації. Вам вдається викачувати по 180 Гб по радіоканалу з швидкістю до 6 Мб/с. Графік завантаження за останіх 6 тижнів показує, що швидкість в 6 Мб/с у Вас досягається. Якщо вказана Вами проблема ще є актуальною, то просимо зателефонувати у службу підтримки радіокористувачів за номером 067 671 2 672​, наші працівники допоможуть в реальному часі її діагностувати та вирішити.
Анонім (Лановичі)
09 січ 2020 16:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.02 Мбіт/c
Upload:
5.94 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зробіть ви вже щось з своїм інтернетом він пропадає. Кожен швидкість при заявлених 50 Мбит/с тільки 1 Мбит/с!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Обіцяємо розібратись з проблемою, коли повідомите номер угоди ;-)
Олександр (Клесів)
02 січ 2020 23:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір! Коли ви зможете надавати якісний, заявлений інтернет? І чому коли ви надаете заявлені 8 Мбит/с скорості. Чому ваш компютер незменьшуе оплату за послугу! А також коли ви за рік можете не надавати до місяця інтернету то чому я мушу платити за ці дні? Чому ваш комп'ютер коли не надає послуги нетермінові число оплати за послугу! Бо згідно законодавству України! Коли ви берете кошти за послугу і при цьому її не надаете, то це шахрайство і коли ваші клієнти об'єднаються і підуть до суду то можливо тоді ви ці всі выше переказані несправності вирішите!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Олександре вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли перевірити надання послуги. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. Служба технічної підтримки: цілодобово щоденно (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 .З повагою, Уарнет.
Коля (Смига)
31 груд 2019 13:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не можна було зайти в особистий кабінет. Зараз заходжу пише кредит 777 гривень ніякого кредити не оформляв інтернет має першого числа відключитись а пише відключення 15 числа. Що за розвод не можу додзвонитись ні на один номер підтримки номер угоди 35180.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо вибачення за тимчасові незручності, які виникли з доступом до Особистого кабінету. Наразі триває технологічна перерва по модернізації Особистого кабінету. Щоб дізнатися інформацію по залишку особистих коштів на рахунку звертайтесь за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).З повагою, Уарнет.
Аноним (Рівне)
26 груд 2019 12:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
22.74 Мбіт/c
Upload:
22.96 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не можу зайти в особистий кабінет. Номер угоди 35180. Що мені робити, як зайти? Сервер не відповідає. Як я можу зайти?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо вибачення за тимчасові незручності, які виникли з доступом до Особистого кабінету. Наразі триває технологічна перерва по модернізації Особистого кабінету. Щоб дізнатися інформацію по залишку особистих коштів на рахунку звертайтесь за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).З повагою, Уарнет.
Олексій (Львів)
12 груд 2019 19:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.6 Мбіт/c
Upload:
8.13 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не стабільна, згідно умов договору. Завжди у оператора "відмазка", що проблема у замовника послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Олексію, просимо повідомити номер угоди, щоб ми могли відреагувати на звернення.
Роман (Луковичі)
07 груд 2019 19:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.16 Мбіт/c
Upload:
11.07 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Перших півтора року все літало. 50 Мбит/с було за 150 грн (оптоволокно по селі по стовпах). Зараз подорожчало стало 180 грн за 50 Мбит/с, а швидкість десь поділась. Тиждень як купив тв-бокса з IPTV і поняв шо швидкість десь дівається, то з'являється почав заміряти і був в шоці. Дивитись телевізор без нервів не можна. 50 мегабіт буває тільки вночі як вся Україна спить. Номер Угоди 175590. Додзвонитися до техпідтримки не вийшло гроші на телефоні закінчилися. Правда як електрики порвали кабель то приїхали і поміняли в той самий день.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Романе, дякуємо за Ваш відгук та вказання номеру угоду! Ми займаємось цією проблемою, до кінця цього тижня плануємо її вирішити, про що неодмінно Вас повідомимо.
Анонім (Львів)
06 лист 2019 00:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Міняю провайдера. Позор 150 грн 1 Мбит/с. Лутше укртелеком 195 грн 20 Мбит/с. Повна фігня. По меседжеру говорити нормально не можно фу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Підкажіть номер Вашої угоди щоб ми могли перевірити надання послуги.
Анонім (Підвисоке)
03 лист 2019 13:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Угода 154501. Швидкість повна фігня до 0,500 Кбит/с, не можна нічого подивитися треба переходити на іншого провайдера щей ціну підняли. Лучше б швидкість підняли.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Згідно Вашої угоди швидкість становить 1 Мб/с, спостерігаємо у Вас "прокачку" до 1,5 Мб/с, тому не бачимо наявної проблеми з нашої сторони. Для зміни тарифу сконтактуйте з нами за номером телефону, вказаним в угоді. Бажаємо Вам покращення настрою та вдалого дня!
Володимир (Поляниця)
19 жовт 2019 22:17
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Номер договора 300291 (800011). Все работает отлично в принципе. Но... 1. Обещали подключить услугу статистический ip address с 01.10.2019. На дворе 19.10.19... жду... 2. До 15.10.19 без проблем пользовался интерактивным телевидением megogo, с 16.10.19 начались проблемы , megogo думает что я не на Украине. Я думал с начала что проблема может у меня. По совету технической поддержки megogo подключился через мобильный интернет и все ок, пошел к соседям с номерами договоров 300038 и 300039 и та же проблема. Жду решения прошло три дня... после решения проблемы поставлю другую оценку...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, п.Володимире! Ви, мабуть, вже знаєте, що у megogo відбувся тимчасовий збій в роботі. З нашої сторони послуги надаються у відповідності до умов договору. Просимо Вас проінформувати чи все гаразд?
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг