Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Львів)
11 бер 2020 20:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
43.19 Мбіт/c
Upload:
25.01 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Где мои заявленные 100 Мбит/с? Если оплачено за 100 Мбит/с то почему у меня в основном 30-50 Мбит/с? Номер договора 131320.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Дослідивши Ваше звернення, повідомляємо, що немає жодних причин, з яких ви не можете отримати швидкість, заявлену в угоді. Для правильного тестування швидкості потрібно відключити всі додаткові пристрої від мережі, зупинити всі активні з'єднання, перевірити чи не включено VPN-зєднання з Вашого боку. Також варто вимкнути роутер та ОНУ на 5-10 хв. Якщо ситуація не зміниться, то потрібно підключитись напряму, без роутера, та перевірити швидкість. Якщо й після цього проблема не усунеться, зателефонуйте до нас для дослідження питання в онлайн-режимі (цілодобово): (032)295-69-34 (067)37-37-8-47
Назар (Корець)
10 бер 2020 06:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
6.47 Мбіт/c
Upload:
6.18 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Як в роботі в інтернеті то добре, але як перевіряти тест інтернету то як побачив що грузить 7 Мбит/с. То був в шоці, тому-що в мене тариф 20 Мбит/с, але навіть недотягує і до 10 Мбит/с. ПРЕДСТАВНИКИ УАРНЕТУ, СКАЖІТЬ ЧОМУ ТАКА СПРАВА, (можливо що я став вчорашнім абонентом уарнет). Ще одна Проблема хочу поміняти тариф і кажуть що потрібно перейти на сайт - https://stat.dan.net.ua/ але та сторінка ЗАБЛОКОВАНА, тому я не знаю що робити!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте нам Ваш № договору, щоб ми могли з Вами зв'язатись, або зателефонуйте до нас самостійно в службу технічної підтримки : ( 067) 362 - 0 9- 11, (050) 461 - 59 - 75, ( 093) 745 - 51- 15, для вирішення всіх запитань пов'язаних з якістю надання послуг.Дякуємо за відгук та очікуємо дзвінка для скорішого вирішення проблеми.
Аноним (Сарни)
01 бер 2020 23:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це просто знущання над абонентом, а не провайдер! Інтернету більше часу немає ніж є. Не можете зробити якісні послуги - не займайтесь цією справою!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і її вирішити. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Сарни)
01 бер 2020 11:30
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Під маркою уарнет працюють якісь підприємці, які нічого зробити не можуть з якістю. Якась 'шарашкина контора'.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Мене звуть Ольга. Я представник Рівненського обласного представництва ДП НТЦ "Уарнет". Який Інтернет- провайдер вас обслуговує? Система Вас ідентифікує, як користувача іншого провайдера.Просимо Вас повідомити номер угоди .
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
174985 (Дубно)
27 лют 2020 13:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пропадає інтернет в них причина антена в нас зломалась позвониш і все нормально інтернет відразу є.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Ваше звернення зафіксоване та передано на представника, який може допомогти вам діагностувати причину виникнення даної проблеми та усунути її з місця .Дякуємо за відгук.
Анонім (Оженін)
24 лют 2020 21:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.17 Мбіт/c
Upload:
5.2 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Платимо за 50 Мбит/с, отримуємо мінімум інтернету, не можна навіть послухати блютуз колонку, так як інтернет дуже поганий, завжди пропадає, якщо не отримаємо допомоги з інтернетом, будемо відключатись, не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми. Також Ви можете зателефонувати самостійно в службу технічної підтримки : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), повідомити свій номер договору та описати проблему, вони Вам обов'язково допоможуть!
Анонім (Рівне)
20 лют 2020 19:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.14 Мбіт/c
Upload:
3.2 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В наступному місяці відключаюсь від цього провайдера, інтернет кончений, постійно пропадає, швидкість максимум 8 Мбит/с при тому, що сплачую за 50 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам, або зверніться на нашу гарячу лінію :067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Катя (Зарічне)
18 лют 2020 23:07
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброї ночі, що це таке, чому такий поганий сигнал, не можна нічого зробити, вже тиждень такий поганий, номер договору 121247. Зробіть щось.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Катерино. Для того, щоб допомогти Вам у вирішенні проблеми з доступом до мережі Інтернет. Необхідно, щоб Ви звернулися на технічну підтримку за контактними номерами телефонів : (067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Аноним (Володимирець)
16 лют 2020 20:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В вечернее время скорость со 100 Мбит/с динамических, проседает до 10 Мбит/с и меньше... В техподдержке проконсультировали и сказали что примем ко вниманию ваши претензии, но так и ничего не происходит.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Підкажіть, будь ласка, номер угоди, щоб ми могли Вам допомогти
Відгук залишений з IP адреси провайдера Hosting Solution LTD
Вадим (Рівне)
16 лют 2020 18:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.27 Мбіт/c
Upload:
7.61 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Техпідтримка працює дуже слабенько,швидкість трафіка не відповідає заявленій в угоді. Номер угоди 122795.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Вадим! Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше питання передано в технічний відділ. Очікуйте на телефонний дзвінок, для спільної діагностики.
Аноним (Львів)
11 лют 2020 21:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто гав****. Дзвонив на гарячу лінію 5 днів. Тут вони кажуть купіть нового роутера нема умене просто слів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми могли вирішити проблему.
Максим (Рівне)
10 лют 2020 14:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оставлял заявку еще в прошлом году на подключения интернета, ровно год назад, перезванивал в компанию 3 раза так никто не приехал и не подключил.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня Максим. Для вирішення вашого запитання вкажіть, будь ласка, номер Вашої заявки. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Тухля)
07 лют 2020 13:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
47.61 Мбіт/c
Upload:
54.76 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер по оптоволокно.... ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА НЕ РЕАГУЄ ШВИДКІСТЬ ВНОЧІ ВЗАГАЛІ ПАДАЄ КОЛИ МАЄ 100 Мбит/с, А ВОНИ ДАЮТЬ 55 Мбит/с. А ВЕЧОРОМ ВЗАГАЛІ 5 АБО 6 Мбит/с. ЗА ЩО ЇМ ПЛАТИТИ ГРОШІ ЗА ЩО! Я напевно перейду на лайфселл і підключу через роутер а ці компанії бажаю бойкот.... НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ ПРОВАЙДЕР ІНТЕРНЕТ Уарнет або Біт-Уарнет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Напишіть, будь ласка, Ваш номер угоди.
Serg (Корець)
07 лют 2020 05:36
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
81.32 Мбіт/c
Upload:
75.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключаться можно, только если нет альтернативы. Особенно "радует" служба поддержки. Несколько раз сталкивался с откровенным хамством. Еще "бонусом" получил из-за колхозной организации адресного пространства с использованием серых IP блокировку бесплатной лицензии TeamViewer.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Serg , доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Зателефонуйте в службу підтримки : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони Вам допоможуть! Або вкажіть номер Вашої угоди , тоді ми передамо звернення фахівцям які зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Андрій (Рівне)
06 лют 2020 22:47
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
3.19 Мбіт/c
Upload:
3.96 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає згідно угоди, особливо ввечері
#108202, рекомендували з техпідтримки замінити роутер. Заміна роутера не допомогла.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Анонім (Судова Вишня)
04 лют 2020 15:58
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
За телебачання треба плати окремо чи це вже входить вмій тариф 30 Мбит/с. Чи треба платити ще 80 грн за тб. Я плачу за інтернет 130 грн за місяць.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Послуга IP TV надається спільно з нашими партнерами і оплачується додатково.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Бизнес и технологии"
Томкович (Рівне)
04 лют 2020 09:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
63.64 Мбіт/c
Upload:
59.14 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Несправедливость она такая, почему абонов обижаете то? Вот почему в меня, почти, всегда 50 из 50, а у других жопа? Может пора отключить ВПНы, и корректно сделать замер? Понаставят фигни, а потом жалуются на скорость)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для того, щоб наші користувачі мали високошвидкісний доступ до мережі Інтернет.
Даня (Оженін)
03 лют 2020 23:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.75 Мбіт/c
Upload:
0.15 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Повна фігня, платити кучу грошей за 1 Мбит/с, треба думати про обрання нового провайдера, просто жах!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо повідомити номер угоди, щоб ми могли допомогти у розв'язання проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет.Також Ви можете самостійно звернутися за контактними номерами телефонів : (067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Або ж напишіть лист з номером угоди на технічний відділ : [email protected].
Аноним (Рівне)
02 лют 2020 21:58
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
4.84 Мбіт/c
Upload:
9.44 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Почему то вместо 50 Мбит/с получаю 4 Мбит/с и так чаще всего по вечерам, перезагрузка роутера и прочие манипуляции не помогают.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, номер угоди, щоб ми змогли вирішити Вашу проблему.
Анонім (Радивилів)
30 січ 2020 21:42
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.53 Мбіт/c
Upload:
7.54 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір коли вже нарешті буде достатня швидкість для користування вашим інтернетом? Я пишу вам вже не перший раз і ви не реагуєте відпишіть нам змінити провайдера? Уг.77280.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Мене звуть Ольга. Я представник Рівненського обласного представництва ДП НТЦ "Уарнет".Абонента з таким номером угоди немає. Який Інтернет- провайдер вас обслуговує? Вкажіть правильний номер угоди.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг