Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Пустомити)
11 черв 2020 07:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На відміну від інших площадок площадка на 45 ай пі йшла з хорошим трафіком і пінгом який при вай фай не шкодив здоров'ю але напевно і до них добрався наказ від учора зменшили пінг разом з ним став гірший трафік почався дискомфорт. Нащо це зробили хіба щоб знищити людей чутливих до частот такого сигналу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
У Пустомитах загальної проблеми з нашою мережею не спостерігалось, просимо повідомити номер угоди для детальнішого вивчення проблеми.
Петро (Львів)
11 черв 2020 00:59
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.01 Мбіт/c
Upload:
6.78 Мбіт/c
Договір:
200137
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановний Уарнет заявка в тому, що мала швидкість була залишена 28.05.2020. Не одноразово я звертався до 28.05.2020, а чому не реєстровали, я не знаю запитайте своїх операторів в договорі швидкість 50 Мбит/с, но ні як не 01, то повний брєд. 01.06.2020 мали приїхати майстри і виправити все. На превеликий жаль так ніхто і не подзвонив і не приїхав.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за уточнення! Направилено повторне звернення до партнерів, які обслуговують нашу мережу. Очікуйте дзвінка від спеціалістів.
Anonimus (Луцьк)
08 черв 2020 15:59
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Усунення пошкоджень
Download:
3.86 Мбіт/c
Upload:
2.3 Мбіт/c
Договір:
166085
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хост www.uar.net відхилив запит на з’єднання. Так багато сайтів теж відповідають і на різних комп'ютерах вже 11 місяців. Працює тільки через VPN.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Ви працюєте по радіо-підключенню на швидкості 3 Мб/c, спостерігаємо активне підключення протягом 90 годин. Для детальнішого дослідження ппросимо звернутись за номером телефону: 067-67-12-672
Аноним (Броди)
05 черв 2020 11:46
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет ужасний, маленька скорість, не така яка була заявлена
Постійно пропадає. Просто ужас. Не рекомендую нікому.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми діагностували проблему.
Аноним (Львів)
04 черв 2020 00:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.91 Мбіт/c
Upload:
13.54 Мбіт/c
Договір:
200137
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не одноразово звертався замість 50 Мбит/с 0.5 і до 30 Мбит/с. Так провайдер виконує свої умови. Майстри мали бути 01.06.2020 так ніхто і не звязався.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
У нас немає зафіксованого виклику спеціаліста по Вашій угоді. Чи могли б Ви уточнити, коли і де залишали заявку?
Андрій (Рівне)
02 черв 2020 22:53
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
13824
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахивий інтернет, зворотній зв'язок жесть, таке враження, що це не люди 21-го століття, а ніби тьотя з "Совкового" овочевого магазину..., заготовлена фраза про підключення кабелю до ноута і все, про залучення спеціаліста до вирішення проблеми - брехня!, легше сказати що споживач відмовився..., вже майже рік лише погіршення послуги, здається що тумблер на швидкість вимикають і у вас аля 2G..., резюмую: керівник компанії або розуміє стан речей та навмисно таке лайно роздає, або йому покласти на це все, легше щоб "спеціалісти" повторювали мантру про підключення кабеля до ноута, а в іншому разі - плювати ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Львів)
02 черв 2020 21:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
82000182
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Від початку карантину залишив заявку на підключення кабеля скло-волокно (оптика), ніяк не прийдуть і не підключать а інтернет ніякий взагалі немає в вечері!!! А гроші то платити треба бо відключать!!!???? Шановний провайдер Ви б зробили якусь гарячу лінію де можна звернутись за допомогою до вашої техпідтримки!!! І працює 3 9:00 до 20:00 год вечора, і що порадите робити??? Може не варто платити за інтернет якого нема!!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! У нас є цілодобова лінія техпідтримки, де Ви завжди можете отримати відповіді на всі запитання. Номери телефонів: (032)295-69-34 (067)37-37-8-47 На рахунок поданої заявки - просимо повідомити населений пункт, де заплановане підключення, щоб ми могли вияснити стан заявки і повідомити Вам результати.
Аноним (Рівне)
02 черв 2020 09:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
155507
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Невдовлна. Проплачуємо вчасно, 26-27 числа попереднього місяця. Постійно 1-2 числа інтернету немає, бо пояснюють коштів не бачать. Я працюю з людьми, чому маю страждати коли ваші ваші працівнивники безвідповідально ставляться до своіх обов'язків. Ні кому не рекомендую!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Зверніть увагу, що при оплаті через відділення банку готівковими чи безготівковими коштами на банківські реквізити платіж зараховується від трьох банківських днів. Наші оператори, дійсно коштів не бачать так, як вони знаходяться в дорозі. У Вас авансова угода, тому на 1-ше число місяця послуги перебувають у статусі очікування оплати. Як тільки кошти надходять на рахунок, система автоматично вмикає Інтернет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львів)
01 черв 2020 22:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
30.53 Мбіт/c
Upload:
40.49 Мбіт/c
Договір:
200137
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не реагують на неодноразові звернення що швидкість занижина, замість 50 Мбит/с 0,5 і до 30 Мбит/с як коли. Прийміть міри.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо, що вказали номер угоди! З Вами зв'яжеться наш представник і допоможе у вирішення проблеми.
Он самый (Рівне)
22 трав 2020 16:00
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не вмієте виправляти свої помилки - не беріться! Перші 3 місяці нормально все працює, потім одні проблеми.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Yurii Radio (Березне)
21 трав 2020 13:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
85.6 Мбіт/c
Upload:
89.18 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Відмінний Інтернет провайдер, пінг і швидкість супер. Це, до речі, через Wi-fi, хороша ціна за тариф, загалом поки задоволений :) Читав відгуки інших користувачів, не розумію де вони беруть швидкості типу 0,1 - 1 Мб... поставте нормальний роутер, відключіть VPN, перевстановіть OS, а тоді тестуйте швидкість. Загалом рекомендую, провайдер класний :)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук! Нам дуже приємно отримувати зворотний зв'язок від задоволеного абонента.Будемо робити все можливе, щоб Ви надалі були задоволені якістю наданих послуг.
Андрій (Рівне)
20 трав 2020 22:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
13824
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уарнет скотився на саме дно, таке враження, що наплювати на все і всіх, слово якість - для них невідоме, просто відстій, шукаю іншого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію.Зі скаргою на швидкість доступу до мережі Інтернет Ви зверталися останній раз 10.12.2019 року , і це було пов'язано з проблемою роботи Wi- Fi роутера. Наш оператор попросив під'єднати кабель на пряму до комп'ютера, або ноутбука, для можливості проведення діагностики швидкості, на жаль у Вас не було можливості це зробити.На що Вам було запропоновано виклик майстра на місце, від якого Ви відмовились.На жаль, ми не можемо вплинути на якість роботи Вашого обладнання, а саме Wi-Fі маршрутизатору.Ви завжди можете замовити виклик майстра, для діагностики роботи Інтернету. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Вараш)
05 трав 2020 15:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
14.6 Мбіт/c
Upload:
10.13 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Брал 100 Мбит/с выдает на пк около 70 Мбит/с, а на телефон 10-30 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрый день! Пожалуйста, оставьте сообщение с номером договора , чтобы мы могли идентифицировать вас как абонента и разобраться в сложившейся ситуации. Мы сделаем все возможное, чтобы помочь вам!
Аноним (Славута)
04 трав 2020 12:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня, я зіткнувся з цією проблемою ще давно але розповім вам зараз, при підключені інтернета скорість була 4-5 Кбит/с, зараз вона менша в 5 раз, пінг в іграх досягає до тисячі, відео не грузить даже в самій маленькій якості, це просто жах.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Вкажіть номер вашої угоди. Щоб ми могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Анонім (Львів)
03 трав 2020 20:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.45 Мбіт/c
Upload:
0.48 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я не розумію за що платити гроші!!! Якщо немає інтернету, а як є то ніякий.... Я б не рекомендував цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми могли провести діагностику.
Анонім (Мостиська)
02 трав 2020 21:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.23 Мбіт/c
Upload:
0.07 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Використовую, оскільки нема альтернативи. Мережа інколи без причини зникає. Служба техпідтримки вирішує проблему на один день, проблема з частотами ніяк не виставлять. Просебе мовчу, але щоб дитина мультиків недивилася то капець.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Підкажіть свій номер угоди, щоб ми могли вирішити проблему.
Аноним (Львів)
02 трав 2020 12:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.1 Мбіт/c
Upload:
6.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Використовую, оскільки нема альтернативи. При наявності декількох гаджетів лагає. Мережа інколи без причини зникає. Служба техпідтримки дно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Яким є номер Вашої угоди?
Анонім (Львів)
28 квіт 2020 13:56
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для підключення довелось видзвонювати шість разів протягом двох тижнів. При з'єднанні з оператором були вічні переадресації на інші рівні. Мережа часто раптово без причини зникає по кілька разів на добу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Підкажіть свій номер угоди, так ми зможемо розібратись у проблемі, яку Ви описуєте.
Аноним (Шацьк)
26 квіт 2020 18:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не советую! ОООЧЕНЬ плохой интернет, не оправдывает ничего! При работе на 3-их и больше устройствах лагает так что капец, иногда только нормально работает и то редко.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Повідомте номер угоди, щоб ми діагностували проблему.
Валентин (Оженін)
23 квіт 2020 08:32
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Звертався в техпідтримку мені на рахунок не стабільного інтернету (швидкість скаже, пінг в іграх) на що мені відповіли що у них все добре, проблема в мене (тобто мій роутер напевно я так зрозумів). Але дивно чому інтрнет в день мягко кажучи жахливий, а в вечері нормальний (без значних скачків і пінгу). Логічно дійти висновку що проблеми у вас, а не у мене... Плачу 180 грн щомісячно за 50 Мбит/с, а інтернет вибачте такий що фільм на 480р тормозить! Прошу зверніть увагу на моє звернення угода 38124.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Просимо Вас звернутися на гарячу лінію цілодобової технічної підтримки, коли описана Вами проблема буде проявлятися знову, для проведення спільної діагностики. Наші спеціалісти обов'язково допоможуть вирішити всі запитання пов'язані з проблемою доступу до мережі Інтернет.Телефонуйте на наступні номери : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг