Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Петро (Сарни)
04 серп 2020 21:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернетом просто неможливо користуватися, стабільно зникає з'єднання - 5 хв працює - 10хв "відпочиває", постійні розриви по лінії, швидкість падає з заявлених 50 Мбит/с до 2 Мбит/с, за день по 15-50 разів зникає інтернет на різні періоди часу, служба підтримки тільки кормить відмовами, що проблема вирішується, проблема планує вирішуватись, про проблему відомо - над проблемою працюють. За місяць з моменту підключення максимум 5 днів інтернет працював більш менш стабільно, решта часу-це просто спалення нервових клітин. Якість інтернет послуги на даний момент - НЕЗАДОВІЛЬНА.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Сергій (Сварицевичі)
30 лип 2020 18:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Останнім часом часті перебої сигналу - інтернет то з'являється то зникає кожні 5 - 10 сек. Роутер перезагружал, індикатори мигають і світяться зеленим, що вказує на відсутність пошкоджень.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Владимир Титаренко (Миколаїв)
28 лип 2020 18:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
37.59 Мбіт/c
Upload:
46.09 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Протягом дня особливо з 18 години до 19 години падає з 45 Мбит/с до 15 Мбит/с, а то і більше особливо вхідна!!))
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вдячні за рекомендації! Просимо ще уточнити номер угоди для аналізу проблеми зі швидкістю.
Віктор (Рівне)
27 лип 2020 15:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер з можливих у світі. Підключили Інтернет. Тариф для юр осіб 423 грн. на місяць. Цілий місяць сидимо на 3g модемах. Дозвонитись не реально. Оператори просто відгавкуються. Вже втомився з ними сваритись. Інтернет пропадає в день по 10 разів а то і більше. Компанія ніяк не реагує. Техпідтримка може тільки допомогти сказавши перезапустіть роутер. Викликати нереально на діагностику чи усунення несправностей. Ходив сваритися до них в офіс. Не відкрили двері))) Сидять обісрані тільки через вікно гавкають. Замінити немає ким поряд жодного провайдера іншого. Не рекомендую нікому ніколи нізащо.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Наташа (Світязь)
20 лип 2020 18:39
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.75 Мбіт/c
Upload:
2.13 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Та коли нарешті у вас буде відповідати швидкість інтернету відносно договору? Чому плачу за 100 Мбит/с, а отримую 6 Мбит/с? Це у вас такий "супер інтернет" чи знущання над людьми? Люди, не ведеться на даного провайдера!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас уточнити номер угоди.
Аноним (Володимирець)
13 лип 2020 22:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий гірший та нестабільний провайдер, інтернет то є, то його немає, і так кожні 15 секунд, і так через день, прошу урегулювати цю проблему.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми діагностували проблему.
Роман (Гоща)
13 лип 2020 14:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.76 Мбіт/c
Upload:
4.98 Мбіт/c
Договір:
46372
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключив інтернет 3 дні тому зі швидкістю 100 Мбит/с, досі чекаю щоб активували тариф наразі швидкість 1.1 Мбит/с. Мягко кажучи за такі гроші це не є гуманно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Романе.Просимо вибачення за тимчасові незручності. Під час тестового періоду абонентська плата вам не нараховувалась.Інформацію по залишку особистих коштів на рахунку, ви можете дізнатися звернувшись за контактними номерами телефонів : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15;
Анонім (Острог)
13 лип 2020 12:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це мабуть найгірша контора з якої приходилось стикатися. Два місяці чекаю підключення. Спочатку казали "з понеділка", а зараз на запитання "коли?" Просто хамлять. Мабуть вже і не дочекаюсь інтернету.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо вас повідомити номер заявки на підключення Інтернету.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
12 лип 2020 22:43
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже часто інтернет відключають просто так видає 30-40 Мбит/с, а при загрузці ігр насправді 5-3 Мбит/с. Сайти грузить швидко, а фільм нереально подивитися.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Який номер Вашої угоди?
Аноним (Корець)
12 лип 2020 09:47
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.85 Мбіт/c
Upload:
13.73 Мбіт/c
Договір:
11359
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый отсталый провайдер. Я даже отзив написал с 3 попитки. Идут обрывы. На данный момент тв тюнер не может выйти в интернет. Вот пишу и смотрю на индикацию роутера-прозреваю.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Якщо ви використовуєте wi-fi роутер, переконайтесь що він може передавати швидкість до 100 Мбіт/с. Зазвичай, саме проміжне обладнання перед усім впливає на швидкість Інтернету. Звертаємо вашу увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через маршрутизатор.
Едуард (Рівне)
07 лип 2020 21:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
15918
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відношення 0. Рівень роботи з клієнтом 0. Інтернет 0. Техпідтримка 0. Не раджу нікому за таке відношення!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалось таке враження.Останній раз коли було зафіксовано звернення, по вашій угоді 12.12.2018 року.Будь ласка, опишіть детальніше причину проблеми, щоб ми могли застосувати міри та стати кращими.Залишити звернення можна на електронні скриньки : [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.Нам дуже важливий зворотній зв'язок!
Аноним (Дубно)
05 лип 2020 12:43
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
32720
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не підтримка, а кошмар. Тиждень! не працює інтернет передплачений, а провайдеру плювати. Операторів не вистачає - надішліть смс з номером угоди. Скільки десятків їх відправити, щоб була реакція?!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. З вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Альміра (Оженін)
02 лип 2020 16:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
44169
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Поповнила інтернет два дня назад, але він до сих пір не працює! Додзвонитись до оператора неможливо!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.На жаль за вказаним контактним номером телефону в угоді ми не можемо додзвонитися. Тому прохання зверніться до нас самостійно за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Броди)
02 лип 2020 15:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже жахливий внтернет, заплатив 100 гривень, вони не зарахували, прийшлось ще 100 грн поповняти, в сумі - 100 грн на вітер, тупо фігова компанія.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Бизнес и технологии"
Петро (Сарни)
24 черв 2020 00:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За останні 2 тижні "інтернет" практично зник-із заявлених 8мб отримую від сили 1 Мбит/с і то з пересадками до 0.Додзвонитися до служби підтримки не можу, на листи в E-mail відповіді не має. Сплачую послуги по 180 грн/місяць, а отримую тільки головний біль. До цього часу було терпимо і я ігнорував: просадки по швидкості, періодичні відключення, збої у роботі, але за останні 2 тижні терпець увірвався, у першу чергу через те, що мене ігнорують і абсолютно не приймаються ніякі дії у вирішенні моєї проблеми. Якщо так піде і далі, буду міняти провайдера, благо альтернативи з'явилися. Дякую за увагу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Петро. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість, під'єднавши інтернет-дріт на пряму до РоЕ-адаптера в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії.Наберіться терпіння.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.
Аноним (Старий Добротвір)
23 черв 2020 18:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
интернет швидкість говно!!! Техпідтримка неадекватна... Взагалі не розуміє що робить... Слово клієнт для них з іншої планети...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Чи мошли б Ви надати номер своєї угоди та детальніше описати проблему, щоб ми мали можливість її діагностувати і вирішити.
Анонім (Сарни)
22 черв 2020 19:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
42505
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
22 червня. Цілий день немає доступу до інтернету. Телефонував на всі номери служби підтримки, ніхто не бере слухавку.
Як ще зв'язатись з надавачем послуг інтернету загадка.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Ми просимо вибачення за дані незручності. Виникла пожежа торф'яників на ділянці з вузловими комунікаціями.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі. Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори групи технічної підтримки розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львів)
21 черв 2020 13:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже погане підключення, кожен день виникають проблеми з інтернетом, лінії дзвінку всі зайняті, не рекомендую, пошкодуєте.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо вас уточнити номер угоди
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Бизнес и технологии"
Анонім (Ратне)
13 черв 2020 23:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.04 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
175543
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі зіпсувався, з'єднання то пропадає то появляється, швидкість взагалі падає, має бути по договору 30 Мбит/с, а є 5 Мбит/с, а то й менше. Далі 40 Мбит/с, потім взагалі відсутнє з'єднання. Позвонив сказав, в них все ок. Чого можна було й очікувати. В загальному не рекомендую... Номер угоди 175543.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Маємо зафіксований виклик від Вас у травні. Проблем з нашо боку не було виявлено, тому рекомендували Вам підключитись без роутера для коректної перевірки швидкості. Якщо проблема ще є актуальною, просимо звернутись за телефонами підтримки й ми Вам допоможемо.
Андрон (Світязь)
13 черв 2020 21:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
110.03 Мбіт/c
Upload:
174.58 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нарешті поміняли роутер на mikrotik ac2 Швидкість cтала 3 рази більша ніж на галімому тплінку. Питання до уарнета ~ чому ви ставите людям тплінки або нетіси, а потім вашій техпідтримці чпокають мозки зі скаргами на низьку швидкість?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Тішимось, що Ви вирішили завдання! На рахунок вибору роутера, то тут рішення завжди за користувачем, кожен обирає обладнання згідно своїх потреб та можливостей.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг