Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Корець)
19 лист 2020 20:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет працює, але інколи як нема то нема, а кантора в Рівному ISP любить гарно "щиро по українські" обманути особливо з рахунками по оплаті, підключайщиків по факту немає приїжджають з інших регіонів десь аж через місяць і то кажуть коли є 10 клієнтів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Анонім (Львів)
16 лист 2020 20:03
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.26 Мбіт/c
Upload:
2.58 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На дзвінки не відповідають - ціну підвищили, якості взагалі немає. Кожен день ввечері ping доходить до 300 мс.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Аноним (Дубровиця)
14 лист 2020 00:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
39254
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За какой я плачу деньги? Интернет работает 5 часов из 24 скорость 12 из 50 Мбит/с. Переводите деньги за то время когда нет интернета на следующий месяц.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться наш оператор технічного відділу, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної вами проблеми.Не можемо до Вас додзвонитися, щоб перевірити проблему в онлайн-режимі. Перевірка з нашої сторони не виявила проблем на лінії. Просимо Вас підключитись напряму до ПК, без роутера, і зателефонувати нам для діагностики.Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00).
Герасимчук Анатолій (Березне)
12 лист 2020 19:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
41944
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для тих хто має намір підключатися до УАРНЕТ раджу дуже добре подумати перед тим, як підключатися, бо якість інтернету бажає кращого. Дуже часто пропадає інтернет, зв'язатися із службою підтримки чи додзвонитися навіть не реально, офіс взагалі зачинений. Якість наданих послуг "нуль". НЕ РАДЖУ ЦЬОГО ПРОВАЙДЕРА!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.Ваше звернення було передано у відділ технічної підтримки.Наші спеціалісти допомогли у вирішенні вище описаної вами проблеми.Будь ласка, залиште відгук про якість обслуговування на електронну скриньку : [email protected].Нам дуже важливий зворотній зв'язок!
Анонім (Берестечко)
11 лист 2020 12:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Моя скорость при указанных 20 Мбит/с. http://skrinshoter.ru/s/111120/IDSyAvuy. Но вряд ли даже указанных 3 есть потому что даже на почту зайти не могу. Личный кабинет вообще ужас, у тех программистов руки с жопы растут. Школьники намного лучшие сайты делают. Кстати у меня своровали ввесь остаток, было на счету 5,83. Мелочь, но неприятно. Поддержка никак не среагировала на мои претензии.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Спасибо за Ваш отзыв.Чтобы разобраться в ситуации нам необходимо идентифицировать вас как нашего абонента. Пожалуйста,укажите номер договора, чтобы наши специалисты помогли вам.
Владимир (Львів)
30 жовт 2020 21:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.54 Мбіт/c
Upload:
20.89 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все, как обычно, начинается за "здравие...", а дальше как получится. В дневное время, еще более-менее, но вечером, начиная с 20 час., сервис переходит в режим "турбулентности" и "сверх-скоростей". Наблюдаю этот процесс уже дней пять. На вопросы: "рекомендуете или нет?" Затрудняюсь, помнится начинали здорово. Хорошо рекомендую. Пока рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
П.Володимир, дякуємо вам за тимчасово позитивний відгук) Підкажіть, будь ласка, номер угоди і ми перевіримо описану проблему.
Аноним (Львів)
29 жовт 2020 22:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.94 Мбіт/c
Upload:
5.18 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Там адмін взагалі трубку не піднімає. Інтернет супер, але буває що сервак підвисає. За 3 місяці перший раз пінгує з дозвоном. Повна лажа, тупо неберуть.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Наша служба техпідтримки працює цілодобово. Просимо звертатись за потреби за номерами телефону: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Ярослав (Львів)
23 жовт 2020 00:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не розумію звідки стільки поганих відгуків. Насправді класний провайдер. При тарифі 100 Мбит/с я отримую рівно 100 Мбит/с на завантаження і відвантаження, пінг 4 мс. Мінус це тільки кол-центр. Обриви на лінії бувають тільки після негоди (буревій і т.д.).
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за позитивний відгук!
Володимир (Заболоття)
18 жовт 2020 21:55
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.68 Мбіт/c
Upload:
12.16 Мбіт/c
Договір:
165472
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я не знаю за що плачу 170 гр. на місяць. Швидкість мала, а в наявності від 1 до 15. А абонентну плату плати справно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, п.Володимире! За вашим включенням проблем з нашого боку не виявлено. Зв'язок до вашого обладнання наявний в хорошій якості. Підключення ПППоЕ тривалі й стабільні. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера - переключити вхідний кабель у ПК та виконати підключення за логіном та паролем, зазначеними в угоді. У разі появи зауважень до якості послуг при такому включенні, - зателефонуйте до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Аноним (Колонія Застав'я)
18 жовт 2020 11:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.35 Мбіт/c
Upload:
1.09 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
22400
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Навіщо така техпідтримка, до якої ніколи не додзвонитися?
Обіцяли багато, а отримую... "напиши лист на офіс, особисто проконтролюю, ага....".
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Не можемо до Вас додзвонитися, щоб перевірити проблему в онлайн-режимі. Перевірка з нашої сторони не виявила проблем на лінії. Просимо Вас підключитись напряму до ПК, без роутера, і зателефонувати нам для діагностики.
Анонім (Рівне)
17 жовт 2020 11:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тиждень намагався додзвонитися, ніхто не бере слухавку
взяв слухавку кажуть (ви попали у львів зараз вам перетелефонують, і так ще три дні).
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Будь ласка, повідомте номер вашої угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Їжа)
15 жовт 2020 19:56
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
28 Мбіт/c
Upload:
15 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
212881
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет так і негрузить, не знаю за що навіть гроші плачу, зачіпати я нічого сам не буду. Є мастер, служба техпідтримки, це ваша робота, і їдьте самі дивіться, розбирайтеся в чому проблема. Інтернет дуже поганний. Тому чекаю майстра.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Здійснена нами перевірка не виявила проблем з нашого боку. Підключення в нормі, спостерігаємо довгі та стабільні ПППоЕ-сесії. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера. Тобто, переключити вхідний кабель до ПК та виконати підключення за логіном та паролем зазначеними в угоді. Якщо проблема залишиться актуальною і після коректного включення, просимо зателефонувати до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Анонім (Камінь-Каширський)
15 жовт 2020 15:46
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.85 Мбіт/c
Upload:
10.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет поганий, за 30 Мбіт/с плачу 180 грн (дуже дорого), а якість інтернету не відповідає заявленій. Спочатку як підключив все було гаразд, а далі все гірше, ще й абонплату піднімають.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему.
Іван (Дібровськ)
14 жовт 2020 09:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.61 Мбіт/c
Upload:
19.56 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
33313
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ні в якому разі не рекомендую цього провайдера,швидкість із заявлених 100 Мбит/с, тільки 10 Мбит/с, обслуговування на 0, абонентів купа, а обслуговувати їх немає кому.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні вище описаної Вами проблеми.
Анонім (Львів)
12 жовт 2020 12:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
33.26 Мбіт/c
Upload:
23.27 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
212881
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я вже декілька разів звертався в службу підтримки, дуже тяжко дозвонитись, але нічого не змінилося. Інтернет дуже поганно грузить. Я незадоволений інтернетом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Проблем на лінії не має. Для коректної перевірки швидкості потрібно підключитися на пряму до стаціонарного комп'ютера або ноутбука та запустити тест на швидкість. Якщо результати не будуть відповідати заявленим в угоді, прогсимо вас звернутися до нашої технічної підтримки за номерами: (032) 295-69-34 (067) 37-37-8-47 (цілодобово)
Юрій (Рівне)
09 жовт 2020 10:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
17089
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рівень обслуговування просто жахливий. Два тижні майже не було інтернету, останні 5 днів немає взагалі. В технічну підтримку не додзвонився ні разу!!! Навіщо вона тоді взагалі. Коли нарешті за кілька десятим разом додзвонився в офіс, сказали, що заборгованість, що влітку я взагалі не платив. Переслав в бухгалтерію копії квитанцій за літо, сплатив частину боргу, щоб включили інтернет, реакції нуль. Телефоную, щоб знати результат, не беруть слухавку, навіть більше, скидають мій номер. Я в шоці від такого сервісу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Наразі відновлено роботу Особистого кабінету http://stat.dan.net.ua/.Параметри доступу в особистий кабінет Вам було надіслано на номер телефону вказаний в угоді.У Особистому кабінеті в розділі "фінансова інформація" Ви можете контролювати надходження коштів самостійно.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, тому додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аня (Ремчиці)
08 жовт 2020 19:02
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
48123
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пропадає інтернет без причини... Немає вже 4 дні... В чому причина??? Чому мені відключили інтернет???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Анно, доброго дня. Ми передали Ваше звернення на регіон, наші фахівці зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аня (Ремчиці)
07 жовт 2020 19:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
48123
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чому в мене постійно немає доступу до інтернету??? Я не розумію яке ви право маєте його кожного дня відключати??? Тим паче він проплачений... Якісь постійні проблеми з цим інтернетом!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Анно, доброго дня. Ми передали Ваше звернення на регіон, наші фахівці зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Наталія (Великі Межиричі)
05 жовт 2020 19:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
5 днів немає інтернету годують обіцянками, а за послуги плату беруть вчасно. Розчаровані, жах а не провайдер.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Наталія.Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Колонія Застав'я)
05 жовт 2020 06:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
33.69 Мбіт/c
Upload:
22.68 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
48443
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає заявленій - в тарифному плані 50 Мбит/с, насправді 20 - 30 Мбит/с, інтернет на вихідних інтернет з перебоями.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки , для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у вас тривалий час спостерігаються перебої в роботі послуги доступу до мережі Інтернет, повідомляйте, будь ласка, особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 . 
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг