Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Львів)
10 січ 2021 16:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
119.97 Мбіт/c
Upload:
118.74 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Досить непоганий провайдер. На даному етапі задовільняє все!!! Поки що... Інколи плаває швидкість, але не критично.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук!
Аноним (Львів)
04 січ 2021 14:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.02 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
30 Кбит/с - те що може дати цей провайдер в 2021 році... Проблема не вирішується більше тижня...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук! Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і вирішити її. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Ігор (Удрицьк)
01 січ 2021 07:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
37816
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет мене влаштовує, із замовлених 100 Мбит/с, 95 Мбит/с майже завжди. Хто жаліється, хай купить нормального роутера. Єдиний мінус, що провайдер не надає послуги IPTV. З цим сервісом вже 4 роки.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за приємний відгук. Працюємо над мінусом, тому ось — ось скоро вже буде доступна послуга Інтернет + телебачення. Інформацію буде висвітлено на офіційному сайті.
Ivan (Жолудськ)
26 груд 2020 10:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На мої листи в службу підтримки відповіді немає. Допомоги а вирішенні проблем не дочекатися. Часто взагалі пропадає інет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук! Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Сергій (Рівне)
25 груд 2020 16:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
115126
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З середини грудня почалися систематичні провали ping та швидкості (перевірено на пристроях Windows, Android, MacOS, з різними роутерами та без них). Рекомендую частіше перевіряти своє обладнання, бо не всі абоненти криворукі. З Вами вже другий десяток років, рекомендував всім знайомим, маю надію, що Ви повернетесь до своїх стандартів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за відгук.Проблему з доступом до мережі Інтернет було усунено 28.12.2020 року. На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Володимир (Демидівка)
22 груд 2020 22:13
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Неможливо дивитися iptv підключаю з мобільного оператора канали показують, з уарнет ні 2 євро плачу з німецького сервера швидкості немає буферизация нереально iptv дивитися абсурд....
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Аноним (Корець)
22 груд 2020 17:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.19 Мбіт/c
Upload:
16.36 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
26215
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плачу за 200 Мбит/с (360 грн) в итоге, что я получаю. Пишу в техподдержку (3 раза) задают странные вопросы (отвечаю на них) как итог https://prnt.sc/w7wfyo. Отличный провайдер! Забавный момент еще. Зашел в ваш фейсбук и увидел это
( https://prnt.sc/w7wl1k ) шутники вы конечно. :)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук.Віддалено ми не бачимо проблеми з доступом до мережі Інтернет, сигнали по оптиці до Вашого ONU в межах норми, зв'язок до термінала не переривався. Можливо є проблема з клієнтським обладнанням.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання. Для більш детальної діагностики пропонуємо виклик спеціаліста на місце. Прохання зв'язатися з технічною підтримкою та узгодити деталі виклику майстра. Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 (робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Анонім (Пульмо)
14 груд 2020 20:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
86.45 Мбіт/c
Upload:
90.99 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1201551
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Чудовий провайдер! І швидкість відповідає і проблеми вирішують максимально швидко.
Трохи дивуюсь з тих людей, які коли добре то нічого не пишуть, а як тільки щось трошки не так то відразу сруть кірпічами. Найперше що потрібно для стабільного інтернету це нормальний роутер, не галімий тплінк або нетіс за 500 грн, а щось із 2х діапазонних типу асус або ubiquity!!! Всім добра, операторам терпіння!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо вам, за позитивний відгук.
Александр (Володимирець)
14 груд 2020 10:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
48.55 Мбіт/c
Upload:
43.48 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Рукожопим посвящается! Пользуюсь более 2-х лет, при тарифе 50 Мбит/с все на месте, да, бывают моменты когда есть сбои, но это не более 1% за все время. Так что попробуйте освоить азы понятия измерения реальной скорости.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрый день, Александр. Спасибо за Ваш положительный отзыв. Будем делать все возможное, для того чтобы  нашим абонентам предоставлять  и  дальше качественные  услуги  доступа к сети Интернет.
Анонім (Берестечко)
13 груд 2020 20:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
23.47 Мбіт/c
Upload:
12.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очікував більшого. Але вийшло як завжди: обіцяють одне а в реальності інше. Коротше говорячи - якщо є в когось вибір іншого провайдера то краще вже обирайте іншого.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Ivan (Володимирець)
12 груд 2020 22:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.66 Мбіт/c
Upload:
1.1 Мбіт/c
Договір:
39254
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
полное дерьмо скорость 5 из 50 Мбит/с. Телефон никто не берет за неделю 480 раз набирал похеру всем. Зато деньги плати за какой хер непонятно, был бы выбор сменил бы не задумываясь провайдера. Достали уже со своими неполадками за такой интернет цена максимум 5 грн как и скорость.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Іване.Запевняємо вас, що Інтернет-провайдер “Уарнет” надає швидкість у повному об'ємі. Також потрібно розуміти, що сервіси які тестують швидкість не завжди правильно відображають реальну швидкість. Після отримання відгуку, ми намагалися з Вами зв'язатися по номеру телефону, вказаному в угоді. На жаль ніхто не відповідав на дзвінки.Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою технічної підтримки, коли будете на місці біля обладнання у зручний для вас час.Контактні номери цілодобової технічної підтримки : 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС.
Анонім (Рівне)
12 груд 2020 13:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
110609
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет повний відстій за підключення, роутер заплатили 4 тисячі, швидкість інтернету 500 Кбит/с звонили в підтримку відповіли через півгодини, сказали що у вас низька швидкість через якийсь торрент, хоча така швидкість була одразу з того дня коли ми тільки підключили інтернет, провайдер відстій ніколи нікому не пораджу краще вже укртелеком за 1 грн ніж це за 4. Так і ще останні 4 дні інтернет дуже глючить швидкість скачування 30 Кбит/с пінг скаче від 100 до 500 мс, доводиться сидіти від мобільного
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться оператор технічного відділу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Інна (Славута)
10 груд 2020 08:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
24435
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет тупий не відповідає своїй скорості. А вечорами його зовсім немає. Додзвонитися до операторів не можна. Вони постійно зайняті. А гроші то плати.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Інно, дякуємо за відгук.Запевняємо Вас, що надаємо швидкість згідно тарифного плану. Ви використовуєте wifi роутер.У такому випадку необхідно перевіряти швидкість прийому і передачі даних, під'єднавши кабель напряму до комп'ютера. Перевірити швидкість на пряму у Вас не було можливості, тому до Вас заплановано виїзд.Дякую, що звернулися до нас!
Анонім (Попели)
06 груд 2020 17:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет дуже слабкий не відповідає заявленому інтернету не рекомендую підключати інтернет. Все на ваш розсуд.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Анонім (Рівне)
04 груд 2020 07:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
19153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Немає інтернету, dns сервер не відповідає, світиться червоним на роутері. Техпідтримка не передзвонює, на вихідних постійно пропадає інтернет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться наш оператор технічного відділу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Чернігів)
03 груд 2020 22:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
46.74 Мбіт/c
Upload:
40.52 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
22400
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну і де мої 50/50 Мбит/с? Після "переводу на лв білінг" ніколи не було 50 Мбит/с. Яка **** цензура втрата на службовий трафік? Пи.Си. Поверніть "старий" білінг!)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.Ваше звернення було передано у відділ технічної підтримки.
Анонім (Корець)
03 груд 2020 19:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Немає заявленої швидкості особливо ввечері та зранку, як тільки, но зв'яжеться техпідтримкою то на якийсь короткий час швидкість добра...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Аноним (Бродниця)
01 груд 2020 20:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
24981
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пiдключили мiсяць назад, інтернет без поломок і з нормальною швидкістю працював три дні, сьогодні поповнила собі рахунок і знайомій, їй гроші прийшли мені ні. Дзвонила в техпідтримкою, дали вайбер бухгалтера, щоб скинула скріни, скинула, ні ответа ні привета. Ну думаю може через приват 24 не підходить, пішла в термінал знову поповнила і знов гроші не надійшли. 430 гривень на вітер, де вони???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Ми передали Ваше звернення у офісний відділ чекайте із Вами зв'яжуться найближчим часом . Дякую, що звернулися до нас!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Т (Олександрія)
30 лист 2020 10:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
13521
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З вами з 2008 року, но саме в цьому році це просто ЖАХ!!! Якщо раніше рекомендувала вас, то зараз пораджу десятою дорогою обійти! Дозвонитись - нереально, залишаєш по номеру угоду- ніхто навіть не здогадається передзвонити, ауууу що з вами??? Що за ставлення? Два місяці мене запевняли, що вся проблема в моєму роутері, купили новий, а проблема залишилась! Говорила з іншими вашими клієнтами і в них те саме. А ваші «спеціалісти» далі запевняють, що моя проблема! Ну звичайно, краще скинути на когось, ніж вирішити питання!!! Жахлива швидкість. З проплачених 50 надходить 1-2, а інколи і того нема. Після того як достукатися до вас хвилин 30 все добре. А далі проблема повертається! Часто вибиває інтернет на декілька секунд! Жахлива якість обслуговування клієнтів! ВИПРАВТЕ ПОМИЛКІ, чи ви набрали клієнтів і справитись не можете??? Поверніть мені Уарнет, який був в 2008 році!!! Там була якість і саме головне ЛЮДЯНІСТЬ!!! І 256 мб грузило швидше ніж зараз ваші 50!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Ваше звернення було опрацьовано 30.11.2020 року.На момент звернення до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. Якщо відсутня можливість перевірити швидкість на пряму, ви завжди можете замовити виклик спеціаліста додому.Для того, щоб оформити заявку на виїзд. Звертайтесь за контактними номерами телефонів :067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС.Або ж пишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Анонім (Нові Черви)
29 лист 2020 21:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.52 Мбіт/c
Upload:
17.61 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ви дістали з таким інтернетом, навіть фільм подивитись не можна. Плачу за нещасних 30 Мбіт/с аж 180 грн, а швидкість не відповідає заявленій. Пінг іноді доходить до 300 мс. Та й чому тарифи по Україні різні? Дехто за 100 Мбіт/с платить 180 грн, а наша місцевість за 30 Мбіт/с сплачують ті ж гроші.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг