Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
З відповіддю провайдера
Анонім (Львів)
18 серп 2023 11:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
7.18 Мбіт/c
Upload:
8.08 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже як тиждень швидкість не вища ніж 4г, а мала б бути сотка) Колись було те саме, сказали шо проблем не виявлено.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди для діагностики вказаної у відгуку проблеми.
Олександр (Львів)
07 серп 2023 11:00
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
27.2 Мбіт/c
Upload:
10.67 Мбіт/c
Договір:
223873
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже мала швидкісь інтернету! Перейшов на кращий тарифний план, але швидкість так і залишилася не великою!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день, Олександре! Просимо Вас для коректної перевірки роботи інтернету підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера) та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Анонім (Львів)
09 лип 2023 14:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.29 Мбіт/c
Upload:
28.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Таке враження, що це злодій якому я плачу щоб він мене обкрадав. Нікому не рекомендую. Просто в нашому районі іншого немає.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Можете детальніше описати проблему і повідомити номер угоди?
Анонім (Костопіль)
17 черв 2023 16:23
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.34 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість підключення не відповідає заявленій, працювати не можливо. Дуже не задоволені швидкістю інтернету.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вас вказати номер угоди, щоб ми мали змогу продіагностувати проблему.
Анонім (Острог)
04 черв 2023 10:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Переключився від фрінет на Уарнет (Rivne ISP) тепер насолоджуюсь якісним швидкісним постійним інтернетом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук!Нам дуже приємно почути теплі слова в нашу адресу. Сподіваємось на довгу співпрацю.
Ярослав Демчук (Липно)
02 черв 2023 15:43
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
64.57 Мбіт/c
Upload:
61.17 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
195054
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не доходить до тої яка вказана в тарифі. Інтернет то пропадає то з'являється(буває дуже дуже часто). Ціни великі, за таку швидкість!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день, п.Ярослав! Фіксуємо низький рівень сигналу в кабелі. Опрацьовуємо вашу заявку на перевірку лінії, яка оформлена 03.06.2023р.
Анонім (Львів)
30 трав 2023 16:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже задоволена користуванням інтернету цього провайдеру, швидко працює, техпідтримка супер. Завжди вчасно відповідають і в онлайн режимі вирішують будь-які запитання.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук! Завжди працюємо на якість. Гарного подальшого користування інтернетом!
Юрій (Рівне)
02 квіт 2023 18:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
13847
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хотів би підключити у себе в домі Інтернет Уар. Нет за адресою: м. Рівне, вул. Відінська, 39 б кВ. 10. Тому що в мене в офісі і на дачі є Уарнет. Якістю послуг та сервісом вдоволений.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за довіру. Ваше звернення передано у відділ менеджерів м. Рівного. Очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
10 бер 2023 17:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
181922
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійні "гойдалки" зі швидкістю! Навіть маючи найшвидший тариф, 70% дня ви будете мати швидкість як з мобільного у підвалі. Максимальна швидкість досі і близько не досягла заявленої.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! На даний момент проблем за вашим включенням не спостерігаємо. Згідно вашої угоди бачимо, що ви обрали тариф до 250 Мбіт/. Для тарифів більше 100 Мбіт/с необхідно переконатися, що ваш маршрутизатор може прийняти відповідну швидкість і має два діапазони wi-fi мереж. Також для об'єктивної оцінки швидкості інтернету рекомендуємо заміряти її напряму, приєднавши інтернет-кабель у ваш комп'ютер або ноутбук (без використання роутера). Якщо проблема не втратить актуальності, зателефонуйте у наш у відділ тех. підтримки - з радістю проконсультуємо вас по всіх запитаннях.
Контактні телефони (цілодобово):
+38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03
Аноним (Миколаїв)
25 лют 2023 11:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
28.17 Мбіт/c
Upload:
29.67 Мбіт/c
Договір:
u189446
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
10-15 підвисань від 5 сек до 1 хв за годину, вирубує з колів мітів, розєднує сесії, переходжу на мобільний інтернет де швидкістью 5-7 Мбит/с і все ок.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вас зателефонувати у відділ технічної підтримки за вказаними номерами: +38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03 і детальніше описати проблему 'зависання від 5 сек до 1 хв за годину'. Наші спеціалісти допоможуть діагностувати та вирішити проблему, на даний час за вашим включенням їх не фіксуємо.
Ігор (Львів)
17 лют 2023 19:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
123471
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Стабільно в районі обіду пропадає інтернет, живу біля головного офісу. Прийшов майстер заміряв сигнал сказав що все збс і пішов, вже тиждень вирішують проблему!!! Спочатку всім рекомендував уарнет за приємні ціни, і за те що під час відключень був інтернет, але бачу що це була помилка!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Ігоре, добрий день! За вашою угодою не спостерігаємо проблем з включенням, бачимо що зв'язок не розривався біля 9 діб. Просимо вас зателефонувати у наш у відділ тех. підтримки в момент виникнення проблеми - продіагностуємо її та проконсультуємо вас по всіх запитаннях.
Контактні телефони (цілодобово): +38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03.
Аноним (Сарни)
05 лют 2023 13:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
304810
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Щомісяця плачу за повітря!!! З заявлених 50-ти Мбит/с маю максимум, 10-12 Мбит/с. При цьому інтернету більше немає, чим є. Абсолютно безвідповідальне і безсовісне надання (хоча швидше НЕНАДАННЯ) послуг з двостороннього договору.
Обурена!
Обурена!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Львів)
01 лют 2023 15:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.84 Мбіт/c
Upload:
15.87 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
900
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже погана якість надання послуг, важко додзвонитися до оператора. Неякісний зв'язок, дуже помалу реагують на звернення.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Вкажіть, будь ласка, коректно номер договору, щоб ми мали можливість проаналізувати проблему і надати зворотній зв'язок.
Анонім (Вишків)
17 січ 2023 11:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Щоб ви так дихали, як працює ваш інтернет, це просто викидання грошей на вітер. Ви звичайні злодії.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваш номер угоди, щоб ми могли зв'язатися з Вами та допомогти. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
27 груд 2022 21:40
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.14 Мбіт/c
Upload:
8.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціну підняли. А послуги погіршилися. А будуть все списувати на війну. Чим далі все гірше і гірше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваш номер угоди, щоб ми могли зв'язатися з Вами та допомогти. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення.
Аноним (Ґулянка)
27 груд 2022 21:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.18 Мбіт/c
Upload:
6.27 Мбіт/c
Договір:
18477*
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жалюгідний інтернет провайдер. Лінійка тарифних планів - це кошмар. Якість інтеренетy така, що не можy поговорити при важливій розмові по телеграмy. Слyжба підтримки - та легше певно до Байдена додзвонитись. Очікyвання - 7 хвилин і нічого. Погоджyюсь з висновком, що вони монополісти і їм начхати на якість. Якщо y мене бyде вибір - інтернет від УАРНЕТ або договір з дияволом, я виберy пyнкт 2-й. В пеклі певно краща якість інтернетy. При першій же можливості необхідно замінити провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Тарифні плани у нас залишаються на середньо-мінімальному рівні в порівнянні з тарифами інших операторів та провайдерів, які працюють у Рівненській області. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом. Ваше звернення передано у тех. відділ. Також ви можете самостійно звернутися на технічну підтримку : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Аноним (Львів)
26 груд 2022 23:56
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
10.53 Мбіт/c
Upload:
6.17 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет плохой в городе стоит оплата дешевле чем в смт, Оплата на 100 Мбит/с скорость интернете проверяю 10 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Аноним (Сарни)
25 груд 2022 21:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.47 Мбіт/c
Upload:
5.81 Мбіт/c
Договір:
330367
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постiйнi просадки по швидкостi iнтернету!!! Заявлено 100 Мбит/с, а по факту маю 5 Мбит/с!!! Пiдключений по кабелю, не через WIFI.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Олександр (Зарічне)
22 груд 2022 14:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
152226
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Неділю не можуть полагодити!!! Скажу одне... Щоб у вас внуків небудо... Позор Директору бо його робочі його на 3 букви посилаю???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Городець)
22 груд 2022 00:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійна проблема з наданням інтернет з'єднаннями, зараз через постійне відключення енергопостачання ситуація погіршилась. Користуються монополією, так як раніше була змога підключити іншого провайдера, через диверсії та псування обладнання конкурента залишились одні в населеному пункті. Постійна втрата пакетних даннів, на кожному сайті потрібно вводити капчу або взагалі не можна зайти на деякі сайти, через безліч запитів від провайдера. Можливо, щось і забув, тому просто підсумую: інтернет є 4-5 годин на дому, але єдине, що можна робити то дивитись відео на ютуб бо іншою діяльністю, з таким інтернет з'єднанням, звйматись не можливо. Хотів би змінити провайдера але на жаль іншого немає, якби не потреба в низькому пінгу то просто підключив би через модем мобільний 4g.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того, щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити детальніше проблему з наданням послуги та допомогти у розв'язання проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг