Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Львів)
13 черв 2021 19:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.61 Мбіт/c
Upload:
1.74 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
122795
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Двічі звертався по телефону в офіс щоб збільшити швидкість трафіку до 50 Мбит/с, але до цих пір результат нульовий. І менеджери і техпідтримка працюють жахливо. За швидкість взагалі мовчу - черепаха.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Був лише запит на кол центр стосовно зміни тарифного плану. Перепрошуємо за незручність, яка виникла в очікуванні на організацію технічної можливості збільшення тарифного плану до 100 Мбіт/с. Сьогодні наш менеджер зв'язався за вказаним номером телефону в угоді та надав декілька пропозицій по зміні абонплати. Будь ласка, перетелефонуйте на гарячу лінію 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 у зручний, для Вас час та повідомте остаточне рішення стосовно зміни тарифного плану.
Володимир Воронцов (Рівне)
09 черв 2021 18:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108114
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жахливий інтернет провайдер, якість обслуговування в колцентрі м. РІВНЕ дорівнює нулю. Дуже часто пропадає інтарнет, ніхто не може дати зрозумілої відаовіді коли буде віднлвлено надання послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.На базовій станції вийшло з ладу обладнання.Ми просимо вибачення за дані незручності, які у Вас виникли з доступом до мережі Інтернет.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновили послугу не пізніше терміну визначеного у договорі п. 6.2.1.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Львів)
09 черв 2021 12:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.06 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уарнет - найстабільніший інтернет в Україні. Протягом 6 років користування - стабільно гівно, яке нічого не грузить. Я таку швидкість інтернету в 2005 році мав через 2g. Можу привітати провайдера з підкоренням нових вершин і з досягненням такої якості! Так тримайте і надалі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Анонім (Львів)
08 черв 2021 22:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.51 Мбіт/c
Upload:
10.59 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компанія яка знаходиться в глибокій стагнації і не збирається нічого робити для того щоб з неї вийти швидкість згідно договору має бути 20 Мбит/с, а маєм....
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Володимир (Сарни)
07 черв 2021 18:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чекаємо 3 дні поки з нами зв'яжеться менеджер! Супер шкидка комунікація! Молодці! Простіше за цей час перейти до іншого провайдера!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Володимир. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Будь ласка, залиште повідомлення з запитанням та контактним номером телефону на електронну скриньку менеджерів: [email protected]. Ми обов`язково розглянемо Ваш запит та зв`яжемося з Вами в найкоротший термін.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Володимирець)
06 черв 2021 18:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
46313
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дякую що ви є! 200 Мбит/с в селі, навіть у снах таке не снилось!) Швидкість просто вогонь!) 2 роки на радіо, вже рік на оптиці, жодних проблем!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дуже Вам вдячні за такий приємний відгук!
Анонім (Гоща)
06 черв 2021 17:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.38 Мбіт/c
Upload:
0.85 Мбіт/c
Договір:
40003
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету просто нема, навіть коментувати нічого. Вірніше, він буває часом, коли не треба. У всіх знайомих в окрузі теж саме. Підключайся хоч Wi-Fi, хоч кабелем, хоч стальним тросом, хоч гумовим шлангом. Платиш за 50 Мбит/с, а маєш нуль цілих хрен десятих. Техпідтримка розказує байки, а на ділі нічого не міняється.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анатолій (Клесів)
04 черв 2021 16:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Аферисти за чотири дні інтернету який забули відключити забрали повну місячну абонплату. Бажаю Вам як найшвидше позбавитись ліцензії. 27023.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Анатолій.Призупинити послугу можна самостійно в "Особистому кабінеті" користувача, для цього необхідно зайти в особистий кабінет за посиланням http://stat.dan.net.ua та в розділі "Призупинення угоди" слідувати підказкам. Умови призупинення угоди: Призупиненням угоди через веб-сторінку можуть скористатись тільки приватні особи. Юридичним особам необхідно звернутись у представництво у Вашому регіоні і оформити письмову заяву. Призупинення угоди здійснюється до 1-го числа місяця, в якому вже не будуть надаватись послуги. Мінімальний термін призупинення угоди складає один календарний місяць (з 1-го числа по останній день місяця). На декілька днів угоду призупинити неможливо. Максимальний термін призупинення угоди не може перевищувати три календарні місяці, по закінченню вказаного максимального терміну угода поновлюється автоматично. Призупиненням угоди можна скористатися не частіше, ніж один раз на календарний місяць. Призупинивши угоду, при нагальній потребі Ви також можете її відновити у термін до 1-ого числа місяця, в якому планувалось призупинення угоди. Під час призупинення дії угоди всі послуги передбачені в угоді не будуть надаватись. Абонентна плата за період призупинення не нараховується. Послуга призупинення угоди надається безкоштовно. Якщо виникли додаткові запитання зверніться на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Львів)
03 черв 2021 12:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня, обіцяли підключення інтернету на протязі двох тижнів, вже пройшов місяць, так ніхто і не зв'язався. Уточняла, чи прийняте замовлення, сказали що прийняте. ЧЕКАЙТЕ.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер заявки, для вияснення причин виникнення даної обставини.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПО "Городские информационные системы"
Анонім (Львів)
31 трав 2021 17:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер на ринку. За своїх клієнтів не хвилюються від слова ВЗАГАЛІ. НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо вас повідомити номер угоди.
Анонім (Львів)
09 трав 2021 15:29
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.45 Мбіт/c
Upload:
0.99 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чому постійно нестабільність швидкості. Платимо за 4 по факту 1 і менше мбіт. Особливо ввечері та по вихідних.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за звернення. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно обраного тарифного плану.Просимо , звернутися у відділ технічної підтримки, коли проблема проявить себе знову (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).
Анонім (Львів)
07 трав 2021 22:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
0.27 Мбіт/c
Upload:
0.55 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відсутність інтернету. Швидкість не стабільна. Особливо по вечорам. Чому пропадає швидкість???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово)
Діма (Оженін)
06 трав 2021 22:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В квітні місяці подав заявку на підключення інтернету. Пройшло більше 10 днів. Ніхто не передзвонює. По якій причині мені не підключають інтернет?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Дмитро.Дякуємо за відгук.Будь ласка, напишіть лист на електронну скриньку [email protected] з номером заявки, яку залишали на підключення Інтернету.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Лілія (Рівне)
26 квіт 2021 19:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
12093
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуговування препаскудне. Дуже часто пропадає інтернет, неполадки вирішуються тижнями. Останній раз інтернет пропав у п'ятницю 23.04 в обід до понеділка 26.04 19.00 год. проблему не вирішено, оператор з п'ятниці повторює одну і ту ж відмовку. Не рекомендую ні в якому разі підключатися до цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Лілія. Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Інтернет був відсутній по причині проблеми з електроживленням у вашому будинку. Енергокомпанія проводила роботи по відновленню упродовж декількох днів. В цілях безпеки нам було заборонено встановлення резервного живлення. Роботи по відновленню електроенергії наразі завершено та доступ до мережі Інтернет відновлено. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);Телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Київ)
09 квіт 2021 20:30
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мабуть самий жахливий провайдер інтернету, з захмарними тарифними планами. Сам оплачуєш кабель, сам платиш, а на службі тех. підтримки вислуховуєш хамовитого оператора, котра хамить, та розвінчаю міфи, розмови тепер може записувати не лише оператор, а й користувач! Тому маю чудовий запис розмови і підтвердження хамовитого відношення до користувачів. Ніяких проблем ви не вирішуєте, крім того що їх створюєте!!! Коли зникає ваш інтернет, то це ніхто не компенсує, а коли кошти сплачені на укр.пошті, то доки не зарахують кошти послуги не надамо, Але! є чек з оплатою та датою!!! Якби можна було поставити нуль вашій "роботі" то я б так і зробив. Коли ви просите номер договору для вирішення проблеми, то краще б налагодили роботу вашої тех. підтримки, бо вона на разі не підтримка, а так, сидять і нічого вирішити не можуть, в чому заключається їх робота?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Будь ласка, повідомте № Вашої угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера НПО "Информационные технологии"
Угода № 158251 (Львів)
03 квіт 2021 13:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
18.4 Мбіт/c
Upload:
41.77 Мбіт/c
Договір:
158251
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже низька швидкість інтернету. Завжди оператор говорить, що проблема у мене. Прошу покращити якість надання послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! На даний момент проблеми з включенням по Вашій угоді не фіксуємо. Для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі. +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90
Аноним (Рівне)
02 квіт 2021 13:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
130841
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
24 бер 2021 21:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
177739
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановний провайдер чому ви не рішаете проблеми з Request timed out? В день працює норм в ночі ідеально а перідо з 17 по 22 год неможливо сидіти((( Вирішуйте проблему.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Загальної проблеми не спостерігаємо, просимо вас здійснити первірку до ресурсів, де виникає проблема та до інших сайтів, для порівняння. Наприклад, до адрес 8.8.8.8, 194.44.214.214 та i.ua. Рекомендуємо провести перевірку утилітою MTR (WinMTR) чи аналогом та надіслати результати тесту на скриньку [email protected].
Сергій (Сварицевичі)
21 бер 2021 19:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В загальному претензій ніяких немає. Раніше просідала швидкість але на даний час все добре. Однак є ложка дьогтю в бочці межа - інколи інтернет зникає від декількох годин, до дня, що звичайно не завжди зручно. Особливо в період карантину, коли навчання відбувається дистанційно. Хотілося би щоб про подібні відключення в зв'язку з ремонтом чи що там у вас. На даний час інтернет відсутній і хотілось би дізнатись причину.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за відгук.21.03.21 р. проводилися короткочасні технічні роботи, які тривали протягом 10 хв. Інформацію стосовно чи надається доступ до мережі Інтернет можете дізнатися за контактними номерами телефонів Рівненського обласного представництва : тел. 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС.Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Aleks (Шацьк)
20 бер 2021 21:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.88 Мбіт/c
Upload:
4.98 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
175409
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вельми Шановний провайдер!!! Швидкість вашого інтернету така ж сама як і ваш загальний рейтинг. Чому Ви в наглу намахуєте своїх же абонентів. Чому читаючи відгуки Ви не робите висновки. Оці 183 людини що рекомендують Вас це можливо років 5 назад вони писали. Актуальний ваш рейтинг не 2 із 5, а 0,25 із 5. Про які заміри швидкості на пряму через мережевий кабель Ви розказуєте. В даному випадку ніяких замірів робити не треба, результат якто кажуть "на лиці" і він плачевний. Для прикладу: Луцьк, 2011 рік. Провайдер "Білайн" він же "Киівстар". Швидкість за договором 8 Мбит/с. В квартирі 3 (три) ноути які практично одночасно підключені через Wi-Fi. ІНТЕРНЕТ ПРАЦЮВАВ БЕЗ НАРІКАНЬ. Доречі краще ніж зараз. Шацьк, 2021 рік. Провайдер "БіТ" він же "Уарнет". Швидкість за договором 50 Мбит/с. В будинку 1 ноут 1 планшет і 1 телефон підключені практично завжди одночасно. ШВИДКІСТЬ РІВНА ВАШОМУ РЕЙТИНГУ ТОБТО 0,25 Мбит/с. Про iptv і не хочу згадувати бо в телевізора може бути стрес. Робіть висновки ШАНОВНІ.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Дякуємо, що вказали номер угоди! Проблем на лінії не спостерігаємо. Ваша угода діє з 2017-ого року, по гарфіках завантажень бачимо, що заявленна швидкість (до 50 мб/с) досягається. Рекомендуємо Вам перезавантажити роутер і здійснити повторні заміри швидкості. Для коректної перевірки необхідно підключитись напряму кабелем (без роутера), інтернет-провайдер на має впливу на роботу Wi-Fi. Якщо повторний тест не буде відповідати заявленій в угоді швидкості, просимо Вас звернутися в технічну підтримку за номерами телефонів: +38 (067) 67-3-80-90 +38 (067) 37-37-8-47
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг