Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 936
рекомендують: 231 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Сарни)
26 лист 2022 22:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подняли абонплату, разом з нею кількість послуг упала через відключення світла. Світла нема по 6-10 годин, набагато більше нема й інтернету так як свою станцію розмістили в зовсім іншому районі. Абонплату подняли якоби необхідністю підняти зарплату працівникам. Цк при тому, що багатьом зменшили на 20-30%.На емейл відповіді не дадуть, даже не надійся, по телефону як додзвонитися заморозять яку-небудь відмазку. Треба в адміністрацію Президента й кабмін подавати спільну заяву, нехай розберуться як то можна було в такий складний час підняти абонплату, при цьому таким чином надавати послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити більш детальніше проблему з наданням послуги. Для нас дуже важлива думка і пропозиції кожного, оскільки це допомагає нам зробити послуги ще кращими й більш комфортними.
Богдан (Львів)
17 жовт 2018 16:46
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оператор техпідтримки веде себе не професійно, нахабно та обманює користувачів. Був здійснений дзвінок 17.10.2018 о 16:46, з причини низької швидкості інтернету та помилки при повторному підключенні. На що оператор відповів, що інтернет не працює по всьому гуртожитку, хоча в сусідній кімнаті інтернет працював з нормальною швидкістю. Коли я сказав йому про це він відповів, цитую: "То сидіть через сусідній інтернет", обуренню не було меж, розмову записано та будуть прийматися подальші дії. НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ ЦЬОГО ЖАХЛИВОГО ПРОВАЙДЕРА З ЖАХЛИВИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ КЛІЄНТІВ!!!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Петро (Сарни)
04 серп 2020 21:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернетом просто неможливо користуватися, стабільно зникає з'єднання - 5 хв працює - 10хв "відпочиває", постійні розриви по лінії, швидкість падає з заявлених 50 Мбит/с до 2 Мбит/с, за день по 15-50 разів зникає інтернет на різні періоди часу, служба підтримки тільки кормить відмовами, що проблема вирішується, проблема планує вирішуватись, про проблему відомо - над проблемою працюють. За місяць з моменту підключення максимум 5 днів інтернет працював більш менш стабільно, решта часу-це просто спалення нервових клітин. Якість інтернет послуги на даний момент - НЕЗАДОВІЛЬНА.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Володимир (Поляниця)
19 жовт 2019 22:17
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Номер договора 300291 (800011). Все работает отлично в принципе. Но... 1. Обещали подключить услугу статистический ip address с 01.10.2019. На дворе 19.10.19... жду... 2. До 15.10.19 без проблем пользовался интерактивным телевидением megogo, с 16.10.19 начались проблемы , megogo думает что я не на Украине. Я думал с начала что проблема может у меня. По совету технической поддержки megogo подключился через мобильный интернет и все ок, пошел к соседям с номерами договоров 300038 и 300039 и та же проблема. Жду решения прошло три дня... после решения проблемы поставлю другую оценку...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, п.Володимире! Ви, мабуть, вже знаєте, що у megogo відбувся тимчасовий збій в роботі. З нашої сторони послуги надаються у відповідності до умов договору. Просимо Вас проінформувати чи все гаразд?
Андрей (Сарни)
07 лют 2022 19:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последние 14 дней вылетел интернет столько раз что по пальцам ног и рук не пересчитаешь. Ладно если бы я находился где то на окраине города или в глуши. Ваш представитель находится за 100-150 метров от моего дома. На жалобы отвечают заготовленным текстом - проверить кабель на наличие повреждений, перезагрузить роутер, и подключить кабель на прямую к пк. Бывало что нет интернета сутки но при этом цена услуги не уменьшилась. Пользуюсь этим провайдером исключительно потому что нет других кроме укртелекома. Радует только задержка в играх не выше 50, больше плюсов не нашел.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Олександр (Костопіль)
19 лип 2021 16:01
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Договір:
20352
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Досить часто пропадати став інтернет. Знов вчора цілий день, щоб дізнатись причину й сьогодні в 11 годин нарешті дозвонився на номер 0937455115 . Стандартна відповідь на запитання чого нема інтернету - сталася аварія. На моє зауваження, що таке відбувається доволі часто - отримав просто геніальну відповідь. "Ви же не звоните в рес чи в автодор, коли вони займаються ремонтом". Коли я сказав, що їм я не плачу абонплату взяла й просто кинула трубку. Питання до керівництва "В якому пту ви берете таких працівників і чому так часто відбуваються поломки?"
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Олександр. На жаль, 19.07.2021 року о 11:28 виникла аварійна ситуація на вузловій ділянці мережі, яка знаходиться у Сарненському напрямку. Ми зробили все можливе для оперативного усунення аварії та відновлення роботи мережі. О 15:45 було відновлено доступ до Інтернету. Просимо вибачення за незручності, які довелося відчути частині наших абонентів у зв'язку з аварійною ситуацією.
Анонім (Львів)
05 лист 2020 15:11
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
144497
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключення до Інтернету відсутнє третій день! В службі техпідтримки кожного разу вказують нову причину відсутності зв'язку, "аби відчепились"! Третій день кажуть, цитую: "проблема не вирішена і невідомо коли буде вирішена", "ми не знаємо в чому проблема", "в сусідньому будинку згорів роутер", "в сусідньому будинку нема світла" (третій день?! хм...). Людей мають просто за ніщо!
Дуже сподіваюсь, що звернувшись на гарячу лінію Міністерства цифрової трансформації на голови ваших працівників, все-таки, зійде прояснення.
Олександр (Клесів)
02 січ 2020 23:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір! Коли ви зможете надавати якісний, заявлений інтернет? І чому коли ви надаете заявлені 8 Мбит/с скорості. Чому ваш компютер незменьшуе оплату за послугу! А також коли ви за рік можете не надавати до місяця інтернету то чому я мушу платити за ці дні? Чому ваш комп'ютер коли не надає послуги нетермінові число оплати за послугу! Бо згідно законодавству України! Коли ви берете кошти за послугу і при цьому її не надаете, то це шахрайство і коли ваші клієнти об'єднаються і підуть до суду то можливо тоді ви ці всі выше переказані несправності вирішите!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Олександре вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли перевірити надання послуги. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. Служба технічної підтримки: цілодобово щоденно (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 .З повагою, Уарнет.
Олеся (Сарни)
27 лист 2022 16:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.13 Мбіт/c
Upload:
2.92 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені, як так можливо виставляти абонплату за !!!! повітря? Не мала змоги оплатити в минулому місяці інет, чому маю платити за те що не отримувала, щоб надалі користуватись інтернетом?! 250 грн за що? Інтернет при цьому предоставляли? Можливо досить людей за ідіотів тримати! Нараховуйте за те що надаєте! Оту дебільну опцію в допотопному кабінеті прибиріть і не позортесь! Ще раз, виставляйте плату за фактично надану послугу (оплатив - користуєшся, немає коштів ставте 0, поповнив - користуєшся, а не покривати -250, -500 (без доступу до мережі) і т.д)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте свій номер угоди, щоб ми могли з Вами зв'язатися та надати відповіді на запитання.
Анонім (Львів)
30 жовт 2023 13:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
92.5 Мбіт/c
Upload:
95.2 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороший провайдер, швидкість відповідає заявленій, особистий кабінет зручний та інформативний. Під час відключень е\е обладнання працює близько 8-10 годин. Користуюся інтернетом від їх партнера BiT. З приводу радіопідключення яке теж можливе, автономності як такої немає, є світло - є інтернет. Швидкість не відповідає заявленій, і дуже залежить від зовнішніх факторів, таких як погода і час доби. Затримка біля 80 мс. Враховуючи це все, раджу підключати GEPON, воно трішки дорожче в підключенні і потрібно почекати своєї черги, зате все стабільно, і швидко.
Дмитро (Борислав)
19 черв 2019 10:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
5.26 Мбіт/c
Upload:
5.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Друга доба без інтернету і так кожні вихідні. Уарнет зовсім знахабнів - постійні відключення на кілька годин або діб стали звичним явищем, швидкість не відповідає обіцяній, постійні зміни і не визначеності працівників, не усвідомлення своїх дій і т.п. Це відверте знущання над абонентами за яке компанія не несе жодної відповідальності. Поза всяким сумнівом, один з найгірших інтернет-провайдерів, абсолютно не здатний надавати послуги за які бере гроші, причому тарифи стабільно збільшуються. Нікому не раджу зв'язуватися з інтернетом цієї контори.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дмитре, повідомте, будь ласка, номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її.
Ірина (Львів)
04 бер 2021 17:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
106907
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У нас відсутній інтернет з 23 лютого у зв'язку з поломкою з Ваших слів на Басараб, 3. Кожного дня Ви говорите, що налагодять "завтра", сьогодні виявилося, що "у Вас і так заборгованість". Отож заборгованість ми проплатили, думаю завтра кошти будуть на Вашому рахунку. Ви будете налагоджувати поломку? Чи наш шукати іншого провайдера? Яким чином посприяти щоб нарешті вирішити дану проблему? Не розумію, як стільки часу говорити "завтра" і нічого не зробити. Кілька хвилин тому колезі знову сказали "завтра"...
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Миколаїв)
24 лип 2018 11:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я ще не встигла підключити інтернет, я вже зрозуміла, що це повна туфта. Телефону на гарячу лінія, мені диктують ще 5 номерів, на які мені потрібно дзвонити. Алелуя додзвонилася. Обіцяють мені, чистосердечно що приїдуть, підключать, попередньо задзвонить. ОК. Чекаємо. Прийшов той роковин день, та година довгождана, ніхто не дзвонить. Передзвонюємо, починають лапшу вішати, що через пару днів точно, точно приїдемо. Хоча навіть адреси не уточняють. В шоці від такого сервісу. За що тут платити 1600 грн. Жопа не злипнеться. Позажиралися повністю!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
24 квіт 2015 18:58
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Недостатнє оптоволоконне покриття. Допрацюють і будуть кращі за конкурентів — Київстар і Волю в Рівному. Швидкість відповідає заявленій і до речі на відміну від інших провайдерів пінг хороший. Тільки потрібно здешевити послуги і у кабінет абонентського відділу "посадити" компетентних людей, бажано розумних симпатичних дівчат (це як рекламний хід пропоную, бо приємно буде завітати туди, де доступно запропонують послугу). А тим жінкам, що зараз сидять там, дати всю іншу роботу з документацією і бухгалтерією, вони там аси. :)
Анонім (Львів)
13 жовт 2016 12:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не розумію як фірма до сих пір існує, якщо в них настільки неякісний сервіс!!! Туплять всі разом і по черзі, і тянеться це щастя два тижні. Складається враження, що інтернет нам не підключать ніколи. Діє система постійних відмазок: то вони кудись поїхали, то майстра нема, то дощ на вулиці, то свято то ще якась біда. Мало того, нам ще й борг приписали в 1000 грн (після відновлення попереднього договору), то ще добре, що швидко зрозуміли все і забрали. Обурення щодо відсутності їхньої вмотивованості підключити інтернет просто немає меж...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО СП "Ресурсный Центр Телекоммуникаций"
Олександр (Запоріжжя)
19 лист 2021 01:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо бути відвертим, то Укртелеком досить не погано працює по технології ADSL, відносно технології PON, по якій працює УГарнет. Стабільність роботи мережі дає можливість приділяти всю свою увагу думкам, сім'ї, друзям, але нажаль, не надає можливості користуватися Інтернетом. З часом розумієш, що придбання роутера було не обов'язкове, тому що більшу частину часу роутером виступає телефон з покриттям одного з мобільних операторів. Жах. Не рекомендую даного провайдера. Краще придбати переносний стік під сім-карту і використовувати його.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і її вирішити. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
01 лют 2018 21:53
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.18 Мбіт/c
Upload:
0.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мій провайдер уарнет каже, що Speedtest дає некоректну інформацію про швидкості Інтернету. :) Особливо часто так говорять провайдери, які виходять далеко не найкращі результати таких тестів швидкості. Замість Speedtest вони пропонують скористатися скачуванням файлу з їх ftp сервера. Але в такому випадку це вже не тест швидкості Інтернету, а тільки внутрішньої мережі провайдера. Нас з вами цікавить, чи не занадто провайдер економить на зовнішніх каналах, і наскільки швидко будуть викачуватися файли з українських і зарубіжних сайтів.
Роман (Луковичі)
07 груд 2019 19:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.16 Мбіт/c
Upload:
11.07 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Перших півтора року все літало. 50 Мбит/с було за 150 грн (оптоволокно по селі по стовпах). Зараз подорожчало стало 180 грн за 50 Мбит/с, а швидкість десь поділась. Тиждень як купив тв-бокса з IPTV і поняв шо швидкість десь дівається, то з'являється почав заміряти і був в шоці. Дивитись телевізор без нервів не можна. 50 мегабіт буває тільки вночі як вся Україна спить. Номер Угоди 175590. Додзвонитися до техпідтримки не вийшло гроші на телефоні закінчилися. Правда як електрики порвали кабель то приїхали і поміняли в той самий день.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Романе, дякуємо за Ваш відгук та вказання номеру угоду! Ми займаємось цією проблемою, до кінця цього тижня плануємо її вирішити, про що неодмінно Вас повідомимо.
Аноним (Любешів)
16 вер 2022 15:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня, ваш інтернет дуже погано працює, в мене свій сервер. на якому пінг 31-32. А за останніх 2-3 тижні дуже поганий інтернет і пінги від 80-150. Це що таке? Як ціни піднімати то ви добре знаєте, а інтернет зробити нормальний не можете! Ганьба вам за ваш інтернет і вашій організації!!! Так до речі в новому інтерфейсі який у вас зараз beta підтримка не працює, це так щоб клієнти не змогли відправити скаргу!!! Як ціни піднімати то це ви добре знаєте! Да щей у військовий час!!! Ганьба вам за ваш інтернет і вашій організації!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Аноним (Перемишляни)
20 лист 2017 16:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Первый месяц проблем не было. Сейчас на этом сайте мой провайдер определяется как ООО "Бизнес и технологии", Хотя я провайдера не менял... И раньше здесь определялся как ДП НТЦ "Уарнет".... На следующей месяц после подключения скорость передачи (upload) уменьшилась из 100 до 62 Мбит/с. Звонил в службу поддержки, проблему не решили, а вешали лапшу. Также заявили, что в договоре написано до 100 Мбит/с, и даже если будет 10 Мбит/с, то вы не должны возражать, потому что 10 Мбит/с это тоже есть до 100 Мбит/с....
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Бизнес и технологии"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг