Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 936
рекомендують: 231 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Львів)
16 жовт 2015 11:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я задовбався по телефону нагибати менеджерів які підставляють свої груди захищаючи цю шарашку. Постійно відвалюється DNS. 25% всього часу роботи інтернету або немає або є хвилями. В техпідтримці тебе вважають дебілом і розказують кожного дня різні казки про те, що у мене щось не так з обладнанням або з ПО. В момент як пропав інтернет і набираєш техпідтримку протягом 60 сек інтернет з’являється, а в слухавку тобі говорять, що сесія активна вже стільки то годин і розривів не було. А останнього разу мені рекомендували перезавантажити роутер, увага!, "через те що за сесію вже викачали 15 Гб", на запитання чи це багато мені відповіли: "Звичайно". Завіса. Я рекомендую інтернет УарНет своїм конкурентам і ворогам.
Сергій (Львів)
05 лист 2018 16:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер далеко не "Провайдер номер 1" як зазначено в їхній рекламі. :) В техпітримці знайдуть 100500 причин щоб не визнати поломки з свого боку, завдяки некомпетентності працівників даної компанії за останні місяці змінив декілька роутерів, а проблема виявилась в їхньому комутаційному щитку. :) Без лукавства, і можу підтвердити (записами дзвінків) керівництву...за місяць часу 25 дзвінків/звернень до провайдера про відсутність та труднощі з наданням послуг!!!!... Відключати інтернет за неоплату встигають на випередження, а от підключити...так це ціла епопея....печерний вік. :) Гарячої лінії як такої нема, щоб почули та вжили відповідні заходи.... Одним словом - лажа!! Таких провайдерів треба в шию гнати з ринку!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Рівне)
20 січ 2014 21:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За відсутністю альтернативи був змушений підключитись до "Уарнет". Техпідтримку можна назвати "службою моральної підтримки", так як ніяких питань майже не вирішують. А якщо і вирішують, то зі "швидкістю слимака". З 30 діб інтернет відсутній, або не надається в повному обсязі (який зазначений в договорі) 5-8 днів. При неодноразових звертаннях — "реакції 0"..."пишіть заяву про відшкодування", яку треба безпосередньо писати в офісі, бо без неї "відшкодування" не відмінусовується.....да і для чого мені "відшкодування" якщо я хочу мати нормальну послугу і швидкість, яку мені обіцяли (зазначена) в договорі. При появі іншої альтернативи, перейду до інших не задумуючись...
Анонім (Львів)
24 лип 2022 17:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет який може бути, 0.1 Мбит/с це ні про що, заходить на різні сайти по 5 хв особливо в вихідні дні. Дуже часто пропадає, перезапуск роутера помагає але тільки на пару хвилин. Не рекомендую використовувати модем, ну і сам інтернет. В будні дні буває до 20 мбіт/с но але і це рідкість, все рівно пропадає і не дає рослабитись, хоча більше підключених пристроїв до інтернету немає. Я не можу рекомендувати цей інтернет, краще візміть іншиі варіанти, якщо таких немає попробуйте безпровідні роутери від інших провайдерів. Навіть на стан війни така швидкість інтернету дуже мала... І навіть не говоріть що в вас все добре, не зафіксували... Це нікому не цікаво, інтернет у мене поганий значить в вас якісь неполадки.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
06 лют 2023 12:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302508
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожне звернення в Колл центр - це серіал, який може йти тижнями. Дівчатка колл центру дозволяють собі від порад самим щось передати тех підтримці до кидання слухавки. Проста процедура заміни роутера (провайдер має прописати мак адресу) це ще той квест. Люди! Налагодьте роботу. Чи поставте нормальне обладнання, щоб до вас не телефонувати, чи оперативно реагуйте! Техпідтримка в телеграмі не відповідає, хоча фахівець ввічливий, перепросив за незручності і все вирішив за 2 хв. Видно, що процеси в компанії не налагоджені абсолютно. Колл центр лише займає час і абсолютне ні за що не відповідає. Контактів для скарг не надає, окрім як емейл. Кароч. Кожне звернення - це стрес, який продовжується годинами.
Юрий (Березове)
03 лип 2022 19:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
232636
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последнюю неделю обрывов с интернетом стало настолько больше, что это уже никакие нервы не выдерживают, в прямом смысле минута есть интернет потом сам по себе пропал на 20 секунд и так почти каждую минуту туда сюда обрывается, появляется, а самое смешное что хочу позвонить в службу поддержки, а там оказывается той номер службы поддержки что у меня есть вне зоны досяжности, и как тут может нервы выдержать если они так издеваются, за сегодня обрывов интернета было уже более 100 раз, вот так уже больше недели что вдень что ночью, такое ощущение что они знают что у них проблемы, але специально играют тебе на нервах, а я еще взял и пополнил за этот месяц, думал что наладится а выходить зря так думал.
Петро (Сарни)
05 серп 2020 19:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Ну зв'язалися зі мною о 9 ранку, уявляєте, а я на роботі, обладнання вимкнене. Мені подякували за звернення і сказали телефонувати на номер техпідтримки коли буду вдома і з увімкненим устаткуванням, і Ви знаєте, пройшов оце о 19/00 додому і пробую, як дурник телефонувати (очевидно ж трубку ніхто не піднімає). Ну, і як будемо виходити із положення?! До кінця тижня залишаю увімкненим обладнання, вирішуйте проблему (не думаю, що моя присутність як "супер спеціаліста з IP технологій " чимось зарадить) очевидно, що проблема з Вашої сторони, вирішуйте, за повітря гроші я платити не збираюся, дістала вже вся ця ситуація. P.S Пишу у відгуках бо по іншому до Вас не достукатись.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Петре, доброго дня.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Для детальнішого дослідження виникнення проблеми з доступом до мережі Інтернет необхідно звернутися до нас у зручний для вас час, коли Ви будете на місці біля обладнання. Будь ласка, напишіть нам Смс — повідомлення з номером договору на номер (097) 500-50-57 або ж Ви можете написати лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected]., і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Анонім (Львів)
27 бер 2017 14:41
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Download:
50.3 Мбіт/c
Upload:
41.47 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость в основном отвечает тарифной. Торрентом можно канал пригрузить под 100% от заявленной, каких-то сильных просадок по скорости не замечал. Из минусов - дорогой статичный IP и частые (в среднем раз в месяц) перебои со связью. Одно радует, перебоев становится всё меньше и они всё короче, последние 2-3 были ночью и не длились больше часа. Скорее похоже на какие-то штатные работы с оборудованием. Первый год бывали простои по пол дня и по 2-3 раза в месяц. Подключили быстро по звонку в офис. Саппорт отвечает и по телефону и в чате на сайте. Где сам их офис находится - не имею понятия, ни разу не было необходимости туда ехать, что считаю самым главным плюсом.
Аноним (Сарни)
14 груд 2021 19:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
308871
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Щодня пропадає інтернет! В техпідтримці постійно називають різні причини. Спочатку сказали що мої дані не були передані, на другий раз, що моя заявка заблокована. На третій раз, що я вказую не правильний номер угоди, який в мене перед очима написаний їхніми працівниками!!!! Я кажу правильний номер, на що мені сказали, що в мене інший. Виправили цей номер, сказали відтепер такий буде. До того ж додзвонитися це ще той квест! В мене робота онлайн!! Інтернету досі немає!!! Питання хто відповідає у вас в компанії за всі ці моменти? Хто прописує угоди з помилками, хто не передає дані, хто блокує заявки? Яке це відношення до клієнта? Наведіть лад в сервісі!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Андрій (Рівне)
02 черв 2020 22:53
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
13824
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахивий інтернет, зворотній зв'язок жесть, таке враження, що це не люди 21-го століття, а ніби тьотя з "Совкового" овочевого магазину..., заготовлена фраза про підключення кабелю до ноута і все, про залучення спеціаліста до вирішення проблеми - брехня!, легше сказати що споживач відмовився..., вже майже рік лише погіршення послуги, здається що тумблер на швидкість вимикають і у вас аля 2G..., резюмую: керівник компанії або розуміє стан речей та навмисно таке лайно роздає, або йому покласти на це все, легше щоб "спеціалісти" повторювали мантру про підключення кабеля до ноута, а в іншому разі - плювати ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Роман (Заболотівці)
02 груд 2017 19:49
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Післа підключення цього провайдера все було нормально. Згодом почалися проблеми: то інтернету нема взагалі (червоний вогник на роутері), то показує, що інтернет ніби то є (зелені вогники на роутері), але нічого не працює. Дзвониш до них у вирішенні проблеми - 0 допомоги. На оф. сайті просят номер договору. Хрен знає де його взяти, при підключенні дали лиш абон. книжку. 2 роки користуюсь провайдером. Швидкість інтернету скаче. То 10 Мбит/с, то 20 Мбит/с, а останнім часом 2 Мбит/с. Що за фігня. За які такі послуги я плачу? ДЕ моя швидкість? Де номер договору? А дизайн вашого оф. сайту? Таке відчуття ніби група 8-класників його створювали. Убого!
Микола (Дубровиця)
02 трав 2018 23:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
20.7 Мбіт/c
Upload:
25.91 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Більш як за три роки користування послугами даного провайдера в перше отримав негативні емоції від отримананої якості наданих послуг. Про відсутність інтернет з'єднання звернувся до служби техпідтримки приблизно в 17.00 29.04.2018 р., ремонт пошкодженого оптоволокна приїхали робити лише в 14.00 02.05.2018 р. Рівненському регіональному менеджеру необхідно затвердити і довести до виконавців заходи щодо оперативності проведення ремонтних робіт і термінів їх виконання, та встановити контроль за термінами виконаних ремонтних робіт. Забезпечити своєчасне виконання ремонтних робіт не тільки в робочі дні, а і в вихідні та святкові дні.
Аноним (Київ)
09 бер 2019 13:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шарашкина контора, больше ничего сказать не могу. В с. Моквин Костопольский район подняли абонплату просто до космической. Самое интересно что в договоре указана стоимость подключения 750 грн, а взяли 1500. Интернетом пользоваться невозможно, часто пропадает, дозвонится также не реально. На звонки если кто и ответит то неадекватная женщина. На письма игнорируют писал по разным контактам указанным в договоре, спросили только указать номер договора и на этом молчок. Сообщаю что если тарифные планы не будут такими как раньше то буду сообщать о нарушении договора в налоговую, кру и защиту прав потребителей. Пусть проводят расследование.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Ви не вказали № угоди і конкретно проблему яку не можете вирішити. Чи не могли б Ви описати проблему і разом з № угоди скинути на скриньку [email protected]? З приводу вартості підключення - вона вказана на сайті від 1500 грн., про який договір йде мова з вартістю підключення 750 грн.? З приводу підняття тарифів - інформація про це була заздалегідь вивішена на сайті + була додатково зроблена розсилка смс. Причина підняття тарифів також була вказана.
Відгук залишений з IP адреси провайдера HSP "HostPro"
Анонім (Львів)
09 квіт 2022 16:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
243139
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Слабкий інтернет, особливо як дощ. В центрі Львова. Підтримка не виявляє бажання вирішувати проблему - говорять так, щоб збутися. Кажуть підключати напряму до ноута, і не хочуть чути, що якщо зранку була швидкість 30/30 Мбит/с, а в обід працює через раз і швидкість нижче 1 Мбит/с, то проблема зовсім не в роутері. І то вже не вперше. Сказали б чесно, що в них проблема і в межах такого то часу вирішать, тоді можна було б розрахувати час, всяке буває і я б з розумінням віднісся. Але робити з когось дурака, то якось не правильно, як на мене. Не рекомендую!!! Якщо є можливість, виберіть іншого провайдера. Сам буду шукати кращі варіанти.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! За Вашою угодою бачимо 1 звернення до служби технічної підтримки протягом цього року. Запевняємо Вас, що на даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Аноним (Острог)
07 серп 2020 09:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
39399
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не змогла дати відповідь на попередню скаргу. Отже пишу знову. В травні місяці подала заявку на підключення інтернету. Три місяці в свій адрес чую лише хамство і відмову. По якій причині мені не підключають інтернет?? Ви його підключаєте безкоштовно, що дозволяєте собі таке ставлення??? Чому таке жахливе відношення до клієнтів?? Чи можливо хамство ваших працівників треба записувати і розголошувати в соц. сєтях?? Вже купу нервів потратила і нічого не змінилося. 39399 номер угоди в травні. Висновок мене послали і сказали що треба було раніше підключати. 38272 22.07. Пройшло більше 10 днів. Ніхто не передзвонює. Що мені робити???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми передали Ваше звернення у відділ менеджерів по підключенню Інтернету , чекайте на дзвінок наш менеджер зв'яжеться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
26 січ 2023 18:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
20352
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отключают iнтернет по графiку в 10.00 та 14.00 й не важно, оключили в цей момент свiтло чи нi. На скарги не реагують. Просив роутер помогти настроить так порадили звернутись до продавця, внаслiдок мушу його продати, бо хрен знае якi настройки можуть бути у мого конченого провайдера. Iншi провайдери давно замінили безкоштовно обладнання. Звертався зi скаргою у Львiвське представництво, так там такi ж самi упирi, даже не вiдповiли. Зато смс просплату вчасно отправляють. Звертаюсь до iнших. ШАНОВНI ПРОВАЙДЕРИ, КОНКУРЕНТИ УАРНЕТА- ПРОВЕДIТЬ У НАС IНТЕРНЕТ. УАРНЕТ ТАК ВСIХ ДICТАВ, ЩО ЛЮДИ РАДI БУДУТЬ ЛЮБОМУ ДРУГОМУ.
Петро (Сарни)
24 черв 2020 00:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За останні 2 тижні "інтернет" практично зник-із заявлених 8мб отримую від сили 1 Мбит/с і то з пересадками до 0.Додзвонитися до служби підтримки не можу, на листи в E-mail відповіді не має. Сплачую послуги по 180 грн/місяць, а отримую тільки головний біль. До цього часу було терпимо і я ігнорував: просадки по швидкості, періодичні відключення, збої у роботі, але за останні 2 тижні терпець увірвався, у першу чергу через те, що мене ігнорують і абсолютно не приймаються ніякі дії у вирішенні моєї проблеми. Якщо так піде і далі, буду міняти провайдера, благо альтернативи з'явилися. Дякую за увагу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Петро. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість, під'єднавши інтернет-дріт на пряму до РоЕ-адаптера в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії.Наберіться терпіння.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.
Віктор (Рівне)
27 лип 2020 15:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер з можливих у світі. Підключили Інтернет. Тариф для юр осіб 423 грн. на місяць. Цілий місяць сидимо на 3g модемах. Дозвонитись не реально. Оператори просто відгавкуються. Вже втомився з ними сваритись. Інтернет пропадає в день по 10 разів а то і більше. Компанія ніяк не реагує. Техпідтримка може тільки допомогти сказавши перезапустіть роутер. Викликати нереально на діагностику чи усунення несправностей. Ходив сваритися до них в офіс. Не відкрили двері))) Сидять обісрані тільки через вікно гавкають. Замінити немає ким поряд жодного провайдера іншого. Не рекомендую нікому ніколи нізащо.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
ВАЛЕНТИН (Львів)
29 лют 2016 00:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
58.39 Мбіт/c
Upload:
53.3 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не знаю, що і думати, вам всім не повезло, з районом проживання, чи вам ВОЛЯ проплачує? Я живу на Куліша у Львові. Своїх 10 на 10 Мбіт/с та пінг 1-3 мс, маю вже років 8. Інтернет пропав один раз, на 4-5 днів, шукали обрив на лінії. Тест на цьому сайті, не відповідає дійсності, показує пікові цифри. Я ж не буду обманювати, що вони правильні. Про додаткові послуги я не в курсі, тому поставив галочку, що ні, но повторю, що не знаю. Про правильні показники написав, а доказ на спіідтест.нет, правда не знаю, скільки мої дані будуть в пам'яті сайту. http://www.speedtest.net/my-result/5125591361.
Анонім (Луцьк)
18 груд 2017 18:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто жах. Нікому не рекомендую, вже більше місяця немає інтернету, з'явиться і знову пропадає. Не раз звонила в техпідтримку відповідь одна: "це у вас проблеми з роутером або з антеною, а в нас добрий сигнал і ніяких проблем немає". Просто роблять дурня, більше додзвонитись я туди не можу. За що платити гроші кожен місяць. Не шанує уарнет своїх клієнтів, навіть техпідтримки хорошої нема....ніяк мою проблему не вирішили отака в мене швидкість інтернету і на пряму і через роутер а ввечері взагалі пропадає. Прийдеться з нового року з іншим провайдером заключати договір.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг