Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Сарни)
26 серп 2021 10:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4181
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кошмар!!!! Жах!!! другий тиждень не можуть вирішити проблему, годують завтра, завтра або передали на технічну службу. Шкода що в нашій державі немає кому пожалітися на вас і шкода що інтернет є монополістичним. Верніть сову!!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться з запитом на електронну скриньку [email protected]. Обов'язково вкажіть номер договору та номер телефону.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Аноним (Теслугов)
23 жовт 2022 21:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійно пропадає інтернет і якісь технічні помилки на стороні Інтернет провайдера. Також не оправдано висока ціна за підключення і ціна тарифного плану в 2 рази вища ніж у інших а якість бажає очікувати кращого. Не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вказати номер телефону, щоб ми проаналізували проблему.
Татьяна (Рівне)
10 січ 2022 10:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный провайдер, интернета больше нет чем он есть, постоянно пропадает, который не исправляет проблемы, не берут заявки, шарашкина контора а не провайдер! Смените персонал может тогда улучшатся услуги и начнут что то делать.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас вказати номер угоди, без нього не можемо перевірити описану Вами проблему((
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Олексій (Львів)
20 трав 2023 12:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
38.09 Мбіт/c
Upload:
63.12 Мбіт/c
Договір:
158251
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Послуги надаються дуже погано, але завжди є "відмазка", що проблеми у клієнта. Була домовленість на підключення оптоволокна, але все залишилось на словах. Швидкість інтернету згадно угоди надається у два рази меньша.
Аноним (Львів)
05 бер 2018 22:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
40.68 Мбіт/c
Upload:
44.72 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не возможно в онлайн игры играть. Устраните эту проблему наконец то. Со скоростью вроде нормально, но что творится с вашим трафиком? Что? Деньги за что вам платят? Ещё и цены поднимаете. На каком основании?Качество услуг ГДЕ?
Анонім (Львів)
25 груд 2017 14:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.52 Мбіт/c
Upload:
3.84 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В цьому місяці було останнє поповнення. Коли тобі обіцяють одну швидкість, а постійно дають в п'ять разів меншу, то це циганщина. Намахаловка. Арівідерчі! І всі ті, хто тут пише позитивні відгуки - не розповідайте казок.
Анонім (Буськ)
17 лют 2018 21:53
Переваги:
Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
3.32 Мбіт/c
Upload:
0.1 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість 2% від заявленої 2 дня телефоную в центр підтримки.... На дарма трачу час, слухавку не піднімають. Чекаю понеділка піду до них на розмову! Найгірша послуга в м. Буськ це інтернет від ДП НТЦ "Уарнет"!
Анонім (Острог)
13 лип 2020 12:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це мабуть найгірша контора з якої приходилось стикатися. Два місяці чекаю підключення. Спочатку казали "з понеділка", а зараз на запитання "коли?" Просто хамлять. Мабуть вже і не дочекаюсь інтернету.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо вас повідомити номер заявки на підключення Інтернету.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Александр (Володимирець)
14 груд 2020 10:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
48.55 Мбіт/c
Upload:
43.48 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Рукожопим посвящается! Пользуюсь более 2-х лет, при тарифе 50 Мбит/с все на месте, да, бывают моменты когда есть сбои, но это не более 1% за все время. Так что попробуйте освоить азы понятия измерения реальной скорости.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрый день, Александр. Спасибо за Ваш положительный отзыв. Будем делать все возможное, для того чтобы  нашим абонентам предоставлять  и  дальше качественные  услуги  доступа к сети Интернет.
Андрій (Львів)
11 жовт 2022 19:14
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
26.79 Мбіт/c
Upload:
28.89 Мбіт/c
Договір:
126979
Рекомендую цього інтернет-провайдера
11.10.2022р., як завжди, швидкість менша заявленої в угоді 126979. Є припущення, що така ситуація не тільки в мене. Більшість абонентів не звертає уваги на такі "дрібниці", але вартість послуги не стає меншою.
Аноним (Львів)
20 квіт 2016 18:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.13 Мбіт/c
Upload:
1.3 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У меня сейчас 1 Мбит/с. А должно быть 20 Мбит/с. у них постоянные проблемы. Дозвонится очень сложно. За ожидание соединения с мобильного снимают деньги. :) В общем ужас, была б альтернатива давно поменял бы провайдера.
Аноним (Львів)
09 груд 2017 19:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гіршого провайдера не знайдеш! Вже тиждень їхній "інтернет"працює по 3-4 години на добу, а потім просто пропадає. Техпідтримка всіх, перепрошую, в сраці мала. Заявлено 50 Мбит/с, а на ділі не більше 7 Мбит/с.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Телекоммуникационная компания"
Ігор (Івано-Франківськ)
02 січ 2020 18:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.04 Мбіт/c
Upload:
0.27 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Думаю дивлячись на пінг і швидкість інтернету вам зрозуміло що я напевне ще пишу з ери палеоліту. Така швидкість не прийнятна. Будемо міняти провайдера, а хто думав підключитись до УАРНЕТ, забудьте про таку дурну ідею.
Назар (Яринівка)
01 трав 2020 19:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
85.95 Мбіт/c
Upload:
69 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не знаю чому для інших користувачей уарнету погана якість, у мене тариф 100 Мбит/с і виконує свою роботу прекрасно. :) Я рекомендую Уарнет:). І я задоволений цим. Хоча є один мінус що не добавили тариф 1000 Мбит/с. :(
Анонім (Львів)
09 вер 2016 17:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
3 роки користувався і все було нормально. А тут ні з того ні з сьогодні виникли проблеми. Подзвонив до оператора, а той крім того, що не поміг, ще й говорив зі мною, наче я йому ще щось винен. Жахливе обслуговування!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Томкович (Рівне)
04 лют 2020 09:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
63.64 Мбіт/c
Upload:
59.14 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Несправедливость она такая, почему абонов обижаете то? Вот почему в меня, почти, всегда 50 из 50, а у других жопа? Может пора отключить ВПНы, и корректно сделать замер? Понаставят фигни, а потом жалуются на скорость)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для того, щоб наші користувачі мали високошвидкісний доступ до мережі Інтернет.
Анонім (Оженін)
24 лют 2020 21:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.17 Мбіт/c
Upload:
5.2 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Платимо за 50 Мбит/с, отримуємо мінімум інтернету, не можна навіть послухати блютуз колонку, так як інтернет дуже поганий, завжди пропадає, якщо не отримаємо допомоги з інтернетом, будемо відключатись, не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми. Також Ви можете зателефонувати самостійно в службу технічної підтримки : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), повідомити свій номер договору та описати проблему, вони Вам обов'язково допоможуть!
Аноним (Городіще)
20 бер 2020 22:39
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
39254, Скорость заказана - 50 Мбит/с, получаем 10-12 Мбит/с. Платим за месяц, получаем максимум неделю интернета. В договоре написано бесперебойный интернет. А в итоге интернета 0. Никому не советую этого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук.Ваше звернення було передано в технічний відділ. Ви можете звернутися самостійно , коли Вам буде зручно та провести спільну діагностику швидкості . Контакти Рівненського обласного представництва: Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Скажіть оператору, що Ви стосовно відгуку на сайті 2ip.com.ua. Очікуємо на дзвінок.
Олександр (Сарни)
23 січ 2020 22:27
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.16 Мбіт/c
Upload:
13.8 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З такою швидкістю,техпідтримкою і постійними перебоями в роботі ви дуже швидко залишитесь без клієнтської бази яку маєте. Робіть висновки. На ринку постачальників цих послуг конкуренти є, а це означає, що є і вибір.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Олександре вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли перевірити якість надання послуги. З повагою, Уарнет.
Анонім (Львів)
04 лют 2021 21:42
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
177739
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ви збераєтесь вирішувати проблему з втратою пактних даних зєднання? Чи ви просто думаєте що ваші клієнти нічого не розуміють скільки можна терпіти? Так кожного вечора вирішуйте проблему і чекаю від вас відповіді!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! По вашій угоді не фіксуємо проблеми. Спробуйте ще раз коректно перевірити швидкість, для цього необхідно підключити кабель інтернету напряму до компютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо вас зателефонувати до відділу технічної підтримки для діагностування у режимі реального часу. +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг