Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 936
рекомендують: 231 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Львів)
10 жовт 2019 00:38
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
98.42 Мбіт/c
Upload:
88.72 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключений оптикою. Швидкість відповідає договору, іноді навіть трішки більше. Єдине що бісить - тарифи. Але з цим у всіх провайдерів проблема, донесіть наступну ідею до керівників уарнету. Мені (і мабуть не тільки мені) були б зручні диференційовані тарифи, як це зараз у операторів мобільного зв'язку. Підключення має бути 1 Гбит/с, з щоденним обмеженням трафіку і зниженням швидкості. Наприклад, потрібно швидко скачати фільм в 4к якості, гру, чи ще якийсь об'ємний файл. Провайдер мав би давати 50 гб в день на швидкості 1 Гбит/с, і якщо цей ліміт перевищено, тоді автоматичне зниження до 50 Мбит/с. Опівночі лічильник трафіку має скидатись і знову вмикатись 1 Гбит/с. Бо оці тарифи 20-30-50-100 Мбит/с це трошки брєд, все одно середньостатистичне завантаження каналу юзера що з тарифом 20 мб, що 100 мб , складає всього 5-10 Мбит/с, тобто ніхто не використовує надану швидкість повністю, а гроші платимо за весь канал.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за цікаву пропозицію, обговоримо її з дирекцією.
Анонім (Львів)
20 серп 2022 11:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
251319
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дві доби не було інтернету, не було з'єднання по оптиці, замість відновити інтернет заблокували акаунт, на свій розсуд під вигаданими приводами, замість відновлення інтернету.... бо на вимогу майстра відмовився бігти на 9-й поверх перезавантажувати їх обладнання, на що він сказав що будеш без інтернету до понеділка... Ввічливості 0.
Вимотали нерви у вихідний, ледве вмовив увімкнути мені хоча б на загальні 100 Мбит/с при тому що у мене Гіг... Дуже незадоволений. Провайдер є монополістом у гуртожитку переселенців і коїть тут свавілля, на розсуд майстрів. Навіть вимагають представити їм доступ до приміщення для проведення тут обшуку... Таке враження що вони щось поплутали, замість надання інтернету займаються незрозуміло чим, але не якісним наданням послуги. Замість відновлення лінії прийшли з обшуком? в котрий раз... Опитують сусідів, не знайшли , пішли... Питання до керівництва БіТ ви ким себе возомнили?
Філюк Віктор (Плоске)
04 вер 2020 15:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
42774
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сам інтернет в принципі не поганий. обслуговування, це просто жах!!! Наведу приклад. Їхав автомобіль, та порвав кабель, через який підключений інтернет до мого будинку. Кабель був розірваний, на ДОРОЗІ І НЕ ПО МОЇЙ ВИНІ!!! Я подзвонив на гарячу лінію. Мені відразу передзвонив майстер, і сказав, що ремонт буде коштувати 1300 гривень!!! ЗА ЩО!!!! Потім, правда, зрозумів, що трішки перегнув палку із ціною, сказав нову ціну 400 гривень. Я готовий заплатити, як що мені її обоснують!!! Може хтось платить в газову компанію, як що на полі трактор прорве трубу??? Чи може коли вітер обриває кабель, яки несе електрику до будинку, платить??? Дзвонив на гарячу лінію 10 раз!!! Відповідь одна. Зараз із Вами зв'яжуться....І все!!! Справа не в грошах, справа в принципі!!! До Уарнету у мене був Укртелеком. Там тоже не все в порядку. Але, такого свинського відношення до клієнтів у них не має...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Віктор. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі.Пошкоджено було Абонентську лінію, згідно з договором ремонт останньої милі здійснює Абонент власним коштом.Договір п 5.10 “Оператор не несе жодної відповідальності за часткове або повне пошкодження кабелю чи обладнання, що знаходиться поза межею відповідальності Оператора.Межа відповідальності Оператора закінчується на обладнанні Оператора (розподільча коробка у відповідному будинку, до якого підключено Абонента), від якого проводиться кабель до приміщення Абонента.Межа відповідальності Абонента починається від обладнання Оператора та закінчується обладнанням Абонента включно.”Стосовно вартості робіт.Перед виїздом Вам називають попередню вартість виклику, що не є остаточною вартістю.Остаточна вартість робіт формується за результатами огляду на місці.Дякуємо за відгук.
Анонім (Київ)
09 квіт 2021 20:30
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мабуть самий жахливий провайдер інтернету, з захмарними тарифними планами. Сам оплачуєш кабель, сам платиш, а на службі тех. підтримки вислуховуєш хамовитого оператора, котра хамить, та розвінчаю міфи, розмови тепер може записувати не лише оператор, а й користувач! Тому маю чудовий запис розмови і підтвердження хамовитого відношення до користувачів. Ніяких проблем ви не вирішуєте, крім того що їх створюєте!!! Коли зникає ваш інтернет, то це ніхто не компенсує, а коли кошти сплачені на укр.пошті, то доки не зарахують кошти послуги не надамо, Але! є чек з оплатою та датою!!! Якби можна було поставити нуль вашій "роботі" то я б так і зробив. Коли ви просите номер договору для вирішення проблеми, то краще б налагодили роботу вашої тех. підтримки, бо вона на разі не підтримка, а так, сидять і нічого вирішити не можуть, в чому заключається їх робота?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Будь ласка, повідомте № Вашої угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера НПО "Информационные технологии"
Олександр (Київ)
26 квіт 2018 07:18
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключитись дуже важко, напевне існує перевантаження мережі із-за цього постійно треба телефонувати на техпідтримку. Добре хоч не треба відправляти смс як раніше хоча й зараз то техпідтримкою не назвеш. Більшість операторів то тупе бездарне хамло і бидлота. Цікаво з якого пту їх понабирали!? Ті збої з відсутністю мережі то для них нормально, вони передадуть повідомлення спеціалістам при цьому ще й нахамлять і все, свою роботу вони вже зробили. Поки писав відгук інтернет знову пропав до ранку. Ціни в порівнянні з іншими в них дуже високі, а якість обслуговування бажає кращого. Одне підключення обійшлося в 1500 грн хоча за вартість обладнання указано лише 750. Звичайно ж в податкову сплачувати всю суму не дуже хочеться. Договір друкуйте теж самі. Як моє терпіння лопне напишу в Захист прав споживачів. Може хоч вони якось вплинуть. Категорично не рекомендую.
Відгук залишений з IP адреси провайдера HSP "HostPro"
Аноним (Заболоття)
22 черв 2019 18:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Номер угоди 30728. Працівник техпідтримки, постарайтесь дати відповідь, яка відрізняється від "інтернет працює, це тільки у вас щось там". Провели оптоволокно, не знав що якась компанія, крім вашої, може надавати настільки ****ний інтернет. Деруть неймовірні гроші, вже четвертий день сиджу і думаю, чи буде сьогодні інтернет чи ні. Про швидквсть мовчу. Оператори 0, нікчема на нікчемі, 2 слова звязати не можуть, дозвонитись нереально, автовідповідач в 99 відсотків випадків. Гаряча лінія завязана на номері Київстар, ви серйозно??? Може ваш офіс в підвалі в баби Гулі? ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ ЧОМУ НЕ ПОСТАЧАЄТЕ ІНТЕРНЕТ ВЖЕ 4 ДЕНЬ, А НІ ТО ЇДЬТЕ Й ЗАБИРАЙТЕ ЙОГО. Не підключайте цей інтернет, краще на модемах сидіть, аби знав що це таке сміття, то сидів би на Інтелекомі і надалі. Уявіть собі, оптоволокно від УАРНЕТ гірше ніж модем, робіть висновки самі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня!На жаль, виникла аварійна ситуація на магістральному обладнанні нашої мережі. Через це існували складнощі з доступом до послуги Інтернет. Станом на 24.06.2019 відновлено роботу обладнання. Для отримання компенсації за ненадані послуги прохання написати заяву на перерахунок, та надіслати на вайбер за номером тел. (096) 161-13-20 або на електронну адресу [email protected]. Про прийняття рішення вас буду повідомлено .Якщо у вас тривалий час спостерігаються перебої в роботі послуги доступу до мережі Інтернет, повідомляйте, будь ласка, особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами сконтактуємо. Або звертайтесь на цілодобову технічну підтримку за номерами : Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Перепрошуємо за тимчасові незручності. З повагою "Уарнет".
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львів)
22 лют 2016 00:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.06 Мбіт/c
Upload:
8.67 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это не интернет провайдер, а полный капец! Так как другого нет, вынужден терпеть это, все лучше, чем ничего... Про техподдержку забудьте сразу, не было интернета неделю, звонил каждый день по 2-3 раза, ответ один: "ждите, сегодня будут работники, перезвоним". И так всю неделю, и приехали только потому, что пригрозил снять их всю линию до утра следующего дня, если сегодня не приедут... Скорость не соответствует категорически! Надеюсь в скором будущем появится альтернатива. И да, негативные отзывы — это нифига не конкуренты никакие, реальные пользователи... Кстати, знаю несколько случаев, что вот их "работнички" конкурентам специально ломали оборудование (сплиттера на столбах снимали, кабель заламывали), в итоге те вынуждены были отказаться надавать свои услуги в некоторых регионах... Надеюсь кому-то помогу не лохануться.
Анатолій (Сварицевичі)
12 бер 2020 22:13
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Номер заявки напідключення 34945. Подавав заявку на підключення 17.02.2020, відповіли, що протягом 10 днів відбувається підключення. Після коли пройшов термін, я знову звернувся на гарячу лінію рівненського придставнитства, після чого мені відповіли що вже протягом 14 днів. Я зателефонував в третє мені порадили звернутись до диллира, та надали контактний телефон. Я з ним зв'язався, він мені повідомив, що протягом 2 днів буде підключено. Після чого зрозуміло що знову нічого не відбулось. Я його попередив що буду звертатись зі скаргою, в головний офіс, на що він мені відповів - що нічого з цього не вийде, все рівно вас відправляють до мене, і що я повинен чекати стільки скільки буде потрібно. Хоча бажаючих вже до 10 абонентів які хочуть підключитись, які вже чекають більше 3 місяців. Прошу посприяти вирішенню чим найшвидше в даному питанні. Дякую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Анатолій. Дякуємо за Ваш відгук. Вимушена затримка по підключенню нових абонентів існує у зв'язку з оголошеним в країні карантином. Ваша заявка є для нас дуже важливою! При першій нагоді можливості підключення, до Вас перетелефонує дилер на вказаний номер телефону в заявці.Сподіваємося на розуміння.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Андрій (Львів)
10 трав 2019 21:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет провайдер у Львові з тих, які я знаю. Мало того що для того щоб підключитись до їхніх мега послуг довелося чекати місяць, дзвонячи і нагадуючи за себе кожен другий день, так коли їхній супер пупер майстер соизволив приїхати підключати інтернет виявилось що лінію потрібно тягнути 250 метрів з якогось сусіднього будинку і це буде коштувати більше 4000 грн і ще 2 дні возні (при тому що в цьому приміщенні до якого ми мали підключитись перед тим був уарнет підключеним минулими орендарями). Головне що договір про послуги заключити вони відразу місяць тому коли перший раз до них звернулись і нараховували нам борги за послуги якого не надавали. Категорично не рекомендую нікому цього чудо провайдера, якщо ви не мазохіст. А уарнету бажаю горіти в аду, з такими не те що співпрацювати, бути їхнім співвітчизником соромно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Андрію, просимо Вас повідомити номер угоди для конструктивного вирішення проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Наташа (Світязь)
12 лип 2020 08:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
35.57 Мбіт/c
Upload:
34.12 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
І знову скарга. Приходив спеціаліст, пояснив усе, але не до кінця, і не на всі питання. На мої питання : чому низька швидкість, чому часто пропадає інтернет, чому в сусідів працює, а в мене ні, відповідь одна---купіть модем за 2800грн,ще міні тарілку за 5000грн і все буде працювати. Пояснює про якісь заломи, переломи, передачі, втрати на лінії через роутер, хоча на пряму через кабель всеодно низька швидкість. В мене немає такої можливості придбати все. Та й получиться інтернет "золотий". Більш ніякої пропозиції вирішення проблеми. А швидкість знову низька, при заявлені 100мбіт(за стільки плачу), маю лише 35 Мбит/с. Чому? Робіть якісь знижки чи що... Наразі будемо користуватись, як є, але скаржитися теж будемо Шкода, що немає інших провайдерів інтернету, поміняла би. Не рекомендую цього провайдера! Одні проблеми.
Олег (Рівне)
18 лют 2020 13:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
94.83 Мбіт/c
Upload:
91.81 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Питання до сайту 2ip.ua. На яких алгоритмах у вас йде перевірки пінгу?? Що ви там курите?? Які 3000 мс...ви хоть розумієте скільки це?? Чому на інші сайти заходиш а там пінг інший!!! Може все ж таки настав час виправити?? Ви людей в оману вводите. Користуюсь уаром майже 2 роки, граю в танки, пінг ніколи не піднімався вище 40 мс. Швидкість завжди відповідає умовам договору. Я не знаю як можна тестувати швидкість що при тарифу в 50-100 Мбит/с у Вас абонентів швидкість падає в рази...як так можна... Може все ж таки потрібно перевірити свою швидкість на декількох сервісах і тоді уже робити якісь висновки.

Відповідь адміністрації 2ip.ua стосовно пінгу — вимкніть блокувальники реклами і Ваш пінг відразу стане нормальним. А то обвішуєтесь всякими незрозумілими плагінами, а потім дивуєтесь чому результати такі.
Анонім (Кам'янське)
19 січ 2023 14:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключили оптоволокно 2 тижні тому. 1.підключення - рандомне везіння. Домовленість по часу не дотримана. Хотіли сверлити 3 стіни через цілий балкон, ледве зупинили. Тобто, навіть приблизно не враховують, як найменше завдати шкоду приміщенню. 2. Після підключення добу не працював інтет. Не працював, бо роутер т-лінк специфічний для їхніх налаштувань. Вони це знали, але не врахували) Боролися 2 години з техпідтримкою і ледве налаштували. Хами рідкісні. 3. Через 2 тижні після підключення пропав нет. Дзвонили 3 рази і питали, де послуга. Хамили і казали «заспокоїтись» і чекати. Терміни і причини невідомі.
Одним словом, хто любить грати в рулетку, слухати хамство від людей, яким ви платите за послугу і взагалі не очікувати на будь-яку стабільність зі сторони оператора, можна сміливо підключати)
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Андрій (Львів)
04 бер 2019 11:46
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Служба підтримки не відповідає в суботу і в неділю, а на сайті пише ЦІЛОДОБОВО. Халявлять по повній. Нуль поваги до клієнтів. Оплатив за інтернет, а його вже три дні немає! Бо до них кошти не прийшли і треба чекати. Є квитанція оплати а їм пофіг. То якого я маю сплачувати за інтернет (місяць), щоб потім чекати декілька днів коли до тих днів дійде. Получається оплатив інтернет, а його немає, на що служба підтримки сказала: "чекайте коли в нас зарахуються кошти". На що я відповів: "Так може мені ще тиждень чекати коли до вас дійде", на що вони відповіли: "якщо потрібно будете чекати тиждень". Ось така повага служби. Це їх проблеми, а не мої. Я оплатив і я маю получити інтернет, а не чекати хтозна скільки щоб його підключили. Говно одиним словом, а не провайдер!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Андрію, добрий день! Зазначте, будь ласка, номер Вашої угоди, щоб ми могли проаналізувати та прийняти міри згідно описаної Вами проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львів)
07 жовт 2018 08:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
8.12 Мбіт/c
Upload:
5.47 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь с начала 2000-х, начинал еще на диал-апе. Качество всегда было чуть выше чем у остальных. Требовать от украинского провайдера звезд с неба это глупо, особенно по таким ценам. Интернет работает стабильно и безопасно, спасибо им за это. Пинг просто улетный. Бывает, что пропадает, но в течении дня все чинят. Бывает проседает скорость, но в договоре указана максимальная скорость а не гарантированная. Для гарантированной скорости есть отдельные тарифы! Ребята работают и стараются в отличии от конкурентов у которых либо ждешь поднятия интернета неделями либо тебе приписывают несуществующие долги вместе с коллекторами либо постоянно глючит DNS либо вирусы прут через сеть либо роутеры постоянно горят и чинятся неделями. В сравнении с остальными провайдер просто сказка!
Аноним (Сарни)
27 лип 2021 11:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
5589
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Был подключен к сове г. Сарны, передали меня на уарнет и начались бесконечные разрывы, ужасный интернет. Оставлял много заявок которые закрываются проблема пропадает на несколько дней и снова появляется. На что мне отвечают когда будет проблема тогда и звоните нам а проблема появляется каждые 3-5 дней. И я на протяжении 3 месяцев не могу решить ее. Они ничего не делают кормят только завтраками. Операторы с колл центра хамят потому что им надоели мои вечные заявки и вопросы почему у меня плохой интернет. работники тех поддержки отвечают очень медленно и все списывают на мое оборудование. оборудование заменили на другое результата нету. УЖАСНЫЙ провайдер был бы другой провайдер в городе отключился бы давным давно. но к сожалению должен терпеть этого поставщика интернета!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Анонім (Городець)
22 груд 2022 00:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійна проблема з наданням інтернет з'єднаннями, зараз через постійне відключення енергопостачання ситуація погіршилась. Користуються монополією, так як раніше була змога підключити іншого провайдера, через диверсії та псування обладнання конкурента залишились одні в населеному пункті. Постійна втрата пакетних даннів, на кожному сайті потрібно вводити капчу або взагалі не можна зайти на деякі сайти, через безліч запитів від провайдера. Можливо, щось і забув, тому просто підсумую: інтернет є 4-5 годин на дому, але єдине, що можна робити то дивитись відео на ютуб бо іншою діяльністю, з таким інтернет з'єднанням, звйматись не можливо. Хотів би змінити провайдера але на жаль іншого немає, якби не потреба в низькому пінгу то просто підключив би через модем мобільний 4g.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того, щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити детальніше проблему з наданням послуги та допомогти у розв'язання проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Тетяна (Люхча)
14 груд 2021 11:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
9054
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Другий день немає інтернету угода 9054. 10 грудня була заключна нова угода 9054, стара 3622, підключили до кабельного інтернету з радіо. Інтернет поповнений на 150 грн. Дзвонила на гарячу лінію чи все в порядку, чи нічого проплачувати не потрібно, все-таки новий договір, менеджер сказав, що все добре. На другий день зник інтернет, дзвоню повторно, на що у відповідь чую , що є заборгованість 142 грн., але на рахунку по старій угоді є гроші, питання фіксують. На наступний день інтернет так і не з'явився, знову набираю гарячу лінію, сказали на протязі години питання вирішиться, чекаю досі. В мене робота пов'язана з інтернетом, якого немає, вже набридло дзвонити, це вже якесь знущання!!! Допоможіть вирішити це питання, бо вже здають нерви!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Інформацію про баланс по Вашій угоді можна дізнатися у особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua/ . Якщо у Вас виникають додаткові запитання по нарахуванню абонентської плати , будь ласка, зверніться в абонентський відділ за контактними номерами телефонів: 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС, електронна скринька [email protected]
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Микола Садовий (Львів)
20 лют 2017 23:10
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.97 Мбіт/c
Upload:
2.96 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Всем привет! Напишу правду. Подключение к инету было молниеносным по началу 2-3 месяца было все ОК. Скорость по тарифному плану 80 грн за 2.50 Мбит/с. В месяц мне было маловато. Поменял тариф 100 грн за 5 Мбит/с. И даже порадовали до семи иногда, но было. А сейчас за 100 грн уже два месяца мучаюсь не поверите 0.15 Мбит/с. Даже бывает и до 1 Мбит/с. Где то раза два три в день на полчасика!!! Ну кто меня понимает это просто ЖЕСТЬ. Дозвонится нереально, всегда переадресацея. Но сегодня лопнуло терпения уже настрочил смс то как видите сами появилась скорость даже 4.97 Мбит/с. Я очень-очень рад "СПАСИБО". Но если и на дальше будет так продолжатся наверно поменяю провайдера... Р.s. Сейчас попробую вновь проверить чтобы доказать свою правоту...
Аноним (Сарни)
27 лист 2021 21:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.64 Мбіт/c
Upload:
0.61 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавна в м. Сарни був один основний провайдер "Сова", і скажу чесно в моєму районі міста проклали нові лінії інтернент був хороший, але тільки стали ці довбані ISPRIVNE це жесть. Інтернет буває нема днями, швидкість не витримує жодної критики. За що я плачу вам кожен місяць 200 грн. Як так, в світі 5G вже використовують повним ходом, а тут в районному центрі уарнет видає 0,6 Мбит/с. До оператора не дозвонитись, постійно якісь технічні роботи. Шановні які в біса роботи місяцями, якщо до вас криворукі уарнетівці все працювало нормально. Не можете нормально надавати послуги полиште цю справу, дайте працювати тим хто вміє і може. Це жесть а не інтернет. Не шановні уарнет закривайте свою шарашкину контору, не можете не лізьте.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Наташа (Світязь)
04 лип 2020 09:15
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
76.13 Мбіт/c
Upload:
66.59 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
211374
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету з моменту підключення (з листопада 2019р) не відповідає заявленому, часто пропадає зовсім можливо кілька днів у місяць. З 1 червня 2020 р, була встановлена швидкість 100 Мбит/с, але отримуємо 38,55,66,78 Мбит/с... То чому маю платити 300 грн не за 100, а за 40 Мбит/с? Коли була заявлена швидкість 50 Мбит/с за 200 грн, то отримувала 30 Мбит/с. Чому? До операторів додзвонитись неможливо, лінія постійно зайнята... Мабуть, дзвонять такі ж не задоволені клієнти. За останні 2 тижні додзвонилась тричі, і тричі сказали, що поломки на лінії, чекайте, пояснити чому не працює інтернет і чому низька швидкість ніхто не може. Для роботи мені потрібна більша швидкість, а її немає....З учора взагалі швидкість впала до 45 Мбит/с...
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг