Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 936
рекомендують: 231 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Зарічне)
21 лип 2023 21:14
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Download:
5.45 Мбіт/c
Upload:
9.83 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Найкращий провайдер серед усіх провайдерів Західної України! Повністю задоволені швидкістю, платимо 190 гривень за 50 Мбит/с в секунду! Але швидкість в 8 годин вечора починає падати а потім підніматись і ось так скачками але до війни такого не було я дуже надіюсь що Уарнет буде на першому місті серед усіх провайдерів Західної України.
Анонім (Яблуниця)
18 квіт 2020 12:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.32 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мабуть найгірший інтернет провайдер в Україні, якщо ваша робота залежить від інтернету - в жодному разі не рекомедую даного провайдера. Провайдер дав гарантію, що придбаний роутер буде видавати потрібну швидкість, місяць назад обіцяли прислати майстра - ніхто не прийшов, додзвонитися до тех підтримки нереально. Номер договору 300083.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
За інформацією від нашого представника у Яблуниці проблема була пов'язана з несправним роутером. Повідомте, будь ласка, чи все гаразд та чи відновилось інтернет-з'єднання?
Анонім (Липно)
23 черв 2023 12:31
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
21.55 Мбіт/c
Upload:
24.93 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
50562
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уарнет геть здурів! Мало того що підняли абонплату так і ще й знизили швидкість + швидкість як і раніше так і зараз не доходить до тої яка задана в тарифі. Кожний дзвінок в колл центр це просто жах! Постійно відмазка така: "В Нас все чудово можливо це щось у вас" В нас роутер чудовий! TP-LINK Archer A9 Дводіапазонний.
Andrii (Львів)
23 серп 2021 14:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня Уарнет. 1. На вашому офіційному сайті я не знашов інформації щодо зміни геолокації ваших серверів. З неділі 22.08.2021 я зауважив що вони тепер знаходяться тут: City: Tallinn State: Harjumaa Country: Estonia на хостінгу в EstNOC. Чому? 2. Для чого на вашому сайті існує неактуальна сторінка https://uar.net/ip-tv/ ?
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Василь (Цепцевичі)
25 груд 2021 11:43
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
18588
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Служба техпідтримки ніяка!!! Має бути цілодобово. В вихідні дні та вночі неможливо не можливо дозвонитись. В робочі дні з десятого разу бере слухавку диспетчер, вислуховує та просить чекати дзвінка техпідтримки, чекаю декілька годин. Це відношення МОНОПОЛІСТА! Підхід до обслуговування абонентів - чистий радянський колгосп.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з труднощами. Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори групи технічної підтримки розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків. Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемось.
Герасимчук Анатолій (Березне)
12 лист 2020 19:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
41944
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для тих хто має намір підключатися до УАРНЕТ раджу дуже добре подумати перед тим, як підключатися, бо якість інтернету бажає кращого. Дуже часто пропадає інтернет, зв'язатися із службою підтримки чи додзвонитися навіть не реально, офіс взагалі зачинений. Якість наданих послуг "нуль". НЕ РАДЖУ ЦЬОГО ПРОВАЙДЕРА!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.Ваше звернення було передано у відділ технічної підтримки.Наші спеціалісти допомогли у вирішенні вище описаної вами проблеми.Будь ласка, залиште відгук про якість обслуговування на електронну скриньку : [email protected].Нам дуже важливий зворотній зв'язок!
Христина (Коростов)
16 жовт 2019 19:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подали заявку ще в червні, постійно дзвонимо нагадуємо. Обіцяли з дня на день. Вже середина жовтня, а їх нема. Оператор нічого не знає, нічим не може допомогти. Дзвонила на гарячу лінію, а мені сказали: "а що ви хочете? Ви ж навіть не наш клієнт?". Класно. Дивно, хіба вашій компанії не потрібні нові клієнти???
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интертелеком"
Анонім (Ходорів)
01 квіт 2016 20:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.86 Мбіт/c
Upload:
0.46 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість інтернету ніяка. :-( Плачу 80 грн. за 2 Мбит/с, отримую 0.3-0.8 Мбит/с. Звертався щодо якості, кажуть нічого не можуть зробити. Хотів перейти на тариф 1 Мбит/с за 60 грн, пані оператор сказали що такого тарифу тепер немає. Перейти на іншого провайдера не дешево (понад 3000 грн), от Ходорівскі тим і користуються.
Аноним (Львів)
01 жовт 2016 04:45
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто жахливий, оплачую за 50 Мбит/с не факт що дотягує до 40 Мбит/с... По вихідних та вечорах взагалі можна забути про перегляд фільму. Що взагалі бісить це втарата пакетів десь 50%, для геймерів це просто жах, по 70 раз в день доводиться перезапускати роутер для зміни ІП щоб не було слайдшоу під час ігор.
Володимир (Іваничі)
16 січ 2017 17:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
26.93 Мбіт/c
Upload:
18.77 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Понад півроку користуються, усе працює. Кілька разів на кілька годин пропадав інтернет, але це можна пережити. Місцева служба підтримки реагує швидко, на щастя, ніяких проблем з інтернетом не було. Тепер є можливість дивитися телебачення, тому провайдер повністю влаштовує. p.s. на сайті Уарнет є плейлист із каналами.
Анонім (Гоща)
06 черв 2021 17:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.38 Мбіт/c
Upload:
0.85 Мбіт/c
Договір:
40003
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету просто нема, навіть коментувати нічого. Вірніше, він буває часом, коли не треба. У всіх знайомих в окрузі теж саме. Підключайся хоч Wi-Fi, хоч кабелем, хоч стальним тросом, хоч гумовим шлангом. Платиш за 50 Мбит/с, а маєш нуль цілих хрен десятих. Техпідтримка розказує байки, а на ділі нічого не міняється.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Львів)
25 лют 2017 21:58
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Download:
43.38 Мбіт/c
Upload:
17 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
За 4 роки пропадав 5-6 разів інтернет і то в зв'язку з тим, що зникло світло по вулиці. Швидкість стабільна 30 Мбіт/с вхідна і вихідна. У Львові, макисмальний їх тариф 30 Мбіт/с за 90 грн для звичайних користувачів, що є сильним мінусом, правда швидкість стабільна весь час. Як альтернатива Укретелкому, то супер.
Анонім (Ратне)
13 черв 2020 23:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.04 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
175543
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі зіпсувався, з'єднання то пропадає то появляється, швидкість взагалі падає, має бути по договору 30 Мбит/с, а є 5 Мбит/с, а то й менше. Далі 40 Мбит/с, потім взагалі відсутнє з'єднання. Позвонив сказав, в них все ок. Чого можна було й очікувати. В загальному не рекомендую... Номер угоди 175543.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Маємо зафіксований виклик від Вас у травні. Проблем з нашо боку не було виявлено, тому рекомендували Вам підключитись без роутера для коректної перевірки швидкості. Якщо проблема ще є актуальною, просимо звернутись за телефонами підтримки й ми Вам допоможемо.
Михайло (Олександрія)
02 груд 2021 12:55
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
27743
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другу добу як пропав інтернет, зворотнього зв'язку з провайдером нема. Дотелефонуватись неможливо (24/7 оператори зайняті), на повідомлення не реагують. Послуга оплачена, як завжди компенсації небуде, тай не відомо скільки ще чекати на тех. підтримку (7 днів, 10 днів)? Якість надання послуг на нульовому рівні.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Найчастіші проблеми з відсутністю інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш технічний персонал виявить причину відсутності інтернету та прийме міри щодо її усунення.
Анонім (Львів)
29 черв 2019 11:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.08 Мбіт/c
Upload:
0.32 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Десь тижні два тому майстри змінили кабель, головку антени, переключили нас на іншу "вишку". Інтернет був можливим, до вчорашнього дня. Вже два дні інтернет ніякий, неможливо щось ні завантажити, ні подивитися відео, чи просто переглянути facebook. В чому проблема? Робіть щось. Номер договору 11732.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з інтернетом, просимо Вас уточнити номер угоди, бо в нашій базі немає 5-ти значних номерів угод.
Андрій (Львів)
27 лют 2015 01:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все добре, всім рекомендую, подав заявку на сайті, передзвонили домовитись про підключення на другий день, прийшли пунктуально, адекватні майстри, швидко і якісно підключили, настроїли, пояснили. Дуже швидко реагують на заявки. Збоїв у роботі за рік було лише три, усунули швидко, ще подзвонили і перепросили.
Анонім (Рівне)
26 лют 2017 16:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Майже 10 років я на Уарнеті, завжди все було добре! Останні місяці почав пропадати і-нет, вийму кабель, всуну назад, робить, через деякий час знов те саме! Пінг завжди був 1мс, зараз 5-9 мс, швидкість майже завжди більша ніж заявлена в тарифному плані, 96грн за 50 Мбіт\с, але інколи буває падає до 30 Мбіт\с.
Лілія (Рівне)
26 квіт 2021 19:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
12093
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуговування препаскудне. Дуже часто пропадає інтернет, неполадки вирішуються тижнями. Останній раз інтернет пропав у п'ятницю 23.04 в обід до понеділка 26.04 19.00 год. проблему не вирішено, оператор з п'ятниці повторює одну і ту ж відмовку. Не рекомендую ні в якому разі підключатися до цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Лілія. Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Інтернет був відсутній по причині проблеми з електроживленням у вашому будинку. Енергокомпанія проводила роботи по відновленню упродовж декількох днів. В цілях безпеки нам було заборонено встановлення резервного живлення. Роботи по відновленню електроенергії наразі завершено та доступ до мережі Інтернет відновлено. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);Телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Корець)
26 жовт 2017 15:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Download:
94.36 Мбіт/c
Upload:
92.31 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключений по оптоволокну в часному секторі. Тариф 100 Мбит/с, працює ідеально. Пінг в мережі 2 мс, по Україні в середньому 9 мс, залежить від сервера який пінгується і швидкість тримається на рівні тарифного плану. Інтернет пропадає тільки коли йдуть технічні роботи на лінії, приблизно 1-2 рази в місяць.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.
Аноним (Пустомити)
11 черв 2020 07:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На відміну від інших площадок площадка на 45 ай пі йшла з хорошим трафіком і пінгом який при вай фай не шкодив здоров'ю але напевно і до них добрався наказ від учора зменшили пінг разом з ним став гірший трафік почався дискомфорт. Нащо це зробили хіба щоб знищити людей чутливих до частот такого сигналу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
У Пустомитах загальної проблеми з нашою мережею не спостерігалось, просимо повідомити номер угоди для детальнішого вивчення проблеми.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг