Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Назар (Корець)
10 бер 2020 06:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
6.47 Мбіт/c
Upload:
6.18 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Як в роботі в інтернеті то добре, але як перевіряти тест інтернету то як побачив що грузить 7 Мбит/с. То був в шоці, тому-що в мене тариф 20 Мбит/с, але навіть недотягує і до 10 Мбит/с. ПРЕДСТАВНИКИ УАРНЕТУ, СКАЖІТЬ ЧОМУ ТАКА СПРАВА, (можливо що я став вчорашнім абонентом уарнет). Ще одна Проблема хочу поміняти тариф і кажуть що потрібно перейти на сайт - https://stat.dan.net.ua/ але та сторінка ЗАБЛОКОВАНА, тому я не знаю що робити!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте нам Ваш № договору, щоб ми могли з Вами зв'язатись, або зателефонуйте до нас самостійно в службу технічної підтримки : ( 067) 362 - 0 9- 11, (050) 461 - 59 - 75, ( 093) 745 - 51- 15, для вирішення всіх запитань пов'язаних з якістю надання послуг.Дякуємо за відгук та очікуємо дзвінка для скорішого вирішення проблеми.
Анонім (Корець)
26 жовт 2017 15:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Download:
94.36 Мбіт/c
Upload:
92.31 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключений по оптоволокну в часному секторі. Тариф 100 Мбит/с, працює ідеально. Пінг в мережі 2 мс, по Україні в середньому 9 мс, залежить від сервера який пінгується і швидкість тримається на рівні тарифного плану. Інтернет пропадає тільки коли йдуть технічні роботи на лінії, приблизно 1-2 рази в місяць.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.
Serg (Корець)
07 лют 2020 05:36
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
81.32 Мбіт/c
Upload:
75.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключаться можно, только если нет альтернативы. Особенно "радует" служба поддержки. Несколько раз сталкивался с откровенным хамством. Еще "бонусом" получил из-за колхозной организации адресного пространства с использованием серых IP блокировку бесплатной лицензии TeamViewer.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Serg , доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Зателефонуйте в службу підтримки : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони Вам допоможуть! Або вкажіть номер Вашої угоди , тоді ми передамо звернення фахівцям які зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Аноним (Корець)
22 груд 2020 17:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.19 Мбіт/c
Upload:
16.36 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
26215
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плачу за 200 Мбит/с (360 грн) в итоге, что я получаю. Пишу в техподдержку (3 раза) задают странные вопросы (отвечаю на них) как итог https://prnt.sc/w7wfyo. Отличный провайдер! Забавный момент еще. Зашел в ваш фейсбук и увидел это
( https://prnt.sc/w7wl1k ) шутники вы конечно. :)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук.Віддалено ми не бачимо проблеми з доступом до мережі Інтернет, сигнали по оптиці до Вашого ONU в межах норми, зв'язок до термінала не переривався. Можливо є проблема з клієнтським обладнанням.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання. Для більш детальної діагностики пропонуємо виклик спеціаліста на місце. Прохання зв'язатися з технічною підтримкою та узгодити деталі виклику майстра. Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 (робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Аноним (Корець)
19 лист 2020 20:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет працює, але інколи як нема то нема, а кантора в Рівному ISP любить гарно "щиро по українські" обманути особливо з рахунками по оплаті, підключайщиків по факту немає приїжджають з інших регіонів десь аж через місяць і то кажуть коли є 10 клієнтів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг