Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Назар (Корець)
10 бер 2020 06:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
6.47 Мбіт/c
Upload:
6.18 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Як в роботі в інтернеті то добре, але як перевіряти тест інтернету то як побачив що грузить 7 Мбит/с. То був в шоці, тому-що в мене тариф 20 Мбит/с, але навіть недотягує і до 10 Мбит/с. ПРЕДСТАВНИКИ УАРНЕТУ, СКАЖІТЬ ЧОМУ ТАКА СПРАВА, (можливо що я став вчорашнім абонентом уарнет). Ще одна Проблема хочу поміняти тариф і кажуть що потрібно перейти на сайт - https://stat.dan.net.ua/ але та сторінка ЗАБЛОКОВАНА, тому я не знаю що робити!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте нам Ваш № договору, щоб ми могли з Вами зв'язатись, або зателефонуйте до нас самостійно в службу технічної підтримки : ( 067) 362 - 0 9- 11, (050) 461 - 59 - 75, ( 093) 745 - 51- 15, для вирішення всіх запитань пов'язаних з якістю надання послуг.Дякуємо за відгук та очікуємо дзвінка для скорішого вирішення проблеми.
Анонім (Корець)
26 жовт 2017 15:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Download:
94.36 Мбіт/c
Upload:
92.31 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключений по оптоволокну в часному секторі. Тариф 100 Мбит/с, працює ідеально. Пінг в мережі 2 мс, по Україні в середньому 9 мс, залежить від сервера який пінгується і швидкість тримається на рівні тарифного плану. Інтернет пропадає тільки коли йдуть технічні роботи на лінії, приблизно 1-2 рази в місяць.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.
Serg (Корець)
07 лют 2020 05:36
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
81.32 Мбіт/c
Upload:
75.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключаться можно, только если нет альтернативы. Особенно "радует" служба поддержки. Несколько раз сталкивался с откровенным хамством. Еще "бонусом" получил из-за колхозной организации адресного пространства с использованием серых IP блокировку бесплатной лицензии TeamViewer.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Serg , доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Зателефонуйте в службу підтримки : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони Вам допоможуть! Або вкажіть номер Вашої угоди , тоді ми передамо звернення фахівцям які зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Аноним (Корець)
22 груд 2020 17:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.19 Мбіт/c
Upload:
16.36 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
26215
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плачу за 200 Мбит/с (360 грн) в итоге, что я получаю. Пишу в техподдержку (3 раза) задают странные вопросы (отвечаю на них) как итог https://prnt.sc/w7wfyo. Отличный провайдер! Забавный момент еще. Зашел в ваш фейсбук и увидел это
( https://prnt.sc/w7wl1k ) шутники вы конечно. :)
( https://prnt.sc/w7wl1k ) шутники вы конечно. :)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук.Віддалено ми не бачимо проблеми з доступом до мережі Інтернет, сигнали по оптиці до Вашого ONU в межах норми, зв'язок до термінала не переривався. Можливо є проблема з клієнтським обладнанням.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання. Для більш детальної діагностики пропонуємо виклик спеціаліста на місце. Прохання зв'язатися з технічною підтримкою та узгодити деталі виклику майстра. Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 (робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Аноним (Корець)
19 лист 2020 20:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет працює, але інколи як нема то нема, а кантора в Рівному ISP любить гарно "щиро по українські" обманути особливо з рахунками по оплаті, підключайщиків по факту немає приїжджають з інших регіонів десь аж через місяць і то кажуть коли є 10 клієнтів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг