Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анониманамана (Висоцьк)
14 січ 2020 19:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
63.58 Мбіт/c
Upload:
57 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В цілому все гаразд, провожу підключення нових абонентів для компанії, обіцяли скидку на абонплату - но керівництво в Рівному "зажало")
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Вкажіть , будь ласка, номер угоди, щоб ми могли допомогти вам у вирішенні Вашої проблеми. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71 З повагою, Уарнет.
Анонім (Терпіння)
18 січ 2020 14:02
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
09.01.20 пропав інтернет додзвонитися неможливо, каже що всі лінії зайняті потрібно відправити смс з номером угоди, до понеділка 0 результат. Додзвонився на стаціонар 13.01, а там відповіли що відключили за якийсь уявний борг попросив представитись та пояснити що за заборгованість і чому ніхто не передзвонив відповіла що зі мною зв'яжуться 'хлопці' та кинула слухавку. Хамло одним словом.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львів)
11 лют 2020 21:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто гав****. Дзвонив на гарячу лінію 5 днів. Тут вони кажуть купіть нового роутера нема умене просто слів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми могли вирішити проблему.
Анонім (Ратне)
21 квіт 2020 19:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.28 Мбіт/c
Upload:
8.36 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість низка 1.28 Кбіт/с. Тарифний план 30 Кбіт/с. Звертався в техпідтримку пошкодження не усунули! Угода 195626.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Якщо ви проводите перевірку швидкості інтернету по wi-fi, через роутер Tenda, то показники можуть бути некоректними. Просимо Вас перевірити швидкість, підключивши кабель напряму до комп'ютера або ноутбука, та провести налаштування з'єднання згідно угоди. Якщо проблема не вирішиться, зателефонуйте для подальшої діагностики на технічну підтримку за номерами телефонів : +38 (032) 295-69-34 +38 (032) 290-23-03 +38 (067) 37-37-8-47 +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 67-380-90
Анонім (Світязь)
12 трав 2020 12:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
63.9 Мбіт/c
Upload:
57.05 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все добре) В угоді пишуть 50 Мбит/с. Тільки щось багато символів треба написати щоб відгук опублікувався.
Анонім (Львів)
18 трав 2020 18:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
140122
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пишу з використанням моб. телефону, бо Уарнет не даэ Iнтернету взагалi. Всi контактнi телефони Уарнет не працюють, звертатись немаэ куди. Ось такi послуги i така служба пiдтримки. Прошу подати оплачену послуги!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Андрій (Рівне)
02 черв 2020 22:53
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
13824
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахивий інтернет, зворотній зв'язок жесть, таке враження, що це не люди 21-го століття, а ніби тьотя з "Совкового" овочевого магазину..., заготовлена фраза про підключення кабелю до ноута і все, про залучення спеціаліста до вирішення проблеми - брехня!, легше сказати що споживач відмовився..., вже майже рік лише погіршення послуги, здається що тумблер на швидкість вимикають і у вас аля 2G..., резюмую: керівник компанії або розуміє стан речей та навмисно таке лайно роздає, або йому покласти на це все, легше щоб "спеціалісти" повторювали мантру про підключення кабеля до ноута, а в іншому разі - плювати ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Старий Добротвір)
23 черв 2020 18:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
интернет швидкість говно!!! Техпідтримка неадекватна... Взагалі не розуміє що робить... Слово клієнт для них з іншої планети...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Чи мошли б Ви надати номер своєї угоди та детальніше описати проблему, щоб ми мали можливість її діагностувати і вирішити.
Наташа (Світязь)
12 лип 2020 08:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
35.57 Мбіт/c
Upload:
34.12 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
І знову скарга. Приходив спеціаліст, пояснив усе, але не до кінця, і не на всі питання. На мої питання : чому низька швидкість, чому часто пропадає інтернет, чому в сусідів працює, а в мене ні, відповідь одна---купіть модем за 2800грн,ще міні тарілку за 5000грн і все буде працювати. Пояснює про якісь заломи, переломи, передачі, втрати на лінії через роутер, хоча на пряму через кабель всеодно низька швидкість. В мене немає такої можливості придбати все. Та й получиться інтернет "золотий". Більш ніякої пропозиції вирішення проблеми. А швидкість знову низька, при заявлені 100мбіт(за стільки плачу), маю лише 35 Мбит/с. Чому? Робіть якісь знижки чи що... Наразі будемо користуватись, як є, але скаржитися теж будемо Шкода, що немає інших провайдерів інтернету, поміняла би. Не рекомендую цього провайдера! Одні проблеми.
Віктор (Рівне)
27 лип 2020 15:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер з можливих у світі. Підключили Інтернет. Тариф для юр осіб 423 грн. на місяць. Цілий місяць сидимо на 3g модемах. Дозвонитись не реально. Оператори просто відгавкуються. Вже втомився з ними сваритись. Інтернет пропадає в день по 10 разів а то і більше. Компанія ніяк не реагує. Техпідтримка може тільки допомогти сказавши перезапустіть роутер. Викликати нереально на діагностику чи усунення несправностей. Ходив сваритися до них в офіс. Не відкрили двері))) Сидять обісрані тільки через вікно гавкають. Замінити немає ким поряд жодного провайдера іншого. Не рекомендую нікому ніколи нізащо.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Тарас (Смольне)
08 серп 2020 15:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
116.91 Мбіт/c
Upload:
128.94 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
116145
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після 12 років із одним "відомим" провайдером, який ледве давав 5-10 Мбит/с, вирішив змінити лінію ADSL на оптоволокно. Працює тиждень, ціна та якість супер, швидкість чудова, нарешті можна подивитись фільм у хорошому зображені, дякую!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для вас ;-)
Анонім (Львів)
06 груд 2020 17:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.07 Мбіт/c
Upload:
0.82 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
159199
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую даний провайдер! Часто пропадає інтернет, а якщо є то дуже поганий. в службу підтримки не додзвонитися!!!
Ірина (Львів)
04 бер 2021 17:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
106907
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У нас відсутній інтернет з 23 лютого у зв'язку з поломкою з Ваших слів на Басараб, 3. Кожного дня Ви говорите, що налагодять "завтра", сьогодні виявилося, що "у Вас і так заборгованість". Отож заборгованість ми проплатили, думаю завтра кошти будуть на Вашому рахунку. Ви будете налагоджувати поломку? Чи наш шукати іншого провайдера? Яким чином посприяти щоб нарешті вирішити дану проблему? Не розумію, як стільки часу говорити "завтра" і нічого не зробити. Кілька хвилин тому колезі знову сказали "завтра"...
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
18 груд 2021 23:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий кончений інтернет на світ. Навіть не думайте брати цю херню. Пошкодуєте!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що у вас склалось таке враження про якість надання послуги. Вкажіть свій номер угоди, щоб могли ідентифікувати вас як абонента та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Анонім (Рівне)
06 серп 2022 13:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51245
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Трохи покривив проти правди. Швидкість у них пристойна і відповідає заявленій. А от решта - не витримує критики. Постійно відвалюється інтернет. Назад не вертається, доки не перезавантажиш роутер. Техпідтримка (якщо пощастило додзвонитися) зі старту пропонує перезавантажити роутер. Інших варіантів поправити ситуацію вони не розглядають. Якщо є сумніви щодо мого роутера, скажу, що пробував підключатися з кількох девейсів. Я задовбавася бігати вимикати і вмикати роутер.
Анонім (Львів)
19 серп 2023 17:03
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.87 Мбіт/c
Upload:
35.4 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість в рази менша за задекларовану в угоді, змінюється на протязі хвилини від 1 до 50 Мбіт/с. З техпідтримкою зв"язатись дуже важко, а спілкуватись ще важче. Виявляється, що я сам винен що в мене не працює інтернет. Техпідтримка ніколи нічого не виявляє.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Нам дуже прикро, що у вас виникли проблеми з швидкістю інтернету та отриманням інформації від техпідтримки. Просимо вказати ваш номе угоди, щоб про проаналізували проблему і надали вам зворотній зв'язок.
Ярослав (Рівне)
15 січ 2022 21:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет найгірший в місці, нікому не раджу, постійні вильоти падіння швидкості та часто його взагалі немає, гівно одним словом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Артем (Рівне)
14 лип 2021 12:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет поганий дуже. Я ще змирився з тим що він кожного разу пропадає,но коли я плачу гроші за 50 Мбит/с, а отримую 9 це вже наглість. Не рекомендую Уарнет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Для того, щоб ми могли розібратися в проблемі зі швидкістю.Повідомте номер угоди.
Анонім (Самбір)
09 лип 2021 23:50
Переваги:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
25.77 Мбіт/c
Upload:
14.64 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
Самбір . Гончар В.Я
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оплачуєм за тариф ... А швидкість як через телефонну лінію... На другий місяць оплата за послуги буде така сама як швидкість інтернету...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Аноним (Сарни)
02 січ 2024 20:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
304207
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер, жалію що з ними взагалі звʼязалися, одна із багатьох причин це: швидкість інтернету не відповідає заявленій, питав у знайомих у них така сама проблема, уявляю скільки людей переплачують за повітря, дуже шкода за втрачені гроші і час.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день. Дякуємо за наданий номер договору. Технічна служба перевіряє ваші звернення та буде з вами контактувати. Прохання бути на зв'язку та відповідати на телефонні дзвінки. Проблеми зі швидкістю можуть виникати з різних причин починаючи від пошкодженого кабелю і закінчуючи абонентським кінцевим обладнанням.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг