Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 935
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Коля (Смига)
31 груд 2019 13:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не можна було зайти в особистий кабінет. Зараз заходжу пише кредит 777 гривень ніякого кредити не оформляв інтернет має першого числа відключитись а пише відключення 15 числа. Що за розвод не можу додзвонитись ні на один номер підтримки номер угоди 35180.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо вибачення за тимчасові незручності, які виникли з доступом до Особистого кабінету. Наразі триває технологічна перерва по модернізації Особистого кабінету. Щоб дізнатися інформацію по залишку особистих коштів на рахунку звертайтесь за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).З повагою, Уарнет.
Vadym (Маневичі)
31 груд 2019 19:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Місяць намагаюсь підключити інтернет, quot;підключальщики "кормлять завтраками" з проханням передзвонити, а коли на наступний день дзвониш, не берут трубку, і так уже місяць, хоча їхній офіс знаходиться у 500 метрах від мого будинку, ще більшої халатності по відношенню до клієнтів я не бачив. Уарнет, скільки мені ще їх просити, щоб мені підключили інтернет?
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Руслан (Сенкевичівка)
14 січ 2020 10:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет супер. Єдиний мінус - чому при підключенні ніхто з служби підтримки не говорить про IPTV і не радить його підключати і чи взагалі є така можливість. о/р 215912.
Аноним (Жидачов)
28 січ 2020 20:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
186.5 Мбіт/c
Upload:
151.61 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нормальний інтернет, правда все залежить якою технологією підключений. Але в більшості все нормально
Сигма має різні технології, а ті хлопчики, що останнім часом макаронами накидали кабелів - де ви їх набрали. Сам бачив - одні роблять, а другі їдуть переробляють. Зато всі роботу мають. :)
Томкович (Рівне)
04 лют 2020 09:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
63.64 Мбіт/c
Upload:
59.14 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Несправедливость она такая, почему абонов обижаете то? Вот почему в меня, почти, всегда 50 из 50, а у других жопа? Может пора отключить ВПНы, и корректно сделать замер? Понаставят фигни, а потом жалуются на скорость)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для того, щоб наші користувачі мали високошвидкісний доступ до мережі Інтернет.
Serg (Корець)
07 лют 2020 05:36
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
81.32 Мбіт/c
Upload:
75.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключаться можно, только если нет альтернативы. Особенно "радует" служба поддержки. Несколько раз сталкивался с откровенным хамством. Еще "бонусом" получил из-за колхозной организации адресного пространства с использованием серых IP блокировку бесплатной лицензии TeamViewer.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Serg , доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Зателефонуйте в службу підтримки : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони Вам допоможуть! Або вкажіть номер Вашої угоди , тоді ми передамо звернення фахівцям які зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
+380988045377 (Володимирець)
15 лют 2020 20:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вночі інтернет просто жахливий, але проблема не тільки в цьому. ДУЖЕ велика втрата пакетів. Кожних 2 хвилини втрата пакетів піднімається до 30%. В онлайн іграх просто неможливо грати. Якби не втрата пакетів це був би кращий провайдер.
Аноним (Сарни)
01 бер 2020 11:30
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Під маркою уарнет працюють якісь підприємці, які нічого зробити не можуть з якістю. Якась 'шарашкина контора'.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Мене звуть Ольга. Я представник Рівненського обласного представництва ДП НТЦ "Уарнет". Який Інтернет- провайдер вас обслуговує? Система Вас ідентифікує, як користувача іншого провайдера.Просимо Вас повідомити номер угоди .
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Андрій (Львів)
09 квіт 2020 13:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.81 Мбіт/c
Upload:
3.39 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
При складанні угоди була обумовлена швидкість 10 Мбіт/с, останнім часом дуже скаче швидкість і не відповідає обумовленій (0.46 Мбіт/с). Це що викачка коштів? Мій номер угоди 132763.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Повідомте, будь ласка, номер угоди, щоб ми могли продіагностувати описану проблему.
Юрій (Липно)
19 квіт 2020 14:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
60.61 Мбіт/c
Upload:
58.47 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Найкращий провайдер, покрив провідним інтернетом села, в яких 2G не скрізь ловить. Швидкість завжди відповідає тарифу. Завдяки pon технології, завжди працює стабільно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам ;-)
Володя (Шацьк)
20 квіт 2020 18:03
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
101.62 Мбіт/c
Upload:
101.28 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість відповідає, якість інтернету на висоті. Олнайн ігри йдуть на ура, торенти скачуються блискавично, не розумію чому люди жаліються.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за позитивний відгук!
Валентин (Оженін)
23 квіт 2020 08:32
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Звертався в техпідтримку мені на рахунок не стабільного інтернету (швидкість скаже, пінг в іграх) на що мені відповіли що у них все добре, проблема в мене (тобто мій роутер напевно я так зрозумів). Але дивно чому інтрнет в день мягко кажучи жахливий, а в вечері нормальний (без значних скачків і пінгу). Логічно дійти висновку що проблеми у вас, а не у мене... Плачу 180 грн щомісячно за 50 Мбит/с, а інтернет вибачте такий що фільм на 480р тормозить! Прошу зверніть увагу на моє звернення угода 38124.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Просимо Вас звернутися на гарячу лінію цілодобової технічної підтримки, коли описана Вами проблема буде проявлятися знову, для проведення спільної діагностики. Наші спеціалісти обов'язково допоможуть вирішити всі запитання пов'язані з проблемою доступу до мережі Інтернет.Телефонуйте на наступні номери : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Львів)
03 трав 2020 20:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.45 Мбіт/c
Upload:
0.48 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я не розумію за що платити гроші!!! Якщо немає інтернету, а як є то ніякий.... Я б не рекомендував цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми могли провести діагностику.
Аноним (Славута)
04 трав 2020 12:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня, я зіткнувся з цією проблемою ще давно але розповім вам зараз, при підключені інтернета скорість була 4-5 Кбит/с, зараз вона менша в 5 раз, пінг в іграх досягає до тисячі, відео не грузить даже в самій маленькій якості, це просто жах.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Вкажіть номер вашої угоди. Щоб ми могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Андрон (Світязь)
13 черв 2020 21:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
110.03 Мбіт/c
Upload:
174.58 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нарешті поміняли роутер на mikrotik ac2 Швидкість cтала 3 рази більша ніж на галімому тплінку. Питання до уарнета ~ чому ви ставите людям тплінки або нетіси, а потім вашій техпідтримці чпокають мозки зі скаргами на низьку швидкість?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Тішимось, що Ви вирішили завдання! На рахунок вибору роутера, то тут рішення завжди за користувачем, кожен обирає обладнання згідно своїх потреб та можливостей.
Микола (Рівне)
25 черв 2020 10:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
144515
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Роман (Гоща)
13 лип 2020 14:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.76 Мбіт/c
Upload:
4.98 Мбіт/c
Договір:
46372
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключив інтернет 3 дні тому зі швидкістю 100 Мбит/с, досі чекаю щоб активували тариф наразі швидкість 1.1 Мбит/с. Мягко кажучи за такі гроші це не є гуманно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Романе.Просимо вибачення за тимчасові незручності. Під час тестового періоду абонентська плата вам не нараховувалась.Інформацію по залишку особистих коштів на рахунку, ви можете дізнатися звернувшись за контактними номерами телефонів : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15;
Наташа (Світязь)
10 серп 2020 23:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.31 Мбіт/c
Upload:
0.28 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Люди, не ведіться, не підключайте даного оператора!!!! Дурдом!!! Постійно пропадає, додзвонитись неможливо, а якщо вийде додзвонитись, то відповідь одна - 'обриви на лінії, по дорозі.' А чому при заявленій швидкості 75 Мбит/с, отримую лише 1-3 Мбит/с!???? Це викачка грошей? То робіть скидку, чи 1 місяць безкоштовно. Скільки можна вам скаржитись, а ви не реагуєте?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Повторно просимо Вас надати номер угоди, без цієї інформації не можемо діагностувати проблему.
Петро (Сарни)
11 серп 2020 20:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені будь ласка-ви знущаєтесь??? 2 дні нормально працював інтернет з моменту останнього звернення( при цьому обіцянка зв'язатися зі мною і вирішити проблему не була виконана, мене тупо культурно послали). Тільки вечірній час настає-все-шукай інтернет у полі, бо по каналу УарНет ви його точно не знайдете. Скільки часу терпіти це неподобство? Ви мені просто скажіть скільки це все триватиме, та я й не буду оплачувати цю "чудо" послугу, поки усе не поремонтують. Мене уже дістало тратити свої нерви на те, щоб отримувати те, за що я плачу гроші. Місяць користування інетом - я тільки те і роблю що пишу відгуки і звертаюся у службу підтримки, яка доречі, нічого не робить, усім тупо плювати. https://2ip.ua/ua/services/providers-rating?act=1&asid=3255#opinion85946 - написав 4 листи, 3 смс і 3 дзвінки - на 3й дзвінок я таки додзвонився - пообіцяли, що перетелефонують з тех.відділу для вирішення проблеми - вгадайте що, ніхто не зателефонував - от несподіванка.На вихідних був нормальний інтернет у порівнянні з рештою часу-я подумав "ну все, нарешті, вирішили мою проблему", от і не пробував більше сконтактуватися з техпідтримкою, але тут на тобі, ті ж граблі летять мені у пику. Від того скільки часу ще ви будете псувати мені нерви - залежить те - скільки буду псувати нерви вам я. Якщо ви надієтесь усе проігнорувати, і знову обійтися відмовками - "ми вам зателефонуємо" - то я вас розчарую - терпець увірвався, з сьогоднішнього дня, будь яка проблема з інтернетом буде летіти вам у мінус відгук, просто з посиланням на минулі озвучені мною відгуки.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Леся (Сарни)
25 вер 2020 18:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
32.42 Мбіт/c
Upload:
19.3 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні не стабільний інтернет. Швидкість не відповідає заявленій, тобто тій яку оплачуємо. Прошу перевірити.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Лесю.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг