Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 935
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Гоща)
06 черв 2021 17:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.38 Мбіт/c
Upload:
0.85 Мбіт/c
Договір:
40003
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету просто нема, навіть коментувати нічого. Вірніше, він буває часом, коли не треба. У всіх знайомих в окрузі теж саме. Підключайся хоч Wi-Fi, хоч кабелем, хоч стальним тросом, хоч гумовим шлангом. Платиш за 50 Мбит/с, а маєш нуль цілих хрен десятих. Техпідтримка розказує байки, а на ділі нічого не міняється.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Наталя (Сарни)
21 жовт 2021 10:29
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
8555
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший Інтернет-провайдер, який тільки може існувати. Працює стабільно - лише декілька днів на місяць. Постійно збої, нормальна робота - лише кілька годин на добу, або взагалі не працює! Додзвонитись - нереально, оформити заявку - аналогічно!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Щоб отримати максимальну швидкість вашого тарифного плану та мати стабільний доступ до мережі рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. 19.10.2021 було зафіксовано заявку на виїзд майстра. Виїзд було здійснено 21.10.2021 року згідно з термінами зазначених у договорі. Якщо у вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків. Наберіться терпіння. Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Сарни)
05 серп 2023 11:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
302079
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Щотижня зникає інтернет, через несправне обладнання на тривалий час. Зокрема 04.08.2023 о 17:00 зник інтернет на даний час 11:18 05.08.2023 послугу не відновили. Просимо дотримуватись умов угоди та надати якісні послуги. Додатково можемо надати підтвердження про відключення інтернету протягом року.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Зарічне)
03 серп 2023 12:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
48.34 Мбіт/c
Upload:
48.66 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нещодавно підключили Уарнет тариф 50 Мбит/с за 190 грн швидкість завантаження трішечки не доходить до 50 Мбит/с. А швидкість віддачі відразу до 75 Мбит/с, а потім спадає до 20 Мбит/с і вже до 48-49 Мбит/с. Підключення йде по оптоволокну якщо у вас є якісь проблеми з цим провайдером, то рекомендую переключатись на оптику і тим хто буде підключатись також рекомендую підключати оптику.
Анонім (Львів)
30 жовт 2023 13:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
92.5 Мбіт/c
Upload:
95.2 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороший провайдер, швидкість відповідає заявленій, особистий кабінет зручний та інформативний. Під час відключень е\е обладнання працює близько 8-10 годин. Користуюся інтернетом від їх партнера BiT. З приводу радіопідключення яке теж можливе, автономності як такої немає, є світло - є інтернет. Швидкість не відповідає заявленій, і дуже залежить від зовнішніх факторів, таких як погода і час доби. Затримка біля 80 мс. Враховуючи це все, раджу підключати GEPON, воно трішки дорожче в підключенні і потрібно почекати своєї черги, зате все стабільно, і швидко.
Аноним (Сарни)
12 лист 2021 20:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
307117
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
П'ять днів не працює інтернет. Спочатку потрібно залишити заявку, потім або не телефонують, або кажуть перезагрузіть роутер. Перезагрузили. Результатів нуль. Створюю знову заявку. Передзвонюють в 23.00, завтра інтернет буде. Завтра інтернету немає. Створюю заявку. Вже не перетелефоновують. Зато 01.11. плату за інтернет оперативно зняли. Супер провайдер.
Анонім (Львів)
09 лип 2023 14:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.29 Мбіт/c
Upload:
28.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Таке враження, що це злодій якому я плачу щоб він мене обкрадав. Нікому не рекомендую. Просто в нашому районі іншого немає.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Можете детальніше описати проблему і повідомити номер угоди?
Сергій (Сварицевичі)
28 серп 2021 14:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні вночі після грози вимкнули електрику в поселенні на три години. Після увімкнення інтернет зник у всьому поселенні і не з'явився до сил пір (у всіх мигає червона лампочка) така проблема виникала і раніше, однак вирішувалась максимум за дві години, а сьогодні компанія Уарнет мабуть вирішила покласти болт на перевірку надходження сигналу по своїй мережі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Проблем у даному напрямку не було зафіксовано. Якщо у Вас є проблеми з доступом до мережі Інтернет, не зволікайте, а відразу звертайтесь на гарячу лінію : 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС. Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Сарни)
20 черв 2023 16:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Download:
6.22 Мбіт/c
Upload:
11.5 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
5498777
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдером цілком задоволений, але інтернет тут може знизитись до 3 або навіть 2 Мбит/с, плюс інтернет ось тут максимум може бути 20 Мбит/с тому доводиться купляти ще один роутер для посилення вай фай сигналу, а взагалом провайдер непоганий.
Олексій (Львів)
04 лют 2023 14:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
60.08 Мбіт/c
Upload:
87.9 Мбіт/c
Договір:
158252
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет дуже поганий, якщо він і є то не відповідає швидкості згідно договору (дуже низький). До оператора додзвонитись не можливо, просто не відповідають.
Аноним (Львів)
17 лип 2022 21:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет говно, не вздумайте даже заходить на их сайт, т.к это не интернет, а говнище, пинг с 15 до ... прыгает.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Нам прикро, що у вас склалось таке враження про наші послуги. Просимо повідомити ваш номер угоди. щоб ми могли продіагностувати описану проблему.
Анонім (Львів)
16 лип 2022 14:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.4 Мбіт/c
Upload:
0.3 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість жахлива, при заявленій швидкості 300/150 Мбит/с download/upload, в дійсності маємо 0.4/0.3 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, ми перевіримо проблему і надамо зворотній зв'язок.
Анонім (Корець)
12 лип 2022 19:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жахливий провайдер менеджери просто профани які недбають, ні про клієнта, ні про компанію. Просто відстій.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції , скарги та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected] .
Анонім (Радехів)
11 трав 2022 18:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Договір:
t1137
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В мене швидкість 10 Мбит/с, чи можна поміняти на швидкість 100-200 Мбит/с, інтернет кабельний, і скільки це буде коштувати в місяц?
Serhii (Дубровиця)
01 трав 2022 22:17
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
21336
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто шарлатани, буду міняти провайдера! За контрактом маю швидкість 20 Мбит/с, а по факту десь біля 10 Мбит/с. Навіть фільм в 720р нормально не грузить. Писав в підтримку, без толку, в них завжди все добре, і нічого не докажеш.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. На жаль за вказаним номером телефону у договорі не можемо з Вами зв'язатися. Сергію, на цю мить проблеми не виявлено, просимо зв'язатися з нами для детальнішого дослідження у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15. Email:[email protected]
Анонім (Рівне)
11 серп 2021 09:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключений по радіо. Пропав інтернет, сказали згоріла база від блискавки. На наступний день замінили обладнання. Дякую за оперативність.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук!
Вадим (Рівне)
01 лют 2022 09:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.63 Мбіт/c
Upload:
11.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected]. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Євгеній (Рівне)
02 лист 2021 15:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
118902
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другий тиждень виникають проблеми з підключенням, у дитини дистанційне навчання, техпідтримка не виходить на зв'язок годинами, минулого звернення інтернет був відсутній добу, сьогодні (02.11.2021) знову така ситуація, мабуть прийшов час міняти провайдера.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Ланет Нетворк"
Аноним (Львів)
01 лист 2021 08:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
92.19 Мбіт/c
Upload:
78.55 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
104007
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З 1 листопада перейшов на 100 Мбит/с - чому я небачу даної швидкості? Повідомляти і брати гроші - ви мастакі, а надати абоненту те, за що виін платить ви НЕМОЖИТЕ.... Надіюсь що ви зверните на це увагу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
За результатами аналізу по вашій угоді проблем, які можуть перешкоджати вам отримати заявлену швидкість, не виявлено. Для коректного тестування швидкості потрібно відключити всі додаткові пристрої від мережі, зупинити активні з'єднання, перевірити чи не включено VPN-з'єднання з вашого боку. Для того, щоб побачити швидкість 100+ Мбіт/с у вас має бути відповідне обладнання, яке пітримує роботу з кабелем в 1 Гбіт/с. Більшість роутерів середнього цінового діапазону підтримують роботу тільки в 100 мб/с, їх максимальна пропускна швидкість 80-95 Мбіт/с. Саме такі результати ви і бачите на тестах 92-78 Мбіт/с - це відміна швидкість при такому включенні до 100 мб/с і при такому типі обладання, яке підключаєте зі свого боку. Для додаткової консультації прохання звернутись в технічну службу: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 67-3-80-90 +38 (067) 37-37-8-47
Аноним (Сарни)
27 лист 2021 21:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.64 Мбіт/c
Upload:
0.61 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавна в м. Сарни був один основний провайдер "Сова", і скажу чесно в моєму районі міста проклали нові лінії інтернент був хороший, але тільки стали ці довбані ISPRIVNE це жесть. Інтернет буває нема днями, швидкість не витримує жодної критики. За що я плачу вам кожен місяць 200 грн. Як так, в світі 5G вже використовують повним ходом, а тут в районному центрі уарнет видає 0,6 Мбит/с. До оператора не дозвонитись, постійно якісь технічні роботи. Шановні які в біса роботи місяцями, якщо до вас криворукі уарнетівці все працювало нормально. Не можете нормально надавати послуги полиште цю справу, дайте працювати тим хто вміє і може. Це жесть а не інтернет. Не шановні уарнет закривайте свою шарашкину контору, не можете не лізьте.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг