Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 936
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 706 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Львів)
26 груд 2022 23:56
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
10.53 Мбіт/c
Upload:
6.17 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет плохой в городе стоит оплата дешевле чем в смт, Оплата на 100 Мбит/с скорость интернете проверяю 10 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Аноним (Сарни)
25 груд 2022 21:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.47 Мбіт/c
Upload:
5.81 Мбіт/c
Договір:
330367
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постiйнi просадки по швидкостi iнтернету!!! Заявлено 100 Мбит/с, а по факту маю 5 Мбит/с!!! Пiдключений по кабелю, не через WIFI.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Олександр (Зарічне)
22 груд 2022 14:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
152226
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Неділю не можуть полагодити!!! Скажу одне... Щоб у вас внуків небудо... Позор Директору бо його робочі його на 3 букви посилаю???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Городець)
22 груд 2022 00:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійна проблема з наданням інтернет з'єднаннями, зараз через постійне відключення енергопостачання ситуація погіршилась. Користуються монополією, так як раніше була змога підключити іншого провайдера, через диверсії та псування обладнання конкурента залишились одні в населеному пункті. Постійна втрата пакетних даннів, на кожному сайті потрібно вводити капчу або взагалі не можна зайти на деякі сайти, через безліч запитів від провайдера. Можливо, щось і забув, тому просто підсумую: інтернет є 4-5 годин на дому, але єдине, що можна робити то дивитись відео на ютуб бо іншою діяльністю, з таким інтернет з'єднанням, звйматись не можливо. Хотів би змінити провайдера але на жаль іншого немає, якби не потреба в низькому пінгу то просто підключив би через модем мобільний 4g.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того, щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити детальніше проблему з наданням послуги та допомогти у розв'язання проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Світлана (Сарни)
19 груд 2022 21:37
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
343570
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Абсолютно не задоволені послугами. Мали швидкість 50 Мбит/с, вирішили перевестись на 100 Мбит/с. Оплатили за вказаним тарифом. Результат ноль. Перезвонили на службу підтримки, дозвонитись вдалось на протязі 2-3 днів. Відповіли, що послуга буде надана з 1 грудня. Дочекались грудня. По факту нічого не помінялось. Швидкість ледь дотягує 20 Мбит/с. Слідуюча попитка дозвонитись нічого не вирішила. Передали на техпідтримку замовлення, перезвонили, сказали що зробити в роутері і запевнили, що все буде ок. Але по факту нічого не змінилось. Додзвонитись не реально взагалі. Але якось достукались. Відповідь чекайте дзвінка з техслужби. Чекали більше тижня, нуль, нікто не перезвонив. В результаті інтернет взагалі пропав. Знову намагання додзвонитися до оператора. Правда дозвонились швидко. Відповідь, у вас швидкість 100 Мбит/с. Передаємо заявку в техслужбу вам зателефонують і тиша. Я не розумію що це за наглість. За що платимо гроші. Ви правда вважаєте ,що це норм? Саме так потрібно надавати послуги? Чому абонент зобов'язаний вчасно оплатити за послуги які не надаються належним чином,а ви не виконуєте свої зобов'язання?
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
13 груд 2022 03:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До оператора не можна додзвонитися. Служба підтримки погано працює у Рівненській області. Скорость погана.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість , підключивши інтернет-дріт на пряму в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олеся (Сарни)
27 лист 2022 16:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.13 Мбіт/c
Upload:
2.92 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені, як так можливо виставляти абонплату за !!!! повітря? Не мала змоги оплатити в минулому місяці інет, чому маю платити за те що не отримувала, щоб надалі користуватись інтернетом?! 250 грн за що? Інтернет при цьому предоставляли? Можливо досить людей за ідіотів тримати! Нараховуйте за те що надаєте! Оту дебільну опцію в допотопному кабінеті прибиріть і не позортесь! Ще раз, виставляйте плату за фактично надану послугу (оплатив - користуєшся, немає коштів ставте 0, поповнив - користуєшся, а не покривати -250, -500 (без доступу до мережі) і т.д)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте свій номер угоди, щоб ми могли з Вами зв'язатися та надати відповіді на запитання.
Анонім (Сарни)
26 лист 2022 22:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подняли абонплату, разом з нею кількість послуг упала через відключення світла. Світла нема по 6-10 годин, набагато більше нема й інтернету так як свою станцію розмістили в зовсім іншому районі. Абонплату подняли якоби необхідністю підняти зарплату працівникам. Цк при тому, що багатьом зменшили на 20-30%.На емейл відповіді не дадуть, даже не надійся, по телефону як додзвонитися заморозять яку-небудь відмазку. Треба в адміністрацію Президента й кабмін подавати спільну заяву, нехай розберуться як то можна було в такий складний час підняти абонплату, при цьому таким чином надавати послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити більш детальніше проблему з наданням послуги. Для нас дуже важлива думка і пропозиції кожного, оскільки це допомагає нам зробити послуги ще кращими й більш комфортними.
Анонім (Доброгостів)
13 лист 2022 22:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
1.77 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
121160
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При тарифі до 100 Мбіт/с максимальна швидкість (і то лише вночі) до 50 Мбит/с. Вдень в середньому не більше 3 Мбит/с. А зараз взагалі тільки 0,05 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Анонім (Львів)
06 лист 2022 11:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
34.91 Мбіт/c
Upload:
15.56 Мбіт/c
Договір:
158553
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже низька швидкість, в три рази нища заявленій в договорі і оплачена. В чому причина в такій низькій швидкості інтернету?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Жертва мошенников (Львів)
02 лист 2022 14:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую. Техподдержка не на связи. Главный сайт «привет из прошлого». Видно, что с персоналом и специалистами напряжно.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Стас (Рівне)
02 лист 2022 11:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
Залупа
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Максимально херове обслуговування, навязування послуг, оператори та тех підтримка нав'язують неіснуючі послуги, відключають інтернет дома, і говорять треба викликати майстра, я все сам зробив без майстра, поміняв всі кабелі лан і так далі, проблема залишилась почали відключати інтернет і говорити, що проблема в мене, хоча це не так, нікому не рекомендую цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день, Стас! Для аналізу та вирішення проблеми просимо вказати номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рудка-Червінська)
30 жовт 2022 20:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.2 Мбіт/c
Upload:
24.89 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну і де ваш інтернет 50 Мбіт/с? Ціну підняли, а якість!? і За це я маю сплатити 250 грн?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вкажіть, будь ласка, у коментарі номер угоди, щоб ми перевірили ваше підключення.
Аноним (Теслугов)
23 жовт 2022 21:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійно пропадає інтернет і якісь технічні помилки на стороні Інтернет провайдера. Також не оправдано висока ціна за підключення і ціна тарифного плану в 2 рази вища ніж у інших а якість бажає очікувати кращого. Не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вказати номер телефону, щоб ми проаналізували проблему.
Анонім (Львів)
16 жовт 2022 19:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.23 Мбіт/c
Upload:
4 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
196417
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При оплаченій швидкості до 50 Мбит/с швидкість тільки 4 Мбит/с... За що платиться такі гроші. Стабільно погана швидкість. До речі провайдер бізнес і технології...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Дякуємо за відгук! Просимо Вас для коректної перевірки роботи інтернету підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Андрій (Львів)
14 жовт 2022 14:42
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
14.43 Мбіт/c
Upload:
10.57 Мбіт/c
Договір:
126979
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самі бачите яка швидкість, при заявлених 50 Мбит/с, і це так постійно - трошки більше, трошки менше, але ніяк не 50 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день, Андрію! На даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Анонім (Львів)
11 жовт 2022 20:50
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
55.28 Мбіт/c
Upload:
58.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
246079
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
TL:DR – жити можна, якщо не зтикатись з проблемами. Інакше хочеться когось прибити. Живу в новому будинку (2020 року здачі), даний провайдер, а саме ТзОВ "Бізнес і Технології", якимось чином "по договору" виступає єдиним можливим провайдером на весь будинок на найближчі пару років. Це вже діч. Але окей, можливо чудовий провайдер? Куди там. Лінійка тарифів дно – максимум 100 Мбит/с (тобто реальні 50-60 Мбит/с). Як тільки світло пропаде у будинку (з війною це не рідке явище), то усе, їхнє "обладнання" треба обов'язково перезавантажити і зателефонувати їх службі підтримки, яка ще має на своїй стороні щось зробити, при цьому майже завжди зверхньо реагує на це наче це мені подобається їм телефонувати. Якщо світло пропало ввечері, то гудбай інтернет до ранку. Сайт наче із нульових, таке в універах на перших заняттях діти роблять, зробити в особистому кабінету можна буквально нічого – тільки глянути на свій тариф. Тож кожного разу, коли виникають проблеми, вирішувати їх приходиться тільки з проблемами. P.S.: ціни підняли, нічого не сказавши. Хочеш зайти в особистий кабінет, щоб подивитись хоча б скільки платити – 503 помилка. Просто ДНІЩЕ. Коли все ж зміг зайти, навіть форма логіну не працює. Сайт робила якась домогосподарка за безкоштовно, не інакше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нажаль, тут немає можливості вести діалог. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Yura Ohonovskiy (Верін)
11 жовт 2022 20:20
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
189458
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавна був підключений пакет на 100 Мбит/с. Після сплати 130 грн 24 числа, 4 числа відключили інтернет. Подзвонив, запитав чому так. Відповіли про збільшення ціни на 50 грн. Я сплатив ще 50 грн. Після цього дуже помітно пропала швидкість але я не перевіряв. Після перевірки виявилось що у мене тепер підключений пакет на 50 Мбит/с... Тобто було 130 грн за 100 Мбит/с, а після збільшення ціни на 50 грн швидкість впала у 2 рази.... коштувало 1.3 грн/мбіт а тепер 3.6 грн/мбіт. Ціна виросла на 270%? Ви знущаєтесь??
Алекс (Костопіль)
01 жовт 2022 10:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Після подорожчання в такий важкий стан при такій великій кількості поломок осадок залишився надовго. Як так можна взагалі!? Буду переходити до іншого провайдера тим більше там обіцяли знижку на пеоші абонплати.
Аноним (Сарни)
18 вер 2022 08:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
После подорожания и такой хамской поддержкой смысла оставаться с этим провайдером не вижу. Есть варианты получше.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг