Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Рівне)
17 жовт 2020 11:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тиждень намагався додзвонитися, ніхто не бере слухавку
взяв слухавку кажуть (ви попали у львів зараз вам перетелефонують, і так ще три дні).
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Будь ласка, повідомте номер вашої угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Їжа)
15 жовт 2020 19:56
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
28 Мбіт/c
Upload:
15 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
212881
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет так і негрузить, не знаю за що навіть гроші плачу, зачіпати я нічого сам не буду. Є мастер, служба техпідтримки, це ваша робота, і їдьте самі дивіться, розбирайтеся в чому проблема. Інтернет дуже поганний. Тому чекаю майстра.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Здійснена нами перевірка не виявила проблем з нашого боку. Підключення в нормі, спостерігаємо довгі та стабільні ПППоЕ-сесії. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера. Тобто, переключити вхідний кабель до ПК та виконати підключення за логіном та паролем зазначеними в угоді. Якщо проблема залишиться актуальною і після коректного включення, просимо зателефонувати до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Анонім (Камінь-Каширський)
15 жовт 2020 15:46
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.85 Мбіт/c
Upload:
10.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет поганий, за 30 Мбіт/с плачу 180 грн (дуже дорого), а якість інтернету не відповідає заявленій. Спочатку як підключив все було гаразд, а далі все гірше, ще й абонплату піднімають.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему.
Іван (Дібровськ)
14 жовт 2020 09:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.61 Мбіт/c
Upload:
19.56 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
33313
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ні в якому разі не рекомендую цього провайдера,швидкість із заявлених 100 Мбит/с, тільки 10 Мбит/с, обслуговування на 0, абонентів купа, а обслуговувати їх немає кому.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні вище описаної Вами проблеми.
Анонім (Львів)
12 жовт 2020 12:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
33.26 Мбіт/c
Upload:
23.27 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
212881
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я вже декілька разів звертався в службу підтримки, дуже тяжко дозвонитись, але нічого не змінилося. Інтернет дуже поганно грузить. Я незадоволений інтернетом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Проблем на лінії не має. Для коректної перевірки швидкості потрібно підключитися на пряму до стаціонарного комп'ютера або ноутбука та запустити тест на швидкість. Якщо результати не будуть відповідати заявленим в угоді, прогсимо вас звернутися до нашої технічної підтримки за номерами: (032) 295-69-34 (067) 37-37-8-47 (цілодобово)
Юрій (Рівне)
09 жовт 2020 10:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
17089
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рівень обслуговування просто жахливий. Два тижні майже не було інтернету, останні 5 днів немає взагалі. В технічну підтримку не додзвонився ні разу!!! Навіщо вона тоді взагалі. Коли нарешті за кілька десятим разом додзвонився в офіс, сказали, що заборгованість, що влітку я взагалі не платив. Переслав в бухгалтерію копії квитанцій за літо, сплатив частину боргу, щоб включили інтернет, реакції нуль. Телефоную, щоб знати результат, не беруть слухавку, навіть більше, скидають мій номер. Я в шоці від такого сервісу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Наразі відновлено роботу Особистого кабінету http://stat.dan.net.ua/.Параметри доступу в особистий кабінет Вам було надіслано на номер телефону вказаний в угоді.У Особистому кабінеті в розділі "фінансова інформація" Ви можете контролювати надходження коштів самостійно.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, тому додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аня (Ремчиці)
08 жовт 2020 19:02
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
48123
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пропадає інтернет без причини... Немає вже 4 дні... В чому причина??? Чому мені відключили інтернет???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Анно, доброго дня. Ми передали Ваше звернення на регіон, наші фахівці зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аня (Ремчиці)
07 жовт 2020 19:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
48123
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чому в мене постійно немає доступу до інтернету??? Я не розумію яке ви право маєте його кожного дня відключати??? Тим паче він проплачений... Якісь постійні проблеми з цим інтернетом!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Анно, доброго дня. Ми передали Ваше звернення на регіон, наші фахівці зв'яжуться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Наталія (Великі Межиричі)
05 жовт 2020 19:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
5 днів немає інтернету годують обіцянками, а за послуги плату беруть вчасно. Розчаровані, жах а не провайдер.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Наталія.Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
02 жовт 2020 22:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.76 Мбіт/c
Upload:
3.95 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гімно, а не інтернет, швидкість 100 Мбит/с, а в реальному фільм годі подивитися.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть номер своєї угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Володимир (Рівне)
01 жовт 2020 15:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.32 Мбіт/c
Upload:
36.65 Мбіт/c
Договір:
11419, 11420
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернета більше немає ніж він є. Телефон підтримки 0673620911 не відповідає декілька днів . Проблема не тільки в мене а більшості користувачів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Володимире.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'язався наш оператор технічної підтримки.По угоді № 11419, проблем з доступом до мережі Інтернет не виявлено. Перевірку надання послуги за угодою № 11420 не вдалося здійснити у зв'язку з вимкненим обладнанням.Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження по угоді № 11420 у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (0362) 42-04-05,(067) 362-09-11,(050) 461-59-75, (093) 745-51-15.Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Лілія (Львів)
19 вер 2020 12:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
БРЕШУТЬ!!! НЕ виконують своїх зобов'язань належно. Куди і до кого звернутися за завдані мені збитки?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Галина (Стрий)
12 вер 2020 17:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
43.45 Мбіт/c
Upload:
34.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Швидкість інтернету не відповідає умові договору.Інтернет часто зависає.якщо так буде далі ,то відмовлюся від послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Філюк Віктор (Плоске)
04 вер 2020 15:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
42774
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сам інтернет в принципі не поганий. обслуговування, це просто жах!!! Наведу приклад. Їхав автомобіль, та порвав кабель, через який підключений інтернет до мого будинку. Кабель був розірваний, на ДОРОЗІ І НЕ ПО МОЇЙ ВИНІ!!! Я подзвонив на гарячу лінію. Мені відразу передзвонив майстер, і сказав, що ремонт буде коштувати 1300 гривень!!! ЗА ЩО!!!! Потім, правда, зрозумів, що трішки перегнув палку із ціною, сказав нову ціну 400 гривень. Я готовий заплатити, як що мені її обоснують!!! Може хтось платить в газову компанію, як що на полі трактор прорве трубу??? Чи може коли вітер обриває кабель, яки несе електрику до будинку, платить??? Дзвонив на гарячу лінію 10 раз!!! Відповідь одна. Зараз із Вами зв'яжуться....І все!!! Справа не в грошах, справа в принципі!!! До Уарнету у мене був Укртелеком. Там тоже не все в порядку. Але, такого свинського відношення до клієнтів у них не має...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Віктор. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі.Пошкоджено було Абонентську лінію, згідно з договором ремонт останньої милі здійснює Абонент власним коштом.Договір п 5.10 “Оператор не несе жодної відповідальності за часткове або повне пошкодження кабелю чи обладнання, що знаходиться поза межею відповідальності Оператора.Межа відповідальності Оператора закінчується на обладнанні Оператора (розподільча коробка у відповідному будинку, до якого підключено Абонента), від якого проводиться кабель до приміщення Абонента.Межа відповідальності Абонента починається від обладнання Оператора та закінчується обладнанням Абонента включно.”Стосовно вартості робіт.Перед виїздом Вам називають попередню вартість виклику, що не є остаточною вартістю.Остаточна вартість робіт формується за результатами огляду на місці.Дякуємо за відгук.
Таня (Сарни)
02 вер 2020 22:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Три дні телефоную в техпідтримку, обіцяють приїхати з дня на день і так уже 3 дні. Не відповідально відносяться до своїх абонентів?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Тетяно.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Анастасия (Рівне)
30 серп 2020 02:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Раз в два тижні відключають інтернет, аргументуючи це тим що обрив на лінії постійно, або обрив або аварія, оператори в кол центрі хами не виховані люди коли їм телефонують вони вислуховують все і запитують ви все сказали??? Пояснити толком нічого не можуть...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Анастасія.Дякуємо за відгук. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково передамо звернення в абонентський відділ, для уточнення ситуації.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Юра (Рівне)
20 серп 2020 10:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другий раз за тиждень пропадає інтернет в офісному центрі, ми втрачаємо гроші і через це я нікому не рекомендую цей інтернет!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Ми будемо дуже вдячні за наданий номер угоди.
Анонім (Рівне)
18 серп 2020 10:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
38365
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Часто зникає інтернет. В техпідтримку або не додзвонитися, або відповідь завжди одна - аварія на лінії, коли вирішимо - не знаємо. І так можна залишитися без інтернету на кілька годин, а то й днів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за вказаний номер угоди.Проблема з доступом до мережі Інтернет була вирішена ще 18.08.2020, о 15:14.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Повідомте, будь ласка, чи Ви задоволені якістю надання послуг на електронну скриньку: [email protected].
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Петро (Сарни)
11 серп 2020 20:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені будь ласка-ви знущаєтесь??? 2 дні нормально працював інтернет з моменту останнього звернення( при цьому обіцянка зв'язатися зі мною і вирішити проблему не була виконана, мене тупо культурно послали). Тільки вечірній час настає-все-шукай інтернет у полі, бо по каналу УарНет ви його точно не знайдете. Скільки часу терпіти це неподобство? Ви мені просто скажіть скільки це все триватиме, та я й не буду оплачувати цю "чудо" послугу, поки усе не поремонтують. Мене уже дістало тратити свої нерви на те, щоб отримувати те, за що я плачу гроші. Місяць користування інетом - я тільки те і роблю що пишу відгуки і звертаюся у службу підтримки, яка доречі, нічого не робить, усім тупо плювати. https://2ip.ua/ua/services/providers-rating?act=1&asid=3255#opinion85946 - написав 4 листи, 3 смс і 3 дзвінки - на 3й дзвінок я таки додзвонився - пообіцяли, що перетелефонують з тех.відділу для вирішення проблеми - вгадайте що, ніхто не зателефонував - от несподіванка.На вихідних був нормальний інтернет у порівнянні з рештою часу-я подумав "ну все, нарешті, вирішили мою проблему", от і не пробував більше сконтактуватися з техпідтримкою, але тут на тобі, ті ж граблі летять мені у пику. Від того скільки часу ще ви будете псувати мені нерви - залежить те - скільки буду псувати нерви вам я. Якщо ви надієтесь усе проігнорувати, і знову обійтися відмовками - "ми вам зателефонуємо" - то я вас розчарую - терпець увірвався, з сьогоднішнього дня, будь яка проблема з інтернетом буде летіти вам у мінус відгук, просто з посиланням на минулі озвучені мною відгуки.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Наташа (Світязь)
10 серп 2020 23:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.31 Мбіт/c
Upload:
0.28 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Люди, не ведіться, не підключайте даного оператора!!!! Дурдом!!! Постійно пропадає, додзвонитись неможливо, а якщо вийде додзвонитись, то відповідь одна - 'обриви на лінії, по дорозі.' А чому при заявленій швидкості 75 Мбит/с, отримую лише 1-3 Мбит/с!???? Це викачка грошей? То робіть скидку, чи 1 місяць безкоштовно. Скільки можна вам скаржитись, а ви не реагуєте?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Повторно просимо Вас надати номер угоди, без цієї інформації не можемо діагностувати проблему.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг