Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Львів)
09 трав 2021 15:29
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.45 Мбіт/c
Upload:
0.99 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чому постійно нестабільність швидкості. Платимо за 4 по факту 1 і менше мбіт. Особливо ввечері та по вихідних.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за звернення. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно обраного тарифного плану.Просимо , звернутися у відділ технічної підтримки, коли проблема проявить себе знову (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).
Анонім (Львів)
07 трав 2021 22:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
0.27 Мбіт/c
Upload:
0.55 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відсутність інтернету. Швидкість не стабільна. Особливо по вечорам. Чому пропадає швидкість???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово)
Діма (Оженін)
06 трав 2021 22:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В квітні місяці подав заявку на підключення інтернету. Пройшло більше 10 днів. Ніхто не передзвонює. По якій причині мені не підключають інтернет?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Дмитро.Дякуємо за відгук.Будь ласка, напишіть лист на електронну скриньку [email protected] з номером заявки, яку залишали на підключення Інтернету.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Лілія (Рівне)
26 квіт 2021 19:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
12093
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуговування препаскудне. Дуже часто пропадає інтернет, неполадки вирішуються тижнями. Останній раз інтернет пропав у п'ятницю 23.04 в обід до понеділка 26.04 19.00 год. проблему не вирішено, оператор з п'ятниці повторює одну і ту ж відмовку. Не рекомендую ні в якому разі підключатися до цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Лілія. Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Інтернет був відсутній по причині проблеми з електроживленням у вашому будинку. Енергокомпанія проводила роботи по відновленню упродовж декількох днів. В цілях безпеки нам було заборонено встановлення резервного живлення. Роботи по відновленню електроенергії наразі завершено та доступ до мережі Інтернет відновлено. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);Телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Київ)
09 квіт 2021 20:30
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мабуть самий жахливий провайдер інтернету, з захмарними тарифними планами. Сам оплачуєш кабель, сам платиш, а на службі тех. підтримки вислуховуєш хамовитого оператора, котра хамить, та розвінчаю міфи, розмови тепер може записувати не лише оператор, а й користувач! Тому маю чудовий запис розмови і підтвердження хамовитого відношення до користувачів. Ніяких проблем ви не вирішуєте, крім того що їх створюєте!!! Коли зникає ваш інтернет, то це ніхто не компенсує, а коли кошти сплачені на укр.пошті, то доки не зарахують кошти послуги не надамо, Але! є чек з оплатою та датою!!! Якби можна було поставити нуль вашій "роботі" то я б так і зробив. Коли ви просите номер договору для вирішення проблеми, то краще б налагодили роботу вашої тех. підтримки, бо вона на разі не підтримка, а так, сидять і нічого вирішити не можуть, в чому заключається їх робота?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Будь ласка, повідомте № Вашої угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера НПО "Информационные технологии"
Угода № 158251 (Львів)
03 квіт 2021 13:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
18.4 Мбіт/c
Upload:
41.77 Мбіт/c
Договір:
158251
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже низька швидкість інтернету. Завжди оператор говорить, що проблема у мене. Прошу покращити якість надання послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! На даний момент проблеми з включенням по Вашій угоді не фіксуємо. Для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі. +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90
Аноним (Рівне)
02 квіт 2021 13:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
130841
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Сколе)
25 бер 2021 21:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
177739
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ЕЕЕЕ ви збераєтесь вирішувати проблему з втратою пакетних даних? Відпишіться чи ви настільки бездарні що навіть не можете відписати?
Анонім (Львів)
24 бер 2021 21:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
177739
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановний провайдер чому ви не рішаете проблеми з Request timed out? В день працює норм в ночі ідеально а перідо з 17 по 22 год неможливо сидіти((( Вирішуйте проблему.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Загальної проблеми не спостерігаємо, просимо вас здійснити первірку до ресурсів, де виникає проблема та до інших сайтів, для порівняння. Наприклад, до адрес 8.8.8.8, 194.44.214.214 та i.ua. Рекомендуємо провести перевірку утилітою MTR (WinMTR) чи аналогом та надіслати результати тесту на скриньку [email protected].
Aleks (Шацьк)
20 бер 2021 21:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.88 Мбіт/c
Upload:
4.98 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
175409
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вельми Шановний провайдер!!! Швидкість вашого інтернету така ж сама як і ваш загальний рейтинг. Чому Ви в наглу намахуєте своїх же абонентів. Чому читаючи відгуки Ви не робите висновки. Оці 183 людини що рекомендують Вас це можливо років 5 назад вони писали. Актуальний ваш рейтинг не 2 із 5, а 0,25 із 5. Про які заміри швидкості на пряму через мережевий кабель Ви розказуєте. В даному випадку ніяких замірів робити не треба, результат якто кажуть "на лиці" і він плачевний. Для прикладу: Луцьк, 2011 рік. Провайдер "Білайн" він же "Киівстар". Швидкість за договором 8 Мбит/с. В квартирі 3 (три) ноути які практично одночасно підключені через Wi-Fi. ІНТЕРНЕТ ПРАЦЮВАВ БЕЗ НАРІКАНЬ. Доречі краще ніж зараз. Шацьк, 2021 рік. Провайдер "БіТ" він же "Уарнет". Швидкість за договором 50 Мбит/с. В будинку 1 ноут 1 планшет і 1 телефон підключені практично завжди одночасно. ШВИДКІСТЬ РІВНА ВАШОМУ РЕЙТИНГУ ТОБТО 0,25 Мбит/с. Про iptv і не хочу згадувати бо в телевізора може бути стрес. Робіть висновки ШАНОВНІ.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Дякуємо, що вказали номер угоди! Проблем на лінії не спостерігаємо. Ваша угода діє з 2017-ого року, по гарфіках завантажень бачимо, що заявленна швидкість (до 50 мб/с) досягається. Рекомендуємо Вам перезавантажити роутер і здійснити повторні заміри швидкості. Для коректної перевірки необхідно підключитись напряму кабелем (без роутера), інтернет-провайдер на має впливу на роботу Wi-Fi. Якщо повторний тест не буде відповідати заявленій в угоді швидкості, просимо Вас звернутися в технічну підтримку за номерами телефонів: +38 (067) 67-3-80-90 +38 (067) 37-37-8-47
Анонім (Львів)
10 бер 2021 01:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь УарНет вже більше 5 років. Стабільність на висоті - як завжди гівно!!! Проблеми усуваються повільно, якщо вина взагалі не звалюється на клієнта! Так тримати!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо Вас повідомити номер угоди і заміряти швидкість, напряму підключившись до роутера.
Анонім (Рівне)
05 бер 2021 19:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
36915
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Задолбался с етим ихним интернетом одни проблемы даже после перехода с радио на оптику сначала все вроде норм но после года пользования началось... Скорость падает к нескольким килобитам. Видос норм нельзя посмотреть. Да и с апреля хотят плату за тариф повысить!!! За такое качество услуг несогласен платить. Уже отключил интернет с апреля в дальнейшем буду искать более нормальный вариант лучше уже на мобильный безлимит переходить он стабильнее работает хотя и чуть дороже будет!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Інтернет надаємо всім нашим абонентам в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Найчастіші проблеми з відсутністю Інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш інженер технічного відділу виявить причину проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет та надасть допомогу.Причини збільшення тарифних планів опубліковано на офіційному веб-сайті http://dan.net.ua.
Ірина (Львів)
04 бер 2021 17:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
106907
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У нас відсутній інтернет з 23 лютого у зв'язку з поломкою з Ваших слів на Басараб, 3. Кожного дня Ви говорите, що налагодять "завтра", сьогодні виявилося, що "у Вас і так заборгованість". Отож заборгованість ми проплатили, думаю завтра кошти будуть на Вашому рахунку. Ви будете налагоджувати поломку? Чи наш шукати іншого провайдера? Яким чином посприяти щоб нарешті вирішити дану проблему? Не розумію, як стільки часу говорити "завтра" і нічого не зробити. Кілька хвилин тому колезі знову сказали "завтра"...
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Харалуг)
26 лют 2021 19:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає заявленій, постійні аварії і збої. Коли Інтернету немає кілька днів і дзвониш запитати чому немає, відповідають що аварія і коли зроблять не відомо! Не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас як нашого абонента, та передати лист у технічний відділ, для перевірки надання послуги.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Радехів)
06 лют 2021 21:30
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Платиш за швидкість а її немає, телефони провайдера не відповідають, за заявку збільшити швидкість відповіді немає.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Будь ласка, повідомте № Вашої угоди.
Юрій (Корець)
05 лют 2021 18:28
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
15002
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір! Дуже, дуже погано працює інтернет особливо у вечері при зверненні робота відновлюється на декий час далі все так само.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Просимо Вас звернутися на гарячу лінію цілодобової технічної підтримки, коли описана Вами проблема буде проявлятися знову, для проведення спільної діагностики. Наші спеціалісти обов'язково допоможуть вирішити всі запитання пов'язані з проблемою доступу до мережі Інтернет.Телефонуйте на наступні номери : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Львів)
04 лют 2021 21:42
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
177739
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ви збераєтесь вирішувати проблему з втратою пактних даних зєднання? Чи ви просто думаєте що ваші клієнти нічого не розуміють скільки можна терпіти? Так кожного вечора вирішуйте проблему і чекаю від вас відповіді!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! По вашій угоді не фіксуємо проблеми. Спробуйте ще раз коректно перевірити швидкість, для цього необхідно підключити кабель інтернету напряму до компютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо вас зателефонувати до відділу технічної підтримки для діагностування у режимі реального часу. +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90
Аноним (Рівне)
03 лют 2021 19:53
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Могу смело заявить, что это король провайдеров, в королевстве худших. Не обращайте внимания на плашку внизу «отзыв оставлен с ip киевстара», это действительно так, потому что уарнет не работает.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.Будь ласка, повідомте номер Вашого договору, щоб ми могли ідентифікувати Вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти Вам.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
01 лют 2021 20:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.62 Мбіт/c
Upload:
1.71 Мбіт/c
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет не стабільний. Швидкість менше заявленої. Прохання усунути проблеми.
Анонім (Шацьк)
27 січ 2021 16:54
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це найгірший інтернет провайдер, дуже часто пропадає мережа, то в них світла нема, то щось обірвалось, одні проблеми.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Обіцяємо розібратися у Ваших труднощах з доступом до мережі Інтернет, якщо повідомите номер угоди.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг