Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 936
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 706 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Рудка)
20 лип 2021 18:47
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.22 Мбіт/c
Upload:
9.38 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Де 30 Мбит/с за які я плачу, пінг майже 500 мс. І це ще велика швидкість, буває взагалі 0 Мбит/с і пінг 3000 мс.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Олександр (Костопіль)
19 лип 2021 16:01
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Договір:
20352
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Досить часто пропадати став інтернет. Знов вчора цілий день, щоб дізнатись причину й сьогодні в 11 годин нарешті дозвонився на номер 0937455115 . Стандартна відповідь на запитання чого нема інтернету - сталася аварія. На моє зауваження, що таке відбувається доволі часто - отримав просто геніальну відповідь. "Ви же не звоните в рес чи в автодор, коли вони займаються ремонтом". Коли я сказав, що їм я не плачу абонплату взяла й просто кинула трубку. Питання до керівництва "В якому пту ви берете таких працівників і чому так часто відбуваються поломки?"
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Олександр. На жаль, 19.07.2021 року о 11:28 виникла аварійна ситуація на вузловій ділянці мережі, яка знаходиться у Сарненському напрямку. Ми зробили все можливе для оперативного усунення аварії та відновлення роботи мережі. О 15:45 було відновлено доступ до Інтернету. Просимо вибачення за незручності, які довелося відчути частині наших абонентів у зв'язку з аварійною ситуацією.
Анонім (Рудка)
18 лип 2021 20:36
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пишу з Київстару, так як ваш інтернет не працює, перебої декілька разів на день, швидкість нікудишня, пінг захмарний, а іноді інтернет пропадає посністю (як зараз). Фільми навіть подивитись не можна. І така проблема в усіх (в інших населених пунктах теж). За 30 Мбит/с плачу 180 грн (дорого), хоча ваші паршиві послуги не варті й 50 грн. Не рекомендую нікому це лайно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Повідомте номер договору, для того щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як вашого абонента та допомогти у вирішенні проблеми з доступом до мережі Інтернет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Артем (Рівне)
14 лип 2021 12:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет поганий дуже. Я ще змирився з тим що він кожного разу пропадає,но коли я плачу гроші за 50 Мбит/с, а отримую 9 це вже наглість. Не рекомендую Уарнет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Для того, щоб ми могли розібратися в проблемі зі швидкістю.Повідомте номер угоди.
Ярослав (Роздрібний)
10 лип 2021 11:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
7.44 Мбіт/c
Upload:
1.98 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Із заявлених 100 Мбит/с в основному є тільки до 10 Мбит/с. А платити треба, як за заявлені 100 Мбит/с. Несправедливо!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Анонім (Самбір)
09 лип 2021 23:50
Переваги:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
25.77 Мбіт/c
Upload:
14.64 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
Самбір . Гончар В.Я
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оплачуєм за тариф ... А швидкість як через телефонну лінію... На другий місяць оплата за послуги буде така сама як швидкість інтернету...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Юрий (Сарни)
08 лип 2021 17:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У нас в Сарнах практически нет интернет провайдеров. Сова или Укртелекома. Пришлось выбрать последнее зло. В прошлом году узнал, что в Сарнах планируют пустить Уарнет. Заявку оставил ещё ОСЕНЬЮ прошлого года. Скоро август 21-го, а интернет не подключен. То кормили завтраками, то приперались невовремя, не предупредив. Отпроситься с работы просто так я не могу. Несколько раз договаривались о конкретном времени, а эти не приходили, и даже не перезванивали сообщить причину неявки. Пошел недавно в отпуск. Опять звоню этим кретинам, говорю...мол времени есть, приходите в любое время. На что эти существа заявили,что подключение уже платное, и составляет 1200 гривен. Тоесть, морозились до последнего, около 7-и месяцев, поняли что народ идет, и можно срубить с лохов деньжат, и в хамской форме рагуль гавкнул мне...что ОНО поставило меня перед фактом. Позвонив в Сарненскую контору Уарнет, и в Ровенскую....ответа жду по сей день. На работе с них ушли...три дня не чинили инет, а бухгалтерии нужно было работать. Дома в Ровно ...тоже с них ушёл. В Сарнах выбора не было, думалось...лучше они чем другие. Но своё хамское, наглое, алчное поведение Уарнет доказал ещё раз.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Андрій (Рівне)
02 лип 2021 23:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
2.98 Мбіт/c
Upload:
4.17 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нестабільний інтернет швидкість не відповідає тарифному плану, або пропадає з'єднання повністю!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію. Інженерами тех. підтримки була проведена діагностика вашого підключення - будь які проблеми відсутні, ширина каналу радіозв'язку відповідає заявленій в тарифному плані. Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання , а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, вразу звертатися на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Ігор (Рівне)
29 черв 2021 17:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
46505
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливе відношення до своіх абонентів особливо відділу техпідтримки сиджу без інтернета цілий тиждень, а на моі звернення відповідають чекайте дуже багато роботи.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Ігорю. 29.06.2021 зареєстровано заявку на виїзд та заплановано відновлення на 30.06.2021. З метою покращення обслуговування свої пропозиції стосовно якості надання послуг надсилайте на електронну скриньку [email protected].
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Василь (Львів)
28 черв 2021 01:15
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
182403
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую, погана швидкість, зовсім не ро тарифному плані, обслуговування жахливе, з телефону кращий інтернет.
Анонім (Рівне)
13 черв 2021 22:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.4 Мбіт/c
Upload:
0.66 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет нестабільний. Швидкість не стабільна не відповідає тарифному план, особливо по вечорах та вихідних!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.Звернення ваші зафіксовано та передано на опрацювання у технічний відділ, очікуйте на дзвінок. Також прохання не зволікати та відразу звертатися на гарячу лінію цілодобової технічної підтримки, коли описана Вами проблема проявляється. Наші спеціалісти обов'язково допоможуть вирішити всі запитання пов'язані з проблемою доступу до мережі Інтернет.Телефонуйте на наступні номери : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Львів)
13 черв 2021 19:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.61 Мбіт/c
Upload:
1.74 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
122795
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Двічі звертався по телефону в офіс щоб збільшити швидкість трафіку до 50 Мбит/с, але до цих пір результат нульовий. І менеджери і техпідтримка працюють жахливо. За швидкість взагалі мовчу - черепаха.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Був лише запит на кол центр стосовно зміни тарифного плану. Перепрошуємо за незручність, яка виникла в очікуванні на організацію технічної можливості збільшення тарифного плану до 100 Мбіт/с. Сьогодні наш менеджер зв'язався за вказаним номером телефону в угоді та надав декілька пропозицій по зміні абонплати. Будь ласка, перетелефонуйте на гарячу лінію 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 у зручний, для Вас час та повідомте остаточне рішення стосовно зміни тарифного плану.
Володимир Воронцов (Рівне)
09 черв 2021 18:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108114
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жахливий інтернет провайдер, якість обслуговування в колцентрі м. РІВНЕ дорівнює нулю. Дуже часто пропадає інтарнет, ніхто не може дати зрозумілої відаовіді коли буде віднлвлено надання послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.На базовій станції вийшло з ладу обладнання.Ми просимо вибачення за дані незручності, які у Вас виникли з доступом до мережі Інтернет.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновили послугу не пізніше терміну визначеного у договорі п. 6.2.1.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Львів)
09 черв 2021 12:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.06 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уарнет - найстабільніший інтернет в Україні. Протягом 6 років користування - стабільно гівно, яке нічого не грузить. Я таку швидкість інтернету в 2005 році мав через 2g. Можу привітати провайдера з підкоренням нових вершин і з досягненням такої якості! Так тримайте і надалі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Анонім (Львів)
08 черв 2021 22:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.51 Мбіт/c
Upload:
10.59 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компанія яка знаходиться в глибокій стагнації і не збирається нічого робити для того щоб з неї вийти швидкість згідно договору має бути 20 Мбит/с, а маєм....
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Володимир (Сарни)
07 черв 2021 18:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чекаємо 3 дні поки з нами зв'яжеться менеджер! Супер шкидка комунікація! Молодці! Простіше за цей час перейти до іншого провайдера!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Володимир. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Будь ласка, залиште повідомлення з запитанням та контактним номером телефону на електронну скриньку менеджерів: [email protected]. Ми обов`язково розглянемо Ваш запит та зв`яжемося з Вами в найкоротший термін.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Гоща)
06 черв 2021 17:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.38 Мбіт/c
Upload:
0.85 Мбіт/c
Договір:
40003
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету просто нема, навіть коментувати нічого. Вірніше, він буває часом, коли не треба. У всіх знайомих в окрузі теж саме. Підключайся хоч Wi-Fi, хоч кабелем, хоч стальним тросом, хоч гумовим шлангом. Платиш за 50 Мбит/с, а маєш нуль цілих хрен десятих. Техпідтримка розказує байки, а на ділі нічого не міняється.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анатолій (Клесів)
04 черв 2021 16:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Аферисти за чотири дні інтернету який забули відключити забрали повну місячну абонплату. Бажаю Вам як найшвидше позбавитись ліцензії. 27023.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Анатолій.Призупинити послугу можна самостійно в "Особистому кабінеті" користувача, для цього необхідно зайти в особистий кабінет за посиланням http://stat.dan.net.ua та в розділі "Призупинення угоди" слідувати підказкам. Умови призупинення угоди: Призупиненням угоди через веб-сторінку можуть скористатись тільки приватні особи. Юридичним особам необхідно звернутись у представництво у Вашому регіоні і оформити письмову заяву. Призупинення угоди здійснюється до 1-го числа місяця, в якому вже не будуть надаватись послуги. Мінімальний термін призупинення угоди складає один календарний місяць (з 1-го числа по останній день місяця). На декілька днів угоду призупинити неможливо. Максимальний термін призупинення угоди не може перевищувати три календарні місяці, по закінченню вказаного максимального терміну угода поновлюється автоматично. Призупиненням угоди можна скористатися не частіше, ніж один раз на календарний місяць. Призупинивши угоду, при нагальній потребі Ви також можете її відновити у термін до 1-ого числа місяця, в якому планувалось призупинення угоди. Під час призупинення дії угоди всі послуги передбачені в угоді не будуть надаватись. Абонентна плата за період призупинення не нараховується. Послуга призупинення угоди надається безкоштовно. Якщо виникли додаткові запитання зверніться на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Андрій (Верін)
03 черв 2021 18:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
20.15 Мбіт/c
Upload:
36.92 Мбіт/c
Договір:
u189446
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Включив комп, інтернет глючить, провірив швидкість 12 Мбит/с при договорі на 100 Мбит/с!!! На 100 Мбит/с! Подзвонив до оператора, а там - та в договорі написано що ми надаємо швідкість ДО 100 Мбит/с, тобто 12 Мбит/с тоже не погано. Ось такий сервіс. Правда після розмови з оператором швидкість підняли до 50 Мбит/с на 1 день а потім знову 12-30 Мбит/с. Ось так обманюють, платиш за 100 а маєш гівно.
Анонім (Львів)
03 черв 2021 12:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня, обіцяли підключення інтернету на протязі двох тижнів, вже пройшов місяць, так ніхто і не зв'язався. Уточняла, чи прийняте замовлення, сказали що прийняте. ЧЕКАЙТЕ.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер заявки, для вияснення причин виникнення даної обставини.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПО "Городские информационные системы"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг