Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 936
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 706 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Наталія (Сарни)
29 лист 2021 13:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
308015
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З 23,11 по даний час немає інтернета. На всі звернення відповідь оператора одна і та сама, чекайте до вас передзвонять технарі, за тиждень, жодного дзвінка і результата. Дзвоню і лишаю заявку щоденно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Сарни)
27 лист 2021 21:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.64 Мбіт/c
Upload:
0.61 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавна в м. Сарни був один основний провайдер "Сова", і скажу чесно в моєму районі міста проклали нові лінії інтернент був хороший, але тільки стали ці довбані ISPRIVNE це жесть. Інтернет буває нема днями, швидкість не витримує жодної критики. За що я плачу вам кожен місяць 200 грн. Як так, в світі 5G вже використовують повним ходом, а тут в районному центрі уарнет видає 0,6 Мбит/с. До оператора не дозвонитись, постійно якісь технічні роботи. Шановні які в біса роботи місяцями, якщо до вас криворукі уарнетівці все працювало нормально. Не можете нормально надавати послуги полиште цю справу, дайте працювати тим хто вміє і може. Це жесть а не інтернет. Не шановні уарнет закривайте свою шарашкину контору, не можете не лізьте.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Роман (Сарни)
27 лист 2021 20:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.14 Мбіт/c
Upload:
1.28 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302552
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто ужас, а не провайдер. Была в городе Сарны "SOWa", было плохо. Пришел ДП НТЦ "Уарнет"( Rivne ISP, Comline, может еще названия есть у них), стало не то что плохо, стало ужасно. С июня месяца идут техработы. Такое впечатление, что в техработах участвует 1 человек и тот инвалид без ног и со сломанными руками. 2021 год на дворе, они перенос базы делают пол года. Кол-центр - это мое любимое. Звонить туда - смысла нет - вообще не понимают, о чем им говоришь, что за проблема и тд и тп - всегда один ответ: в будние дни - у нас идут техработы ( с июня 2021 по сейчас), выходные дни - у нас авария. 5 месяцев слышу одно и то же. Главное, всегда есть что сказать, если интернет не работает или работает плохо. и самое любимое - у вас проблема с роутером. Всегда. Проверяешь роутер(благо у меня их много), на всех роутерах работает одинаково (еле как или вообще не работает). Звонишь опять, обьясняешь, сначала не верят и все равно настаивают что это роутер. Спустя минуту разговора - техработы. Теперь про сам интернет. 1. Может пропадать на 1-2 минуты n раз в течении дня - ответ: у нас техработы. 2. Скорость на прием - 0,50мбит-2мбита - у нас техработы или авария. 3. Нету интернета 1-2 часа - техработы. Самое главное - никаких предупреждений, писем, звонков, ничего. Предупреждать клиентов о сроках и времени перебоев с интернетом не нужно. Зачем. Мы же в 90-х живем, какой цивилизованный мир. В 2021 году я не могу 5 месяцев спокойно работать, не ужели так сложно дать мне стабильные 100мбит? Гигабитного порта нету, увы. 100 Мбит/с максимум, с которых работает 1 Мбит/с. Они даже извиниться не могут, так и должно все работать и так должны обслуживаться клиенты в современном мире. Тем ,кто захочет/надумает подключиться к данному провайдеру - не делайте этого. Если у вас есть выбор, выберите не этого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Роман .Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Просимо вибачення за дані незручності.Якщо у Вас надалі є труднощі зі швидкістю, будь ласка, залиште звернення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected] з Вами зв'яжеться оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Юрій (Сарни)
27 лист 2021 20:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер фуфлогонний, інтернет такий як і провайдер. Швидкості нема. Тільки за гроші не забувають. Дозвонитись не можна. Просто дно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Анонім (Костопіль)
27 лист 2021 19:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.65 Мбіт/c
Upload:
1.51 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
42317
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
100 мегабітний інтернет? Звісно, тільки в 100 разів менший. :) Тоді чому і ціна в 100 разів не менша?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. За вказаним номером телефону в угоді не можемо з вами зв'язатися .Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 .
Олег (Рівне)
22 лист 2021 08:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
3256
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З даним провайдером постійні проблеми, остання проблема це відсутність інтернету 7 днів, жодних пояснень від працівників уарнет, невідомо скільки чекатимемо майстра. А інтернет послуга проплачена, і як завжди ніхто не компенсує ці дні без інтернету.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день. За вашим зверненням був сформований виїзд. Сьогодні до вас мають заїхати спеціалісти. Після відновлення роботи Інтернету зробимо перерахунок абонентської плати за період відсутності послуги.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Київ)
22 лист 2021 00:42
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
162449
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Незрозуміло за що плачу гроші... Швидкість інтернету, значно менша ніж заявлена в угоді, навіть під час користування напряму через кабель. Хоча дивно, що ви не відповідаєте за роботу додаткового обладнання, а саме роутер який купувався у вас. Починаючи з 20:00 швидкість інтернету критично низька, таке відчуття ніби ви спеціально на вечір зменшуєте швидкість. І я декілька разів звертався в техпідтримку Email мені нічим не допомогли.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за звернення.Телефони, для зв'язку : +38(093) 170-97-87 / +38 (067) 67-3-80-90 / +38 (032) 290-70-90 Технічна підтримка Email: [email protected] Адміністративні питання Email: [email protected]
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Радехів)
20 лист 2021 20:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.34 Мбіт/c
Upload:
0.02 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету жахлива!!! Це не перший раз! Гроші платимо вчасно, а отримуємо жахливе з'єднання!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо повідомити номер угоди, щоб ми перевірили описану вами проблему.
Олександр (Запоріжжя)
19 лист 2021 01:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо бути відвертим, то Укртелеком досить не погано працює по технології ADSL, відносно технології PON, по якій працює УГарнет. Стабільність роботи мережі дає можливість приділяти всю свою увагу думкам, сім'ї, друзям, але нажаль, не надає можливості користуватися Інтернетом. З часом розумієш, що придбання роутера було не обов'язкове, тому що більшу частину часу роутером виступає телефон з покриттям одного з мобільних операторів. Жах. Не рекомендую даного провайдера. Краще придбати переносний стік під сім-карту і використовувати його.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і її вирішити. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Вадим (Сарни)
12 лист 2021 23:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
303630
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Техпідримка "попугаї". Починаючи з "колцентру". Проблема з інтернетом не вирішена вже тиждень. Не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. На жаль за вказаним контактним номером телефону в угоді ми не можемо додзвонитися. Тому прохання зверніться до нас самостійно за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
12 лист 2021 20:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
307117
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
П'ять днів не працює інтернет. Спочатку потрібно залишити заявку, потім або не телефонують, або кажуть перезагрузіть роутер. Перезагрузили. Результатів нуль. Створюю знову заявку. Передзвонюють в 23.00, завтра інтернет буде. Завтра інтернету немає. Створюю заявку. Вже не перетелефоновують. Зато 01.11. плату за інтернет оперативно зняли. Супер провайдер.
Аноним (Сарни)
08 лист 2021 22:46
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Невероятно плохой интернет, интернет постоянно пропадает от 5 раз в день, скорость падает от обычных 80 Мбит/с, до 1-2 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і її вирішити. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
50117 (Дубно)
06 лист 2021 14:12
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
50117
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Техобслуговування непотрібне. Вже другий тиждень не можна дочекатись ремонту. Не рекомендую. Швидкість погана.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Рівне)
02 лист 2021 21:00
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже не задоволений сервісом заявку виконують по 12 годин а то і суткі заявка подана за день 3 рази так ніхто і не відзвонився враження дуже негативні не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди або номер заявки, щоб ми могли допомогти у вирішенні даної проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Євгеній (Рівне)
02 лист 2021 15:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
118902
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другий тиждень виникають проблеми з підключенням, у дитини дистанційне навчання, техпідтримка не виходить на зв'язок годинами, минулого звернення інтернет був відсутній добу, сьогодні (02.11.2021) знову така ситуація, мабуть прийшов час міняти провайдера.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Ланет Нетворк"
Анонім (Рівне)
31 жовт 2021 21:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
2.47 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Низька невідповідна швидкість інтернету постійно, особливо ввечері його може не бути взагалі!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.Інтернет надаємо всім в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання, а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера. Ви можете звернутися на гарячу лінію: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) та замовити виклик майстра. У найкоротші терміни майстер приїде на вашу адресу проведе діагностику, виявіть проблему, усуне її чи запропонує варіанти вирішення. При потребі ви можете замовити у нас послугу по встановленню роутера.
Аноним (Ковель)
29 жовт 2021 15:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет параша ебаная, платим за 100 Мбит/с, получаем 13, мало того что нету даже 20 Мбит/с, так еще и в играх пинг 100500 мс, может просто вылететь, чисто из-за того что этот БИТ лагает.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо повідомити номер угоди, щоб ми перевірили описану вами проблему.
Наталя (Сарни)
21 жовт 2021 10:29
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
8555
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший Інтернет-провайдер, який тільки може існувати. Працює стабільно - лише декілька днів на місяць. Постійно збої, нормальна робота - лише кілька годин на добу, або взагалі не працює! Додзвонитись - нереально, оформити заявку - аналогічно!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Щоб отримати максимальну швидкість вашого тарифного плану та мати стабільний доступ до мережі рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. 19.10.2021 було зафіксовано заявку на виїзд майстра. Виїзд було здійснено 21.10.2021 року згідно з термінами зазначених у договорі. Якщо у вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків. Наберіться терпіння. Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рудка-Червінська)
20 жовт 2021 20:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.94 Мбіт/c
Upload:
2.07 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З заявлених в договорі 30 Мбіт/с - маємо такий результат...(дивитись дані тесту). А тепер скажіть мені будь ласка, повинен я рекомендувати цього провайдера, чи ні?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Львів)
20 жовт 2021 19:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.55 Мбіт/c
Upload:
0.58 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість Інтернет у не відповідає згідно угоди,по вечорах не можливо користуватися послугами. Чому немає стабільності???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Згідно з історією звернень на наш технічний відділ , нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Чому немає стабільності??? Для стабільного доступу до мережі Інтернет рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг