Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 936
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 706 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Львів)
27 січ 2022 19:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.3 Мбіт/c
Upload:
1.05 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість жахлива. Не раджу. За що плптимо гроші. Швидкість просто жахлива!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і її вирішити. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Ярослав (Рівне)
15 січ 2022 21:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет найгірший в місці, нікому не раджу, постійні вильоти падіння швидкості та часто його взагалі немає, гівно одним словом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Буртин Ярослав Ю. (Вишків)
15 січ 2022 11:02
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
6.39 Мбіт/c
Upload:
4.79 Мбіт/c
Договір:
229782
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Від початку нового року інтернет препоганий,то є то немає. За 150 грн. має бути не такий. До нового року я дивився і телебачення, а тепер не можу, бо лиш висить і заікається.
Аноним (Жидачов)
13 січ 2022 15:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.66 Мбіт/c
Upload:
58.03 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
150284
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тій, яка прописана у договорі!!! Не можу рекомендувати, не виконують того що обіцяють при підключенні!!! Тариф 50 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! В нашій базі зафіксована інформація, що угода розірвана з 01.09.2021р. Просимо вас звернутись у службу техпідтримки провайдера, який надає послуги на даний момент.
Інна (Рівне)
12 січ 2022 22:39
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
310237
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий Інтернет провайдер. НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Служба підтримки не відповідає на телефонні дзвінки. Надання послуг не стабільне, вже другий день, точніше вечір відсутнє з'єднання.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Наталія (Зарічне)
12 січ 2022 00:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
301565
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добу немає інтернету, дзвонила кілька разів, одні відмовки що чекайте, вам передзвонять. Не можуть пояснити в чому причина. Дзвонили, так, але певне дуже мало ішли гудки, бо не чула. Не передзвонюють. При повторному зверненні обіцяють що передзвонять з техпідтримки, але проходить кілька годин і не передзвонюють. Я виконую всі умови договору, провайдер - ні! Немає послуги уже добу, а інтернет необхідний для роботи!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Ваші звернення зафіксовані. На жаль за вказаним номером телефону не змогли з Вами зв'язатися.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Татьяна (Рівне)
10 січ 2022 10:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный провайдер, интернета больше нет чем он есть, постоянно пропадает, который не исправляет проблемы, не берут заявки, шарашкина контора а не провайдер! Смените персонал может тогда улучшатся услуги и начнут что то делать.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас вказати номер угоди, без нього не можемо перевірити описану Вами проблему((
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Рівне)
08 січ 2022 22:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.24 Мбіт/c
Upload:
0.9 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає договору. Інтернет не стабільний, постійно пропадає!!! По вечорах буває відсутній взагалі. Чому???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість , підключивши інтернет-дріт на пряму в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Василь (Цепцевичі)
25 груд 2021 11:43
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
18588
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Служба техпідтримки ніяка!!! Має бути цілодобово. В вихідні дні та вночі неможливо не можливо дозвонитись. В робочі дні з десятого разу бере слухавку диспетчер, вислуховує та просить чекати дзвінка техпідтримки, чекаю декілька годин. Це відношення МОНОПОЛІСТА! Підхід до обслуговування абонентів - чистий радянський колгосп.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з труднощами. Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори групи технічної підтримки розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків. Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемось.
Тарас (Стара Вижівка)
22 груд 2021 20:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.79 Мбіт/c
Upload:
0.55 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
130830
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Роботою компанії повністю не задоволений, не дотримуються ніяких умов договору. Після мільйоних звернень так і не усунули проблему постійно кормлять обіцянками що все вирішиться найближчим часом. Провайдера не рекомендую для підключення.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: +38(093) 170-97-87 / +38 (067) 67-3-80-90 / +38 (032) 290-70-90 Технічна підтримка Email: [email protected] Адміністративні питання Email: [email protected]
Анонім (Демидівка)
20 груд 2021 19:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
2.45 Мбіт/c
Upload:
9.69 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тій, яка прописана у договорі!!! Не можу рекомендувати, не виконують того що обіцяють при підключенні!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Анонім (Львів)
18 груд 2021 23:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий кончений інтернет на світ. Навіть не думайте брати цю херню. Пошкодуєте!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що у вас склалось таке враження про якість надання послуги. Вкажіть свій номер угоди, щоб могли ідентифікувати вас як абонента та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Аноним (Сарни)
14 груд 2021 19:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
308871
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Щодня пропадає інтернет! В техпідтримці постійно називають різні причини. Спочатку сказали що мої дані не були передані, на другий раз, що моя заявка заблокована. На третій раз, що я вказую не правильний номер угоди, який в мене перед очима написаний їхніми працівниками!!!! Я кажу правильний номер, на що мені сказали, що в мене інший. Виправили цей номер, сказали відтепер такий буде. До того ж додзвонитися це ще той квест! В мене робота онлайн!! Інтернету досі немає!!! Питання хто відповідає у вас в компанії за всі ці моменти? Хто прописує угоди з помилками, хто не передає дані, хто блокує заявки? Яке це відношення до клієнта? Наведіть лад в сервісі!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Тетяна (Люхча)
14 груд 2021 11:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
9054
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Другий день немає інтернету угода 9054. 10 грудня була заключна нова угода 9054, стара 3622, підключили до кабельного інтернету з радіо. Інтернет поповнений на 150 грн. Дзвонила на гарячу лінію чи все в порядку, чи нічого проплачувати не потрібно, все-таки новий договір, менеджер сказав, що все добре. На другий день зник інтернет, дзвоню повторно, на що у відповідь чую , що є заборгованість 142 грн., але на рахунку по старій угоді є гроші, питання фіксують. На наступний день інтернет так і не з'явився, знову набираю гарячу лінію, сказали на протязі години питання вирішиться, чекаю досі. В мене робота пов'язана з інтернетом, якого немає, вже набридло дзвонити, це вже якесь знущання!!! Допоможіть вирішити це питання, бо вже здають нерви!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Інформацію про баланс по Вашій угоді можна дізнатися у особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua/ . Якщо у Вас виникають додаткові запитання по нарахуванню абонентської плати , будь ласка, зверніться в абонентський відділ за контактними номерами телефонів: 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС, електронна скринька [email protected]
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Микола (Сарни)
13 груд 2021 21:21
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302639
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет!!! За що я плачу вам 200 грн??? Техпідтримка не відповідає на дзвінки, на повідомлення. Інтернет дуже поганий!!! Не можна подивитись фільм без постійних завантажень. Мусимо включати роздачу мобільного провайдера, що подивитись телевізор. Це просто жах!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
12 груд 2021 11:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.72 Мбіт/c
Upload:
3.02 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає. Замість 4 Мбит/с є 0.7 Мбит/с або відсутній,
інтернет не стабільний. Прохання вирішить.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Львів)
11 груд 2021 20:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З 30 Мбит/с інтернет падає до 0.6 Мбит/с. Пінг в іграх пару секунд 22-44 мс, а потім починається 669-784 мс FTTx/GEPON/Ethernet.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Анонім (Городіще)
04 груд 2021 20:29
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
39249
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість зовсім ніяка, зв'язатися з підтримкою неможливо, відразу як підключили цей інтернет почалися проблеми! Не рекомендую підключати інтернет!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Михайло (Олександрія)
02 груд 2021 12:55
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
27743
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другу добу як пропав інтернет, зворотнього зв'язку з провайдером нема. Дотелефонуватись неможливо (24/7 оператори зайняті), на повідомлення не реагують. Послуга оплачена, як завжди компенсації небуде, тай не відомо скільки ще чекати на тех. підтримку (7 днів, 10 днів)? Якість надання послуг на нульовому рівні.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Найчастіші проблеми з відсутністю інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш технічний персонал виявить причину відсутності інтернету та прийме міри щодо її усунення.
Аноним (Клесів)
29 лист 2021 17:01
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4363
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
3 тижні не має інтернету. Залишив 6 заявок, техпідтримка ні разу не перезвонила. Сервіс просто жахливий.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг