Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 936
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 706 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Львів)
26 трав 2022 00:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
245318
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожного дня пропадає Інтернет, іноді по декілька разів на день. Швидкість до 20 Мбит/с з оплачених 100 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за звернення з вказанням номера угоди. На даний час, проблем по мережі не виявлено. Просимо вас перевірити швидкість напряму, без під'єднання роутера. Якщо проблема залишиться актуальною, зателефонуйте за номерами технічної підтримки: (032) 290-70-90 (067) 673-80-90
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Roman (Костопіль)
15 трав 2022 12:30
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.9 Мбіт/c
Upload:
40.47 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Писал комментарий где-то пол года назад. Хочу дополнить его) И так: с момента ,как перестала работать SOWa в Сарнах, и клиенты перешли к УарНет (Rivne ISP) , прошел практически 1 год. Что можно сказать в целом: в целом это посредственный провайдер, который, как 90% других кладет огромный болт на все, на что может этот болт положить. В том числе и на клиентов :) Какого то "ВАУ" от пользования нету, НО!, в последнее время и "ФУ" стало меньше. Давайте начнем с позитивных моментов. 1. Обрывов стало меньше, 1-2 раза в месяц ( пол года назад их было 15-20 в день!) 2. Скорость стала выше, но далека от того, что указано в тарифном плане ( должно быть 100мб, по факту до 50 Мбит/с даже если учесть все предусмотренные законодательством возможные отклонение/погрешности ,скорости провайдер не предоставляет заявленной.), это если верить этому сервису тестирования. Другие сервисы показывают разные скорости, какой то выше, какой то ниже. В целом, сойдет, НО! платим деньги - давайте то, за что платим. 3. В отличии от скорости, пинг полное ГОВНО. Минимум что я видел, 18-20 мс. Все таки хотелось бы при доступе к местным сайтам/сервисам иметь 3-5 мс максимум. 4. 2021 год на дворе. Пора уже прокладывать людям оптику и в маленьких городах, а не класть то, что вы обычно кладете. В лично кабинете я могу сменить тариф на 200мб (1гб так и нету, не понятно почему), но оборудование провайдер и кабеля, которые идут к пользователям, эту скорость не поддерживают. 5. Появилась возможность подключить OLL.TV по хорошей цене/хороший тариф. За это плюс. Работает все отлично, правда после 24.02.2022 очень много каналов/сервисов было выпилено с платформы по понятным причинам ( даже если каналы не вещали о политике, а платформы предоставляли просмотр фильмов), контента стало меньше в разы, его разнообразие желает лучшего, в замен ОЛЛ.ТВ ничего не предлагает/не добавляет, цена остается прежней. Это не проблема, но не мог об этом не упомянуть. Такие вот мои наблюдения. В целом, как писал выше, интернетом теперь хотя бы можно банально пользоваться.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Якщо у Вас є проблеми з пінгом та інші технічні запитання зверніться у нашу технічну підтримку за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Serhii (Дубровиця)
01 трав 2022 22:17
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
21336
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто шарлатани, буду міняти провайдера! За контрактом маю швидкість 20 Мбит/с, а по факту десь біля 10 Мбит/с. Навіть фільм в 720р нормально не грузить. Писав в підтримку, без толку, в них завжди все добре, і нічого не докажеш.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. На жаль за вказаним номером телефону у договорі не можемо з Вами зв'язатися. Сергію, на цю мить проблеми не виявлено, просимо зв'язатися з нами для детальнішого дослідження у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15. Email:[email protected]
Коля Васюхник (Старосілля)
28 квіт 2022 21:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
40.56 Мбіт/c
Upload:
33.38 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все чудово але є велике "але" швидкість інтернету не відповідає наданому тарифу хочу дізнатись чи можливо виправити це.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і вирішити її. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Анонім (Рівне)
14 квіт 2022 19:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір. У мене інший провайдер і все гаразд а в батьків смт.Демидівка не можливо дивитися IPTV ридбана на рік підписка до 900 каналів але проблема що уарнет не підтримує різні сервера потоку якщо польський чи німечина чи франція 21 сервер а робить тільки на одному київ український але перевантаження із затиками при зміні на інший сервер непрацює взагалі - це просто якийсь допотопний провайдер. Чому в інших провайдерів немає різниці з якого серверу дивитися???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми не маємо ніякого відношення до того, який сервер потокового мовлення використовує абонент, та ніде не обмежуємо його доступ, за винятком ресурсів, заборонених на території України. Радимо вам звернутися в тех. підтримку ІРтв сервісу, яким ви користуєтесь.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львів)
09 квіт 2022 16:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
243139
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Слабкий інтернет, особливо як дощ. В центрі Львова. Підтримка не виявляє бажання вирішувати проблему - говорять так, щоб збутися. Кажуть підключати напряму до ноута, і не хочуть чути, що якщо зранку була швидкість 30/30 Мбит/с, а в обід працює через раз і швидкість нижче 1 Мбит/с, то проблема зовсім не в роутері. І то вже не вперше. Сказали б чесно, що в них проблема і в межах такого то часу вирішать, тоді можна було б розрахувати час, всяке буває і я б з розумінням віднісся. Але робити з когось дурака, то якось не правильно, як на мене. Не рекомендую!!! Якщо є можливість, виберіть іншого провайдера. Сам буду шукати кращі варіанти.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! За Вашою угодою бачимо 1 звернення до служби технічної підтримки протягом цього року. Запевняємо Вас, що на даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Аноним (Брунетівка)
07 квіт 2022 01:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.19 Мбіт/c
Upload:
0.73 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі гівно, якщо хтось хоче підключити краще модем мобільний візьміть він краще працює, бо стаціонар Інтернет гівно зовсім шкода((
Анонім (Стара Вижівка)
06 квіт 2022 09:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.1 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашибісь швидкісний інтернет. І такі просадки трапляються по 100 раз за день. А коли запитуєш, то в них все добре з мережею.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вас повідомити номер угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Анонім (Львів)
05 квіт 2022 22:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.7 Мбіт/c
Upload:
2.83 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
Номер 102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, всі знайомі і я в тому числі плануємо перейти на мобільний інтернет цей гавно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми. Зателефонуйте в службу підтримки. Телефон: +38 (032) 290-70-90 / +38 (067) 67-3-80-90 Технічна підтримка Email: [email protected]. Повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Богдан (Задільське)
01 квіт 2022 23:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
207022
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сплачую за швидкість інтернету 100 Мбит/с, сподівався хоча б на 50-60 Мбит/с... В результаті дійсна швидкість не перевищує 20-25 Мбит/с. Дуже повільний інтернет, переглянути майже нічого неможливо, а щоб щось завантажити, то потрібно дуже довго часу. Єдиний плюс цілодобова служба підтримки, завжди можна дізнатись причину поломки на лінії і час відновлення роботи інтернету.
Михайло Гулій (Тростянець)
05 бер 2022 19:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.55 Мбіт/c
Upload:
0.4 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, швидкість не відповідає заявленій, не реально щось переглянути. Доречі інтернет провайдер Уарнет, поганий не тільки тут. В Березині також бажає кращого!!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
ОНОВЛЕНО: ідентифікували Вас за вказаною в запиті контактною інформацією. Перевірили зв'язок до договору 160880 - проблем не зафіксували. Просимо вас перевірити коректність налаштування кінцевого обладнання та сконтактувати з технічною підтримкою, якщо проблема не втратить актуальності: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Вітаємо! Просимо повідомити ваш номер угоди для об'єктивної діагностики проблеми.
Анонім (Рівне)
22 лют 2022 16:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
50646
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже часті поломки, відновлення дуже довго. Гаряча лінія, взагалі, нічого не знає, одна фраза "аварія, чекайте на відновлення. Мало того, дозвонитись надзвичайно важко.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. В ПрАТ «Рівнеобленерго» було декілька аварійних відключень електроенергії. Перепрошуємо за тимчасові незручності пов'язані з відсутністю доступу до мережі Інтернет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Сарни)
22 лют 2022 16:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не інтернет, а повна зал..а. Монополія з смарт тіві та програмою для перегляду телебаченя, завжди ремонти раз в тиждень стабільно нема інтернету, а дозвонитися вкрай рідко можливо, майже завжди переадресація на номерах. Завжди проводяця роботи незрозуміло які, до цього користувався другим провайдером, але після я так зрозумів продажу провайдера в користь уарговноінтернета вся картина в край змінилася миттєво! Тому раджу якщо у вашому місті є вибір провайдера то краще цей гівноУарнет пройдіть стороною.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і вирішити її. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Олег (Мощаниця)
16 лют 2022 21:00
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.52 Мбіт/c
Upload:
0.6 Мбіт/c
Договір:
31960
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет жахливий, більше немає чим є, постійно пропадає. У провайдера немає конкурентів у нашій місцевості, тому немаємо вибору. За таку якість повинні повертати кошти.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, що вказали номер угоди. Ваш запит передано у технічний відділ. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Андрей (Сарни)
07 лют 2022 19:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последние 14 дней вылетел интернет столько раз что по пальцам ног и рук не пересчитаешь. Ладно если бы я находился где то на окраине города или в глуши. Ваш представитель находится за 100-150 метров от моего дома. На жалобы отвечают заготовленным текстом - проверить кабель на наличие повреждений, перезагрузить роутер, и подключить кабель на прямую к пк. Бывало что нет интернета сутки но при этом цена услуги не уменьшилась. Пользуюсь этим провайдером исключительно потому что нет других кроме укртелекома. Радует только задержка в играх не выше 50, больше плюсов не нашел.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Рівне)
04 лют 2022 17:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
137914
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер. Все жахливо нікому не рекомендую. Постійні ремонтні роботи, особливо у вихідні дні. Оператори ігнорують, майстра усунути поломку чекаю 3 дні. Я розумію коли світло відключали на вишці тиждень, але чогось плату за тиждень ніхто не зменшив.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. У зв'язку з епідеміологічною ситуацією кількість монтажних бригад зменшилась. Ми перепрошуємо, що виїзд майстра прийшлось перенести на понеділок.Перерахунок абонентної плати здійснюється у випадку ненадання Послуги або зниження її якості до неприпустимих показників з вини Оператора за наявності письмової заяви від Абонента. Заяву можна відправити на електронну адресу: [email protected].
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Денис (Клесів)
01 лют 2022 15:04
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не інтернет а блювота. Знущання і здирництво. Щодня одні і ті проблеми. Плачу за 20 Мбит/с. Отримую (мінус 100) Мбит/с. Ніколи не беруть трубку. Завжди все ремонтують. То погода їм заважає. То ще щось забороняє. І ще. Толку вказувати вам номер договору. Ви один хрєн нічого не змінюєте. Проблема стандартна, не в одного мене. Доречі пишу з Водафон. Бо з вайФай це зробити не можливо.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо вкажете свій номер договору, ми обов'язково з вами зв'яжемось. Стосовно швидкості інтернету, для того, щоб бути впевненим у проблемах зі швидкістю з боку провайдера, необхідно лише підключити ваш ПК або ноутбук на пряму, без Wi-Fi маршрутизатора, звернутися на гарячу лінію (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15, [email protected]  та провести тестування швидкості. І ми впевнені, що за такого тестування швидкість відповідатиме заявленій у вашому тарифному плані. Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою технічної підтримки, для якнайшвидшої діагностики та вирішення проблеми!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Вадим (Рівне)
01 лют 2022 09:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.63 Мбіт/c
Upload:
11.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected]. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Артемів (Корець)
30 січ 2022 12:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якась підла контора, постійно вимикає як то нарошно інтернет, там сидить якесь стерво на тех. обслузі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Корець)
29 січ 2022 21:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гувно з гувна часті простої особливо зранку коли навчання онлайн, приїхали підключати то так себе розхвалювали що ми тут самі кращі, а всі хужі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг