Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Сарни)
12 груд 2021 13:48
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
45.33 Мбіт/c
Upload:
42.3 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все працює, в час пік перегрузок немає, звідки беруться ці нікчемні швидкості в дописах нижче? Тариф 50 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за довіру!)
Наталія (Сарни)
29 лист 2021 13:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
308015
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З 23,11 по даний час немає інтернета. На всі звернення відповідь оператора одна і та сама, чекайте до вас передзвонять технарі, за тиждень, жодного дзвінка і результата. Дзвоню і лишаю заявку щоденно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Сарни)
27 лист 2021 21:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.64 Мбіт/c
Upload:
0.61 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавна в м. Сарни був один основний провайдер "Сова", і скажу чесно в моєму районі міста проклали нові лінії інтернент був хороший, але тільки стали ці довбані ISPRIVNE це жесть. Інтернет буває нема днями, швидкість не витримує жодної критики. За що я плачу вам кожен місяць 200 грн. Як так, в світі 5G вже використовують повним ходом, а тут в районному центрі уарнет видає 0,6 Мбит/с. До оператора не дозвонитись, постійно якісь технічні роботи. Шановні які в біса роботи місяцями, якщо до вас криворукі уарнетівці все працювало нормально. Не можете нормально надавати послуги полиште цю справу, дайте працювати тим хто вміє і може. Це жесть а не інтернет. Не шановні уарнет закривайте свою шарашкину контору, не можете не лізьте.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Роман (Сарни)
27 лист 2021 20:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.14 Мбіт/c
Upload:
1.28 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302552
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто ужас, а не провайдер. Была в городе Сарны "SOWa", было плохо. Пришел ДП НТЦ "Уарнет"( Rivne ISP, Comline, может еще названия есть у них), стало не то что плохо, стало ужасно. С июня месяца идут техработы. Такое впечатление, что в техработах участвует 1 человек и тот инвалид без ног и со сломанными руками. 2021 год на дворе, они перенос базы делают пол года. Кол-центр - это мое любимое. Звонить туда - смысла нет - вообще не понимают, о чем им говоришь, что за проблема и тд и тп - всегда один ответ: в будние дни - у нас идут техработы ( с июня 2021 по сейчас), выходные дни - у нас авария. 5 месяцев слышу одно и то же. Главное, всегда есть что сказать, если интернет не работает или работает плохо. и самое любимое - у вас проблема с роутером. Всегда. Проверяешь роутер(благо у меня их много), на всех роутерах работает одинаково (еле как или вообще не работает). Звонишь опять, обьясняешь, сначала не верят и все равно настаивают что это роутер. Спустя минуту разговора - техработы. Теперь про сам интернет. 1. Может пропадать на 1-2 минуты n раз в течении дня - ответ: у нас техработы. 2. Скорость на прием - 0,50мбит-2мбита - у нас техработы или авария. 3. Нету интернета 1-2 часа - техработы. Самое главное - никаких предупреждений, писем, звонков, ничего. Предупреждать клиентов о сроках и времени перебоев с интернетом не нужно. Зачем. Мы же в 90-х живем, какой цивилизованный мир. В 2021 году я не могу 5 месяцев спокойно работать, не ужели так сложно дать мне стабильные 100мбит? Гигабитного порта нету, увы. 100 Мбит/с максимум, с которых работает 1 Мбит/с. Они даже извиниться не могут, так и должно все работать и так должны обслуживаться клиенты в современном мире. Тем ,кто захочет/надумает подключиться к данному провайдеру - не делайте этого. Если у вас есть выбор, выберите не этого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Роман .Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Просимо вибачення за дані незручності.Якщо у Вас надалі є труднощі зі швидкістю, будь ласка, залиште звернення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected] з Вами зв'яжеться оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Юрій (Сарни)
27 лист 2021 20:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер фуфлогонний, інтернет такий як і провайдер. Швидкості нема. Тільки за гроші не забувають. Дозвонитись не можна. Просто дно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Вадим (Сарни)
12 лист 2021 23:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
303630
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Техпідримка "попугаї". Починаючи з "колцентру". Проблема з інтернетом не вирішена вже тиждень. Не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. На жаль за вказаним контактним номером телефону в угоді ми не можемо додзвонитися. Тому прохання зверніться до нас самостійно за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
12 лист 2021 20:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
307117
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
П'ять днів не працює інтернет. Спочатку потрібно залишити заявку, потім або не телефонують, або кажуть перезагрузіть роутер. Перезагрузили. Результатів нуль. Створюю знову заявку. Передзвонюють в 23.00, завтра інтернет буде. Завтра інтернету немає. Створюю заявку. Вже не перетелефоновують. Зато 01.11. плату за інтернет оперативно зняли. Супер провайдер.
Наталя (Сарни)
21 жовт 2021 10:29
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
8555
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший Інтернет-провайдер, який тільки може існувати. Працює стабільно - лише декілька днів на місяць. Постійно збої, нормальна робота - лише кілька годин на добу, або взагалі не працює! Додзвонитись - нереально, оформити заявку - аналогічно!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Щоб отримати максимальну швидкість вашого тарифного плану та мати стабільний доступ до мережі рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. 19.10.2021 було зафіксовано заявку на виїзд майстра. Виїзд було здійснено 21.10.2021 року згідно з термінами зазначених у договорі. Якщо у вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків. Наберіться терпіння. Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Сарни)
27 серп 2021 10:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4181
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Редагую вчорашній відгук. Таки добре, що можна лишити відгук на сайті, а особливо коли на нього реагують. Моя порада всім у кого проблеми, відразу лишайте відгук. Після вчорашнього мого відгуку відразу звязалися зі мною. О 21:00 зателефонували зі служби підтримки, а сьогодні о 08:00 служба технічної підтримки вже була в мене дома і оперативно та якісно усунули неполадки, які виникли з моєї вини (дитина вирвала шнур). Дякую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, за відгук!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Аноним (Сарни)
26 серп 2021 10:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4181
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кошмар!!!! Жах!!! другий тиждень не можуть вирішити проблему, годують завтра, завтра або передали на технічну службу. Шкода що в нашій державі немає кому пожалітися на вас і шкода що інтернет є монополістичним. Верніть сову!!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться з запитом на електронну скриньку [email protected]. Обов'язково вкажіть номер договору та номер телефону.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Аноним (Сарни)
14 серп 2021 10:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
5589
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
УЖАСНЫЙ ИНТЕРНЕТ, проблемы не решают уже 3 месяца, вечные разрывы, заявки на вызов мастера игнорируют... НЕ СОВЕТУЮ ЭТО ПОДКЛЮЧАТЬ, приходится пользоваться мобильным интернетом за что я плачу?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Проблеми з не стабільним доступом до мережі Інтернет можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання у абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш технічний персонал виявить причину відсутності інтернету та прийме міри щодо її усунення.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Аноним (Сарни)
27 лип 2021 11:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
5589
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Был подключен к сове г. Сарны, передали меня на уарнет и начались бесконечные разрывы, ужасный интернет. Оставлял много заявок которые закрываются проблема пропадает на несколько дней и снова появляется. На что мне отвечают когда будет проблема тогда и звоните нам а проблема появляется каждые 3-5 дней. И я на протяжении 3 месяцев не могу решить ее. Они ничего не делают кормят только завтраками. Операторы с колл центра хамят потому что им надоели мои вечные заявки и вопросы почему у меня плохой интернет. работники тех поддержки отвечают очень медленно и все списывают на мое оборудование. оборудование заменили на другое результата нету. УЖАСНЫЙ провайдер был бы другой провайдер в городе отключился бы давным давно. но к сожалению должен терпеть этого поставщика интернета!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Аноним (Сарни)
09 лип 2021 14:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
47.29 Мбіт/c
Upload:
40.48 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте хочу поделиться своими впечатлениями пользования интернетом провайдера УАРНЕТ. Интернет супер, очень быстрый.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, за відгук!
Леся (Сарни)
25 вер 2020 18:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
32.42 Мбіт/c
Upload:
19.3 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні не стабільний інтернет. Швидкість не відповідає заявленій, тобто тій яку оплачуємо. Прошу перевірити.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Лесю.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Таня (Сарни)
02 вер 2020 22:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Три дні телефоную в техпідтримку, обіцяють приїхати з дня на день і так уже 3 дні. Не відповідально відносяться до своїх абонентів?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Тетяно.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Петро (Сарни)
11 серп 2020 20:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені будь ласка-ви знущаєтесь??? 2 дні нормально працював інтернет з моменту останнього звернення( при цьому обіцянка зв'язатися зі мною і вирішити проблему не була виконана, мене тупо культурно послали). Тільки вечірній час настає-все-шукай інтернет у полі, бо по каналу УарНет ви його точно не знайдете. Скільки часу терпіти це неподобство? Ви мені просто скажіть скільки це все триватиме, та я й не буду оплачувати цю "чудо" послугу, поки усе не поремонтують. Мене уже дістало тратити свої нерви на те, щоб отримувати те, за що я плачу гроші. Місяць користування інетом - я тільки те і роблю що пишу відгуки і звертаюся у службу підтримки, яка доречі, нічого не робить, усім тупо плювати. https://2ip.ua/ua/services/providers-rating?act=1&asid=3255#opinion85946 - написав 4 листи, 3 смс і 3 дзвінки - на 3й дзвінок я таки додзвонився - пообіцяли, що перетелефонують з тех.відділу для вирішення проблеми - вгадайте що, ніхто не зателефонував - от несподіванка.На вихідних був нормальний інтернет у порівнянні з рештою часу-я подумав "ну все, нарешті, вирішили мою проблему", от і не пробував більше сконтактуватися з техпідтримкою, але тут на тобі, ті ж граблі летять мені у пику. Від того скільки часу ще ви будете псувати мені нерви - залежить те - скільки буду псувати нерви вам я. Якщо ви надієтесь усе проігнорувати, і знову обійтися відмовками - "ми вам зателефонуємо" - то я вас розчарую - терпець увірвався, з сьогоднішнього дня, будь яка проблема з інтернетом буде летіти вам у мінус відгук, просто з посиланням на минулі озвучені мною відгуки.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Петро (Сарни)
05 серп 2020 19:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Ну зв'язалися зі мною о 9 ранку, уявляєте, а я на роботі, обладнання вимкнене. Мені подякували за звернення і сказали телефонувати на номер техпідтримки коли буду вдома і з увімкненим устаткуванням, і Ви знаєте, пройшов оце о 19/00 додому і пробую, як дурник телефонувати (очевидно ж трубку ніхто не піднімає). Ну, і як будемо виходити із положення?! До кінця тижня залишаю увімкненим обладнання, вирішуйте проблему (не думаю, що моя присутність як "супер спеціаліста з IP технологій " чимось зарадить) очевидно, що проблема з Вашої сторони, вирішуйте, за повітря гроші я платити не збираюся, дістала вже вся ця ситуація. P.S Пишу у відгуках бо по іншому до Вас не достукатись.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Петре, доброго дня.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Для детальнішого дослідження виникнення проблеми з доступом до мережі Інтернет необхідно звернутися до нас у зручний для вас час, коли Ви будете на місці біля обладнання. Будь ласка, напишіть нам Смс — повідомлення з номером договору на номер (097) 500-50-57 або ж Ви можете написати лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected]., і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Петро (Сарни)
04 серп 2020 21:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернетом просто неможливо користуватися, стабільно зникає з'єднання - 5 хв працює - 10хв "відпочиває", постійні розриви по лінії, швидкість падає з заявлених 50 Мбит/с до 2 Мбит/с, за день по 15-50 разів зникає інтернет на різні періоди часу, служба підтримки тільки кормить відмовами, що проблема вирішується, проблема планує вирішуватись, про проблему відомо - над проблемою працюють. За місяць з моменту підключення максимум 5 днів інтернет працював більш менш стабільно, решта часу-це просто спалення нервових клітин. Якість інтернет послуги на даний момент - НЕЗАДОВІЛЬНА.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Петро (Сарни)
24 черв 2020 00:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За останні 2 тижні "інтернет" практично зник-із заявлених 8мб отримую від сили 1 Мбит/с і то з пересадками до 0.Додзвонитися до служби підтримки не можу, на листи в E-mail відповіді не має. Сплачую послуги по 180 грн/місяць, а отримую тільки головний біль. До цього часу було терпимо і я ігнорував: просадки по швидкості, періодичні відключення, збої у роботі, але за останні 2 тижні терпець увірвався, у першу чергу через те, що мене ігнорують і абсолютно не приймаються ніякі дії у вирішенні моєї проблеми. Якщо так піде і далі, буду міняти провайдера, благо альтернативи з'явилися. Дякую за увагу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Петро. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість, під'єднавши інтернет-дріт на пряму до РоЕ-адаптера в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії.Наберіться терпіння.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.
Анонім (Сарни)
22 черв 2020 19:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
42505
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
22 червня. Цілий день немає доступу до інтернету. Телефонував на всі номери служби підтримки, ніхто не бере слухавку.
Як ще зв'язатись з надавачем послуг інтернету загадка.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Ми просимо вибачення за дані незручності. Виникла пожежа торф'яників на ділянці з вузловими комунікаціями.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі. Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори групи технічної підтримки розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг